Eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:06 schreef Steve het volgende:
Ja hallo, het is voor Halloween, dat móet eng!.
Al isnhet voor velen het doel zo sletteruig mogelijk te gaan ipv eng.quote:
etenquote:
En sint maarten zat toch ook op een paard ?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:39 schreef Ang3l het volgende:
En dan waren met we lampionnetjes het dorp rondgegaan al zingend en belletje trekkend en wel en daarna smeten we met z'n allen de lampionnen op een joekeloekes groot vuur ergens op een plein. FWOOOOSHHHSHSHSHSH! Weg lampion
Ik doe dat al van het begin. Ben ik nu een trendsetter?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Nog even en ik ga heel die serie overslaan voortaan
Nee gewoon een hater.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe dat al van het begin. Ben ik nu een trendsetter?
Nope, gewoon zuur.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe dat al van het begin. Ben ik nu een trendsetter?
Santana die dat meisje op haar plek zette.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Santana trouwens wel nog steeds ontzettend sexy. In dat Candyman pakje
.
Dat weet ik dus niet, ben er natuurlijk ook niet op in gegaan dat ik hem kende, maar verborgen houden heeft kennelijk geen zin meer , want er waren er zelfs die zijn gay.nl site kendenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:41 schreef Steve het volgende:
Wil hij het ook echt verborgen houden, of gewoon niet met zijn klas bespreken? Daar lijkt me wel een verschil in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |