Dit jaar heb ik mijn vrije dagen opgenomen voor vakanties en festivals. En ja, ze zijn opquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens dat Stbaby zijn vrije gamerotdag maar moet gaan houden op de beurs van berlage, met al die oprincipes
Ga je samenwonen? Is het al zo serieus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach als ik straks samen ga wonen houden we geld over dus dan word ik gewoon ook zo'n nooit aanwezig en bloediiritante parttime collega
Nee dan ga ik natuurlijk koekjes bakken en zo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, parttime werken? Ga je dan 1 dag in de week in bed rotten?
Het si wel vrij serieus ja, maar samenwonen gaat voorlopig toch eeeecht nog niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je samenwonen? Is het al zo serieus?
Klinkt goed! Weet zijn familie het ondertussen ook al?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het si wel vrij serieus ja, maar samenwonen gaat voorlopig toch eeeecht nog niet gebeuren
Bovendien houden we beide teveel van ons eigen huis, dus beslissen over welk huis het wordt gaat een regelrechte scheiding veroorzaken
Hmmm, cookiesquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan ga ik natuurlijk koekjes bakken en zo!
Neequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed! Weet zijn familie het ondertussen ook al?
quote:
I got 99 cookies 'cause a bitch ate 1quote:
Ooh, dat is dan ook wel prima. Waar komt die vandaan dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeZ'n vrienden wel. Een aantal, die dichtbij hem staan.
Maar hij heeft z'n familie al sinds Juni niet meer gezien en wil het niet over de telefoon doen.
Nou ja, hij ziet maar. Ik heb er geen last vanDie familie woont toch ver weg!
Whehehequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I got 99 cookies 'cause a bitch ate 1.
Jij was het! Zie je welquote:
Die is wel briljant jaquote:
Ruuuuuurrrrlo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat is dan ook wel prima. Waar komt die vandaan dan?
En dan je familie zo lang niet meer zien? En dat ver weg noemenquote:
In plaats van dat hij dan gewoon ff in dat restaurant zegt: De motor doet t niet, ik ben chagrijnig omdat mijn mannelijheid is aangetast omdat ik nietw eet hoe ik t moet fiksen....quote:
Ik heb een tijd gehad dat ik mijn ouders 2~3x in het jaar zag, en toen woonde ik op 10 minuten fietsen. So?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan je familie zo lang niet meer zien? En dat ver weg noemen
ik werk ook parttimequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, parttime werken? Ga je dan 1 dag in de week in bed rotten?
De achterhoekdaarzogindszo is voor mij heul ver wegquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan je familie zo lang niet meer zien? En dat ver weg noemen
Da he'k onmeunig goe'daan he!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ie heb een tukker aon de haok eslaogen? You go girl!
quote:
niet geintegreerd, spreekt geen Nederlands, eruit!quote:
Dat is dan weer jammer... Achterhoek...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De achterhoekdaarzogindszo is voor mij heul ver wegEnd of the earth!
In het oosten weten we tenminste dat we Neder-Saksisch spreken, en kunnen we switchen naar Nederlands. In Amsterdam hebben ze niet eens door dat ze een spraakgebrek hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet geintegreerd, spreekt geen Nederlands, eruit!.
Ik zie m'n ouders nu ook vaker dan toen ik nog in Nederland woonde bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik mijn ouders 2~3x in het jaar zag, en toen woonde ik op 10 minuten fietsen. So?
Ruurlo is toch echt Achterhoek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ie heb een tukker aon de haok eslaogen? You go girl!
We spreken toch geen Nederlands, suffe overbodige kuttaal. Alles over naar het Engels, en dat meen ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het oosten weten we tenminste dat we Neder-Saksisch spreken, en kunnen we switchen naar Nederlands. In Amsterdam hebben ze niet eens door dat ze een spraakgebrek hebben
+1 hoewel een eigen taal hebben best relaxed is als de rest het niet kan verstaan. Is wat makkelijker dan onder de tafel chatten via je telefoonquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We spreken toch geen Nederlands, suffe overbodige kuttaal. Alles over naar het Engels, en dat meen ik.
Ik noem alles daar ginds oosten Achterhoekquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer... Achterhoek...
O, dus ik had gewoon gelijk?quote:
Helemaal voor. Iedereen overal, altijd, in het Engels.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We spreken toch geen Nederlands, suffe overbodige kuttaal. Alles over naar het Engels, en dat meen ik.
Jaquote:
Ik ken alleen het woord ONMEUNIGquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
Jullie spreken verdomd goed twents. +1 voor jullie!
Ik heb nog in Vorden gewoondquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Crap, ik keek naar dit kaartje:
[ afbeelding ]
En dacht, schuin boven Hengelo: Twente.
Kut Hengelo(Gel)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
Bekende inwoners van RuurloHenricus Harius, geleerde uit de zestiende eeuw, bekend van enkele Neolatijnse werken, waaronder lofdichten
Berend Wildrik, patriot in de Franse tijd (eind 18e eeuw), die bij het vertrek van Willem V naar Engeland een tijdje in het landsbestuur zat en een eerste proeve van een Grondwet schreef.
Kerst Zwart, begin 20e eeuw, dorpsonderwijzer en streekschrijver
Willem baron van Heeckeren van Kell, 19e eeuw, fotograaf (daguerreotypie) van de eerste gesigneerde foto van Nederland (1842)
Willem Hendrik Alexander Carel van Heeckeren van Kell, 19e eeuw, onder andere kamerheer koning Willem I, gouverneur van Gelderland
Hilbrandt Boschma, begin 20e eeuw, predikant die landelijk bekend werd als de 'evangelist van Ruurlo'.
ds Th. Barnard, de eerste vrouwelijke predikant van een Nederlands-hervormde gemeente (1968)
Arthur Conley, Amerikaanse soul-zanger
Ferdi Elsas - ontvoerder en moordenaar van Gerrit-Jan Heijn
Hetero - vriendje van Ang3l
Tof! De Wikipedia is helemaal up to date!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Da's achterhoeks voor bukkake, wist je dat?
Van Jonge Leu en Oale Groond, volgens da internetz. Ik heb het nooit gekeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen het woord ONMEUNIG
Dat stond nl ergens op. En ik heb een aflevering van Ouwe lui en jonge grond of jongelui en ouwe grond weet ik veel gezien
Nou zeg dat. Aan mij hoor je het gelukkig niet af dat ik uit het oosten komquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Van Jonge Leu en Oale Groond, volgens da internetz. Ik heb het nooit gekeken.
Ik heb zelf een redelijke afkeer tegen plat twents.
Ooooooooost'n.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zeg dat. Aan mij hoor je het gelukkig niet af dat ik uit het oosten kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |