Je moeder een hond noemen is nooit grappig, je moeder is namelijk een hontinnetje!quote:
Owja, gepwnd!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je moeder een hond noemen is nooit grappig, je moeder is namelijk een hontinnetje!
Nog even de administratie checken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik hoor al een discomuziekje, dit gaat goedkomen.
Hierbij rijk ik een scheet uit!quote:
en binnen een dag heeft ie het weer vies let maar opquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Schandalig dat er een schoonmaakploeg moet komen om een keuken te laten schoonmaken
Ik kijk altijd welquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder Gijp of Boskamp vind ik het niet zo leuk
Inderdaad!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Schandalig dat er een schoonmaakploeg moet komen om een keuken te laten schoonmaken
studenten en schoonmaken in 1 zin durven neerplempenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die beste man kan toch een paar studenten inhuren en de boel laten schoonmaken
Zelf aan de slag...hij is gewoon een luie flikker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die beste man kan toch een paar studenten inhuren en de boel laten schoonmaken
wat is daar mis meequote:
Ja noh, vast wel een paar lui die voor wat euro willen schoonmaken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
studenten en schoonmaken in 1 zin durven neerplempen
gil!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Gil even als het weer begint, ik zit even op RTL 7
Uiteraard!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand operatie van der most nog gezien ?
Ging over een restaurant!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was het wat?
Is mijn werk (de koperen hoogte) er ook nog op geweest?
Eventjes dat Henny van een water toren een restaurant heeft gemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was het wat?
Is mijn werk (de koperen hoogte) er ook nog op geweest?
Yes..daar werk ik dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eventjes dat Henny van een water toren een restaurant heeft gemaakt
Ooow?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eventjes dat Henny van een water toren een restaurant heeft gemaakt
ze hebben vast aandelen erinquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
In dit geval is de duurste dus toch de beste.
poker kijken is wel saaiquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
RTL7 nu, Marciano Vink aan de pokertafel.
mooi was datquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat stuk van Peter R de vries waarin Peter zelf met wapens gaat zwaaien op de A12
Jawel hoor, hij schoot op een dood varkenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:37 schreef tralalala het volgende:
Hij heeft nog net niet geschoten om zo te laten zien hoe gevaarlijk het wel niet is.
Maar niet op de snelwegquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij schoot op een dood varken
Met die lichte machinegeweer ook, ja je moet er ook mee schieten natuurlijk!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat stuk van Peter R de vries waarin Peter zelf met wapens gaat zwaaien op de A12
Omdat ik sinds een jaar een alles in 1 heb en kan dus niet tegelijk internetten en tv kijkenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mooi was dat
waarom kijk jij niet meer met ons
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Omdat ik sinds een jaar een alles in 1 heb en kan dus niet tegelijk internetten en tv kijken
Het is 1 scherm voor tv kijken/computeren/mediaspeler/andere dingen. Als ik van tv kijken naar de computer wilt moet ik een ander kanaal kiezen, ik kan niet fokken en tv kijken tegelijkquote:
splitscreenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is 1 scherm voor tv kijken/computeren/mediaspeler/andere dingen. Als ik van tv kijken naar de computer wilt moet ik een ander kanaal kiezen, ik kan niet fokken en tv kijken tegelijk
ik verstond eerst boeren neuken nooit meer werkenquote:
Corry heeft de clip zelfs op haar site gezet!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik verstond eerst boeren neuken nooit meer werken
de hoe meid toch!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Corry heeft de clip zelfs op haar site gezet!
http://www.corrykonings.nl/
Studeren. Zondag ben ik er ook niet bij.. Komende 3 dagen er vol tegenaanquote:
Yes !quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Studeren. Zondag ben ik er ook niet bij.. Komende 3 dagen er vol tegenaan
Te duur en toch te weinig tijd momenteel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Start de multiplayer op dan, echt oorlog
Ik hoop dat Alberto vorige week wel heeft gekeken, wat een uitzending.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Albertoquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alberto vorige week wel heeft gekeken, wat een uitzending.
Jij bent een fout topicquote:
Eeh, die -----> RABOBANK <--- medewerker?quote:
Gewoon een constatering.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Battlefield om voor de singleplayer te spelen
Over 3 minuten Blik op de wegquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef zoem het volgende:
[..]
American Pie 2 op RTL5. Ik weet het, oude film, maar het is tenminste leuker dan TVOH.
ah mooi, dan kunnen we rellen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gastenboekje vol spammenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ah mooi, dan kunnen we rellen!
Ik heb zondagavond iets leukers te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, Alberto houdt jullie in de gaten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ah mooi, dan kunnen we rellen!
alberto heeft het veels te druk, hij kan maar 3 afleveringen per seizoen makenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, Alberto houdt jullie in de gaten.
Je neukertje komt langs?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb zondagavond iets leukers te doen.
Alberto verscheen 2 weken terug ook in het gastenboek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, Alberto houdt jullie in de gaten.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alberto heeft het veels te druk, hij kan maar 3 afleveringen per seizoen maken
maar dat deed Doler ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alberto verscheen 2 weken terug ook in het gastenboek.
Hij postte niet echt leuke plaatjes...
Heb je die compilatieaflevering gezien die ik heb gepost?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand haar al verteld dat de aflevering van afgelopen zondag beter was dan alle afleveringen van alberto bij elkaar? zelfs de buttfuck aflevering haalde het niet erbij
Gemenerik!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn neukertje komt elke avond langs
Leugens!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand haar al verteld dat de aflevering van afgelopen zondag beter was dan alle afleveringen van alberto bij elkaar? zelfs de buttfuck aflevering haalde het niet erbij
dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef tralalala het volgende:
De eerste minuut van Blik op de weg is nu al beter dan de heel wegmisbruikers
die heeft iedereen toch al gezienquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:29 schreef tralalala het volgende:
Dit is echt serieus heel erg tof als je hem nog niet gezien hebt!
Nee, toen was er bijna niemand/quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die heeft iedereen toch al gezien
Ik probeer het geeneensquote:
quote:
Kijk nou kijk nou toch!quote:
Blauw blauw en alles!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:26 schreef Doler12 het volgende:
Oooow shit blik op de weg vergeten fuck fuck fuck!
Juistem xDquote:
Hij wou zijn collega onthoofden?quote:
Nee.quote:
Nee mijn lieve zoon. Heb geduld.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef donald_dick het volgende:
jezus, is MW3 en me nieuwe tv er al!
Nee, dat stomme programma Dat vindt Nederland komtquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef donald_dick het volgende:
ow en geen dit was het nieuws vandaag
paardenknuffelaarsterquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Toch wel grappig, Wie van de Drie, Lenie van den Oetelaar, zij fokt paarden.
Ushi nu.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er komt weer eens geen bal op tv vanavond
Vind ik niet leuk.quote:
Wel als je Sport1 hebtquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er komt weer eens geen bal op tv vanavond
quote:
Jij bent hier de troll, ik niet.quote:
Leg uit hoe ik de troll ben? Omdat ik Ushi kijk?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent hier de troll, ik niet.
ja en nu nog een hele dag om te lerenquote:Op zondag 6 november 2011 12:08 schreef Maraca het volgende:
Misschien dat ik vanavond toch wel meekijk. Studeren gaat goed en heb ook nog morgen om te leren
Vervelend zeg.quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef Doler12 het volgende:
Grrrrrr mijn linker oor is verstopt, waarschijnlijk door een propje oorsmeer
quote:De spoorloze verdwijning van Herman Ploegstra
Kraanmachinist Herman Ploegstra (35) uit het Zeeuwse IJzendijke verdwijnt op 26 oktober 2010 spoorloos na een avondje sporten. Sindsdien is nooit meer enig levensteken van hem vernomen.
De politie houdt er rekening mee dat Ploegstra zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt of misschien vrijwillig is verdwenen. Hoewel er aanwijzingen zijn in beide richtingen worden in en rond de auto van Ploegstra ook sporen gevonden die wijzen op een misdrijf.
Serie bedreigingen
De verdwijning van Herman Ploegstra houdt de gemoederen in het doorgaans zo gemoedelijke Zeeuws-Vlaanderen nu al ruim een jaar bezig. Iedereen vraagt zich af wat er gebeurd is met de IJzendijker. Hij zat niet in het criminele milieu en leek samen met zijn vrouw en dochtertje een doodgewoon leventje te leiden.
Peter spreekt in onze uitzending alle betrokkenen en loopt alle sporen na. Daarbij wordt duidelijk dat Ploegstra in de privésfeer een aantal conflicten had. Hebben die misschien te maken met een serie bedreigingen kort voor zijn verdwijning? En welke rol speelt zijn eigen schoonvader eigenlijk?
Het mysterie van IJzendijke, zondagavond in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever om 21.30 uur op SBS 6.
Jammerquote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm geen boeven waarschijnlijk, geen confrontatie![]()
Ook geen gastenboekquote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Helaas!quote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is toch niet interessant.quote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Karina het volgende:
Interessant item op Ned. 1 over statistieken tijdens voetbalwedstrijden.
Leukquote:Serie reportages Richard Sandrak wordt gezien als de sterkste en meest gespierde jongen ter wereld. Al toen hij slechts zes maanden oud was, werd Richard door zijn moeder aangespoord om zijn eerste buikspieroefeningen te doen. Ondertussen wordt hij door zijn vader zo getraind dat hij op zesjarige leeftijd al tot twee keer zijn eigen lichaamsgewicht kan tillen. Doro deze Spaartaanse opvoeding en zijn bovennatuurlijke fysieke kracht wordt Richard als snel de sterkste en meest gespierde jongen ter wereld.
Die is al 1000x uitgezondenquote:
Wat zielig.quote:
Ook dat ja.quote:
Ja raar wijf he.quote:
hmmm corry!quote:
Heet ze Corry?quote:
Was wel grappig om te zien hoe ze dat doen, er zat iemand op de tribune als een gek op knopjes van een playstation joystick te rammen bijvoorbeeld.quote:
Volgens mij is dit een andere dan die dwerg.quote:Op zondag 6 november 2011 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die sterkste jongen kan ik me niet herinneren gezien te hebben, of was het die indier?
WTF die spierenquote:Op zondag 6 november 2011 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een andere dan die dwerg.
Ja dus:
[ afbeelding ]
Dat is wat anders dan een bierbuikje hequote:
Wie heeft datquote:Op zondag 6 november 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
Het is Amerika he? Zal wel mogen daar, net als een eigen dierentuin met tijgers.
quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Was vorige week bij Louis Theroux op de BBC en wat dacht je van Siegfried & Roy
Ohja...quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Was vorige week bij Louis Theroux op de BBC en wat dacht je van Siegfried & Roy
Dat is gewoon eng brrrrrrrquote:Op zondag 6 november 2011 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een andere dan die dwerg.
Ja dus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |