Nee, maar bij het vorige euro debat waren ze toch ook afwezig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou jij zo'n mooie mogelijkheid om "I told you so" te zeggen voorbij laten schieten?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
Ik ga effe op de bank zitten met een zak chips erbij.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef RvLaak het volgende:
iemand een lijstje van spreekvolgorde en tijden?
Sorry.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, mijn rol hier is om bijdehand te doen... Da's niet de jouwe
Pol24 gewoon onlinequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
tweedekamer.nl is plat/ontzettend traag![]()
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
tweedekamer.nl is plat/ontzettend traag![]()
A, dankquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
weet hetik kijk via tv maar ik zocht dat lijstje
Je mag gewoon niet meedoen Ryan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Bij mij geeft-ie aan dat ik een plug fucking in nodig heb...
Openen in nieuw venster?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Welke browser en OS?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef RvLaak het volgende:
Zo, ff reclame gemaakt op de FP: 'Kabinet te laconiek over Grieks referendum'
hehehequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat licht aan het einde van de tunnel zou er geweest zijn als Jolande geen verlengsnoer gejat had.
Okee hebbes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bb
Nee, ik liep juist achter en dacht dat PVV kwam, maar eerst D66 dus. FF gehersynced en ben weer bij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
loop jij voor of zo? Bij mij is Koolmees nog steeds aan het praten?
Bij mij heeft Rutte al afscheid genomen van zijn zetel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
loop jij voor of zo? Bij mij is Koolmees nog steeds aan het praten?
Ik dacht bij het aanzicht ook ff dat koolmees van de PVV wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik liep juist achter en dacht dat PVV kwam, maar eerst D66 dus. FF gehersynced en ben weer bij.
Qua uiterlijk wel, maar er komen zinnige dingen uit... Kan dus nooit PVV zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Alhoewel, Koolmees heeft wel wat weg van een PVV-er. Wat betreft uiterlijk dan.
Nouja, zinnig, Het is D66, extreem midden en de EUSSR komt uit zulke geesten, dus tsja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel, maar er komen zinnige dingen uit... Kan dus nooit PVV zijn
Omdat er nooit 'belangrijke' debatten worden ingeplanned als alle potentiele kiezers thuis kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb die debatten van Mauro wel gewoon via POL24 kunnen volgen, althans verleden week, vandaag moest ik werken, hoe kan dat nou weer...
Als ik hem zo hoor, is zelfs D66 tegen dit plan. En dat wil wat zeggen van de meest eurofiele partij van Nederlandquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, zinnig, Het is D66, extreem midden en de EUSSR komt uit zulke geesten, dus tsja.
Let wel op, ze zijn er wel tegen omdat het ze niet ver genoeg gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor, is zelfs D66 tegen dit plan. En dat wil wat zeggen van de meest eurofiele partij van Nederland
Roep dat niet te hard tegen een econoom, wordt ie boosquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
Dan te bedenken dat economie ook geen harde wetenschap is...
Netto effect is wel dat Nederland (zoals het er nu voor staat met de PvdA) als enige tegen dit pakket gaat stemmen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Let wel op, ze zijn er wel tegen omdat het ze niet ver genoeg gaat.
Terwijl zn 'harde' bewijzen alleen uit statistieken bestaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard tegen een econoom, wordt ie boos
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Terwijl zn 'harde' bewijzen alleen uit statistieken bestaan.
iddquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, handig, thanks.
Hierna dus die clown van de fascisten
Jep, alhoewel Thieme haar liever niet in de kamer had zitten,maar ze er niet omheen kon vanwege teveel voorkeurstemmen.quote:
Bio-industrie vleeschquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Die chick van de PvdD heeft een goed lang stuk vleesch nodig denk ik.
Varkenshaasje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Die chick van de PvdD heeft een goed lang stuk vleesch nodig denk ik.
Sinds ie mafioso is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sinds wanneer heet ie Tony en niet gewoon toine?
Die quote is niet van Reagan.quote:
Zondebokmentaliteitquote:
Wel met je tijd meegaan hequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
Dificulteren.
Mooi woord, moet ik onthouden voor scrabble Wordfeud.
Kent Wordfeud niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
Difficulteren.
Mooi woord, moet ik onthouden voor scrabble.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |