Mijn broer heeft als motivatie dat hij zelf een korte tijd in zijn jeugd een donkere periode had waarin hij veel gebruikt heeft en veel heeft verloren zoals zijn zaak. Ik heb dat niet meegemaakt omdat ik te jong was, en ik wist ook niks daarvan tot me broer het me vertelde. Dat is denk een grote motivatie van me broer. Zijn vrouw is een schat maar trekt zich veel aan van wat andere over haar denken/zeggen/roddelen ala gooise vrouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:05 schreef Nemephis het volgende:
Ik denk dat jullie er te zwaar aan tillen.
En nu ff wakker wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 02:30 schreef beetotheizzo het volgende:
Maar 17 is jong in mijn ogen al met zulke gevaarlijke dingen bezig te zijn.
Dit dus...quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:05 schreef Nemephis het volgende:
Ik denk dat jullie er te zwaar aan tillen.
Ik snap best dat je daarmee zit en ik vind het ook wat naief van je broer, om te denken dat kinderen eerlijk toe zullen geven dat ze zo'n app hebben gedownload terwijl ze ook wel merken dat papa woest isquote:Op dinsdag 1 november 2011 02:30 schreef beetotheizzo het volgende:
Ikzelf trek het me veel aan vanwege het vertrouwen tussen mij en me broer. Het feit dat hij mij twee keer dezelfde vraag stelde, namelijk of ik er iets meer van wist, de eerste keer in bijzijn van zijn vrouw en hun oudste zoon, en nogmaals nadat hij me apart nam. Dat vond ik vreemd en wantrouwend van hem.
Ik denk dat hem hier de pijn zit. Ook best logisch dan, dat je broer er zwaar aan tilt. Maar het zou imo wel goed zijn als hij het wat meer kan relativeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:30 schreef beetotheizzo het volgende:
Mijn broer heeft als motivatie dat hij zelf een korte tijd in zijn jeugd een donkere periode had waarin hij veel gebruikt heeft en veel heeft verloren zoals zijn zaak.
En Faja, kijken jouw zoons écht naar zo'n spel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
het is maar een spelletje. Mijn jongens (bijna 4 en bijna 2) zijn helemaal weg van Metal Gear Solid omdat papa dat speelt.
Ik denk dat je broer moet leren dat hij zijn kinderen niet kan verbieden dezelfde fouten te maken als hij zelf gemaakt heeft. Verder tillen ze er wel erg zwaar aan zoals gezegd; je kunt er wel op hopen (twijfelachtig trouwens) dat je kinderen brave Hendriks zonder belangstelling voor 'stoute' dingen zijn, maar je kunt het zeker niet van ze eisen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:30 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Mijn broer heeft als motivatie dat hij zelf een korte tijd in zijn jeugd een donkere periode had waarin hij veel gebruikt heeft en veel heeft verloren zoals zijn zaak.
F. speelt ook af en toe flink aggressieve spelletjes op zijn Xbox-dinges, maar idd wel alleen maar 's avonds als ze slapen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:52 schreef Moonah het volgende:
*knip*
En Faja, kijken jouw zoons écht naar zo'n spel?![]()
![]()
Ook al is het 'maar een spelletje', dat soort beelden (ik heb even gegoogled) zijn toch absoluut niet voor 2- en 4-jarige oogjes geschikt?![]()
Ik ben eerlijk gezegd best geshockeerd door de nonchalance waarmee je dit vertelt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |