Dit jaar heb ik mijn vrije dagen opgenomen voor vakanties en festivals. En ja, ze zijn opquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens dat Stbaby zijn vrije gamerotdag maar moet gaan houden op de beurs van berlage, met al die oprincipes
Ga je samenwonen? Is het al zo serieus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach als ik straks samen ga wonen houden we geld over dus dan word ik gewoon ook zo'n nooit aanwezig en bloediiritante parttime collega
Nee dan ga ik natuurlijk koekjes bakken en zo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, parttime werken? Ga je dan 1 dag in de week in bed rotten?
Het si wel vrij serieus ja, maar samenwonen gaat voorlopig toch eeeecht nog niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je samenwonen? Is het al zo serieus?
Klinkt goed! Weet zijn familie het ondertussen ook al?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het si wel vrij serieus ja, maar samenwonen gaat voorlopig toch eeeecht nog niet gebeuren
Bovendien houden we beide teveel van ons eigen huis, dus beslissen over welk huis het wordt gaat een regelrechte scheiding veroorzaken
Hmmm, cookiesquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan ga ik natuurlijk koekjes bakken en zo!
Neequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed! Weet zijn familie het ondertussen ook al?
quote:
I got 99 cookies 'cause a bitch ate 1quote:
Ooh, dat is dan ook wel prima. Waar komt die vandaan dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeZ'n vrienden wel. Een aantal, die dichtbij hem staan.
Maar hij heeft z'n familie al sinds Juni niet meer gezien en wil het niet over de telefoon doen.
Nou ja, hij ziet maar. Ik heb er geen last vanDie familie woont toch ver weg!
Whehehequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I got 99 cookies 'cause a bitch ate 1.
Jij was het! Zie je welquote:
Die is wel briljant jaquote:
Ruuuuuurrrrlo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat is dan ook wel prima. Waar komt die vandaan dan?
En dan je familie zo lang niet meer zien? En dat ver weg noemenquote:
In plaats van dat hij dan gewoon ff in dat restaurant zegt: De motor doet t niet, ik ben chagrijnig omdat mijn mannelijheid is aangetast omdat ik nietw eet hoe ik t moet fiksen....quote:
Ik heb een tijd gehad dat ik mijn ouders 2~3x in het jaar zag, en toen woonde ik op 10 minuten fietsen. So?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan je familie zo lang niet meer zien? En dat ver weg noemen
ik werk ook parttimequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, parttime werken? Ga je dan 1 dag in de week in bed rotten?
De achterhoekdaarzogindszo is voor mij heul ver wegquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan je familie zo lang niet meer zien? En dat ver weg noemen
Da he'k onmeunig goe'daan he!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ie heb een tukker aon de haok eslaogen? You go girl!
quote:
niet geintegreerd, spreekt geen Nederlands, eruit!quote:
Dat is dan weer jammer... Achterhoek...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De achterhoekdaarzogindszo is voor mij heul ver wegEnd of the earth!
In het oosten weten we tenminste dat we Neder-Saksisch spreken, en kunnen we switchen naar Nederlands. In Amsterdam hebben ze niet eens door dat ze een spraakgebrek hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet geintegreerd, spreekt geen Nederlands, eruit!.
Ik zie m'n ouders nu ook vaker dan toen ik nog in Nederland woonde bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik mijn ouders 2~3x in het jaar zag, en toen woonde ik op 10 minuten fietsen. So?
Ruurlo is toch echt Achterhoek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ie heb een tukker aon de haok eslaogen? You go girl!
We spreken toch geen Nederlands, suffe overbodige kuttaal. Alles over naar het Engels, en dat meen ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het oosten weten we tenminste dat we Neder-Saksisch spreken, en kunnen we switchen naar Nederlands. In Amsterdam hebben ze niet eens door dat ze een spraakgebrek hebben
+1 hoewel een eigen taal hebben best relaxed is als de rest het niet kan verstaan. Is wat makkelijker dan onder de tafel chatten via je telefoonquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We spreken toch geen Nederlands, suffe overbodige kuttaal. Alles over naar het Engels, en dat meen ik.
Ik noem alles daar ginds oosten Achterhoekquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer... Achterhoek...
O, dus ik had gewoon gelijk?quote:
Helemaal voor. Iedereen overal, altijd, in het Engels.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We spreken toch geen Nederlands, suffe overbodige kuttaal. Alles over naar het Engels, en dat meen ik.
Jaquote:
Ik ken alleen het woord ONMEUNIGquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
Jullie spreken verdomd goed twents. +1 voor jullie!
Ik heb nog in Vorden gewoondquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Crap, ik keek naar dit kaartje:
[ afbeelding ]
En dacht, schuin boven Hengelo: Twente.
Kut Hengelo(Gel)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
Bekende inwoners van RuurloHenricus Harius, geleerde uit de zestiende eeuw, bekend van enkele Neolatijnse werken, waaronder lofdichten
Berend Wildrik, patriot in de Franse tijd (eind 18e eeuw), die bij het vertrek van Willem V naar Engeland een tijdje in het landsbestuur zat en een eerste proeve van een Grondwet schreef.
Kerst Zwart, begin 20e eeuw, dorpsonderwijzer en streekschrijver
Willem baron van Heeckeren van Kell, 19e eeuw, fotograaf (daguerreotypie) van de eerste gesigneerde foto van Nederland (1842)
Willem Hendrik Alexander Carel van Heeckeren van Kell, 19e eeuw, onder andere kamerheer koning Willem I, gouverneur van Gelderland
Hilbrandt Boschma, begin 20e eeuw, predikant die landelijk bekend werd als de 'evangelist van Ruurlo'.
ds Th. Barnard, de eerste vrouwelijke predikant van een Nederlands-hervormde gemeente (1968)
Arthur Conley, Amerikaanse soul-zanger
Ferdi Elsas - ontvoerder en moordenaar van Gerrit-Jan Heijn
Hetero - vriendje van Ang3l
Tof! De Wikipedia is helemaal up to date!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Da's achterhoeks voor bukkake, wist je dat?
Van Jonge Leu en Oale Groond, volgens da internetz. Ik heb het nooit gekeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen het woord ONMEUNIG
Dat stond nl ergens op. En ik heb een aflevering van Ouwe lui en jonge grond of jongelui en ouwe grond weet ik veel gezien
Nou zeg dat. Aan mij hoor je het gelukkig niet af dat ik uit het oosten komquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Van Jonge Leu en Oale Groond, volgens da internetz. Ik heb het nooit gekeken.
Ik heb zelf een redelijke afkeer tegen plat twents.
Ooooooooost'n.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zeg dat. Aan mij hoor je het gelukkig niet af dat ik uit het oosten kom
Jij hoort het zelf niet bedoel jequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij dat er graag van wil maken.quote:
Ben jij dwaasquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
18:00 komt er een band spelen in de kantine, vorige maand nog Paradiso uitverkocht, maar geen idee wie het zijn.. zal ik 30 min "overwerken"?.
overwerken is 30 min met champagne in de kantine wachtenquote:
Dan mag hetquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
overwerken is 30 min met champagne in de kantine wachten.
Maar wel op het werk. Niet doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
overwerken is 30 min met champagne in de kantine wachten.
moet ik weer over mijn werk en de benefits beginnen?quote:
Jij of HW?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
borrels op het werk, toch al wel een vriendin aan over gehouden.
Dus een lekkere collega op t toilet batsen is ook werken en zou je dus ook niet doen als het overwerken zou worden daardoor?quote:
Hij heeft t op dvd, net als de Zevensprong (is in Ruurlo opgenomen).quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Van Jonge Leu en Oale Groond, volgens da internetz. Ik heb het nooit gekeken.
Ik heb zelf een redelijke afkeer tegen plat twents.
Op het toiletquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus een lekkere collega op t toilet batsen is ook werken en zou je dus ook niet doen als het overwerken zou worden daardoor?
O jullie zijn collega's?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
borrels op het werk, toch al wel een vriendin aan over gehouden.
Woar bint ie 'boorn dan? Ak da mag weet'n?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Juist!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus een lekkere collega op t toilet batsen is ook werken en zou je dus ook niet doen als het overwerken zou worden daardoor?
Nog nageurend van de collega die er tien minuten daarvoor een grote boodschap heeft gedaan.quote:
spuit 11 moest lachenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I got 99 cookies 'cause a bitch ate 1.
Bijna al m'n collega's wonen binnen 5min van kantoor, daar gaat het niet om. Je reageerd niet inhoudelijk op mijn opmerking.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het toilet.
We hebben 2 volledig ingerichte appartementen in de straat, een pand met douche, ligbank etc...
Wat erg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna al m'n collega's wonen binnen 5min van kantoor, daar gaat het niet om. Je reageerd niet inhoudelijk op mijn opmerking.
Nee, jij wel dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef Godtje het volgende:
Situatie met broer/schoonzus/neefjes.
Willen ze geen makkelijk leven?
Wat lief! Ik heb maat 39, dank je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef Godtje het volgende:
En ik wil opeens allemaal sneakers kopen.
Ik heb net besteld en kijk nu weer naar dezequote:
Die staan mij niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb net besteld en kijk nu weer naar deze
http://www.nicekicks.com/(...)e-canvas-collection/
![]()
kreeg een virus zodra ik op die link klikte. of nouja, mse gaf een waarschuwing.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb net besteld en kijk nu weer naar deze
http://www.nicekicks.com/(...)e-canvas-collection/
![]()
Klinkt prima.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
lastig uit te leggen. maar in een notendop: uitstekend.
ben niet thuis, heb zelf een mac dus no probs daarmee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef MNR het volgende:
Bij mij is aangegeven dat het webvirus net is verwijderd..
Dus!
Gebruik je winterjannen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks stoofpeertjes maken. En hachee.Alvast voor morgen want dan ben ik laat thuis.
Riep je schat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef Q. het volgende:
De avondploeg van deze reeks is ook niet meer wat ie geweest is.
Ja, waar blijft die koffie verdorie?quote:
Bah, koffiequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die koffie verdorie?
Je moet het ook zetten en opdienen, niet zelf opdrinken muts!quote:
And what's in it for me?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het ook zetten en opdienen, niet zelf opdrinken muts!
Een aai over je bol als je het goed doet.quote:
Bollenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een aai over je bol als je het goed doet.
Nou daar doe ik het niet voor hoor. Zet je eigen koffie maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een aai over je bol als je het goed doet.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
hey MissBheb je dat nummer nog gevonden?
Het zou ook amorphis kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee. Damn, you just reminded me. Crap.
Oeh, welk nummer?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou ook amorphis kunnen zijn.Bedacht ik mij gisteren
Briljante seks dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
Nou daar doe ik het niet voor hoor. Zet je eigen koffie maar
quote:
Geen idee. Ik Amorphis niet zo goed. Het zou wel eens van het album Tales of a 1000 lakes kunnen komenquote:
Daar praat je elke vrouw mee omquote:
Voorlopig zie ik nog geen koffie.quote:
Het zegt me allemaal niks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik Amorphis niet zo goed. Het zou wel eens van het album Tales of a 1000 lakes kunnen komen
Dan wordt het lastig om het terug te vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal niks.Echt wat een drama..
Ja, het gaat niks worden vrees ik...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om het terug te vinden.
tussen tijn en jou?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het gaat niks worden vrees ik...
Ook niet nee.quote:
de wereld is zo oneerlijk en hardquote:
Ik ben ontroostbaarquote:
Namen, or it didn't happen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
LOL, krijg net een PM van iemand die me heeft zien lunchen, ik ben alleen op kantoor geweest
Namen? Ik ken z'n naam nietquote:
Een standaard Peu verhaal dusquote:
Hij zit ook in het Ierland topicquote:
Dat is een soort peren. Maar jij gebruikt -- als ik je antwoord goed interpreteer -- andere?quote:
+1quote:
quote:
Gieser Wildeman.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een soort peren. Maar jij gebruikt -- als ik je antwoord goed interpreteer -- andere?
Uiteindelijk, zijn tieten tieten en moet je er maar blij mee zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb goede tieten trouwens.Is me verteld.
Nou niet met alle hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteindelijk, zijn tieten tieten en moet je er maar blij mee zijn
Welke kerel wil er zo graag over je heen dat 'ie je zulke dingen influistert?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
True, maar ben er niet tegengekomen die echt lelijk waren ofso, we dat ze tegenvielen, niet aan verwachtingen voldoen.quote:
Je verzoekt de goden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteindelijk, zijn tieten tieten en moet je er maar blij mee zijn
Wouldn't you like to know..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke kerel wil er zo graag over je heen dat 'ie je zulke dingen influistert?
Oeh voeg me toe!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb wordfeud ontdekt. Ja, ik ben er laat mee. Maar ik vind het leuk, ook al win ik vaak niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ah, voor dat soort potjes heb ik missb al.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb wordfeud ontdekt. Ja, ik ben er laat mee. Maar ik vind het leuk, ook al win ik vaak niet.
Op dit moment ben ik zeer tevreden.quote:
Pardon? We staan gelijk hoor, mutsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, voor dat soort potjes heb ik missb al.
Het is vast niet voor niks dat je mij niet uitdaagt voor een volgend potje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Pardon? We staan gelijk hoor, muts
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vast niet voor niks dat je mij niet uitdaagt voor een volgend potje.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zal nog eens parmantig liggen wezen in jouw woonkamer.
Mensen die niet perse met je willen neuken, zijn wel eerlijker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik zal nog eens parmantig liggen wezen in jouw woonkamer.
Als 't zo moet.quote:
Beet is een schatjequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die niet perse met je willen neuken, zijn wel eerlijker.
quote:
Dodelijk, al kan je het dan altijd nog op "friends with benefits" gooienquote:
Speel tegen mij, speel tegen mij!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Of ff vragen hoe ze tegenover incest staat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Dodelijk, al kan je het dan altijd nog op "friends with benefits" gooien
The Veluwe-way!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ff vragen hoe ze tegenover incest staat.
't Was meer dat ie niet mocht ws.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
Mensen die niet perse met je willen neuken, zijn wel eerlijker.
Ook een optie, maar klinkt toch wat negatiever.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ff vragen hoe ze tegenover incest staat.
Nee, ben je gek, beet hoort bij kluts, het idee alleen alquote:
Ja, zo denk jíj.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ben je gek, beet hoort bij kluts, het idee alleen al
Waarom was 'ie kut?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb maandag mijn eerste kutdag op het werk gehad.
En hij was ook meteen heel erg kut, het was geen kleintje. Het sprookje was zo mooi.
Lang verhaal. Hou het maar op een verschil in onze visie op zorg tussen mij en mijn directe collega wat voor enige communicatieve strubbelingen zorgde.quote:
Yvon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef ArTiC het volgende:
hoor ik ook heel vaak....je bent als een boer voor me
toch eens Yvon aanschrijven
Hij ook hoorquote:
Als zelfs jouw leven al niet perfect is, welke hoop is er dan nog voor de wereld?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Lang verhaal. Hou het maar op een verschil in onze visie op zorg tussen mij en mijn directe collega wat voor enige communicatieve strubbelingen zorgde.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb maandag mijn eerste kutdag op het werk gehad.
En hij was ook meteen heel erg kut, het was geen kleintje. Het sprookje was zo mooi.
Er is geen hoop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Als zelfs jouw leven al niet perfect is, welke hoop is er dan nog voor de wereld?
Jij durft, na 1 woord...quote:
ik had laatst met mijn eerste woord 384 puntenquote:
Hou dat tien potjes vol en dan mag je ook tegen mij spelen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat tien potjes vol en dan mag je ook tegen mij spelen.
quote:
Zeker zo'nquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
ik had laatst met mijn eerste woord 384 punten
Ja nou als ze er mee weg zouden komen zouden mannen ook met hun zus vreemdgaan hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
Hij ook hoorHet is echt eerder een broertje
Wat nee?quote:
uiteraard, die zijn het leukstequote:
Als je tegen die collega ook zo deed, snap ik wel waarom jullie mot hebben gehad. Eigen schuld dus.quote:
Een 'nee' is een reden tot ruzie? Doet Peuter daarom altijd zo moeilijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je tegen die collega ook zo deed, snap ik wel waarom jullie mot hebben gehad. Eigen schuld dus.
PM!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
Ik heb een PM! Al een maand of acht niet meer gebeurd!
Ik wacht nog steeds tot je mij es een keer invite.quote:
Eerst even doen dan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sla de usernames steeds niet op
Gehoorzaam, I like.quote:
En dan toch steeds mij uitnodigen hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sla de usernames steeds niet op
jij stond nog in mn recentquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan toch steeds mij uitnodigen hè?![]()
Jij ookquote:
Nee toch hoop ik?quote:
Wat mocht peuter niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 07:02 schreef L-E het volgende:
Waarom zit er een enge jongeman me aan te staren alsof hij me wil vermoorden
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker wel
Sneeuw op je borstjes, brrrr koud
Doe je toch iets niet goedquote:Op woensdag 2 november 2011 07:06 schreef missbehavin het volgende:
Niet tof, ben ik vrij vandaag, heb ik 4 afspraken, tussen half 9 en half 5.
Nee godt, ik ben nog niet toe aan sneeuw..quote:Op woensdag 2 november 2011 07:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vindt sneeuw op je borstjes lekker warm?
Nee he.quote:
Jong geleerd, oud gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:16 schreef missbehavin het volgende:
Kind wat naar boven roept dat ie porn stars aan het kijken is. Huh, wat?? Ja mam, pawn stars, dat is vet boeiend! *ik schrok even
Hoe meer hoe beter!quote:
Je woont 3 min lopen van je werkquote:Op woensdag 2 november 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter!
Dan is het hier altijd zo lekker rustig omdat de NS dan platligt en de snelwegen ook bomvol staan.!
quote:
Precies babs, preciesquote:Op woensdag 2 november 2011 07:32 schreef stbabylon het volgende:
Sneeuw
Nee, specifieker, Sneeuw in Nederland.
Sneeuw hoort op een berg, zodat je er op kunt boarden. Nederland heeft geen berg, dus hoeft ook geen sneeuw.
10. Maar voor mij boeit het inderdaad niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont 3 min lopen van je werk
#Care
Tenzij het zout op is zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:51 schreef Nouk84 het volgende:
Sneeuw in NL wordt altijd zo'n enorm ranzige prutbende.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
10. Maar voor mij boeit het inderdaad niet.Heb er wel eens 25 minuten over gelopen als het echt spiegelglad is.
heftig!! dat je dat hebt volgehoudenquote:Op woensdag 2 november 2011 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
10. Maar voor mij boeit het inderdaad niet.Heb er wel eens 25 minuten over gelopen als het echt spiegelglad is.
Ach er is dan vast wel een collega waar je mee kunt rijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik zei t hier op het werk al.. geen idee hoe ik er ga komen op het moment dat de bussen neit rijden. ja je kan fietsen. Maar doe je normaal al 30 minuten over.. als er dan ook nog eens sneeuw ligt.. dat ga ik niet doenThuiswerken wordt het dan!
Dat is idd ook nog een optiequote:Op woensdag 2 november 2011 08:27 schreef LostInSpace het volgende:
Ach er is dan vast wel een collega waar je mee kunt rijden.
Omdat ik er over sprak en zoals wel vaker luisteren mensen naar mijquote:Op woensdag 2 november 2011 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk over sneeuw?
Jij! Godt!quote:Op woensdag 2 november 2011 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat ik er over sprak en zoals wel vaker luisteren mensen naar mij
Ik ben dan ook een slechte Twentenaarquote:Op woensdag 2 november 2011 08:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
Bie oons in Twent noemt wie dat geweun kippevelle...
Disagree.quote:
Dat hangt van het doel en het moment af.quote:
De plump van de regen.. die drab.. de altijd gladheid als er zoveel mensen op gestampt hebben.. de teringzooi die aan je broek blijft hangen en hem smerig maakt..quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
De plump van de regen.. die drab.. de altijd gladheid als er zoveel mensen op gestampt hebben.. de teringzooi die aan je broek blijft hangen en hem smerig maakt..
vind je minder erg dan regen?
Ik zeur over mensen die zeuren over mensen die zeurenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sneeuwballen gooienIn de plassen stampen
Mensen die zeuren over oer hollands weer
![]()
Je hebt geen haar. Gek hè.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mensen die zeuren over oer hollands weer![]()
Mensen!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sneeuwballen gooienIn de plassen stampen
Mensen die zeuren over oer hollands weer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |