abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104519387
Fleur, strevertje :D Goed zo'n rapport zeg!!
pi_104529034
Goeie verhalen zo over het algemeen :D!
Fake it till you make it...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 november 2011 @ 21:50:46 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104531189
Alles ruim voldoende en goed hier *) Had ook niet anders verwacht... En ze mag volgens mij nog steeds zon lezen. Volgende week eens een afspraak plannen met juf.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104577802
In het schriftje stond dat ze haar werkjes goed maakt en ook leuk vind om te doen.
En dat ze momenteel heel gezellig is in de klas, leuk meedoet en lekker speelt.
Goed dus!

Ze was wel om 4.00 al wakker om te kijken of er iets in het schoentje zat. :Z

Hebben jullie nog ideetjes voor het feestje van Kim? Ik ga wel naar het betreffende topic toe ;)
pi_104578704
Oh Job O+ alsnog gefeliciteerd! *O*
pi_104600410
Goed zeg al die mooie rapporten!
Hier duurt het nog ffies. 7 dec volgens mij

Job GEFELICITEERD!!!

Meike is helemaal in de ban van de Sint, gister helemaal in trance toen hij aankwam.

Pieteninvasie!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104610486
Job, nog gefeliciteerd!

Ik lees allemaal goede rapportberichten. Heel fijn!
En helaas geen 10 voor Fleur.. Had ze er eigenlijk wel 1 verdiend of vond ze gewoon zelf dat het misschien wel nóg beter kan?

Leuke pieteninvasie! Meike staat er totaal niet angstig bij, dappere meid.

Bij Damian is vandaag zijn 2e tand eruit gegaan! Wat gaat het toch allemaal snel.
pi_104610679
Huh damian al 2 tanden eruit joh! Die is er vroeg bij!
pi_104620867
Wat staat Meike daar stoer bij zeg!

Dat schiet op met Damians tanden zeg!

Chris begon gisteren, zomaar uit het niks woorden in lettergrepen te hakken en daarbij te klappen. Juf donderdag maar eens vragen of ze hem nou lesjes geeft met rekenen en taal, of dat hij het van andere kindjes oppikt. Het gaat me zo snel genoeg.. ;)
  maandag 21 november 2011 @ 11:18:36 #260
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104622286
Chris, al aan het hakken en plakken O+

@appelsap, er waren een paar kindjes in de klas die een 10 hadden en vorig jaar heeft ze zelf ook een keer een 10 gehad. Dus of ze hem wel of niet verdiende weet ik niet, maar ze vond het wel erg jammer.

En jeetje wat wordt ze groot. Gisteren verjaardag gevierd van Maud en ze was zo behulpzaam en lief. Geen jalozie, maar echt samen genieten van de cadeaus. Zo onwijs knap!

En Damian al zijn tweede tand kwijt...snelle jelle.

En nog meer goede rapporten Isa *O* heerlijk meid!
En Kim ook al positieve berichten, wat een heerlijk gevoel zal dat geven.

Pietenpret bij Meike..tof!

En Job....nog gefeliciteerd....hoe ging het livelink?
pi_104624263
Gaat snel he Deepfreeze, als ze eenmaal op school zitten!
Zit Chris in een groep 1/2 (gemengd dus)? Ik merk dat Damian daar zoveel van oppikt.

Begrijpelijk dat ze het jammer vond chaca. Al was dit natuurlijk al supergoed! :)

Over het snelle wisselen..
De tand zat al vrij los, maar kunstjes doen in bed en dan ongelukkig terecht komen wil ook wel helpen. :X
  maandag 21 november 2011 @ 12:22:15 #262
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104624389
Ha, dat klinkt bekend....Fleur d'r eerste ging met een duik in het zwembad eruit...die raakte de bodem!
pi_104624778
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef appelsap het volgende:
Gaat snel he Deepfreeze, als ze eenmaal op school zitten!
Zit Chris in een groep 1/2 (gemengd dus)? Ik merk dat Damian daar zoveel van oppikt.
Klopt, is montessori, dus juf kijkt ook echt naar wat Chris wil. Maar hij zegt dat hij niet veel lesjes krijgt van de juf. Denk dat hij veel ziet van de groep 2-ers..
pi_104624953
Hier doen ze woordjes hakken ook wel eens in de kring als spelletje, net als rijmen bijv
pi_104647816
Even een smeltmomentje O+
Ik loop vanavond zijn slaapkamer uit, terwijl ik nog even "slaap lekker lieffie" zeg. Hoor ik nog een heerlijk "slaap lekker lief, en klein lieffie".. Met de mededeling dat de baby ook lekker mag gaan slapen O+
pi_104651286
lief df!! Leuk dat chris het zo bewust meemaakf.

Juf van meike riep me even apart vandaag. Ze hebben in de klas de schoen gezet, en nu komt er vanavond zoveel storm dat de vlag weg is gewaaid, en nu leek het juf wel een leuk idee, aangezien meike zo into het sinterklaasjournaal en het hele sinterklaasgebeuren is, dat zij de vlag thuis zou vinden. Dus morgen tussen de middag hangt er ineens een vlag in de tuin, en mag meike die dus vinden en meenemen naar school..... Zo leuk!
pi_104653406
Karin, wat tof van juf!

Chris heeft niet zoveel met sint. Leuk, die cadeautjes, zoetigheid en af en toe een half blik op het sinterklaasjournaal. Maar geen fanatiekeling ;)
Afgelopen weekend bij de schoonfamilie-sinterklaas, heeft hij nog een uurtje buiten gespeeld, terwijl wij stug doorgingen met cadeautjes uitpakken. De rest van zijn cadeautjes mochten wel terug :P
  maandag 21 november 2011 @ 22:21:40 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_104655343
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Even een smeltmomentje O+
Ik loop vanavond zijn slaapkamer uit, terwijl ik nog even "slaap lekker lieffie" zeg. Hoor ik nog een heerlijk "slaap lekker lief, en klein lieffie".. Met de mededeling dat de baby ook lekker mag gaan slapen O+
Ah, da's lief! O+

Thies zegt tegenwoordig 'mam'. Ik moet er toch aan wennen! :o Klinkt zo veel anders dan 'mama'.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_104659597
Zo zegt lars aldoor mammie....vreselijk!
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:58:10 #270
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104664049
En oudste nog wel eens 'Ma', met een Miley Cyrus accent :D
pi_104664542
Chris zegt meestal mama.. Of mamamamamamamama, als het nodig is
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 november 2011 @ 09:00:38 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104665344
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo zegt lars aldoor mammie....vreselijk!
Dat vind ik ook vreselijk... zo erg zelfs dat ik weiger erna te luisteren :@ Hier is het gewoon mama op dit moment, maar mam zou ik ook prima vinden. Zo noem ik mijn moeder al jaren O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:14:26 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_104665538
Mam, mama :Y maar geen Ma en al helemaal geen mamie *ril*

Meike, wat zal dat tof zijn. Wat leuk van de juf Karin.

En DF, smeltmomentje O+

Gisteren met maud bij de GGD geweest. Oren moeten we even in de gaten houden, omdat ze de lage tonen niet registreerd, maar ze zag ook irritatie in het oor dus dat kon ook de oorzaak zijn. Verder deed ze alles netjes en was de arts tevreden. Groeicurve ging ze nog even goed naar kijken en ze wil Maud sowieso over 2 jaar terug zien om te zien of ze haar eigen lijntje blijft volgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 november 2011 @ 23:22:12 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104702148
hmm eigenlijk mag ik in dit topic ook legaal posten :o

Ik wil even wat advies van de ervaren pubermoeders hier :@ ik vraag me af of ik wel goed gehandeld heb :') mijn puber flikte het twee weken geleden om te liegen in het logeerhuis dat ze een nintendo ds had. En nu moest ze die natuurlijk komen laten zien van de kids :') dus wilde ze van papa een DS voor d'r verjaardag. Nou heeft haar vader haar enorm verwend vroeger, waar ik altijd op tegen was. Ik had haar vanavond aan de telefoon en vroeg ernaar bij haar. Het eerste antwoord wat ze gaf was: oh nee laat máár mam, dat vertel ik je zaterdag wel! maw: haar pleegmoeder weet dus niet wat ze daar gezegd heeft, en mag dat ook niet weten.

Ik heb haar verteld wat ik met haar vader had afgesproken qua cadeautjes voor haar verjaardag (ze mag twee lijstjes maken met drie dingen van elk 15 á 20 euro, ze krijgt van elk lijstje één ding). Toen zei ze dus op jengeltoontje "ja maar die kunnen jullie toch wel samen kopen". Ik word niet snel boos op haar, maar door dat jengeltoontje werd ik dat dus wel lichtelijk :@ Ik heb haar redelijk kortaf uitgelegd dat haar vader geen vaste baan heeft op het moment en dat wij in de schuldhulpverlening zitten. Ze zat nog wat te mokken, maar ze begreep na mijn uitleg wel dat een nintendo DS gewoon geen haalbare kaart is, zelfs niet als verjaardagscadeau.

Kleine voetnoot: vergelijkbare dingen als een DS die ze in het verleden heeft gehad van haar vader waren binnen een x aantal weken tot maanden al kapot.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 22 november 2011 @ 23:49:03 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104703336
En nu?

krantenwijk een optie?
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties