en dit is hoe andere mensen reageren nadat er alleen maar een logo bekend is geworden...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou niet weten wat er morgen is. Het zal een spel zijn, maar ik ben nog nooit warm geworden van een rockstargame tbh.
So what? Ik hoef toch niet ook debiel te worden? Come on, het is het zoveelste deel van een spel dat je speelt met een controller. En dat vind ik kut (zoals je weet). Ik word er niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
en dit is hoe andere mensen reageren nadat er alleen maar een logo bekend is geworden...
http://www.gamesradar.com(...)logo-drop-any-hints/
IK word er niet warm of koud van.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, die zijn ook al snel tevreden
Klopt, daar heb ik me niet mee vermaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij je hier nooit mee vermaakt hebt
Opzich niets mis met consoles, ik weet ook best dat je met tobo+muis velen beter bent, maar lekker onderuitgezakt op de bank gamen is wel zo relaxed...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
IK word er niet warm of koud van.
Dat ladingen console-kneuzen dat wel worden, verandert niks aan mijn mening
Maar goed, die zijn ook al snel tevreden
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
Iemand hier verstand van Backup Exec 2010?
Waarom zou je dat willen gebruiken? Iedereen werkt toch in de cloud tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
Het.is.kut. Meer verstand heb ik er niet van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
Alleen als ze dood zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen gebruiken? Iedereen werkt toch in de cloud tegenwoordig
Bij m'n huidige en ook m'n volgende werkgever, werken wel alleen maar in de cloud. Ik heb niet eens opslagruimte op m'n pc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Het.is.kut. Meer verstand heb ik er niet van.
[..]
Alleen als ze dood zijn
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij m'n huidige en ook m'n volgende werkgever, werken wel alleen maar in de cloud. Ik heb niet eens opslagruimte op m'n pc.
Ja, het bestaat nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Nou ja kennelijk dus
Als de 2 weken om zijnquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Als het goed is morgen...Achter de Fok-schermen is er wat voor me geregeld...
Dat is de grootste onzin ooit. Er zijn genoeg cloud suppliers (die 100% cloud werken, dus niet zoals Microsoft en Oracle die pretenderen cloud te werken maar het niet zijn), welke (grote) banken als klant hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Bij een financieel instelling mag het niet eens in de cloud.
Leuk voor het MKB
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Als het goed is morgen...Achter de Fok-schermen is er wat voor me geregeld...
quote:
Hebben/zijn/worden.... het is dus voltooid deelwoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lief!
Waar heb jij dat aan verdient/d/td/dt?
Dat laatste betwijfel ik ernstig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin ooit. Er zijn genoeg cloud suppliers (die 100% cloud werken, dus niet zoals Microsoft en Oracle die pretenderen cloud te werken maar het niet zijn), welke (grote) banken als klant hebben.
O.a. de Citi bank heeft alles in de cloud.
Spezza?quote:
Geen idee, maar als je de appels combineert met magere yoghurt (en evt. blanke rozijnen en/of kaneel), kun je zoveel eten als je wilt en door de yoghurt word je honger ook nog eens gestildquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Waarom krijg je van sommige voedingsmiddelen juist honger![]()
Altijd als ik appels en/of wortels eet krijg ik meer honger dan ik had
Toch worden zij bij een aantal cloud leveranciers als grote klant genoemdquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik ernstig.
Tuurlijk knul. Ik werk niet al jaren voor deze Nederlandse bedrijven die als beleid hebben dat het niet mag.quote:
En ik heb geen interne informatie over wie daadwerkelijk gebruikt maakt en hoe?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuurlijk knul. Ik werk niet al jaren voor deze Nederlandse bedrijven die als beleid hebben dat het niet mag.
Aan mijn connectie medegedeeld dat het posten van m'n piemel toch echt een foutje van me was...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lief!
Waar heb jij dat aan verdient/d/td/dt?
quote:
het was per ongeluk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:36 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Aan mijn connectie medegedeeld dat het posten van m'n piemel toch echt een foutje van me was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |