quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ino ziet dat het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat wat dat referendum betreft de VVD en PvdA juist helemaal op één lijn zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef RvLaak het volgende:
Zo... Ben benieuwd of de PvdA ballen toont en daad bij woord voegt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Zou de gulden terugkomen?
[ afbeelding ]Zoveel guldens heb ik nog nooit live gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel in euro's...![]()
[ afbeelding ]De snip was wel cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Dat is me toch een kansloze actie, zo hé.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat wat dat referendum betreft de VVD en PvdA juist helemaal op één lijn zitten.
Hmm, kamerfractie misschien... Het kabinet heeft een heel ander standpuntquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat wat dat referendum betreft de VVD en PvdA juist helemaal op één lijn zitten.
Hoezo zou het slecht zijn om je volk om toestemming te vragen voordat je je financiële beleid overhevelt naar het buitenland?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is me toch een kansloze actie, zo hé.
Kan bijna niet anders dat het al wat inmasseren is van een exit van Griekenland.
Ik moest altijd hard lachen om de eurolobbygroepjes in Zweedse winkelcentra. Nu zullen ze blij zijn dat ze dat die ellende niet hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
Guldens
Van die kutdingen die ik 20km verderop al niet eens meer kon uitgeven.
Omdat men driftig bezig is jouw puinhoop op te ruimen? Kom nou zeg. Dan is men er eindelijk uit en dan tover je zoiets uit je hoedje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo zou het slecht zijn om je volk om toestemming te vragen voordat je je financiële beleid overhevelt naar het buitenland?
Eh nee hoor, dat referendum gaat bakken met geld kosten als het er komtquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, kamerfractie misschien... Het kabinet heeft een heel ander standpunt
[ afbeelding ]Ik zit er niet op te wachten. Mag ik een biertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is dan 6 gulden.
Mag ik tien bier?
Dat is dan zestig gulden.
Net of je in een pauperland bent.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Debat is allang bezig man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef RvLaak het volgende:
Pol24 mag wel eens een nieuwe band starten... Ik kan nu alle interviews al meepraten
Als je geen euro hebt ben je ook een pauperland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten. Mag ik een biertje?
Ja, dat is dan 6 gulden.
Mag ik tien bier?
Net of je in een pauperland bent.
Schulden worden niet per definitie kwijtgescholden als je failliet gaat hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat men driftig bezig is jouw puinhoop op te ruimen? Kom nou zeg. Dan is men er eindelijk uit en dan tover je zoiets uit je hoedje.
Referendum is in Griekenland, niet in Nederlandquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee hoor, dat referendum gaat bakken met geld kosten als het er komt
Ja, duhquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Referendum is in Griekenland, niet in Nederland
Mauros.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaat over een referendum van Griekenland over Mauro.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is dan 6 gulden. euro 2,72 hhmmm lastig doe maar drie euro.
Mag ik tien bier?
Dat is dan zestig gulden. euro 27,20 hhmmm doe maar 30 euro.
Dat klopt. Laat onverlet dat met de nodige pijn en moeite men er een beetje halfbakken oplossing uit heeft weten te persen die eindelijk voor een week wat rust opleverde, ligt er opeens weer een bom onder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schulden worden niet per definitie kwijtgescholden als je failliet gaat hoor
[..]
Referendum is in Griekenland, niet in Nederland
Wij zaten met z'n vieren een aantal jaar geleden vlak bij het Champ d'Élysées een biertje te drinken: 4 bier prijs 64¤.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is dan 6 gulden.
Mag ik tien bier?
Die "niemand" van jou, is enkel de EU. Imo gaat de EU al veel te veel over interne zaken van de lidstaten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, duh
En niemand wil dat het er komt, behalve Papandreou en Wilders
Wut?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ino is trouwens fel gekant tegen de versoepeling van het ontslagrecht, Erik. Dan zijn Henk en Ingrid de sjaak, stelt hij.
Gaan ze nou live daarover vergaderen???quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaat over een referendum van Griekenland over Mauro.
Daarnaast is het wel prettig dat je op vakantie met euro's kan betalen. Nu heb jij daar wellicht niks aan in Hongarije en je Brabo-camping, maar ik wel.quote:
Dat las ik op de site van de PVV, bij Ino's profiel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wut?
Volgens mij is het ontslagrecht al vrij soepel ondertussen door die kantonregeling enzo.
Over dat referendum ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaan ze nou live daarover vergaderen???
Nee, de Kamerleden doen een samenvatting.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaan ze nou live daarover vergaderen???
De PVV-fractie is dan ook een soort sociale werkplaats hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat las ik op de site van de PVV, bij Ino's profiel.
Mooi excuus was dat om de euro te slijten aan de bevolking.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarnaast is het wel prettig dat je op vakantie met euro's kan betalen. Nu heb jij daar wellicht niks aan in Hongarije en je Brabo-camping, maar ik wel.
Had ik ook, met FireFox. Effe overgeschakeld naar IE en het is allemaal goed.quote:
Ik ben ook aardig trots op mezelf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi excuus was dat om de euro te slijten aan de bevolking.
Ach, eerlijk is eerlijk. Niet wisselen is makkelijker dan wel wisselen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi excuus was dat om de euro te slijten aan de bevolking.
Stuk of 20 wss... Blijft een overheidssite... Iets met overheid en ITquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef Kwaliteit het volgende:
Politiek 24 bufferde bij mij wel, hoop kijkers ofzo?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Spelfouten in TT's verbeteren we niet onder het mom "dat zal de TS leren"
Dat klopt, doet me verder niks want ik heb een pinpas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, eerlijk is eerlijk. Niet wisselen is makkelijker dan wel wisselen.
Nieuw beleid?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar in ONZ doe ik het nooit. Wel in serieuze topics waar alleen maar gewauweld wordt over die spelfout.quote:
Als je Kwaliteit heet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je bekend met de term "Pavlov-reactie"?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar in ONZ doe ik het nooit. Wel in serieuze topics waar alleen maar gewauweld wordt over die spelfout.
Aambeien aan z'n dikke aars?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Nam De Jager nu een extra blauw kussentje voor onder z'n dikke reet?
jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Volgens mij was dat gewoon de normale zitting. Misschien wassie vies geworden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Hij begint idd op een heerlijke toon... Eentje waar wel eens een "nee" van de PvdA uit zal komenquote:
Internet werkt nog met paarden bij juliie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Waarom is politiek24 vlugger bij jullie?
En nou niet aankomen zeiken over afgelegen gebieden en zo.
Omdat ik in de randstad woonquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Karma?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Ik denk dat het via een digitale tv sneller is dan via internet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Daar zal het niet aan liggen (Zuid-Limburg is een stuk meer afgelegen dan waar jij zit denk ik?).quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Ik ADSL hier... Ik ook snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het via een digitale tv sneller is dan via internet.
Ik kijk via UPC.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Internet werkt nog met paarden bij juliie.
quote:
quote:En nou niet aankomen zeiken over afgelegen gebieden en zo.
Zou jij zo'n mooie mogelijkheid om "I told you so" te zeggen voorbij laten schietenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
dank, had niet eens verwacht dat de PVV aanwezig zou zijn
Ahaa, tja de vrouw zit voor de tv. Ik moet het met internet doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het via een digitale tv sneller is dan via internet.
Ik kijk via UPC.
Nee, maar bij het vorige euro debat waren ze toch ook afwezig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou jij zo'n mooie mogelijkheid om "I told you so" te zeggen voorbij laten schieten?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
Ik ga effe op de bank zitten met een zak chips erbij.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef RvLaak het volgende:
iemand een lijstje van spreekvolgorde en tijden?
Sorry.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, mijn rol hier is om bijdehand te doen... Da's niet de jouwe
Pol24 gewoon onlinequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
tweedekamer.nl is plat/ontzettend traag![]()
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
tweedekamer.nl is plat/ontzettend traag![]()
A, dankquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
weet hetik kijk via tv maar ik zocht dat lijstje
Je mag gewoon niet meedoen Ryan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Bij mij geeft-ie aan dat ik een plug fucking in nodig heb...
Openen in nieuw venster?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Welke browser en OS?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef RvLaak het volgende:
Zo, ff reclame gemaakt op de FP: 'Kabinet te laconiek over Grieks referendum'
hehehequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat licht aan het einde van de tunnel zou er geweest zijn als Jolande geen verlengsnoer gejat had.
Okee hebbes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bb
Nee, ik liep juist achter en dacht dat PVV kwam, maar eerst D66 dus. FF gehersynced en ben weer bij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
loop jij voor of zo? Bij mij is Koolmees nog steeds aan het praten?
Bij mij heeft Rutte al afscheid genomen van zijn zetel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
loop jij voor of zo? Bij mij is Koolmees nog steeds aan het praten?
Ik dacht bij het aanzicht ook ff dat koolmees van de PVV wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik liep juist achter en dacht dat PVV kwam, maar eerst D66 dus. FF gehersynced en ben weer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |