Mooi excuus was dat om de euro te slijten aan de bevolking.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarnaast is het wel prettig dat je op vakantie met euro's kan betalen. Nu heb jij daar wellicht niks aan in Hongarije en je Brabo-camping, maar ik wel.
Had ik ook, met FireFox. Effe overgeschakeld naar IE en het is allemaal goed.quote:
Ik ben ook aardig trots op mezelf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi excuus was dat om de euro te slijten aan de bevolking.
Ach, eerlijk is eerlijk. Niet wisselen is makkelijker dan wel wisselen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi excuus was dat om de euro te slijten aan de bevolking.
Stuk of 20 wss... Blijft een overheidssite... Iets met overheid en ITquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef Kwaliteit het volgende:
Politiek 24 bufferde bij mij wel, hoop kijkers ofzo?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Spelfouten in TT's verbeteren we niet onder het mom "dat zal de TS leren"
Dat klopt, doet me verder niks want ik heb een pinpas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, eerlijk is eerlijk. Niet wisselen is makkelijker dan wel wisselen.
Nieuw beleid?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar in ONZ doe ik het nooit. Wel in serieuze topics waar alleen maar gewauweld wordt over die spelfout.quote:
Als je Kwaliteit heet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je bekend met de term "Pavlov-reactie"?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar in ONZ doe ik het nooit. Wel in serieuze topics waar alleen maar gewauweld wordt over die spelfout.
Aambeien aan z'n dikke aars?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Nam De Jager nu een extra blauw kussentje voor onder z'n dikke reet?
jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Volgens mij was dat gewoon de normale zitting. Misschien wassie vies geworden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Hij begint idd op een heerlijke toon... Eentje waar wel eens een "nee" van de PvdA uit zal komenquote:
Internet werkt nog met paarden bij juliie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Waarom is politiek24 vlugger bij jullie?
En nou niet aankomen zeiken over afgelegen gebieden en zo.
Omdat ik in de randstad woonquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Karma?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Ik denk dat het via een digitale tv sneller is dan via internet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Daar zal het niet aan liggen (Zuid-Limburg is een stuk meer afgelegen dan waar jij zit denk ik?).quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
Ik ADSL hier... Ik ook snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het via een digitale tv sneller is dan via internet.
Ik kijk via UPC.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Internet werkt nog met paarden bij juliie.
quote:
quote:En nou niet aankomen zeiken over afgelegen gebieden en zo.
Zou jij zo'n mooie mogelijkheid om "I told you so" te zeggen voorbij laten schietenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
dank, had niet eens verwacht dat de PVV aanwezig zou zijn
Ahaa, tja de vrouw zit voor de tv. Ik moet het met internet doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het via een digitale tv sneller is dan via internet.
Ik kijk via UPC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |