abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:07:59 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104411712
Omdat het zo lang duurt. En dan moet je steeds opletten. Vinden ze echt helemaal niks. Wat wel een hit is: wie het eerst een gele/roze/grasgroene/felblauwe auto ziet.

Vooral gele zijn heel schaars :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104411897
grappig, die totale afkeer :P
herkenbaar hoor, dan heb ik ns wat "leuks" bedacht en dan zie ik vooral weerzin, met zo'n gezicht :N erbij of deze }:| nouja eigk een combi van dat type...
pi_104412350
Ow gelukkig hier nog niet die leeftijd dat ze niet meer leuk vinden :P Kyllian vindt (bijna) alles leuk.
pi_104412465
Dat autobingo ziet er leuk uit. Alleen misschien net even te lang voor de rit van zaterdag (2x45-60 minuten). Maar die onthoud ik voor een vakantie..
Die wally's zou nog wel wat kunnen zijn. Chris is ook best goed in zoek de verschillen. Soms sneller dan mij in de krant. :P
pi_104412958
Deepfreeze, op de beschrijving staat 15 min.
en je zou oo vooraf kunnen afspreken dat je slechts de helft moet aankruizen oid...
anyway.. (ik heb geen aandelen hoor ;) ) goeie reis gewenst!

oh.. en mijnes wordt misseluk van lezen oid... dus aankruizen gaat dan nog net :')
luisterdvd of muziek is ook leuk idd *O*
pi_104413465
misselijk heb ik hem nog niet over gehoord. Hij heeft nu vaak auto's mee, of zijn dvd speler, een cd, wat boekjes. Maar wil weleens iets anders.
pi_104413668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Maar wil weleens iets anders.
confetti, das ook wat anders _O-

edit :
of miniloco?
of micro playmobil, magnetisch (wel heel kleine poppetjes :+ )

ik had vroegah vd anwb een boekje met "achterbankspelletjes"
lang leve google:

[ Bericht 29% gewijzigd door -Caroline- op 15-11-2011 21:44:09 ]
pi_104421404
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ondertand Ingrid? Bij Isa zaten de nieuwe er ook al achter voor de oude eruitgingen. Die zijn nu netjes naar voor geschoven.

Wat je omschrijft bij Kim kan nog best netelroos zijn, even in de gaten houden en als je het niet vertrouwt, richting huisartsenpost.
Yup de ondertand. We zullen het wel zien.
Netelroos jeukt dacht ik heel erg.
Ze heeft thuis niet over jeuk geklaagd, ook niet zitten krabben.
Ik gok op de 5e ziekte. Weet niet goed of ik nou naar de huisarts moet hiermee morgen, gezien ze geen last lijkt te hebben.
pi_104425719
hier is de eerste sinterklaas-clash een feit }:|
tiener is schoen vergeten te zetten en nu ben ik een niet-lieve sinterklaas volgens tiener :D
pi_104426205
Cooki sterkte ermee!

Vanavond mogen ze weer een schoentje zetten, Kim verheugt zich er al op.
En ik ga met Kim naar de chinese lichtsculpturen zie hier
Tenzij ze zich dan toch niet lekker voelt. De vlekjes zijn meer geworden en vuriger.
Vanmiddag heeft de dokter nog een plekje vrij.
De school wil ook graag weten wat het is, zodat er een briefje opgehangen kan worden.
pi_104426298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 08:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Cooki sterkte ermee!
Ik zal t doorgeven aan de chef-schoenzetten :P

Beterschap voor Kim! :Y
  woensdag 16 november 2011 @ 09:28:08 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104426948
Mijn eerste gedachte bij de omschrijving was roodvonk.....maar we horen het vanmiddag wel

@ buuv, dat vind ik toch wel een geruststelling om te horen. Benieuwd dan wat de ortho aan gaat geven..

Hier zoeken we op de achterbank....gele auto's en blauwe nummerborden en als het je lukt om een gele auto met blauw nummerbord te vinden...dan mag jij een liedje zingen...

En even spammen natuurlijk....

en vanochtend werd ze wakker als vijf jarig meisje
  woensdag 16 november 2011 @ 10:05:19 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_104427707
Heeeey! Maud is ook 5! *O*
Gefeliciteeeeerd! :*

En wat staat dat langere haar leuk Chaca...!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_104427878
Maud, gefeliciteerd *O*
Mooie oogjes!
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 november 2011 @ 10:15:37 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104427937
Alweer 5, waar blijft de tijd O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104428235
Chaca, van harte met Maud *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 16 november 2011 @ 10:45:39 #217
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_104428620
Wat een heerlijke foto! Van harte gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 16 november 2011 @ 11:46:51 #218
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104430511
Wat een vrolijke 'dit wordt een goede dag' glimlach :) Gefeliciteerd!
  woensdag 16 november 2011 @ 12:56:34 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104432568
gefeliciteerd met Maud! *O*
in de haak.
pi_104432757
Jeetje, zo een kleine baby, zo uitgegroeid tot 5 jarige! Waar blijft de tijd!
Gefeliciteerd met maud!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104437298
Gefeliciteerd Maud! Wat is het een mooie meid. O+
  woensdag 16 november 2011 @ 15:31:00 #222
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104437939
Chaca van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Maud O+ *O*
Make love, not war ☮
pi_104438629
Echt wat zijn kleuters toch rare wezens soms :P
Mikael had hier in de straat altijd ruzie met 1 jochie, echt als ze elkaar zagen was het al ruzie. En er was 1 jochie dat was meteen al zijn beste vriend. Ze konden niet zonder elkaar, ze waren zelfs verliefd :')
Nu is zijn beste vriend 4 ever opzij geschoven voor het jochie waar ie altijd ruzie mee had. Ze spelen zo leuk al een paar dagen. En zijn ex beste vriend :D heeft ie de laatste tijd zo vaak ruzie mee.
Zo makkelijk wisselen die rare wezens van beste vriend :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 16 november 2011 @ 16:01:33 #224
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104439067
Gefeliciteerd chacama! Ondeugend koppie heeft ze gekregen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104442679
Gefeliciteerd Chaca! Mooie foto!

Kim heeft de 5e ziekte. Zit behoorlijk onder de vlekken en er komen er steeds meer bij.
Gelukkig verder niet veel last!
Over een dag of wat als het wegtrekt kan ze hevige koorts krijgen voor een dagje, handig om te weten. Ze gaat gewoon naar school, als het niet gaat belt juf wel.
pi_104455972
Kim, ik en mijn zusje (en vader, die reed) zijn naar de lichtsculpturen geweest.
Eerst gingen we een heel stuk in de optocht lopen met lampion. (voor de kenners ;) van de bonte wever naar de kop van de vaart)
Daar werd een mega draak verlicht. Ivm de opening van het verbouwde Drents museum.
Kim vond het toch wel eng want de draak was wel heel groot en wilde weg. Maar je kon geen kant op, dus geen optie.
Eerst waren er een paar vuurspuwende dingen en daarna gingen de lampjes ineens aan.
Dat vond ze wel heel mooi en ze was niet bang meer.
Ook zagen we haar oude, lieve juf nog. Daar hebben we een fijn gesprek mee gehad.
20.30 waren we pas thuis.

Nu ligt ze er zo bij.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:40:35 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_104457082
Maud zal al wel in bed liggen, maar toch nog even mijn felicitaties *O* *O*

Hopelijk knapt Kim snel weer op, Ingrid. Fijn dat jullie zo'n leuke avond heeft gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 november 2011 @ 06:47:37 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_104464237
chaca, nog van harte met Maud *O*

te laat, sorry :@

Ingrid, wat ligt Kim er mooi bij met die enorme slang :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_104465645
O+ Chacama en Maud, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag *O*
jullie hebben vast een leuke dag gehad! vertel ns :Y

pi_104465742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:47 schreef Rewimo het volgende:

Ingrid, wat ligt Kim er mooi bij met die enorme slang :D
Ja grappig he! Ik moest gewoon een foto maken!
Als ze zo onder de indruk is, gaat het inslapen moeilijk en mag ze op de bank. Daarna zo in bed gelegd en goed doorgeslapen, wel vroeg wakker.
pi_104465965
Ook te late felicitaties zijn altijd welkom ;)

Gisteren heeft ze meteen d'r feestje gehad. Broodjes en koekjes bakken bij de echte bakker.... genieten volop!

Kim, wat een heerlijke knuffel heb jij :D en beterschap.
pi_104467218
Chacama, leuk feestje O+

Ingrid, die slang O+ die heeft thomas ook en lucas heeft mn nu ingepikt geloof ik.
gaat t alweer ietsje beter met dr? :*
pi_104467413
Die slang hebben we al jaren en de laatste tijd is hij weer helemaal "in". Tyler heeft er een draak van. Ook Ikea.
Het gaat wel wat beter, zag wel weer meer vlekjes, apart gezicht blijft het.
Ze gaat wel gewoon naar school, wil ze ook graag. Ik heb maar in schriftje de info erbij gezet.
En dat ze natuurlijk altijd opgehaald kan worden alst niet gaat. De koorts die nog moet komen volgens de ha moeten we maar ff plannen voor zondag :+
pi_104467469
:Y thomas had vroeger ook nog een groene, maar dat was dacht ook een slang? :?

wat een fijn teken dat ze gewoon naar school wil O+
en koorts idd inplannen voor t weekend :P
pi_104479557
Fijn dat Kim weer naar school kan. Leuke 'knuffel'. :D
Beterschap en hopelijk valt de koorts in het weekend dan. ;)

Even een update over mijn zoon.
Had een tijdje terug gepost over de moeheid van Damian. Daar gaat het inmiddels wel beter mee. Hij is nog wel moe maar hij functioneert al een heel stuk beter en kan de dag gewoon volhouden.
Verder gaat het eigenlijk prima met hem. Wel veel Sintspanning in huis, maar dat zal overal wel zo zijn.

Gisteren was de juf een uurtje op huisbezoek, erg leuk! Het verbaasde me eigenlijk best wel hoeveel de juf over Damian weet en over hoe hij in elkaar zit. En dat in 3 maanden tijd.
De juf zag geen verschil tussen Damian thuis en Damian op school. Voor ons ook leuk en fijn om te weten. Op school doet hij het prima. Het is een echt denkertje en een doorzetter. Hij is heel erg leergierig en stopt niet tot hij iets onder de knie heeft of het begrijpt. Hij stelt erg veel vragen over vanalles en nogwat en wil alles weten. Af en toe doet hij wat minder goed mee en verveelt hij zich. Dan heeft hij zoiets van: dit weet ik al, dus het is niet interessant.
De juf kwam verder nog met het voorstel om Damian gedeeltelijk met groep 2 te laten meedraaien omdat hij veel voorloopt. Ze koppelt hem al heel vaak aan groep 2-kindjes maar dat lijkt nog niet genoeg voor hem. Hij gaat met taal/lezen en rekenen/cijfers meedoen om te kijken hoe hij dat vindt. Het zal wel van de speeltijd afgaan, dus het is even kijken of hij dat er zelf ook voor over heeft. Qua niveau zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn. Hij mag na de eerste keer zelf aangeven of hij ermee door wil gaan of toch liever gaat spelen.Damian is er in ieder geval zelf erg enthousiast over! Ben benieuwd of het in de praktijk ook zo werkt. :)
  donderdag 17 november 2011 @ 17:04:05 #236
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104480279
Ook al zo'n fijne juf, appelsap! Doet ze zo'n huisbezoek bij alle kinderen, of alleen om iets te bespreken?
pi_104485375
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik denk wel dat ze bij alle kinderen op huisbezoek gaat.
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:50:15 #238
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104504507
Dat klinkt goed appelsap....hier krijgen ook alle kindjes de juf op bezoek na ca. 3 maanden.

Blaasontsteking bij maud is over. de HA verbaasde zich over het feit dat ze het drankje niet lekker vond....
pi_104505210
Appelsap, dat klinkt goed! Ook fijn dat de juf meedenkt, maar ook goed naar hem luistert.
Hier is er een huisbezoek in groep 2.

Fijn Chaca. :Y

Chris zit nu helemaal in tel/reken-modus. Bij elk cijfer benoemd hij het, en telt ernaartoe. En regelmatig vragen wat 7+2 is, of 8+6 etc. En hij kan zelf ook de sommetjes tot 10 wel maken. Sommige uit het hoofd, zoals +1 en +2. En anders op de vingers/met lucifer etc. Echt leuk dat het echt ineens ze snel gaat. Volgende week eens vragen of juf hem er nou extra mee bezig heeft gezet, of dat hij het juist thuis alleen doet..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 november 2011 @ 10:29:37 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104505391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:50 schreef chacama het volgende:
Dat klinkt goed appelsap....hier krijgen ook alle kindjes de juf op bezoek na ca. 3 maanden.

Blaasontsteking bij maud is over. de HA verbaasde zich over het feit dat ze het drankje niet lekker vond....
Had ze amoxicilline? Dat krijgt Isa ook niet weg... Fijn dat blaasontsteking over is!

Hier rapport vandaag, ben erg benieuwd hoe het dit jaar is, vooral ook tov vorig jaar.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:43:49 #241
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104505762
Nee, was geen amoxcilinne iets met een c....

Hier krijgen we ook het rapport geloof ik....zal het vanavond wel merken.

denk dat jij een huppelend kindje thuis krijgt Sjeen....het zal vast een mooi rapport zijn!

Chris, lekker aan het rekenen. Maud is ook met tellen bezig en met letter...en Engels. mama, ik krijg een pink labelo van jou.... dat is roze in het engelisj... en wat is rood? en geel? en groen? enz.. enz...
pi_104514676
Appelsap, dat klinkt goed over Damian O+
Chris, knapperd! ^O^
Maud: engelisj *O* wat schattig! Chacama, bij de Aktieboekhandel heb ik wel ns "engels voor kleuters oid" zien staan voor weinig vindt ze ms leuk?

Oeh, rapporten, die komen bij ons volgende week ook! ;)
pi_104514921
Zo hee, damian gaat dus ook als de brandweer. En fijn dat het met zijn vermoeidheid ook weer een stuk beter gaat.

Zoooo alweer weekend, was een kort weekje voor ons meiske.
Gister mocht ze weer naar school, helemaal superblij, en ook zo leuk om te horen dat de vriendinnetjes ook zo blij waren dat ze er weer was.
Nu bezig aan project stoomboot....
pi_104515192
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gister mocht ze weer naar school, helemaal superblij, en ook zo leuk om te horen dat de vriendinnetjes ook zo blij waren dat ze er weer was.
Nu bezig aan project stoomboot....
Meike, wat fijn is dat he, weer naar school naar je vriendinnetjes O+

Karin, ben jij bezig aan project stoomboot of Meike? :P

Ik heb net mn werkstuk Dino's af :7
pi_104515515
Haha cooki, ik knip, zij plakt en kleurt en verft. En zucht er ook bij.

Wanneer moet je je dino werkstuk presenteren dan?
pi_104516452
Karin, leuk he knutselen :P (is dat zon ding van JanLinders?)
Thomas bedacht vroegah altijd de meest fantastische dingen die technisch niet met de gebruikelijke kostenloze spullen te maken waren.... en dan gefrustreerd raken en je moeder erbij halen :P

Dino werkstuk: Thomas moest t vandaag inleveren, dat is gelukt }:|
en nu gaat heel waarschijnlijk plan B op tafel komen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104518187
Haha Cooki je dinowerkstuk :D

Hier was het ook rapportdag!
Samenvatting: hij is enthousiast, doet met alles mee, zit op het puntje van zn stoel om als eerste antwoorden met bijv. rekenen te geven. Taalvaardigheid en motoriek allemaal prima.
Hij doet mee met groep 2 werkjes.
Enige 'minpunt' was eigenlijk dat hij regelmatig over anderen wat te zeggen heeft en ook soms zijn eigen spelregels bij gym maakt.

Kyllian houdt er idd wel van om dingen te 'leiden' :D Niet altijd fijn natuurlijk.

Hij staat nu op papier nog bij groep 1. Aan zn rapport te lezen gaat hij na dit schooljaar wel naar groep 3 (november, tussenin leerling), maar ze wachten eerst de citotoetsen nog af.
pi_104519077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:50 schreef Meimeltje het volgende:
Hier was het ook rapportdag!
Samenvatting: hij is enthousiast, doet met alles mee, zit op het puntje van zn stoel om als eerste antwoorden met bijv. rekenen te geven. Taalvaardigheid en motoriek allemaal prima.
Hij doet mee met groep 2 werkjes.
Enige 'minpunt' was eigenlijk dat hij regelmatig over anderen wat te zeggen heeft en ook soms zijn eigen spelregels bij gym maakt.

Kyllian houdt er idd wel van om dingen te 'leiden' :D Niet altijd fijn natuurlijk.

Hij staat nu op papier nog bij groep 1. Aan zn rapport te lezen gaat hij na dit schooljaar wel naar groep 3 (november, tussenin leerling), maar ze wachten eerst de citotoetsen nog af.
heuj, zo een heb ik er ook in huis O+ die zijn leuk en soms beetje te wijs O+
meimeltje, ik dacht dat er eerst sprake was van soc-emo nog niet toe aan groep3? das bij deze van tafel :Y en die toetsen, dat gaat vast prima!

even mn mini-stokpaardje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:20:34 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104519149
Positief allemaal meimeltje. En eigen regels en commentaar leveren, dat zal vast ook wel goed komen als de rest tegengas geeft.

Cooki thanks voor de tip...mooi voor de sint!
En wat een mooi dino-project!

Rapport van Fleur was wederom goed. Enkel voldoendes en goed en qua cijfers zit ze in de hoge regionen....haar eigen woorden waren: er staat alleen geen 10 op....jammer hoor!
positief leerlingkenmerk bij Fleur: betrokken!

Sjeen, hoe was het bij jou guppie?
pi_104519330
Cooki, ja 1 juf noemde ooit eens sociaal-emotioneel twijfels of hij naar groep 3 zou kunnen, maar daar zie ik nu helemaal niets van terug in zijn rapport. Kon het zelf toen ook niet echt plaatsen hoor, volgens mij wilde ze gewoon nog geen uitspraak doen of hij wel of niet naar groep 3 kon.

Ze hebben hier dus op school besloten die okt t/m januari kinderen gewoon in groep 1 te laten (op papier) en dan later te beslissen of ze naar groep 3 gaan. Eigenlijk zitten die paar kinderen in groep 1-2 dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')