quote:Beschrijving van adverteerder
Ik ben Clio.
Ik was het beste vriendje van mijn bazinnetje maar dat is nu bijna voorbij. Ze gaat een ander vriendje kopen. Eéntje die wat anders drinkt dan benzine, ééntje die alleen diesel lust.
Ze heeft een ander baantje en moet nu veel meer rijden. Nou is dat rijden voor mij niet erg maar dat drinken wel. En ze was zo trots op mij. Ze was nog maar kort mijn bazinnetje.
Wie ben jij?
Wie wil mijn nieuwe baasje of bazinnetje worden? Ik zie er erg goed uit met mijn licht metalen velgen en leuke 15 inch slofjes. Bovendien heb ik een 1.6, 16v motor in het vooronder liggen. Ook heb ik airco, een trekhaak, getint glas, stuurbekrachtiging, electr. ramen, electr. verstelbare spiegels, mistlampen voor en achter en ben ik volledig rookvrij.
hont jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso marktplaats
Maar je hebt ook mensen die hyves voor hun hont aanmaken
goeien garpquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef Piye het volgende:
Wel leuk dat je dat stukje hebt geschreven alleen maar om er een KLB topic over te kunnen openen.
Props voor je toewijding.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:18 schreef TheHundreds het volgende:
[..]
goeien garp
http://link.marktplaats.nl/492869971
Zo, ben benieuwd of ik antwoord krijg.quote:Beste Clio,
Toen ik je foto zag trok je gelijk m'n aandacht, wat een prachtige voorgevel heb je! En je innerlijk lijkt ook prima in orde! Ik zou dan ook niets liever willen dan met je afspreken om een proefrit te maken, en met mijn eigen ogen te zien of je wel onderdanig genoeg bent voor een baasje als mij.
Echter zag ik later ook foto's van je achterzijde en blijkt je kont er, zelfs in zwarte kledij, naar mijn mening wel erg groot uit te zien. Het spijt mij dan ook te moeten zeggen dat ik ondanks de uitmuntende eerste indruk, moet afzien van een date.
Liefs, en kus op je koplampen,
Audi A7.
Dat zou je ook af kunnen leiden uit het woord: 'bazinnetje'. Alhoewel het is door de auto geschreven, is een auto vrouwelijk?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |