en dit is hoe andere mensen reageren nadat er alleen maar een logo bekend is geworden...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou niet weten wat er morgen is. Het zal een spel zijn, maar ik ben nog nooit warm geworden van een rockstargame tbh.
So what? Ik hoef toch niet ook debiel te worden? Come on, het is het zoveelste deel van een spel dat je speelt met een controller. En dat vind ik kut (zoals je weet). Ik word er niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
en dit is hoe andere mensen reageren nadat er alleen maar een logo bekend is geworden...
http://www.gamesradar.com(...)logo-drop-any-hints/
IK word er niet warm of koud van.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, die zijn ook al snel tevreden
Klopt, daar heb ik me niet mee vermaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij je hier nooit mee vermaakt hebt
Opzich niets mis met consoles, ik weet ook best dat je met tobo+muis velen beter bent, maar lekker onderuitgezakt op de bank gamen is wel zo relaxed...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
IK word er niet warm of koud van.
Dat ladingen console-kneuzen dat wel worden, verandert niks aan mijn mening
Maar goed, die zijn ook al snel tevreden
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
Iemand hier verstand van Backup Exec 2010?
Waarom zou je dat willen gebruiken? Iedereen werkt toch in de cloud tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
Het.is.kut. Meer verstand heb ik er niet van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
Alleen als ze dood zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen gebruiken? Iedereen werkt toch in de cloud tegenwoordig
Bij m'n huidige en ook m'n volgende werkgever, werken wel alleen maar in de cloud. Ik heb niet eens opslagruimte op m'n pc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Het.is.kut. Meer verstand heb ik er niet van.
[..]
Alleen als ze dood zijn
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij m'n huidige en ook m'n volgende werkgever, werken wel alleen maar in de cloud. Ik heb niet eens opslagruimte op m'n pc.
Ja, het bestaat nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Nou ja kennelijk dus
Als de 2 weken om zijnquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Als het goed is morgen...Achter de Fok-schermen is er wat voor me geregeld...
Dat is de grootste onzin ooit. Er zijn genoeg cloud suppliers (die 100% cloud werken, dus niet zoals Microsoft en Oracle die pretenderen cloud te werken maar het niet zijn), welke (grote) banken als klant hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Bij een financieel instelling mag het niet eens in de cloud.
Leuk voor het MKB
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Als het goed is morgen...Achter de Fok-schermen is er wat voor me geregeld...
quote:
Hebben/zijn/worden.... het is dus voltooid deelwoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lief!
Waar heb jij dat aan verdient/d/td/dt?
Dat laatste betwijfel ik ernstig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin ooit. Er zijn genoeg cloud suppliers (die 100% cloud werken, dus niet zoals Microsoft en Oracle die pretenderen cloud te werken maar het niet zijn), welke (grote) banken als klant hebben.
O.a. de Citi bank heeft alles in de cloud.
Spezza?quote:
Geen idee, maar als je de appels combineert met magere yoghurt (en evt. blanke rozijnen en/of kaneel), kun je zoveel eten als je wilt en door de yoghurt word je honger ook nog eens gestildquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Waarom krijg je van sommige voedingsmiddelen juist honger![]()
Altijd als ik appels en/of wortels eet krijg ik meer honger dan ik had
Toch worden zij bij een aantal cloud leveranciers als grote klant genoemdquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik ernstig.
Tuurlijk knul. Ik werk niet al jaren voor deze Nederlandse bedrijven die als beleid hebben dat het niet mag.quote:
En ik heb geen interne informatie over wie daadwerkelijk gebruikt maakt en hoe?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuurlijk knul. Ik werk niet al jaren voor deze Nederlandse bedrijven die als beleid hebben dat het niet mag.
Aan mijn connectie medegedeeld dat het posten van m'n piemel toch echt een foutje van me was...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lief!
Waar heb jij dat aan verdient/d/td/dt?
quote:
het was per ongeluk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:36 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Aan mijn connectie medegedeeld dat het posten van m'n piemel toch echt een foutje van me was...
Ja babs. Ik durfde het niet te vragen, maar ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh, missb, als bb het mag, heb je nog wat hulp nodig he, anders is het geen bukkake. Hulp nodig?
Dat meende ik niet, dat weet je bestquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Zij wil een lading plaksel over haar gezicht en wij sporen niet. Nou nog mooier!
Ja jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat meende ik niet, dat weet je best
Oh, dus wij sporen wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat meende ik niet, dat weet je best
quote:
quote:
Maar dat laat z'n sporen ook na.. of je moet het weer op gaan likken.. maar dat laat ook weer z'n slijm na.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben meer van het na afloop eraf pisssen eigenlijk.
Wat ben jij bekrompen zeg!quote:
jij bent wel in voor een bukkake fest?quote:
Ik vind het in ieder geval niet ranzigquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent wel in voor een bukkake fest?
Dan hebben ze je ook moeten leren dat je alles eerst moet proberen voordat je er het stempeltje 'ranzig' op kan plakken.quote:
poep eten?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze je ook moeten leren dat je alles eerst moet proberen voordat je er het stempeltje 'ranzig' op kan plakken.
plakkerig wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet ranzig
Ze moet het ook gewoon goed oplikken, nergens last vanquote:
Volgens mij, maar ik kan het natuurlijk mis hebben, gaat het er bij een bukkake om dat het bekkie zo veel mogelijk word ondergespoten. Dan moet je een lange tong hebben om het weer schoon te likken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze moet het ook gewoon goed oplikken, nergens last van
Hij bedoelt gewoon dat ie het zelf daarna op gaat likkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik kan het natuurlijk mis hebben, gaat het er bij een bukkake om dat het bekkie zo veel mogelijk word ondergespoten. Dan moet je een lange tong hebben om het weer schoon te likken.
er blijft steeds minder van overquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van niet werkend plaatje naar puntjes.
Aaaah okay. En dan aan mij vragen of ik er wel voor in benquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat ie het zelf daarna op gaat likken(Ze = ik .. gevalletje)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van niet werkend plaatje naar puntjes.
Hij schaamt zich vast nog een beetje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:21 schreef Tally het volgende:
Aaaah okay. En dan aan mij vragen of ik er wel voor in ben
Eeuh nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat ie het zelf daarna op gaat likken(Ze = ik .. gevalletje)
Eerst slikken en daarna schoonlikkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik kan het natuurlijk mis hebben, gaat het er bij een bukkake om dat het bekkie zo veel mogelijk word ondergespoten. Dan moet je een lange tong hebben om het weer schoon te likken.
'Even slikken en weer doorgaan'?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh nee.
[..]
Eerst slikken en daarna schoonlikken
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Even slikken en weer doorgaan'?
Ik ben niet zo'n jankerd die geen zoen wil geven de eerste tijd nadat ik een mondje heb volgespoten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Geen vrouw hoeft zich te schamen voor enorme ladingen zaad over haar gezicht. En geen man hoeft zich te schamen als hij daar aan meewerkt!
Je moet!quote:
Dat is geheel afhankelijk van wie hem heeft aangemaakt gok ik zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Die TT, is dat een leeftijdsrestrictie? Een lengterestrictie? Een advies? WATISHET?!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
I like being screwed. What's the problem?
Uhm.. een 10jarig meisje die dit als laatste wens heeft.. daar klopt iets nietquote:Wie de laatste dagen heeft getwitterd kon niet om #kanjerguusje heen. Een tienjarig meisje dat overleden is aan kanker en als laatste wens had een trendingtopic te worden op Twitter, iets dat ook lukte.
Nou iddquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. een 10jarig meisje die dit als laatste wens heeft.. daar klopt iets niet
Nee is ook fake.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Guusjes vader, die een blog bijhield over zijn zieke dochter, vertelt aan Omroep Brabant dat Guusje helemaal niks wist van Twitter. Maar op Twitter werd al snel gesuggereerd dat Guusje als laatste wens trending wilde worden. Wie het gerucht startte is niet bekend, maar mensen die op Twitter openlijk vraagtekens zetten bij die wens kregen de wind van voren. De hashtag kanjerguusje wordt nog steeds gebruikt, maar ook als condoleance. Het 10 jarige meisje overleed dit weekend aan een zeldzame vasculaire tumor in haar linkerlong.
Dat wordt jij toch ook al? Of is je semi-hetero dude er niet meer?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
I like being screwed. What's the problem?
Ik heb getwitterd en dat hele kanjerguusje ben ik niet 1x tegengekomen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, er is vrijdag een gaaf feest, verder zien we het wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef Tally het volgende:
Ik heb nog geen plannen voor dit weekend. Geloof ik althans
Ik ben een vergiet wat dat betreft
Jawel die is er nog steeds en die heeft ook nog geen intenties weg te gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wordt jij toch ook al? Of is je semi-hetero dude er niet meer?
Dan heb je mijn tweets niet gelezenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb getwitterd en dat hele kanjerguusje ben ik niet 1x tegengekomen eerlijk gezegd
Oeps. Bustedquote:
Maakt geen reet uitquote:
Join the club. #kankerguusjequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik lees de hele tijd kankerguusje #vastnietdebedoeling
Ik denk niet dat we in Nederland direct hadden gezegd: jullie hebben gelijk Europa, we gaan direct KEIHARD bezuinigen. Dank voor jullie wijsheid!quote:
Nee, wij hadden de noodzakelijke ingrepen (ze niet uitvoeren is geen optie) ook drie maanden uitgesteld, het is niet zo alsof heel europa in de fik staat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we in Nederland direct hadden gezegd: jullie hebben gelijk Europa, we gaan direct KEIHARD bezuinigen. Dank voor jullie wijsheid!
Om eerlijk te zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel die is er nog steeds en die heeft ook nog geen intenties weg te gaan
Ik zag na jouw post pas wat er echt stondquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht meteen aan Guusje Nederhorstquote:
"we"moeten ze ook godverdomme helemaal de keus niet geven, slikken of stikken klotegyrosvreterquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we in Nederland direct hadden gezegd: jullie hebben gelijk Europa, we gaan direct KEIHARD bezuinigen. Dank voor jullie wijsheid!
Om eerlijk te zijn.
Yeah!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"we"moeten ze ook godverdomme helemaal de keus niet geven, slikken of stikken klotegyrosvreter.
+1quote:
met bonussen voor werken bij mensonterende omstandigheden als : kouder dan 7 graden!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
In Griekenland. Als ambtenaar. Tot zijn 45e! Dat zal hem leren!
Ik ook. What's in a name...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Guusje Nederhorst
ik zet hem zonder enige moeite op het vliegtuigquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Mauro
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal voor het toelaten van mensen in de shit. Maar dat nu half Nederland, die vorige week nog schreeuwde: optiefen met alle buitenlanders riep, terwijl ze Mocro's met een NL paspoort bedoelden, nu plotseling helemaal voor Mauro zijn, ist zum kotsen!
Elke neger is er 1 teveel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
Echt, serieus, Europa staat in de fik en heel nederland zit te miepen over één negert. Echt.
Als er ooit iemand in zo'n situatie ABN spreekt maak ik me sterk voor die persoon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Is het heel erg als die hele Mauro me worst zal zijn? Ik bedoel, die gast zou zo goed geintegreerd zijn, was vanochtend op het journaal, ondertiteld.
jA IK HEB WEER EENS EEN HETERO AAN DE HAAK GESLAGEN o-)quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
Woh, woh, woh... Ang3l, wacht! Semi-hetero?
Ook dat nog eens, lekker belangrijk allemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
Echt, serieus, Europa staat in de fik en heel nederland zit te miepen over één negert. Echt.
"SMS MAURO UIT NAAR 4545. DOE HET NU!!!!"quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, lekker belangrijk allemaal.
Ik blijf erbij, tief AL die talentenjachten van de buis en maak 1 programma waarbij we via SMS dit soort zaken kunnen beslissen.
Hij spreekt limburgs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als er ooit iemand in zo'n situatie ABN spreekt maak ik me sterk voor die persoon.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"SMS ZET MAURO UIT NAAR 4545. DOE HET NU!!!!"
vandaar dat ik hem niet verstond, maar goed, dan ben je dus NIET ingeburgerd, eruitquote:
Jee, wat een leuk verhaal! Vertel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jA IK HEB WEER EENS EEN HETERO AAN DE HAAK GESLAGEN o-)
en caps lock stond aan
Gelijk met alle limburgers.. is nederland gelijk niet meer overbevolktquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar dat ik hem niet verstond, maar goed, dan ben je dus NIET ingeburgerd, eruit.
Nou, geef de tip aan Rip!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, lekker belangrijk allemaal.
Ik blijf erbij, tief AL die talentenjachten van de buis en maak 1 programma waarbij we via SMS dit soort zaken kunnen beslissen.
Bom er op. Langharig werkschuw stinktuig allemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
We kunnen veel beter aandacht besteden aan dat occupy volk.
Met de ME en honden een eind er aan maken
80% buitenlanders, zwervers en kraaktuigquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Bom er op. Langharig werkschuw stinktuig allemaal.
Uuuuh, nou op koninginnedag een hetero gespot in de irish pub. Hij keek mij aan, ik hem. FLirten op afstand. Twee dagen later een facebook bericht in de bus waarbij hij zich afvroeg of er meer achter de flirt zat. Gesms't, afgesproken.... en hij zit er nog steedsquote:
Filmpjes er van gezien op dumpert/pownews?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Bom er op. Langharig werkschuw stinktuig allemaal.
He?! Dus hij is bi?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuh, nou op koninginnedag een hetero gespot in de irish pub. Hij keek mij aan, ik hem. FLirten op afstand. Twee dagen later een facebook bericht in de bus waarbij hij zich afvroeg of er meer achter de flirt zat. Gesms't, afgesproken.... en hij zit er nog steeds
Inmiddels zo uitgerekt dat het geen hetero meer is of ooit nog zal wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuh, nou op koninginnedag een hetero gespot in de irish pub. Hij keek mij aan, ik hem. FLirten op afstand. Twee dagen later een facebook bericht in de bus waarbij hij zich afvroeg of er meer achter de flirt zat. Gesms't, afgesproken.... en hij zit er nog steeds
Als deze post over de bevolking van Rotterdam was gegaan had ik 't ook geloofdquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
80% buitenlanders, zwervers en kraaktuig
Mwah ik vind persoonlijk btw altijd tegenvallen.quote:
Je hebt gelijk. De occupy is het zeker 90%quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als deze post over de bevolking van Rotterdam was gegaan had ik 't ook geloofd
Die is daar veels te medelevend voorquote:
ow wachtquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah ik vind persoonlijk btw altijd tegenvallen.
Die zouden ze moeten verlagen ook naar 1%.
Of juist verhogen en de inkomstenbelasting afschaffen,
Hahahaha!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah ik vind persoonlijk btw altijd tegenvallen.
Die zouden ze moeten verlagen ook naar 1%.
Of juist verhogen en de inkomstenbelasting afschaffen,
Nee hij bewees vanochtend nog dat ie gewoon kon knetteren ipv pfffwooooosh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inmiddels zo uitgerekt dat het geen hetero meer is of ooit nog zal worden
Zet hem bij occupy op een plein.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij bewees vanochtend nog dat ie gewoon kon knetteren ipv pfffwooooosh.
Stomme hetero.
Waar haal jij die nonsens nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
80% buitenlanders, zwervers en kraaktuig
Ik kan even niet bij de nieuwsitems vanaf hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar haal jij die nonsens nou weer vandaan?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar haal jij die nonsens nou weer vandaan?
Nee hij zweert vrouwen helemaal af nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij zweert vrouwen helemaal af nuEn terecht!
Och het is zo'n schatje... als ie slaaptTEPELS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAN!!![]()
Stomme tentenkampen met mensen die gaan demonstreren dat het geld zo oneerlijk verdeeld is... En hoe kan het dat zij dara dagenlang kunnen zitten? Omdat ze geen werk hebben. Zeiken over oneerlijke distributie maar zelf geen enkele moeite doen hun eigen geld te verdienen. Nou geef mij die mauro maar en zet dit soort stinkhippies maar buiten. Hopsa.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zet hem bij occupy op een plein.
Je hebt nu occupy AmersfoortSerieus.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij zweert vrouwen helemaal af nuEn terecht!
Och het is zo'n schatje... als ie slaaptOh my God! Wat een leuk verhaal. Wat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een leuke fotooooo!You're never fully dressed until you wear a smile
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stomme tentenkampen met mensen die gaan demonstreren dat het geld zo oneerlijk verdeeld is... En hoe kan het dat zij dara dagenlang kunnen zitten? Omdat ze geen werk hebben. Zeiken over oneerlijke distributie maar zelf geen enkele moeite doen hun eigen geld te verdienen. Nou geef mij die mauro maar en zet dit soort stinkhippies maar buiten. Hopsa.
WIJ ZIJN DE 99%!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stomme tentenkampen met mensen die gaan demonstreren dat het geld zo oneerlijk verdeeld is... En hoe kan het dat zij dara dagenlang kunnen zitten? Omdat ze geen werk hebben. Zeiken over oneerlijke distributie maar zelf geen enkele moeite doen hun eigen geld te verdienen. Nou geef mij die mauro maar en zet dit soort stinkhippies maar buiten. Hopsa.
Ik blijf erbij, jij hebt het over de 2%~10%. De 1% hoort daarbij omdat papa en mama daar ook al bij zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE 99%!!!
Ja, dat komt omdat die 1% wel doorgeleerd heeft, 60-80 uur per week werkt en zijn sociale leven opgeeft om rijk te worden!
En jij wil met je pootje ophouden ook rijk worden, tief toch op schijthippie.
Ja ok, het mist misschien een beetje nuance. Maar ik word oprecht moe van die jankerd die met hun fucking arafatsjaal EN een iPhone een beetje te staan janken over hoe oneerlijk het allemaal is...quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, jij hebt het over de 2%~10%. De 1% hoort daarbij omdat papa en mama daar ook al bij zitten.
Maar die zul je niet stinkend in een tentje op dat plein vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef Ripley het volgende:
Er zijn ook zat mensen die keihard werken en toch nauwelijks het hoofd boven water kunnen houden.
vast wel, maar die hebben dan weer koters die ze dus niet kunnen betalen, ook gewoon oerdom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef Ripley het volgende:
Er zijn ook zat mensen die keihard werken en toch nauwelijks het hoofd boven water kunnen houden.
En op dat plein zit ook de x% die echt te kansloos zijn voor woorden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, jij hebt het over de 2%~10%. De 1% hoort daarbij omdat papa en mama daar ook al bij zitten.
It would be funny if it wasn't so sad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt nu occupy AmersfoortSerieus.
Die staan niet bij occupy. Henk en Ingrid zijn gewoon aan het werk omdat ze anders niks kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef Ripley het volgende:
Het gros van die occupy-idioten hebben geen idee hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou het ook een stuk meer waarderen als de 1%~30% daar zou staan voor de 70% op de wereld die het wel ontzettend kut hebben.
Het is dan ook jammer dat dit tuig van de richel een aardige poging om dat voor elkaar te krijgen om zeep helpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zelf ook geen tijd om weken in een tentje op het beursplein te gaan staan. Maar iets meer andenken over de dreigende financiele situatie van veel mensen kan ook geen kwaad- ik heb alleen niets met beroepskraaktypes.
Tuurlijk niet, maar het is wederom idd dezelfde groep beroepswerklozen die uberhaupt niets beter te doen heeft, dat verzwakt de impact zo enorm.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zelf ook geen tijd om weken in een tentje op het beursplein te gaan staan. Maar iets meer andenken over de dreigende financiele situatie van veel mensen kan ook geen kwaad- ik heb alleen niets met beroepskraaktypes.
Wij zien het langharige tuig zitten Babs, we wonen niet allemaal in de bossenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Rechtsbolwerk hier nog steeds even krachtig he
Realisme is dan ook het beste in deze tijdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Jullie zien het tuig zitten, en vanuit de rechtse gedachte zijn dat dus vrijwel allemaal werkloze, krakende, handjes ophoudende kneuzen. Dat is het meer. Ik zeg niet dat er geen werklozen tussen zitten of zoiets. Ik zoek alleen (veel) meer de nuance op. Die langharige krakende hippie kan ernaast best een baan hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wij zien het langharige tuig zitten Babs, we wonen niet allemaal in de bossen
Generaliseren ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Realisme is dan ook het beste in deze tijden.
ja tuurlijk, die hebben allemaal 50+ vakantiedagen per jaar toevallig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zien het tuig zitten, en vanuit de rechtse gedachte zijn dat dus vrijwel allemaal werkloze, krakende, handjes ophoudende kneuzen. Dat is het meer. Ik zeg niet dat er geen werklozen tussen zitten of zoiets. Ik zoek alleen (veel) meer de nuance op. Die langharige krakende hippie kan ernaast best een baan hebben.
Ben je doof en blind?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zien het tuig zitten, en vanuit de rechtse gedachte zijn dat dus vrijwel allemaal werkloze, krakende, handjes ophoudende kneuzen. Dat is het meer. Ik zeg niet dat er geen werklozen tussen zitten of zoiets. Ik zoek alleen (veel) meer de nuance op. Die langharige krakende hippie kan ernaast best een baan hebben.
Ik heb geen filmpjes gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je doof en blind?
Geen filmpjes gezien en de antwoorden op de vragen?
Onbetaald verlof, daar niet de hele tijd zitten, flexibele werktijden, nachtwerk, weekendwerk, etc. etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja tuurlijk, die hebben allemaal 50+ vakantiedagen per jaar toevallig.
met een baan kan je daar niet zitten.
Met wifi kom ik een heel eindquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. Werken voor je geld godnondeju. Kaf, koren, eigen boontjes etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook bijna 50+ vakantiedagen hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna 50+ vakantiedagen hoor
Nou ja, 40 om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Ja hoor.quote:
SCHANDALIG!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ernstig te weinig aan mijn 26.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
Jeetje! Ik heb er 25 en die krijg ik al niet op
Met 250 ben ik wel tevreden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
Ik zou er het liefste een stuk of 70 willen
uur mag ik hopen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb er nu in totaal nog 42 geloof ik, ga aan het einde van het jaar wel weer wat opnemen denk ik
Ik krijg ze ook niet op. Ik neem nooit vrij om het vrij zijn eigenlijk. Alleen als ik bv ergens naar toe moet, of op vakantie ga. Maar daar heb ik geen 40 dagen voor nodig. Dus uiteindelijk worden z euitbetaald met een dik belastingpercentage er afquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
Jeetje! Ik heb er 25 en die krijg ik al niet op
Dat is dus je zelf even flink in de vingers snijden, vakantiedagen uitbetalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook niet op. Ik neem nooit vrij om het vrij zijn eigenlijk. Alleen als ik bv ergens naar toe moet, of op vakantie ga. Maar daar heb ik geen 40 dagen voor nodig. Dus uiteindelijk worden z euitbetaald met een dik belastingpercentage er afMaar ja.... beter dan niks natuurlijk
Moet je maar voor een goed bedrijf werken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef PeuRac het volgende:
Damn, wat tyfus veel allemaal. Ik moet het met 20 dagen doenplus 5 als bonus.
Ik heb ook nog 39 dagen over voor dit jaar hoorquote:
Hier is dat heel normaal, in de USA moeten ze het met 13 doen uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je maar voor een goed bedrijf werken.
Ja ik kan ze ook opmaken die dagen en dna onnodig lekker thuis op de bank gaan hangen of gaan shoppen.... kost me uiteindelijk toch echt meer geld hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus je zelf even flink in de vingers snijden, vakantiedagen uitbetalen
Ja 10 of 13 of zo. We hebben een vestiging in Georgia.... beetje raar, werk je bij hetzelfde bedrijf, heb je zo'n 4x zoveel vrije dagenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is dat heel normaal, in de USA moeten ze het met 13 doen uit m'n hoofd.
sja als je toch over hebt, geef me dan maar een extraatje aan het einde van het jaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan ze ook opmaken die dagen en dna onnodig lekker thuis op de bank gaan hangen of gaan shoppen.... kost me uiteindelijk toch echt meer geld hoor
Ik zou er toch echt wel meer uit slepen. Al schijnt het daar wel zo te zijn dat je na 5 jaar, er 3 maanden tussenuit mag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 10 of 13 of zo. We hebben een vestiging in Georgia.... beetje raar, werk je bij hetzelfde bedrijf, heb je zo'n 4x zoveel vrije dagen
Maar die hebben dan weer wel meer bank holidays en dat soort vrije nationale dagen, dat dan weer wel. Alhoewel dat nooit optelt tot 40
Ja precies. Ikw eet wel dat er dan veel belasting afgaat, maar opmaken om het opmaken vind ik gewoonweg zondequote:Op dinsdag 1 november 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
sja als je toch over hebt, geef me dan maar een extraatje aan het einde van het jaar
Maakt mij echt geen ruk uit. Elke dag dat ik niet hoef te werken is zalig. Hoogst waarschijnlijk eindig ik dit jaar zelfs negatief omdat ik de laatste week niet mag werken bij de klant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan ze ook opmaken die dagen en dna onnodig lekker thuis op de bank gaan hangen of gaan shoppen.... kost me uiteindelijk toch echt meer geld hoor
Hoeveel mag je er meenemen naar t volgende jaar?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Ikw eet wel dat er dan veel belasting afgaat, maar opmaken om het opmaken vind ik gewoonweg zonde
Maar volgens jaar een maand op vakantie, dus dat hakt er ff in.
Hoe doe je dat?quote:
Alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel mag je er meenemen naar t volgende jaar?
Ik vroeg het aan Ang3lquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles.
Wordt alleen lastig als je ze wil opnemen.
In Nederland wel. Dat heet ARBO-wetgeving.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Ang3lniet bij elk bedrijf mag je al je vakantiedagen meenemen.
Ik heb nog nooit gehoord dat je ongelimiteerd vakantiedagen mag meenemen. Veel bedrijven zeggen gewoon; maak ze maar op, anders ben je ze kwijt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland wel. Dat heet ARBO-wetgeving.
Eeuh nee. Bedrijven mogen je verplichten de dagen op te nemen/uit te betalen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland wel. Dat heet ARBO-wetgeving.
Ja, en een heleboel werknemers die daar in trappen en het dan maar opnemen/verkopen. Maar is dikke bullshit. Na 5 jaar vervalt het, maar je maakt eerst de oude op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat je ongelimiteerd vakantiedagen mag meenemen. Veel bedrijven zeggen gewoon; maak ze maar op, anders ben je ze kwijt.
Vind ik ook niet meer dan logisch. Anders kan je bedrijven, zeker de kleinere, in de problemen brengen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en een heleboel werknemers die daar in trappen en het dan maar opnemen/verkopen. Maar is dikke bullshit. Na 5 jaar vervalt het, maar je maakt eerst de oude op.
Ze zijn nu bezig om dat te gaan veranderen, en dan nog geldt het alleen voor de wettelijk verplichte 20 dagen.
Je mag er maar max 5 uit laten betalen en de rest schuift door. vwb vakantiedagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel mag je er meenemen naar t volgende jaar?
Je doet net alsof we onszelf bewust laten naaien door ze uit te laten betalen. Dat is je reinste onzin. Ik HEB niks aan zoveel vrije dagen, dus alles wat ik er voor krijg is mooi meegenomen. Ik kan ze wel eeuwig meenemen naar een volgend jaar... en dan? Ze raken toch nooit opquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Oude situatie
Elke fulltime werknemer had bij een werkweek van 40 uur recht op 20 wettelijke vakantiedagen. Bij parttimers berekende je dit naar rato. Veel werknemers hadden daarnaast nog recht op extra dagen, de zogeheten bovenwettelijke dagen. Voor beide gold een verjaringstermijn van vijf jaar. Zieke werknemers bouwden volgens de oude regels alleen vakantiedagen op over de laatste zes maanden van de ziekteperiode. Bij een ziekte van twee jaar bouwde een werknemer dus tien wettelijke vakantiedagen op en de eventuele bovenwettelijke dagen naar rato.
Nieuwe situatie
Als een fulltime medewerker twee jaar ziek is, bouwt hij of zij in de nieuwe situatie 40 wettelijke dagen op. Daarnaast is de termijn waarop de wettelijke dagen vervallen drastisch ingekort. In plaats van vijf jaar vervallen wettelijke vakantiedagen na zes maanden na het opbouwjaar. Bovenwettelijke dagen hebben overigens geen vervaltermijn van zes maanden en blijven dus een verjaringstermijn houden van 5 jaar. Werknemers moeten gedurende het jaar of binnen zes maanden daarna hun wettelijke vakantiedagen opmaken, anders vervallen deze. De regeling kent enkele uitzonderingen, bijvoorbeeld wanneer een werknemer buiten eigen schuld – denk aan extreme werkdrukte – niet in staat is de verlofdagen op te nemen. De werknemer moet dit wel zelf aannemelijk maken.
Maar die nieuwe situatie is nog niet ingegaan.
http://www.mkbservicedesk(...)ng-vakantiedagen.htm
Maar blijf er vooral in trappen als je baas je probeert te naaien. Niet mijn probleem.
Sommige mensen vinden hun baan niet vervelend.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt mij echt geen ruk uit. Elke dag dat ik niet hoef te werken is zalig. Hoogst waarschijnlijk eindig ik dit jaar zelfs negatief omdat ik de laatste week niet mag werken bij de klant.
Inderdaad. 2 jaar er voor werkte ik op papier eigenlijk maar 36 uur maar ze gooide mijn collega op straat waardoor ik toch nog 40 uur moest werken. Afgelopen jaar weinig op het werk geweest door ziekte/zwangerschap en nu krijg ik niet de gelegenheid om ze op te nemen dus gebruik ik ze straks als ik weer hele dagen werk om mijn dagen te halveren of om eerder naar huis te kunnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Van Tally zal wel komen door de zwangerschap enzo.
Maar voor de rest snap ik echt niet hoe je meer dan ~20 dagen kunt hebben aan het eind van het jaar.
Dat mag niet. Zoals StBaby het zegt, je hebt er recht op en ze kunnen t je niet verplichten. Ze vervallen hooguit uiteindelijk. De meeste bedrijven proberen het anders te regelen en stimuleren het opnemen van de dagen, maar als puntje bij paaltje komt hebben ze geen poot o op te staan. De vraag is echter hoe lang je nog bij dat bedrinf werkt als je er drama's over gaat makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat je ongelimiteerd vakantiedagen mag meenemen. Veel bedrijven zeggen gewoon; maak ze maar op, anders ben je ze kwijt.
Nee, ik snap jou wel. Maar dan nog is het je bewust laten naaienquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je doet net alsof we onszelf bewust laten naaien door ze uit te laten betalen. Dat is je reinste onzin. Ik HEB niks aan zoveel vrije dagen, dus alles wat ik er voor krijg is mooi meegenomen. Ik kan ze wel eeuwig meenemen naar een volgend jaar... en dan? Ze raken toch nooit op![]()
Zie mijn link, je mag alles uit laten betalen op 20 dagen (bij FT) per jaar na. Of ze dat wel of niet willen, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
Ik wil ze wel laten uitbetalen maar dat doen ze niet. Ik wil ze wel opnemen, maar het kan niet. Maar misschien even kijken in overleg begin volgend jaar of zo, ik wil ze gewoon ook niet zomaar kwijtraken
42 dagen natuurlijk baby, niet uur.
Maar soms wil je liever het cashgeld omdat dat zo uitkomtquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik snap jou wel. Maar dan nog is het je bewust laten naaienEen uitbetaalde vakantiedag is omgerekend nooit zoveel waard als een opgenomen. Los van wat je uit geeft op die dag
Ik vind mijn baan totaal niet vervelendquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden hun baan niet vervelend.
Het is niet me bewust laten naaien. Want als ik ze maar laat staan heeb ik er geen fuck aan. Ze gaan niet op en uiteeeeindelijk vervallen ze. DAN naai ik mezelf jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik snap jou wel. Maar dan nog is het je bewust laten naaienEen uitbetaalde vakantiedag is omgerekend nooit zoveel waard als een opgenomen. Los van wat je uit geeft op die dag
Snap ik, maar ik kom er liever gewoon samen met mijn baas uit in plaats van het hard te spelen. Daar heb ik ook alle reden toe gezien de manier waarop we hier werkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie mijn link, je mag alles uit laten betalen op 20 dagen (bij FT) per jaar na. Of ze dat wel of niet willen, maakt niet uit.
Same here.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik kom er liever gewoon samen met mijn baas uit in plaats van het hard te spelen. Daar heb ik ook alle reden toe gezien de manier waarop we hier werken
True. Vind het dan ook voornamelijk een kutstreek van de belastingdienstquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar soms wil je liever het cashgeld omdat dat zo uitkomt
Ja. Ik kan best die berg vrije dagen opnemen (nou ja, zullen ze niet blij mee zijn als ik dat in 1x doe) omdat ik er recht op heb. IK HEB ER RECHT OP!!! Met mijn vuist in de lucht. Wat schiet ik er mee op? Niks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar soms wil je liever het cashgeld omdat dat zo uitkomt
Nou ja, je krijgt een dagloon, zonder dat je iets doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet me bewust laten naaien. Want als ik ze maar laat staan heeb ik er geen fuck aan. Ze gaan niet op en uiteeeeindelijk vervallen ze. DAN naai ik mezelf ja
Een opgenomen vakantiedag is geen ene fuck waard in geld.
Je hoeft het niet hard te spelen. Je kunt ook op een normale manier wijzen op je rechten. Ik ken genoeg bazen die dat juist waarderen, als iemand gewoon voor zichzelf opkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik kom er liever gewoon samen met mijn baas uit in plaats van het hard te spelen. Daar heb ik ook alle reden toe gezien de manier waarop we hier werken
als ik zomaar ergens een losse dag opneem... dan ben ik die dag na een week (of 1 werkdag) alweer vergeten.... mijn salaris is gelijk maar heb 1 dag vrij gehad die ik me niet eens kan herinneren...quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt een dagloon, zonder dat je iets doet.
Die 5 euro die jij dan krijgtquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
als ik zomaar ergens een losse dag opneem... dan ben ik die dag na een week (of 1 werkdag) alweer vergeten.... mijn salaris is gelijk maar heb 1 dag vrij gehad die ik me niet eens kan herinneren...
doe me dan maar extra salaris
Mijn bedrijf heeft een beleid en dat wil ik respecteren. Maar ik wil ook dat ze mijn vakantiedagen waar ik recht op heb respecteren. Daar kom ik heus wel voor op. Maarw el met een oplossing waar we ons beiden in kunnen vindenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft het niet hard te spelen. Je kunt ook op een normale manier wijzen op je rechten. Ik ken genoeg bazen die dat juist waarderen, als iemand gewoon voor zichzelf opkomt.
Jaar vrij nemenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je doet net alsof we onszelf bewust laten naaien door ze uit te laten betalen. Dat is je reinste onzin. Ik HEB niks aan zoveel vrije dagen, dus alles wat ik er voor krijg is mooi meegenomen. Ik kan ze wel eeuwig meenemen naar een volgend jaar... en dan? Ze raken toch nooit op![]()
Ik neem vaak een of twee dagen rondom een weekend. Dat onthoud je wel, vooral om dat ik dan een weekendje weg ga. Op die manier kan je heel veel genieten van 20 dagen. Ik geniet daar bijna net zoveel van als een hele week vrij nemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
als ik zomaar ergens een losse dag opneem... dan ben ik die dag na een week (of 1 werkdag) alweer vergeten.... mijn salaris is gelijk maar heb 1 dag vrij gehad die ik me niet eens kan herinneren...
doe me dan maar extra salaris
Ik weet niet wat jij verdient, maar ik rijg toch echt na die teringhoge belasting wel meer dan datquote:
Ik heb ooit eens de maanden okt, nov en dec iedere week de woensdag vrij genomen om m'n dagen op te maken. Af en toe wel fijn, maar vaak bleef ik in m'n nest rotten en een beetje playstationnen. Ik bedoel... NIEMAND heeft dan vrijquote:
Dan moet je in die woensdag met jezelf afspreken naar de sportschool te gaan e.d.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de maanden okt, nov en dec iedere week de woensdag vrij genomen om m'n dagen op te maken. Af en toe wel fijn, maar vaak bleef ik in m'n nest rotten en een beetje playstationnen. Ik bedoel... NIEMAND heeft dan vrij![]()
Nou dan geef mij die 5 eur extra maar hoor, na belasting
Ik zei ook: de 5 euro die HIJ dan krijgtquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verdient, maar ik rijg toch echt na die teringhoge belasting wel meer dan dat
En dat had ik anders uitgegeven op die vrije dag
En wat is er mis met in je nest rotten en playstationnen gamen op de pc?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de maanden okt, nov en dec iedere week de woensdag vrij genomen om m'n dagen op te maken. Af en toe wel fijn, maar vaak bleef ik in m'n nest rotten en een beetje playstationnen. Ik bedoel... NIEMAND heeft dan vrij![]()
Nou dan geef mij die 5 eur extra maar hoor, na belasting
Ja handig uitjes plannen op die dagquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je in die woensdag met jezelf afspreken naar de sportschool te gaan e.d.
M'n ex werkt 36u in 4 dagen en is ook altijd op de woensdag vrij. Zij gaat dan altijd naar de sportschool, boodschappen doen, schoonmaken, etc. Maar ook uitjes met vrienden plant ze op die dag als ze het door de week wilt doen of als er iemand langs moet komen voor het een of het ander.
Af en toe best fijn, maar ook vrij nutteloosquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat is er mis met in je nest rotten en playstationnen gamen op de pc?
niks, maar ik heb dan liever 5 euro extra met de kerstquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat is er mis met in je nest rotten en playstationnen gamen op de pc?
Ik hoef mij niet altijd nuttig te voelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af en toe best fijn, maar ook vrij nutteloos
Niet iedereen werkt en ook niet elke dag. Zij schuift ook nog wel eens met d'r vrije dag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja handig uitjes plannen op die dagMoeten ze zeker vrij nemen voor jou
Behalve bijna al mn collega's hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn vaak parttimequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt en ook niet elke dag. Zij schuift ook nog wel eens met d'r vrije dag.
bron: http://www.nytimes.com/2011/10/25/science/25qna.html?_r=1quote:Q. When an e-reader is loaded with thousands of books, does it gain any weight?
.A. “In principle, the answer is yes,” said John D. Kubiatowicz, a professor of computer science at the University of California, Berkeley.
“However,” he said, “the amount is very small, on the order of an atogram,” or 10^–18 grams. “This amount is effectively unmeasurable,” he went on, since even the most sensitive scales have a resolution of only 10^–9 grams. Further, it is only about one hundred-millionth as much as the estimated fluctuation from charging and discharging the device’s battery. A Kindle, for example, uses flash memory, composed of special transistors, one per stored bit, which use trapped electrons to distinguish between a digital 1 and a 0.
“Although the total number of electrons in the memory does not change as the stored data changes,” Dr. Kubiatowicz said, the trapped ones have a higher energy than the untrapped ones. A conservative estimate of the difference would be 10^–15 joules per bit.
As the equation E=mc^2 makes clear, this energy is equivalent to mass and will have weight. Assuming that all these bits in an empty four-gigabyte Kindle are in a lower energy state and that half have a higher energy in a full Kindle, this translates to an energy difference of 1.7 times 10^–5 joules, Dr. Kubiatowicz calculated. Plugging this into Einstein’s equation yields his rough estimate of 10^–18 grams.
Mwah, er zijn er meer in NL die zo'n 36 urige werkweek hebben. En die dat met 9 uur per dag doenquote:
Ach als ik straks samen ga wonen houden we geld over dus dan word ik gewoon ook zo'n nooit aanwezig en bloediiritante parttime collegaquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maarja daar heeft ons engeltje weinig aan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |