of vroegerquote:Op donderdag 3 november 2011 00:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou snoesjes, het was weer fun.
Tot laaaaaater!
metro in elk geval welquote:Op donderdag 3 november 2011 08:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stomme trein gaat zeker op tijd rijden vandaag.
u gaat wandelen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geen idee, ik maak vandaan van beide geen gebruik.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Steve het volgende:
De uitgebreide G_E lijst kan ik niet vinden zo snel.
Misschien dat De_Directeur hem heeft..
Wellicht doet ie wel iets heeeeel vreemds als hobby... zoals... uh... nou ja, bv origami beestjes maken!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Een normaal iemand? Geen psychiatrische stoornis? Geen vreemde fetisj? Geen leugenachtige grootspraak verhalen? Dat moet wel een kloon zijn.
Hij zei dat ie ging slapen.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:59 schreef Vlarp het volgende:
Hmm... hebben jullie de nieuweling nou weer weggepest trouwens?
Jezus!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Wie mij pest, pest ik nog harder terug
Ja redelijk. Zuiver wel, toonvast niet altijdquote:Op donderdag 3 november 2011 11:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Angel kun jij zingen? Toonvast dan.
Ow?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Die ging echt tekeer op facebook.!
Als we elkaar ers zien IRL snap je gelijk dat ik niet kan zingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja redelijk. Zuiver wel, toonvast niet altijd
Maar het gaat op zich wel oke.
Had jij toen ook niet meegedaan met Fok idols?
Of was dat toen een andere nieuwelingIk haalde jullie toen altijd door elkaar....
Maar nu niet meer hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Teveel info.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
En breezerslet heeft een mond. Hij kan zelfs praten enzo..
Dan is het een kloon van Stevequote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht doet ie wel iets heeeeel vreemds als hobby... zoals... uh... nou ja, bv origami beestjes maken!
Ach wat geekycute, doet Steve blaadjesvouwen?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het een kloon van Steve
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het een kloon van Steve
Ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |