#winning.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef fokthesystem het volgende:
Tweede Kamer wijst verblijfsvergunning voor Mauro af
Laatst gewijzigd: dinsdag 1 november 2011 - 15:55 | Auteur: Asja Vossen
Protest tegen uitzetting Mauro in Den Haag (foto: René van Hoof)
DEN HAAG - Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft dinsdag twee moties vanuit de oppositie verworpen om de 18-jarige Angolees Mauro Manuel een verblijfsvergunning te geven. Daarmee is duidelijk dat de Eindhovense Mauro niet in Nederland mag blijven.
Wat is het probleem... ik versta het prima.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bron
Zie daar, de rijzende ster genaamd de Tilburgse filosofiestudent.
Ik ook. Dát is nu juist het probleem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is het probleem... ik versta het prima.
De volgende zitting zal geopend worden met:quote:
Ik heb zo'n hekel aan die kamerleden, dat die nog niet geroyeerd zijn zeg, stelletje idioten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef Friek_ het volgende:
Ah, de ware aard van Ferrier en Koppejan is weer boven komen drijven.
Perfect voor mij dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
Nee wacht; demagogische kankerkrant.
Morgen verschijnt eenzelfde foto van de hoofdredacteur.quote:
Zie je, en dat krijg je in Nederland niet hoor, zo'n AK47. Daar mogen ze er al een hebben als ze nog kind zijn. En maar klagen.quote:
Ga je hem bitch-slappen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Morgen verschijnt eenzelfde foto van de hoofdredacteur.
Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden...in mijn optiek is de altijddurende dwaling wel een reden tot zorg. Ik was ergens wel voor.. maar je creëert wel een precedentwerking wat ook niet de bedoeling is.quote:
Waarom zou ik, dat heeft de Tweede Kamer al gedaan zo te zien.quote:
Het CDA is net als alle andere partijen heel sociaal voor mensen die in Nederland geboren zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
En die Koppejan is een blij Gristen-Democraat, las ik net. Hoepel toch met die idiote partij man. Al die zogenaamde sociale christenen sloegen elkaar zaterdag op de schouder. Ja, ze hadden zich mooi effe van hun beste kant laten zien.
Doek die partij op of wees gewoon eerlijk en zegt tegen de stemmer dat ze dat sociale in hun reet kunnen steken.
Dan heb je er zo maar 1 a 2 "pvv met cda smaak partijtjes" bij..quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die kamerleden, dat die nog niet geroyeerd zijn zeg, stelletje idioten.
Dat mag, maar pretendeer dan geen morele superioriteit door te dwepen met je zogenaamde christelijke identiteitquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Het CDA is net als alle andere partijen heel sociaal voor mensen die in Nederland geboren zijn.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ondertussen in rechts Nederland
[ afbeelding ]
Ja oke, maar dat is moeilijk als je God aan je zijde denkt te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag, maar pretendeer dan geen morele superioriteit door te dwepen met je zogenaamde christelijke identiteit
Leuke vaas.quote:
Binnen een week een nieuwe soap. Gegarandeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
Hopelijk is het eindelijk afgelopen met dat gejank.
Snap niet hoe Verhagen denkt in het Koninkrijk Gods te komen met zijn smerige machtspelletjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is moeilijk als je God aan je zijde denkt te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |