quote:Op donderdag 3 november 2011 00:04 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Fetisj als een sex fetish? ieeeuwww
Valse incrowdnichtquote:
Nee!!!! asjeblieft, net zo goed dat ik geen vrouwenparfum opspuitquote:Op donderdag 3 november 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Oké. Draag je wel eens vrouwenhoeden? Gebruik je make-up?
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Steve het volgende:
De uitgebreide G_E lijst kan ik niet vinden zo snel.
Misschien dat De_Directeur hem heeft..
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
. Oké. Draag je wel eens vrouwenhoeden? Gebruik je make-up?
Ach, lighten up. Ik ben bij lange na niet de meest valse hier. Sterker nog, ik vind mezelf best wel leuk en vriendelijk. Je moet alleen tegen een soort humor kunnen.quote:
Ja, de oma van zijn vriendje wilde 'm aanklagen voor pedofilie ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Was die laatste niet van de make-up en de rare oma's?.
Dat had ik ook geprobeerd net.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef De_Directeur het volgende:
Als ik zoek op gay forum dan kom ik helemaal niet op dit forum terecht.
Dat is ook wel eens fijnquote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Sandr89 het volgende:
Ik ben heul normaal, sorry guys. (denk ik.... )
Niemand is normaal en iedereen is anders.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Sandr89 het volgende:
Ik ben heul normaal, sorry guys. (denk ik.... )
Een normaal iemand? Geen psychiatrische stoornis? Geen vreemde fetisj? Geen leugenachtige grootspraak verhalen? Dat moet wel een kloon zijn.quote:
Gay forum nederland, anders kreeg ik allemaal buitenlandse forums, wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef De_Directeur het volgende:
Als ik zoek op gay forum dan kom ik helemaal niet op dit forum terecht.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niemand is normaal en iedereen is anders.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niemand is normaal en iedereen is anders.
Een klein detail is al een wereld van verschil.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En toch vind ik dat als iedereen anders is, iedereen ergens toch ook weer hetzelfde is.
Ik geloof dat je een nieuw toetsenbord nodig hebt, je letters blijven steeds hangen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef Sandr89 het volgende:
Slapen, dat doe ik heul erg graag! en ik krijg er helaas niet voor betaald![]()
Trustennnnnnnnnnnnnnn
Je bent fenomenaalquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu weet ik niet of ik geweldig ben of niet..
Natuurlijk ben je geweldigquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Love you toooooooooooooooooooooooooo!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een nieuw toetsenbord nodig hebt, je letters blijven steeds hangen.
Ik weet het ook nog niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zolang je jezelf maar geweldig vindt.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
En? Is ie het of niet?quote:
Welk een suggestieve opmerking!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En hebben jullie een beetje genoten van de 'nieuweling'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |