Nee, hoor helemaal goed gelezen. F. is met Maud op familieweekend in Gelderland. Ik zit in de zaak. Fleur mocht kiezen of mee met F. naar Gelderland en dan in februari met mij erbij afzwemmen of nu met vriendin en vader mee en d'r C halen en vanavond met mij mee naar Gelderland. Ze koos voor d'r diploma en ik ben erg blij met het gezelschap.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar ik las t ( zal wel mijn verkeerde interpretatie zijn) dat Chacama nog thuis is en niet mee in t zwembad is
Nee, dat was ook mijn interpretatie en ik dacht dus dat het zwembad het beleid had dat de ouders niet mee mochten, maar nu begrijp ik dus hoe het zit. Vervelend Chacama, dat jij nu in de zaak zit te nagelbijten. Hopelijk hoor je snel hoe het gegaan is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar ik las t ( zal wel mijn verkeerde interpretatie zijn) dat Chacama nog thuis is en niet mee in t zwembad is
Heb afleiding gezocht door intocht te gaan kijken....lang leven internet!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was ook mijn interpretatie en ik dacht dus dat het zwembad het beleid had dat de ouders niet mee mochten, maar nu begrijp ik dus hoe het zit. Vervelend Chacama, dat jij nu in de zaak zit te nagelbijten. Hopelijk hoor je snel hoe het gegaan is.
+1quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef snoopy het volgende:
Wat een bofkonten
Leuk om Sinterklaas er ook in te houden
Ja hoor, als je ver genoeg terugleestquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef Cooki het volgende:
Gao, hoe oud zijn jouw kinderen ? kan ik t ergens teruglezen?
hoe ver?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Gaoxing het volgende:
Ja hoor, als je ver genoeg terugleest
Ondertand Ingrid? Bij Isa zaten de nieuwe er ook al achter voor de oude eruitgingen. Die zijn nu netjes naar voor geschoven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
ik80 fijn dat het bij de podo goed ging.
Ik vind het maar een raar gezicht die nieuwe tand kwam al wat door toen de oude los zat.
Die zit nu dus een stuk meer naar achteren dan de andere tanden. Of is dat normaal?
De juf belde tussen de middag. Kim heeft ineens allemaal vlekken. Het begon in haar nek en is verspreid naar haar rug en buik. Ook had ze vuurrode wangen.
Ze voelde niet warm aan en had geen jeuk en wilde graag op school blijven.
Ik heb niks weer gehoord, dus het is vast goed gegaan verder. Ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Wij hebben een e-mailadres voor Sinterklaas aangemaakt, als iemand er gebruik van wil maken kan datquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ja hoor, als je ver genoeg terugleest
Ze zijn 7,5 en 9,5. Toen oudste werd geboren was er nog geen OUD, geloof ik, alleen een topic in LIF
We hebben een onverwachte complicatie: ik heb nog steeds niets van de nederlandse vereniging gehoord, dus ik liet vanavond vallen dat ik niet helemaal zeker weet of Sinterklaas dit jaar wel kan komen, vanwege de overstromingen. Piet is natuurlijk wat mobieler, die kan de kadootjes wel droppen, maar de echte Sint, persoonlijk? Jongste schrok daar toch wel een beetje van. Nu moet ik een mailtje naar Dieuwertje schrijven, om te vragen of ze Sinterklaas kan zeggen dat een jetski misschien wel gaat
Bij mijn middelste stond het ook mooi recht en strak, en ook zijn blijvend gebit staat prima recht. Soms duurt het even voor zijn tanden door zijn, zijn hoektanden heeft wel een jaar geduurd voordat daar wat groeide. Wachten tot er weer wat ruimte in zijn kaak was. Dus het is niet een gegeven ofzo. Dat er dan geen ruimte is. Hij is denk ik de enige die geen bit hoeft.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:31 schreef chacama het volgende:
Het melkgebitje van Fleur stond zo mooi recht. Alles precies zoals je het zou willen zien bij grote mensentanden. Te mooi eigenlijk, want je weet dat grote mensentanden dan te weinig ruimte gaan hebben om te groeien. Dat is ook wat de tandarts nu al constateerde. De tanden komen in de knel met groeien. Wat ze trouwens wel altijd al had is een scheve beet. Beetje als een X.
Kan het misschien zijn dat ze knarsetand, dat zou de pijn kunnen veroorzaken in verschillende tanden. Wel jammer he..al die erfelijke dingen.... blij dat ze in elk geval de podo niet erg vond. sterkte met die hypermobiliteit...wel fijn met turnen...toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |