abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:05:11 #199
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104411495
Hier hebben ze juist haaaaaaaaaaaat aan autobingo. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104411569
gheghe, vertel ns hoezo?
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:07:59 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104411712
Omdat het zo lang duurt. En dan moet je steeds opletten. Vinden ze echt helemaal niks. Wat wel een hit is: wie het eerst een gele/roze/grasgroene/felblauwe auto ziet.

Vooral gele zijn heel schaars :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104411897
grappig, die totale afkeer :P
herkenbaar hoor, dan heb ik ns wat "leuks" bedacht en dan zie ik vooral weerzin, met zo'n gezicht :N erbij of deze }:| nouja eigk een combi van dat type...
pi_104412350
Ow gelukkig hier nog niet die leeftijd dat ze niet meer leuk vinden :P Kyllian vindt (bijna) alles leuk.
pi_104412465
Dat autobingo ziet er leuk uit. Alleen misschien net even te lang voor de rit van zaterdag (2x45-60 minuten). Maar die onthoud ik voor een vakantie..
Die wally's zou nog wel wat kunnen zijn. Chris is ook best goed in zoek de verschillen. Soms sneller dan mij in de krant. :P
pi_104412958
Deepfreeze, op de beschrijving staat 15 min.
en je zou oo vooraf kunnen afspreken dat je slechts de helft moet aankruizen oid...
anyway.. (ik heb geen aandelen hoor ;) ) goeie reis gewenst!

oh.. en mijnes wordt misseluk van lezen oid... dus aankruizen gaat dan nog net :')
luisterdvd of muziek is ook leuk idd *O*
pi_104413465
misselijk heb ik hem nog niet over gehoord. Hij heeft nu vaak auto's mee, of zijn dvd speler, een cd, wat boekjes. Maar wil weleens iets anders.
pi_104413668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Maar wil weleens iets anders.
confetti, das ook wat anders _O-

edit :
of miniloco?
of micro playmobil, magnetisch (wel heel kleine poppetjes :+ )

ik had vroegah vd anwb een boekje met "achterbankspelletjes"
lang leve google:

[ Bericht 29% gewijzigd door -Caroline- op 15-11-2011 21:44:09 ]
pi_104421404
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ondertand Ingrid? Bij Isa zaten de nieuwe er ook al achter voor de oude eruitgingen. Die zijn nu netjes naar voor geschoven.

Wat je omschrijft bij Kim kan nog best netelroos zijn, even in de gaten houden en als je het niet vertrouwt, richting huisartsenpost.
Yup de ondertand. We zullen het wel zien.
Netelroos jeukt dacht ik heel erg.
Ze heeft thuis niet over jeuk geklaagd, ook niet zitten krabben.
Ik gok op de 5e ziekte. Weet niet goed of ik nou naar de huisarts moet hiermee morgen, gezien ze geen last lijkt te hebben.
pi_104425719
hier is de eerste sinterklaas-clash een feit }:|
tiener is schoen vergeten te zetten en nu ben ik een niet-lieve sinterklaas volgens tiener :D
pi_104426205
Cooki sterkte ermee!

Vanavond mogen ze weer een schoentje zetten, Kim verheugt zich er al op.
En ik ga met Kim naar de chinese lichtsculpturen zie hier
Tenzij ze zich dan toch niet lekker voelt. De vlekjes zijn meer geworden en vuriger.
Vanmiddag heeft de dokter nog een plekje vrij.
De school wil ook graag weten wat het is, zodat er een briefje opgehangen kan worden.
pi_104426298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 08:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Cooki sterkte ermee!
Ik zal t doorgeven aan de chef-schoenzetten :P

Beterschap voor Kim! :Y
  woensdag 16 november 2011 @ 09:28:08 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104426948
Mijn eerste gedachte bij de omschrijving was roodvonk.....maar we horen het vanmiddag wel

@ buuv, dat vind ik toch wel een geruststelling om te horen. Benieuwd dan wat de ortho aan gaat geven..

Hier zoeken we op de achterbank....gele auto's en blauwe nummerborden en als het je lukt om een gele auto met blauw nummerbord te vinden...dan mag jij een liedje zingen...

En even spammen natuurlijk....

en vanochtend werd ze wakker als vijf jarig meisje
  woensdag 16 november 2011 @ 10:05:19 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_104427707
Heeeey! Maud is ook 5! *O*
Gefeliciteeeeerd! :*

En wat staat dat langere haar leuk Chaca...!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_104427878
Maud, gefeliciteerd *O*
Mooie oogjes!
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 november 2011 @ 10:15:37 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104427937
Alweer 5, waar blijft de tijd O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104428235
Chaca, van harte met Maud *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 16 november 2011 @ 10:45:39 #217
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_104428620
Wat een heerlijke foto! Van harte gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 16 november 2011 @ 11:46:51 #218
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104430511
Wat een vrolijke 'dit wordt een goede dag' glimlach :) Gefeliciteerd!
  woensdag 16 november 2011 @ 12:56:34 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104432568
gefeliciteerd met Maud! *O*
in de haak.
pi_104432757
Jeetje, zo een kleine baby, zo uitgegroeid tot 5 jarige! Waar blijft de tijd!
Gefeliciteerd met maud!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104437298
Gefeliciteerd Maud! Wat is het een mooie meid. O+
  woensdag 16 november 2011 @ 15:31:00 #222
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104437939
Chaca van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Maud O+ *O*
Make love, not war ☮
pi_104438629
Echt wat zijn kleuters toch rare wezens soms :P
Mikael had hier in de straat altijd ruzie met 1 jochie, echt als ze elkaar zagen was het al ruzie. En er was 1 jochie dat was meteen al zijn beste vriend. Ze konden niet zonder elkaar, ze waren zelfs verliefd :')
Nu is zijn beste vriend 4 ever opzij geschoven voor het jochie waar ie altijd ruzie mee had. Ze spelen zo leuk al een paar dagen. En zijn ex beste vriend :D heeft ie de laatste tijd zo vaak ruzie mee.
Zo makkelijk wisselen die rare wezens van beste vriend :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 16 november 2011 @ 16:01:33 #224
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104439067
Gefeliciteerd chacama! Ondeugend koppie heeft ze gekregen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104442679
Gefeliciteerd Chaca! Mooie foto!

Kim heeft de 5e ziekte. Zit behoorlijk onder de vlekken en er komen er steeds meer bij.
Gelukkig verder niet veel last!
Over een dag of wat als het wegtrekt kan ze hevige koorts krijgen voor een dagje, handig om te weten. Ze gaat gewoon naar school, als het niet gaat belt juf wel.
pi_104455972
Kim, ik en mijn zusje (en vader, die reed) zijn naar de lichtsculpturen geweest.
Eerst gingen we een heel stuk in de optocht lopen met lampion. (voor de kenners ;) van de bonte wever naar de kop van de vaart)
Daar werd een mega draak verlicht. Ivm de opening van het verbouwde Drents museum.
Kim vond het toch wel eng want de draak was wel heel groot en wilde weg. Maar je kon geen kant op, dus geen optie.
Eerst waren er een paar vuurspuwende dingen en daarna gingen de lampjes ineens aan.
Dat vond ze wel heel mooi en ze was niet bang meer.
Ook zagen we haar oude, lieve juf nog. Daar hebben we een fijn gesprek mee gehad.
20.30 waren we pas thuis.

Nu ligt ze er zo bij.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:40:35 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_104457082
Maud zal al wel in bed liggen, maar toch nog even mijn felicitaties *O* *O*

Hopelijk knapt Kim snel weer op, Ingrid. Fijn dat jullie zo'n leuke avond heeft gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 november 2011 @ 06:47:37 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_104464237
chaca, nog van harte met Maud *O*

te laat, sorry :@

Ingrid, wat ligt Kim er mooi bij met die enorme slang :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_104465645
O+ Chacama en Maud, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag *O*
jullie hebben vast een leuke dag gehad! vertel ns :Y

pi_104465742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:47 schreef Rewimo het volgende:

Ingrid, wat ligt Kim er mooi bij met die enorme slang :D
Ja grappig he! Ik moest gewoon een foto maken!
Als ze zo onder de indruk is, gaat het inslapen moeilijk en mag ze op de bank. Daarna zo in bed gelegd en goed doorgeslapen, wel vroeg wakker.
pi_104465965
Ook te late felicitaties zijn altijd welkom ;)

Gisteren heeft ze meteen d'r feestje gehad. Broodjes en koekjes bakken bij de echte bakker.... genieten volop!

Kim, wat een heerlijke knuffel heb jij :D en beterschap.
pi_104467218
Chacama, leuk feestje O+

Ingrid, die slang O+ die heeft thomas ook en lucas heeft mn nu ingepikt geloof ik.
gaat t alweer ietsje beter met dr? :*
pi_104467413
Die slang hebben we al jaren en de laatste tijd is hij weer helemaal "in". Tyler heeft er een draak van. Ook Ikea.
Het gaat wel wat beter, zag wel weer meer vlekjes, apart gezicht blijft het.
Ze gaat wel gewoon naar school, wil ze ook graag. Ik heb maar in schriftje de info erbij gezet.
En dat ze natuurlijk altijd opgehaald kan worden alst niet gaat. De koorts die nog moet komen volgens de ha moeten we maar ff plannen voor zondag :+
pi_104467469
:Y thomas had vroeger ook nog een groene, maar dat was dacht ook een slang? :?

wat een fijn teken dat ze gewoon naar school wil O+
en koorts idd inplannen voor t weekend :P
pi_104479557
Fijn dat Kim weer naar school kan. Leuke 'knuffel'. :D
Beterschap en hopelijk valt de koorts in het weekend dan. ;)

Even een update over mijn zoon.
Had een tijdje terug gepost over de moeheid van Damian. Daar gaat het inmiddels wel beter mee. Hij is nog wel moe maar hij functioneert al een heel stuk beter en kan de dag gewoon volhouden.
Verder gaat het eigenlijk prima met hem. Wel veel Sintspanning in huis, maar dat zal overal wel zo zijn.

Gisteren was de juf een uurtje op huisbezoek, erg leuk! Het verbaasde me eigenlijk best wel hoeveel de juf over Damian weet en over hoe hij in elkaar zit. En dat in 3 maanden tijd.
De juf zag geen verschil tussen Damian thuis en Damian op school. Voor ons ook leuk en fijn om te weten. Op school doet hij het prima. Het is een echt denkertje en een doorzetter. Hij is heel erg leergierig en stopt niet tot hij iets onder de knie heeft of het begrijpt. Hij stelt erg veel vragen over vanalles en nogwat en wil alles weten. Af en toe doet hij wat minder goed mee en verveelt hij zich. Dan heeft hij zoiets van: dit weet ik al, dus het is niet interessant.
De juf kwam verder nog met het voorstel om Damian gedeeltelijk met groep 2 te laten meedraaien omdat hij veel voorloopt. Ze koppelt hem al heel vaak aan groep 2-kindjes maar dat lijkt nog niet genoeg voor hem. Hij gaat met taal/lezen en rekenen/cijfers meedoen om te kijken hoe hij dat vindt. Het zal wel van de speeltijd afgaan, dus het is even kijken of hij dat er zelf ook voor over heeft. Qua niveau zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn. Hij mag na de eerste keer zelf aangeven of hij ermee door wil gaan of toch liever gaat spelen.Damian is er in ieder geval zelf erg enthousiast over! Ben benieuwd of het in de praktijk ook zo werkt. :)
  donderdag 17 november 2011 @ 17:04:05 #236
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104480279
Ook al zo'n fijne juf, appelsap! Doet ze zo'n huisbezoek bij alle kinderen, of alleen om iets te bespreken?
pi_104485375
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik denk wel dat ze bij alle kinderen op huisbezoek gaat.
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:50:15 #238
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104504507
Dat klinkt goed appelsap....hier krijgen ook alle kindjes de juf op bezoek na ca. 3 maanden.

Blaasontsteking bij maud is over. de HA verbaasde zich over het feit dat ze het drankje niet lekker vond....
pi_104505210
Appelsap, dat klinkt goed! Ook fijn dat de juf meedenkt, maar ook goed naar hem luistert.
Hier is er een huisbezoek in groep 2.

Fijn Chaca. :Y

Chris zit nu helemaal in tel/reken-modus. Bij elk cijfer benoemd hij het, en telt ernaartoe. En regelmatig vragen wat 7+2 is, of 8+6 etc. En hij kan zelf ook de sommetjes tot 10 wel maken. Sommige uit het hoofd, zoals +1 en +2. En anders op de vingers/met lucifer etc. Echt leuk dat het echt ineens ze snel gaat. Volgende week eens vragen of juf hem er nou extra mee bezig heeft gezet, of dat hij het juist thuis alleen doet..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 november 2011 @ 10:29:37 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104505391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:50 schreef chacama het volgende:
Dat klinkt goed appelsap....hier krijgen ook alle kindjes de juf op bezoek na ca. 3 maanden.

Blaasontsteking bij maud is over. de HA verbaasde zich over het feit dat ze het drankje niet lekker vond....
Had ze amoxicilline? Dat krijgt Isa ook niet weg... Fijn dat blaasontsteking over is!

Hier rapport vandaag, ben erg benieuwd hoe het dit jaar is, vooral ook tov vorig jaar.
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:43:49 #241
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104505762
Nee, was geen amoxcilinne iets met een c....

Hier krijgen we ook het rapport geloof ik....zal het vanavond wel merken.

denk dat jij een huppelend kindje thuis krijgt Sjeen....het zal vast een mooi rapport zijn!

Chris, lekker aan het rekenen. Maud is ook met tellen bezig en met letter...en Engels. mama, ik krijg een pink labelo van jou.... dat is roze in het engelisj... en wat is rood? en geel? en groen? enz.. enz...
pi_104514676
Appelsap, dat klinkt goed over Damian O+
Chris, knapperd! ^O^
Maud: engelisj *O* wat schattig! Chacama, bij de Aktieboekhandel heb ik wel ns "engels voor kleuters oid" zien staan voor weinig vindt ze ms leuk?

Oeh, rapporten, die komen bij ons volgende week ook! ;)
pi_104514921
Zo hee, damian gaat dus ook als de brandweer. En fijn dat het met zijn vermoeidheid ook weer een stuk beter gaat.

Zoooo alweer weekend, was een kort weekje voor ons meiske.
Gister mocht ze weer naar school, helemaal superblij, en ook zo leuk om te horen dat de vriendinnetjes ook zo blij waren dat ze er weer was.
Nu bezig aan project stoomboot....
pi_104515192
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gister mocht ze weer naar school, helemaal superblij, en ook zo leuk om te horen dat de vriendinnetjes ook zo blij waren dat ze er weer was.
Nu bezig aan project stoomboot....
Meike, wat fijn is dat he, weer naar school naar je vriendinnetjes O+

Karin, ben jij bezig aan project stoomboot of Meike? :P

Ik heb net mn werkstuk Dino's af :7
pi_104515515
Haha cooki, ik knip, zij plakt en kleurt en verft. En zucht er ook bij.

Wanneer moet je je dino werkstuk presenteren dan?
pi_104516452
Karin, leuk he knutselen :P (is dat zon ding van JanLinders?)
Thomas bedacht vroegah altijd de meest fantastische dingen die technisch niet met de gebruikelijke kostenloze spullen te maken waren.... en dan gefrustreerd raken en je moeder erbij halen :P

Dino werkstuk: Thomas moest t vandaag inleveren, dat is gelukt }:|
en nu gaat heel waarschijnlijk plan B op tafel komen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104518187
Haha Cooki je dinowerkstuk :D

Hier was het ook rapportdag!
Samenvatting: hij is enthousiast, doet met alles mee, zit op het puntje van zn stoel om als eerste antwoorden met bijv. rekenen te geven. Taalvaardigheid en motoriek allemaal prima.
Hij doet mee met groep 2 werkjes.
Enige 'minpunt' was eigenlijk dat hij regelmatig over anderen wat te zeggen heeft en ook soms zijn eigen spelregels bij gym maakt.

Kyllian houdt er idd wel van om dingen te 'leiden' :D Niet altijd fijn natuurlijk.

Hij staat nu op papier nog bij groep 1. Aan zn rapport te lezen gaat hij na dit schooljaar wel naar groep 3 (november, tussenin leerling), maar ze wachten eerst de citotoetsen nog af.
pi_104519077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:50 schreef Meimeltje het volgende:
Hier was het ook rapportdag!
Samenvatting: hij is enthousiast, doet met alles mee, zit op het puntje van zn stoel om als eerste antwoorden met bijv. rekenen te geven. Taalvaardigheid en motoriek allemaal prima.
Hij doet mee met groep 2 werkjes.
Enige 'minpunt' was eigenlijk dat hij regelmatig over anderen wat te zeggen heeft en ook soms zijn eigen spelregels bij gym maakt.

Kyllian houdt er idd wel van om dingen te 'leiden' :D Niet altijd fijn natuurlijk.

Hij staat nu op papier nog bij groep 1. Aan zn rapport te lezen gaat hij na dit schooljaar wel naar groep 3 (november, tussenin leerling), maar ze wachten eerst de citotoetsen nog af.
heuj, zo een heb ik er ook in huis O+ die zijn leuk en soms beetje te wijs O+
meimeltje, ik dacht dat er eerst sprake was van soc-emo nog niet toe aan groep3? das bij deze van tafel :Y en die toetsen, dat gaat vast prima!

even mn mini-stokpaardje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:20:34 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104519149
Positief allemaal meimeltje. En eigen regels en commentaar leveren, dat zal vast ook wel goed komen als de rest tegengas geeft.

Cooki thanks voor de tip...mooi voor de sint!
En wat een mooi dino-project!

Rapport van Fleur was wederom goed. Enkel voldoendes en goed en qua cijfers zit ze in de hoge regionen....haar eigen woorden waren: er staat alleen geen 10 op....jammer hoor!
positief leerlingkenmerk bij Fleur: betrokken!

Sjeen, hoe was het bij jou guppie?
pi_104519330
Cooki, ja 1 juf noemde ooit eens sociaal-emotioneel twijfels of hij naar groep 3 zou kunnen, maar daar zie ik nu helemaal niets van terug in zijn rapport. Kon het zelf toen ook niet echt plaatsen hoor, volgens mij wilde ze gewoon nog geen uitspraak doen of hij wel of niet naar groep 3 kon.

Ze hebben hier dus op school besloten die okt t/m januari kinderen gewoon in groep 1 te laten (op papier) en dan later te beslissen of ze naar groep 3 gaan. Eigenlijk zitten die paar kinderen in groep 1-2 dus.
pi_104519387
Fleur, strevertje :D Goed zo'n rapport zeg!!
pi_104529034
Goeie verhalen zo over het algemeen :D!
Fake it till you make it...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 november 2011 @ 21:50:46 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104531189
Alles ruim voldoende en goed hier *) Had ook niet anders verwacht... En ze mag volgens mij nog steeds zon lezen. Volgende week eens een afspraak plannen met juf.
pi_104577802
In het schriftje stond dat ze haar werkjes goed maakt en ook leuk vind om te doen.
En dat ze momenteel heel gezellig is in de klas, leuk meedoet en lekker speelt.
Goed dus!

Ze was wel om 4.00 al wakker om te kijken of er iets in het schoentje zat. :Z

Hebben jullie nog ideetjes voor het feestje van Kim? Ik ga wel naar het betreffende topic toe ;)
pi_104578704
Oh Job O+ alsnog gefeliciteerd! *O*
pi_104600410
Goed zeg al die mooie rapporten!
Hier duurt het nog ffies. 7 dec volgens mij

Job GEFELICITEERD!!!

Meike is helemaal in de ban van de Sint, gister helemaal in trance toen hij aankwam.

Pieteninvasie!!!
pi_104610486
Job, nog gefeliciteerd!

Ik lees allemaal goede rapportberichten. Heel fijn!
En helaas geen 10 voor Fleur.. Had ze er eigenlijk wel 1 verdiend of vond ze gewoon zelf dat het misschien wel nóg beter kan?

Leuke pieteninvasie! Meike staat er totaal niet angstig bij, dappere meid.

Bij Damian is vandaag zijn 2e tand eruit gegaan! Wat gaat het toch allemaal snel.
pi_104610679
Huh damian al 2 tanden eruit joh! Die is er vroeg bij!
pi_104620867
Wat staat Meike daar stoer bij zeg!

Dat schiet op met Damians tanden zeg!

Chris begon gisteren, zomaar uit het niks woorden in lettergrepen te hakken en daarbij te klappen. Juf donderdag maar eens vragen of ze hem nou lesjes geeft met rekenen en taal, of dat hij het van andere kindjes oppikt. Het gaat me zo snel genoeg.. ;)
  maandag 21 november 2011 @ 11:18:36 #260
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104622286
Chris, al aan het hakken en plakken O+

@appelsap, er waren een paar kindjes in de klas die een 10 hadden en vorig jaar heeft ze zelf ook een keer een 10 gehad. Dus of ze hem wel of niet verdiende weet ik niet, maar ze vond het wel erg jammer.

En jeetje wat wordt ze groot. Gisteren verjaardag gevierd van Maud en ze was zo behulpzaam en lief. Geen jalozie, maar echt samen genieten van de cadeaus. Zo onwijs knap!

En Damian al zijn tweede tand kwijt...snelle jelle.

En nog meer goede rapporten Isa *O* heerlijk meid!
En Kim ook al positieve berichten, wat een heerlijk gevoel zal dat geven.

Pietenpret bij Meike..tof!

En Job....nog gefeliciteerd....hoe ging het livelink?
pi_104624263
Gaat snel he Deepfreeze, als ze eenmaal op school zitten!
Zit Chris in een groep 1/2 (gemengd dus)? Ik merk dat Damian daar zoveel van oppikt.

Begrijpelijk dat ze het jammer vond chaca. Al was dit natuurlijk al supergoed! :)

Over het snelle wisselen..
De tand zat al vrij los, maar kunstjes doen in bed en dan ongelukkig terecht komen wil ook wel helpen. :X
  maandag 21 november 2011 @ 12:22:15 #262
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104624389
Ha, dat klinkt bekend....Fleur d'r eerste ging met een duik in het zwembad eruit...die raakte de bodem!
pi_104624778
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef appelsap het volgende:
Gaat snel he Deepfreeze, als ze eenmaal op school zitten!
Zit Chris in een groep 1/2 (gemengd dus)? Ik merk dat Damian daar zoveel van oppikt.
Klopt, is montessori, dus juf kijkt ook echt naar wat Chris wil. Maar hij zegt dat hij niet veel lesjes krijgt van de juf. Denk dat hij veel ziet van de groep 2-ers..
pi_104624953
Hier doen ze woordjes hakken ook wel eens in de kring als spelletje, net als rijmen bijv
pi_104647816
Even een smeltmomentje O+
Ik loop vanavond zijn slaapkamer uit, terwijl ik nog even "slaap lekker lieffie" zeg. Hoor ik nog een heerlijk "slaap lekker lief, en klein lieffie".. Met de mededeling dat de baby ook lekker mag gaan slapen O+
pi_104651286
lief df!! Leuk dat chris het zo bewust meemaakf.

Juf van meike riep me even apart vandaag. Ze hebben in de klas de schoen gezet, en nu komt er vanavond zoveel storm dat de vlag weg is gewaaid, en nu leek het juf wel een leuk idee, aangezien meike zo into het sinterklaasjournaal en het hele sinterklaasgebeuren is, dat zij de vlag thuis zou vinden. Dus morgen tussen de middag hangt er ineens een vlag in de tuin, en mag meike die dus vinden en meenemen naar school..... Zo leuk!
pi_104653406
Karin, wat tof van juf!

Chris heeft niet zoveel met sint. Leuk, die cadeautjes, zoetigheid en af en toe een half blik op het sinterklaasjournaal. Maar geen fanatiekeling ;)
Afgelopen weekend bij de schoonfamilie-sinterklaas, heeft hij nog een uurtje buiten gespeeld, terwijl wij stug doorgingen met cadeautjes uitpakken. De rest van zijn cadeautjes mochten wel terug :P
  maandag 21 november 2011 @ 22:21:40 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_104655343
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Even een smeltmomentje O+
Ik loop vanavond zijn slaapkamer uit, terwijl ik nog even "slaap lekker lieffie" zeg. Hoor ik nog een heerlijk "slaap lekker lief, en klein lieffie".. Met de mededeling dat de baby ook lekker mag gaan slapen O+
Ah, da's lief! O+

Thies zegt tegenwoordig 'mam'. Ik moet er toch aan wennen! :o Klinkt zo veel anders dan 'mama'.
pi_104659597
Zo zegt lars aldoor mammie....vreselijk!
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:58:10 #270
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104664049
En oudste nog wel eens 'Ma', met een Miley Cyrus accent :D
pi_104664542
Chris zegt meestal mama.. Of mamamamamamamama, als het nodig is
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 november 2011 @ 09:00:38 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104665344
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo zegt lars aldoor mammie....vreselijk!
Dat vind ik ook vreselijk... zo erg zelfs dat ik weiger erna te luisteren :@ Hier is het gewoon mama op dit moment, maar mam zou ik ook prima vinden. Zo noem ik mijn moeder al jaren O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:14:26 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104665538
Mam, mama :Y maar geen Ma en al helemaal geen mamie *ril*

Meike, wat zal dat tof zijn. Wat leuk van de juf Karin.

En DF, smeltmomentje O+

Gisteren met maud bij de GGD geweest. Oren moeten we even in de gaten houden, omdat ze de lage tonen niet registreerd, maar ze zag ook irritatie in het oor dus dat kon ook de oorzaak zijn. Verder deed ze alles netjes en was de arts tevreden. Groeicurve ging ze nog even goed naar kijken en ze wil Maud sowieso over 2 jaar terug zien om te zien of ze haar eigen lijntje blijft volgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 november 2011 @ 23:22:12 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104702148
hmm eigenlijk mag ik in dit topic ook legaal posten :o

Ik wil even wat advies van de ervaren pubermoeders hier :@ ik vraag me af of ik wel goed gehandeld heb :') mijn puber flikte het twee weken geleden om te liegen in het logeerhuis dat ze een nintendo ds had. En nu moest ze die natuurlijk komen laten zien van de kids :') dus wilde ze van papa een DS voor d'r verjaardag. Nou heeft haar vader haar enorm verwend vroeger, waar ik altijd op tegen was. Ik had haar vanavond aan de telefoon en vroeg ernaar bij haar. Het eerste antwoord wat ze gaf was: oh nee laat máár mam, dat vertel ik je zaterdag wel! maw: haar pleegmoeder weet dus niet wat ze daar gezegd heeft, en mag dat ook niet weten.

Ik heb haar verteld wat ik met haar vader had afgesproken qua cadeautjes voor haar verjaardag (ze mag twee lijstjes maken met drie dingen van elk 15 á 20 euro, ze krijgt van elk lijstje één ding). Toen zei ze dus op jengeltoontje "ja maar die kunnen jullie toch wel samen kopen". Ik word niet snel boos op haar, maar door dat jengeltoontje werd ik dat dus wel lichtelijk :@ Ik heb haar redelijk kortaf uitgelegd dat haar vader geen vaste baan heeft op het moment en dat wij in de schuldhulpverlening zitten. Ze zat nog wat te mokken, maar ze begreep na mijn uitleg wel dat een nintendo DS gewoon geen haalbare kaart is, zelfs niet als verjaardagscadeau.

Kleine voetnoot: vergelijkbare dingen als een DS die ze in het verleden heeft gehad van haar vader waren binnen een x aantal weken tot maanden al kapot.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 22 november 2011 @ 23:49:03 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104703336
En nu?

krantenwijk een optie?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104703445
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef RockabeIIa het volgende:
En nu?

krantenwijk een optie?
lijkt me een goede!!

Als ik vroeger iets graag wilde hebben moest ik er maar voor.. Eerst een krantenwijk en later een zaterdag/vakantiebaantje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 november 2011 @ 23:54:58 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104703585
Had ik zelf ook aan zitten denken. Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd een krantenwijk zou mogen , maar ik vermoed a) dat bjz daar niet mee in gaat stemmen en b) dat haar pleegmoeder dat ook niet goed vindt. Volgens bjz heeft ze ook sociaal-emotionele achterstand van een jaar of drie, vier. Zo mag ze ook absoluut niet achter hyves, msn of facebook van hen, omdat ze de gevaren niet kan inschatten. ik ben zelf van mening dat ze dat juist moet leren, onder (strikte) begeleiding van een volwassene, maar bjz luistert totaal niet naar mijn mening :{ Ik kan het komende bezoek (zaterdag) natuurlijk wel een balletje opgooien bij de pleegmoeder als ik haar ophaal :Y
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

† In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 08:33:59 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104708316
eigenlijk vind ik je dubbel.
je hebt hier zelf lopen emmeren over een vaatwasser die je perse wilde hebben.
nu doet je dochter in wezen hetzelfde en dan reageer je zo?
misschien is het mogelijk dat een tweedehands exemplaar wel tot de mogelijheden hoort?
als iedereen uit haar omgeving bijdraagt en zijzelf misschien wat zakgeld bij elkaar spaart.
en dan strikte regels met wat wel en wat niet mag.
(hier bleef de ds absoluut binnenshuis bijv. en spelletjes aanschaffen eerst overleggen)

tja en dat liegen is natuurlijk niet handig van dr.

maar wil ze dat ding nou omdat ze dat ding zo graag wil hebben, of omdat ze dr stoer over heeft gedaan bij anderen? dat lijkt me ook wel een handige afweging.
  woensdag 23 november 2011 @ 08:51:42 #279
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_104708554
Gisteren hoorden we officieel dat het doorgaat: Wouter gaat in het voorjaar 5 dagen naar St. Petersburg! *O* Wouter heeft dit 2e blok namelijk Russisch gekozen (het eerste blok Chinees, dus die vreemde talen vindt ie erg interessant ;) ), en vorige week kreeg hij een brief mee met de vraag of er belangstelling was voor zo'n reis. Het is wel behoorlijk duur (vliegreis, maaltijden, museabezoeken, openbaar vervoer in St. Petersburg etc.), dus het was maar de vraag of er voldoende kinderen meekonden. Het is een initiatief van een lyceum uit Schiedam en Wouters school samen, en nu wilden er 14 mee. Genoeg om het te gaan organiseren! Ooooh ik ben stiekem best jaloers! :D Kijk nou toch hoe prachtig het daar is! O+

pi_104708637
Spuug, wat gaaf!!
pi_104708657
ooooh wat cool Spuug *O*

Maar hoe zit het met kinderen waarvan de ouders niet al te veel geld hebben? Hebben die dan pech?
  woensdag 23 november 2011 @ 09:01:07 #282
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104708695
Oh wat gaaf zeg! En wat fijn dat jullie hem die ervaring mee kunnen geven! O+

Spannend!
pi_104708799
Wow Spuuglokje _O_ das idd een mega-ervaring voor je oudste, wat ontzettend leuk en interessant :Y
  woensdag 23 november 2011 @ 09:09:14 #284
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_104708810
Ja Snoopy, die hebben helaas pech. :{ In de brief stond heel duidelijk dat de school niet kon subsidiëren. Dus dat is wel zuur voor ouders die het geld niet kunnen missen.
  woensdag 23 november 2011 @ 09:15:11 #285
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_104708927
Wow Spuug wat een bizar gave mogelijkheid :o :D Wat leuk dat hij talen zo interessant vindt!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_104708990
Spuug wat gaaf!
  woensdag 23 november 2011 @ 09:20:14 #287
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104709011
Dat is wel heeel tof voor Wouter, ik zou stiekem ook jalooers zijn. Nou, ja stiekum..
Is er voor de kinderen die wel willen, maar niet kunnen geen sponsoractie te bedenken op zijn Rusisch...

DJMO, moeilijke situatie, maar ik zou inderdaad eerst achterhalen of ze het ding wilt voor het showen of voor de heb. En dan is tweede-hands een goede optie. Hier wilde Maud ook een DS (zoals d'r grote zus), maar dat vind ik een te groot bedrag voor een verjaardag en zelf had ze nog niet echt gespaard om mee te betalen. Nu heeft ze een Mi2 gekregen voor d'r verjaardag en is dolgelukkig. Die was beter te betalen en is voor haar in elk geval makelijker dan een DS.

Karin, hoe ging het met de vlag?
  woensdag 23 november 2011 @ 09:21:10 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_104709023
Spuug, wat spannend!! :o Je kind zo'n end weg... Leuk hoor!

DJMO, ik ben dan wel geen pubermoeder, maar ik wil er best wat over zeggen. Ik zou haar gewoon op de blaren van haar liegen/pochen laten zitten. Als jij haar nu gaat 'redden' leert ze er niets van en zal dat wellicht het liegen stimuleren.Dus geen DS voor haar verjaardag, maar evt wel later als ze ervoor heeft gespaard, al dan niet met een bijbaantje.
  woensdag 23 november 2011 @ 09:23:15 #289
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104709059
Heee moonah, vertel eens hoe het met je grote stoere ventje is....
pi_104709072
Ik spiek hier wel een, zomaar, en ik wilde ook even zeggen dat het geweldig leuk is voor Wouter! Wat gaaf zeg, naar Sint Petersburg O+ Heel fijn dat jullie dat kunnen geven, Spuug!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 november 2011 @ 09:26:13 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_104709109
Het gaat erg goed met hem Chaca, tnx. :) Zit lekker in zijn vel, is lief, leuk, gezellig, grappig, behulpzaam, beleefd, slim, praat steeds beter, eigenlijk nooit vervelend, knuffelig... ehm... need I say more? *) O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 09:28:57 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104709160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:33 schreef lady-wrb het volgende:
eigenlijk vind ik je dubbel.
je hebt hier zelf lopen emmeren over een vaatwasser die je perse wilde hebben.
nu doet je dochter in wezen hetzelfde en dan reageer je zo?
misschien is het mogelijk dat een tweedehands exemplaar wel tot de mogelijheden hoort?
als iedereen uit haar omgeving bijdraagt en zijzelf misschien wat zakgeld bij elkaar spaart.
en dan strikte regels met wat wel en wat niet mag.
(hier bleef de ds absoluut binnenshuis bijv. en spelletjes aanschaffen eerst overleggen)

tja en dat liegen is natuurlijk niet handig van dr.

maar wil ze dat ding nou omdat ze dat ding zo graag wil hebben, of omdat ze dr stoer over heeft gedaan bij anderen? dat lijkt me ook wel een handige afweging.
ze heeft diverse spelcomputers gehad (van haar vader, die allen binnen een kort tijdsbestek kapot waren) dus ze is sowieso absoluut niet zuinig op haar spullen. Als ze er zelf voor gaat sparen zodat ze iig beseft/doorheeft dat een DS geen kattenpis is wil ik heus wat bijleggen, maar op deze manier niet. Wat ik van haar vader begreep, wilde ze hem perse hebben om op het logeerhuis te kunnen laten zien. en die vaatwasser.. ik heb er idd over lopen emmeren, maar ik heb niet ten koste van andere dingen een nieuwe aangeschaft. Er staat er nu al een tijdje één, maar die is via gratisoptehalen.nl gekregen ;)

Wat ontzettend gaaf spuuglokje! Ik kan me goed voorstellen dat je jaloers bent O+

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 09:32:23 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104709217
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 09:21 schreef Moonah het volgende:
Spuug, wat spannend!! :o Je kind zo'n end weg... Leuk hoor!

DJMO, ik ben dan wel geen pubermoeder, maar ik wil er best wat over zeggen. Ik zou haar gewoon op de blaren van haar liegen/pochen laten zitten. Als jij haar nu gaat 'redden' leert ze er niets van en zal dat wellicht het liegen stimuleren.Dus geen DS voor haar verjaardag, maar evt wel later als ze ervoor heeft gespaard, al dan niet met een bijbaantje.
Ik zei gisteren ook tegen haar .. wie z'n billen brandt .. en ze maakte zelf mijn zin af: moet op de blaren zitten . Ik heb gisterenavond d'r vader nog even gesproken over dit "grapje" en wat ik begreep vond ze mijn oplossing wel goed. dus ik hoop dat ze er iets van geleerd heeft.

Ik ga wel even puzzelen dat ik volgend jaar kerst iig kan bijdragen aan een DS (of aan een spelconsole die dán in de mode is :') )

thnx voor de reacties allemaal :)

woensdag 23 november 2011 @ 10:56:25 #294
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104711200
DJMO, los van 't onderwerp is me niet helemaal duidelijk: woont je dochter nou in een pleeggezin of in een logeerhuis?
in de haak.
  woensdag 23 november 2011 @ 12:17:29 #295
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104713834
Wat gaaf Spuuglokje! Wat zal hij dat waanzinnig leuk vinden. Gelukkig 'maar' Moskou, en niet Beijing ;-)

DJMO, mijn stekels waren rechtovereind gaan staan denk ik ;) Even die blaren voelen lijkt me geen slecht plan.

Hier net terug uit het ziekenhuis: arme oudste had gisteren een flinke klap op haar neus gehad tijdens basketbal, en daar zat een beste bult op. Foto gemaakt, en niet gebroken, gelukkig, maar ze voelt zich niet lekker. Er was hier in de buurt iets leuks (kerstliedjes instuderen voor een 'concert' over een paar weken), maar ze vroeg of ze toch maar naar bed mocht. Toen ik voorstelde dat ze morgen maar een dagje thuis zou blijven, wilde ze niet, want ze kon morgen haar presentatie van haar 'science' project doen. Nerd! :P
pi_104713922
Wow Gao, idd een nerd :D :P
Misschien heeft ze wel een lichte hersenschudding?

Mijn jongste heeft gisteren toevallig haar neus gestoten toen ze uit school kwam. Het gutste eruit. Alles onder maar ze zei later dat ze geen pijn meer aan haar neusje had.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 13:11:38 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104715595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef trui het volgende:
DJMO, los van 't onderwerp is me niet helemaal duidelijk: woont je dochter nou in een pleeggezin of in een logeerhuis?
ze woont in een pleeggezin, maar om die pleegmoeder (alleenstaande vrouw) af en toe te ontzien, gaat y. ook regelmatig naar een logeerhuis ;)

Gelukkig niet gebroken Gaoxing!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')