Breezer of Cosmo, uit Amsterdam. 22 jaartjes jong. Ik hou van vanalles en toch ook weer niks.quote:
Ja, uhh, weg?quote:
De meeste hebben dat al eens gedaan, jaren geledenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Sandr89 het volgende:
Vullen jullie het ook gelijk allemaal in?
Jaren geleden gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Sandr89 het volgende:
Vullen jullie het ook gelijk allemaal in?
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vertel over het laatste punt!.
Ja, ja, waar moet ik beginnen,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vertel over het laatste punt!.
Wel eens gezien?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Ja, ja, waar moet ik beginnen,,,,,,,,,,,,,,,,,
2 jongens vinden elkaar leuk, maja je woont 2000km van elkaar vandaan.
Ik zit hier pas iets meer dan 2 jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eerste post was bijna 3 jaar geleden..
Ik zeg ook niet dat mijn 4e, 5e etc post toen ook waren. Ik was alweer snel weggepest.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zit hier pas iets meer dan 2 jaar.
Nee, maar zo'n iemand hebben we hier al gehad. Uiteindelijk veel drama en toch niks meer.quote:
Hoezo, ging het mis?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n iemand hebben we hier al gehad. Uiteindelijk veel drama en toch niks meer.
Weggepest omdat ie dramatisch liep te doen. Het zijn een stel valse incrowdnichten hier hoor, dan weet je het vastquote:
Die ging echt tekeer op facebook.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee, maar zo'n iemand hebben we hier al gehad. Uiteindelijk veel drama en toch niks meer.
Geen idee, wil het ook niet weten. Ik weet alleen dat het verwegvriendje er klaar mee was na een lang tijd en een echt persoon wou.quote:
Wie mij pest, pest ik nog harder terugquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weggepest omdat ie dramatisch liep te doen. Het zijn een stel valse incrowdnichten hier hoor, dan weet je het vast
He had it comingquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weggepest omdat ie dramatisch liep te doen. Het zijn een stel valse incrowdnichten hier hoor, dan weet je het vast
Fetisj als een sex fetish? ieeeuwwwquote:Op donderdag 3 november 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi trouwens, Sandr. Heb je een aparte fetisj?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |