Fijn dat Kim weer naar school kan. Leuke 'knuffel'.

Beterschap en hopelijk valt de koorts in het weekend dan.

Even een update over mijn zoon.
Had een tijdje terug gepost over de moeheid van Damian. Daar gaat het inmiddels wel beter mee. Hij is nog wel moe maar hij functioneert al een heel stuk beter en kan de dag gewoon volhouden.
Verder gaat het eigenlijk prima met hem. Wel veel Sintspanning in huis, maar dat zal overal wel zo zijn.
Gisteren was de juf een uurtje op huisbezoek, erg leuk! Het verbaasde me eigenlijk best wel hoeveel de juf over Damian weet en over hoe hij in elkaar zit. En dat in 3 maanden tijd.
De juf zag geen verschil tussen Damian thuis en Damian op school. Voor ons ook leuk en fijn om te weten. Op school doet hij het prima. Het is een echt denkertje en een doorzetter. Hij is heel erg leergierig en stopt niet tot hij iets onder de knie heeft of het begrijpt. Hij stelt erg veel vragen over vanalles en nogwat en wil alles weten. Af en toe doet hij wat minder goed mee en verveelt hij zich. Dan heeft hij zoiets van: dit weet ik al, dus het is niet interessant.
De juf kwam verder nog met het voorstel om Damian gedeeltelijk met groep 2 te laten meedraaien omdat hij veel voorloopt. Ze koppelt hem al heel vaak aan groep 2-kindjes maar dat lijkt nog niet genoeg voor hem. Hij gaat met taal/lezen en rekenen/cijfers meedoen om te kijken hoe hij dat vindt. Het zal wel van de speeltijd afgaan, dus het is even kijken of hij dat er zelf ook voor over heeft. Qua niveau zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn. Hij mag na de eerste keer zelf aangeven of hij ermee door wil gaan of toch liever gaat spelen.Damian is er in ieder geval zelf erg enthousiast over! Ben benieuwd of het in de praktijk ook zo werkt.