Simpel... ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet je ondemocratisch zijn om je eigen bevolking te beschermen tegen hun populistische meningen?
Mensen van andere rassen zijn sinds de jaren 40 niet meer op transport gezet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef Robus het volgende:
Wat was nu de "historische" gebeurtenis dat sinds de jaren 40 niet meer was voorgekomen? Ik had dat even gemist. Een motie die door de gehele kamer werd aangenomen?
Het CDA gaat zich inzetten om een "studievisum" voor 'm te regelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus nu ineens mag Mauro niet meer blijven?
Wat de neuk is het nou?
Die foto.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het CDA gaat zich inzetten om een "studievisum" voor 'm te regelen.
[ afbeelding ]
Democratie is kut, jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Simpel... ja.
Kijk voor de grap in Californië en hun referendums.
Iedereen zoekt de weg van de minste weerstand.... minder belastingen vote yes.
Maar ondertussen ligt die staat wel evenwijdig met Griekenland.
Je moet wel het groter plaatje fatsoenlijk blijven besturen... en niet de mening van een boel klagers.
En dat is er juist fout gegaan binnen de EU.
Dit.quote:
Bronquote:'Reizen met de trein: Immanuel Kant uitgelegd krijgen in plat Tilburgs'
Het leed of juist plezier dat reizen met de trein heet. Volkskrant-redacteur Robert Giebels schreef er een boek over dat morgen uitkomt. Op vk.nl de komende weken korte fragmenten uit 'Onze excuses voor het ongemak'.
Studenten forensen in de trein zelden alleen. Als het vier mannelijke spoorstudenten zijn, zit er geheid eentje bij die luidkeels contact maakt met hetzij de conductrice, hetzij Limburgse dames die in elke trein lijken te zitten, hetzij mbo-meisjes (idem), of allemaal.
De stem van deze 'leider' is onnatuurlijk laag. Na elke snedige vraag of opmerking in de richting van een vrouwelijke medepassagier, peilt hij het effect bij zijn drie treinvrienden. Hij vermijdt al te expliciete seksuele verwijzingen, maar de dubbele bodems van zijn opmerkingen ontgaan zijn medestudenten niet.
Soms zitten ze met zijn tweeën, die mannelijke studenten. Dan praten ze met elkaar, niet met onbekenden. Ik luister een gesprek af van twee jongemannen met bestemming Tilburg Universiteit. Ze bespreken Immanuel Kant, toch zeker een kandidaat voor de top vijf van de belangrijkste filosofen in de geschiedenis van de mensheid. En geen makkelijke.
Akkoord, ik was een tikkeltje meer onder de indruk geweest als die jongens tussen Gilze-Rijen en Tilburg Reeshof Hegel inzichtelijk voor me hadden gemaakt. Of anders dat ze die vensterloze monaden van Leibniz nu eens een keer goed hadden uitgelegd.
Maar zo'n elegante denker als Kant is ook prima voor in de trein. Vooral omdat die twee jongens de filosoof uit Koningsbergen bespreken in het platste Brabants dat ik ooit heb gehoord. 'Neej, gij hèt ech helemaol niks vèn dèh categorisuh imperatief begreejpuh, máán', was de beschuldiging van de één. 'Daor gáát het nie om, máán', verdedigt de ander. 'Ge mot dà categorisuh imperatief zjûst nie geïsoleerd zien, wisde gij dà nie. Maor in relaosie meej dà Ding an sich.'
Daarop bladert de eerste in zijn aantekeningen. 'Godsakkus paorduhlul, dà hèt zjûst te maoken meej ut hypothetisuh imperatief.'
De automatische omroepster van de Sprinter zegt: 'Het volgende station is Tilbueargh Universiteit.' De studenten pakken hun tassen in. 'Wè veur cijfer hedde gij veur dà erste tentámuh filosofie ge-áád?' Zijn medestudent steekt vier vingers op. 'O, ik ôk zowiets.'
Kankerkrant.quote:
quote:
Och, spoorknorren uit Helmond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bron
Zie daar, de rijzende ster genaamd de Tilburgse filosofiestudent.
#winning.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef fokthesystem het volgende:
Tweede Kamer wijst verblijfsvergunning voor Mauro af
Laatst gewijzigd: dinsdag 1 november 2011 - 15:55 | Auteur: Asja Vossen
Protest tegen uitzetting Mauro in Den Haag (foto: René van Hoof)
DEN HAAG - Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft dinsdag twee moties vanuit de oppositie verworpen om de 18-jarige Angolees Mauro Manuel een verblijfsvergunning te geven. Daarmee is duidelijk dat de Eindhovense Mauro niet in Nederland mag blijven.
Wat is het probleem... ik versta het prima.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bron
Zie daar, de rijzende ster genaamd de Tilburgse filosofiestudent.
Ik ook. Dát is nu juist het probleem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is het probleem... ik versta het prima.
De volgende zitting zal geopend worden met:quote:
Ik heb zo'n hekel aan die kamerleden, dat die nog niet geroyeerd zijn zeg, stelletje idioten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef Friek_ het volgende:
Ah, de ware aard van Ferrier en Koppejan is weer boven komen drijven.
Perfect voor mij dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
Nee wacht; demagogische kankerkrant.
Morgen verschijnt eenzelfde foto van de hoofdredacteur.quote:
Zie je, en dat krijg je in Nederland niet hoor, zo'n AK47. Daar mogen ze er al een hebben als ze nog kind zijn. En maar klagen.quote:
Ga je hem bitch-slappen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Morgen verschijnt eenzelfde foto van de hoofdredacteur.
Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden...in mijn optiek is de altijddurende dwaling wel een reden tot zorg. Ik was ergens wel voor.. maar je creëert wel een precedentwerking wat ook niet de bedoeling is.quote:
Waarom zou ik, dat heeft de Tweede Kamer al gedaan zo te zien.quote:
Het CDA is net als alle andere partijen heel sociaal voor mensen die in Nederland geboren zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
En die Koppejan is een blij Gristen-Democraat, las ik net. Hoepel toch met die idiote partij man. Al die zogenaamde sociale christenen sloegen elkaar zaterdag op de schouder. Ja, ze hadden zich mooi effe van hun beste kant laten zien.
Doek die partij op of wees gewoon eerlijk en zegt tegen de stemmer dat ze dat sociale in hun reet kunnen steken.
Dan heb je er zo maar 1 a 2 "pvv met cda smaak partijtjes" bij..quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die kamerleden, dat die nog niet geroyeerd zijn zeg, stelletje idioten.
Dat mag, maar pretendeer dan geen morele superioriteit door te dwepen met je zogenaamde christelijke identiteitquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Het CDA is net als alle andere partijen heel sociaal voor mensen die in Nederland geboren zijn.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ondertussen in rechts Nederland
[ afbeelding ]
Ja oke, maar dat is moeilijk als je God aan je zijde denkt te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag, maar pretendeer dan geen morele superioriteit door te dwepen met je zogenaamde christelijke identiteit
Leuke vaas.quote:
Binnen een week een nieuwe soap. Gegarandeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
Hopelijk is het eindelijk afgelopen met dat gejank.
Snap niet hoe Verhagen denkt in het Koninkrijk Gods te komen met zijn smerige machtspelletjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is moeilijk als je God aan je zijde denkt te hebben.
Als de wiedeweerangola!quote:
God is niet tegen machtsspelletjes als ik de bijbel mag geloven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap niet hoe Verhagen denkt in het Koninkrijk Gods te komen met zijn smerige machtspelletjes.
Eens kijken hoe hard jullie nog lachen als de PvdA vanavond een Slowakije-actie doetquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
De regering deed een banaan-vraag voor deze user.quote:
Zalm heeft het volgende te melden over jouw ijdele hoop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hard jullie nog lachen als de PvdA vanavond een Slowakije-actie doet![]()
alhoewel dat vast en zeker wel ijdele hoop zal zijn![]()
Zalm heeft zich weer eens een nieuw kunstgebit laten aansmeren dat hij even wil showenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Om 8 uur vanavond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, nu over naar de volgende soap. Hoe laat begint het Eurodebat?
Griekenland krijgt het op de democratische heupen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, nu over naar de volgende soap. Hoe laat begint het Eurodebat?
De fameuze VVD-lach.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zalm heeft het volgende te melden over jouw ijdele hoop.
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze, de Grieken doen dat zelf al wel volgend jaar met hun referendum.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 8 uur vanavond.
Laat de PvdA er nu de stekker maar uittrekken op z'n Slowaaks.
Het 'mauro geintje' heeft ze alvast wat wisselgeld gekost, die dure grappen 'met hun aankomend geld' daar houden ze niet van hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef GSbrder het volgende:
Griekenland krijgt het op de democratische heupen.
De stekker uit dit kabinet schatquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden ze, de Grieken doen dat zelf al wel volgend jaar met hun referendum.
Volgens mij bestaat er ook echt geen VVD'er zonder.quote:
Merkel Dissaprovesquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zalm heeft het volgende te melden over jouw ijdele hoop.
[ afbeelding ]
Laten we dan in Nederland een referendum houden of er geld heen moet, dan krijgen ze niks en gaat hun land alsnog kapot.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah.... hun eigen bevolking gaat er wel aan kapot.
Op BNR wordt al langzaam aan gesproken over een Z-EU revolutie.
-- Maar dit wisten we al een jr geleden --
Nee over de uitslag van de laatste Eurotop. Die moet door de parlementen van alle lidstaten geaccepteerd worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat gaan ze vanavond debatteren dan? Over het Griekse referendum ofzo?
Wat bereik je dan?quote:
Zalm had de tijd mee. Hij hoefde geen xenofoben en mannenbroeders te pleasen, maar wat kopjes thee drinken met de PvdA. In een tijd dat we toch voldoende geld hadden, was hij een prima VVD-er.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef remlof het volgende:
Zalm was tenminste niet conservatief en niet zo rechts als de VVDers die nu aan de macht zijn.
We worden Belgiequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat bereik je dan?
Als ze de stekker er uit trekken zal dat zijn omdat ze het oneens zijn met het reddingsplan, wat jouw geliefde Europa ook in het hart treft. Schiet jij daar wat mee op?
Ja, dan zijn we van de fascistische gedoogsteun af. En dan stemmen we volgende week met demissionair kabinet alsnog voor het resultaat van de Eurotop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat bereik je dan?
Als ze de stekker er uit trekken zal dat zijn omdat ze het oneens zijn met het reddingsplan, wat jouw geliefde Europa ook in het hart treft. Schiet jij daar wat mee op?
Never!quote:
Op die leeftijd nog zo naïef zijn, hoe durf je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we van de fascistische gedoogsteun af. En dan stemmen we volgende week met demissionair kabinet alsnog voor het resultaat van de Eurotop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |