SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier![]()
Nou, de topics hebben meer vaart dan mij hoor.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Weer een nieuw topic
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ligt eraan. Als je een heel topic uit zou printen en die op de grond neer zou leggen...dan loop je vast wel meer per dagquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef mazaru het volgende:
Nou, de topics hebben meer vaart dan mij hoor.
F means you're fucked![]()
Mocht vandaag niet lopen van Evy dus maar een stuk gaan ''wandelen''.
Even 20 minuten gewandeld en dan morgen weer Evy fier maken!![]()
En om het hardloop gehalte er even in te houden vandaag i.t.t tot afgelopen zondag
this thread is worthless without pics!![]()
![]()
Jeetje jij hier weerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
HardlopenNieuwe schoenen
Geen shinsplints
![]()
Ik had je al uit de OP gehaald
![]()
![]()
![]()
Ga je schamen! Ben weer up and running, maar vanavond zwemmen! Moet volgend jaar toch echt die triatlon kunnen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Jeetje jij hier weerIk had je al uit de OP gehaald
![]()
![]()
Heb net bijna een hardloper ondersteboven gereden... Beetje zijn eigen schuld; helemaal in het zwart gekleed zonder reflectie of lampje en dan op de rijbaan gaan lopen. Schrok me wezenloos.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me![]()
Jij stopte met posten!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je schamen! Ben weer up and running, maar vanavond zwemmen! Moet volgend jaar toch echt die triatlon kunnen doen..
![]()
Doe eens rustig aan...
@wiehoe, gefeliciteerd!
Over 45-60 minuten ga ik eens les 4 proberen. Kon helaas niet eerder, want ik was pas om 18.00u thuis (om 06.00u vertrokken)...
![]()
Jij stopte met mij te motiverenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij stopte met mij aanmoedigen!en ik had last van shinspints
! Nu alles weer goed met je schenen?
Hij was m'n motivatorquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Doe eens rustig aan...
@wiehoe, gefeliciteerd!
Over 45-60 minuten ga ik eens les 4 proberen. Kon helaas niet eerder, want ik was pas om 18.00u thuis (om 06.00u vertrokken)...
Schopte me de via Fok! de deur uit als ik geen zin had..en toen was hij ineens weg!
![]()
![]()
O dat bovenste plaatje van die 3! Lijkt me zo lekker; in een bos rennen.
Vandaag niet lopen, maar naar Pilates zo, ook lekker. Morgen ga ik weer met Evy op stap.I found myself alone,
Waar waren je tranen toentertijd?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij stopte met mij te motiveren! Nu alles weer goed met je schenen?
Je ziet er zo schattig uit zo!
Schenen gaan weer goed eindelijk! Ben weer heerlijk aan het sporten. Hardlopen wel rustig aan, maar zwemmen en fietsen volop.![]()
Dit zou ik ook zo graag willen. Maar de hond waarmee ik dat probeer loopt een minuut keurig met me mee, en dan ruikt ze ineens weer wat en dan staat ze stokstijf stil en zwiep ik naar achteren.
Of ze krijgt er lol in en trekt me ineens op dubbele snelheid mee naar voren![]()
Fijn dat t goed gaat! Rustig aan doen, dan komt alles goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar waren je tranen toentertijd?!Je ziet er zo schattig uit zo!
Schenen gaan weer goed eindelijk! Ben weer heerlijk aan het sporten. Hardlopen wel rustig aan, maar zwemmen en fietsen volop.![]()
Grappig, mijn broer is nu keihard bezig met triathlons.![]()
Daar heb ik 2 leenhonden voorquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef mazaru het volgende:
Dit zou ik ook zo graag willen. Maar de hond waarmee ik dat probeer loopt een minuut keurig met me mee, en dan ruikt ze ineens weer wat en dan staat ze stokstijf stil en zwiep ik naar achteren.
Of ze krijgt er lol in en trekt me ineens op dubbele snelheid mee naar voren![]()
[ afbeelding ]Prachtbeesten en ze rennen keurig mee altijd.
![]()
Het enige nadeel is dan dat ik hordes vrouwen achter me aan krijg![]()
![]()
![]()
Ja, nu kan ik niet anders dan morgen even voor het werk rennen
edit: owh, zon komt pas om half 8 op. Dat is een beetje te laat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Waarom kan je nu niet meer lopen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:17 schreef Maraca het volgende:
Ja, nu kan ik niet anders dan morgen even voor het werk rennen
edit: owh, zon komt pas om half 8 op. Dat is een beetje te laat![]()
Of morgenochtend?
![]()
![]()
Omdat ik geen zin heb om op het 8 uur journaal te komen. Kortom: mijn buurt + in het donker hardlopen = niet slimquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom kan je nu niet meer lopen?Of morgenochtend?
Samen lopen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om op het 8 uur journaal te komen. Kortom: mijn buurt + in het donker hardlopen = niet slimDan heb je een soort van bodyguard.
![]()
Hallo allemaal!
vroeger deed ik dat nog wel eens met de hond die we toen hadden, was erg leuk inderdaad!
Les 6 ging erg goed, de eerste paar keer hard lopen stopte ik 10 seconden van te voren want het lukte echt even niet meer. Maar daarna heb ik alles helemaal goed vol gelopen.Dus ben weer erg trots. Alleen kreeg ik na een tijdje last van mijn linkervoet/been. Ik heb altijd (heel mijn leven) al last van zwakke enkels, maar het was niet zo erg dat het echt veel pijn deed.
Maar ik hoop wel dat ik er morgen dus gewoon op kan lopen, anders ben ik alsnog de pineut.
Hoeveel kosten hardloop schoenen gemiddeld?! Die je bij een speciaalzaak laat afmeten enzo? Want dan ga ik daar eventjes voor sparen, want blijven lopen op nikes is ook niet goed.
Tjeklist: Schoenen, sport bh.
Ik had heel mijn outfit nu aan van kruidvat. Maar het was me te warm hoor! Vest onderweg uit gedaan. Dus woensdag maar gewoon toch in korte broek lopen.
Doen jullie na het sporten gelijk sportkleding de was in of niet? Hier wilt/word er niet zo vaak gewassen dat ik om de dag mijn sportkleding weer schoon terug heb..
Oh en ik was het niet hoor, ik heb een reflecterend hesje aan dus mij zie je wel.
Wat mij trouwens opviel, en wat nu nog niet weg is is dat heel mijn buik, benen, armen onder de vlekken zit (rug kan ik niet zien). Is dit normaal of niet? Ik heb hier de voorgaande keren niet op gelet namelijk dus weet ook niet of het aan de kleding kan liggen.
donderdag weer 12 km gewoon wandelen![]()
![]()
Kom maar deze kant opquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Samen lopen?Dan heb je een soort van bodyguard.
*in Alfa stapt*quote:
Jij doet ook aan Evy lessen toch? Wil me wel een keer aanpassen en zoiets ook proberen ipv gewoon door te stappen.![]()
Dat is het probleem..als je al weet dat je zwakke enkels hebt, maar nog niet de goede schoenen. Het is vragen om problemen+flinke blessures..!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef kruidkoekje het volgende:
Hallo allemaal!
vroeger deed ik dat nog wel eens met de hond die we toen hadden, was erg leuk inderdaad!
Les 6 ging erg goed, de eerste paar keer hard lopen stopte ik 10 seconden van te voren want het lukte echt even niet meer. Maar daarna heb ik alles helemaal goed vol gelopen.Dus ben weer erg trots. Alleen kreeg ik na een tijdje last van mijn linkervoet/been. Ik heb altijd (heel mijn leven) al last van zwakke enkels, maar het was niet zo erg dat het echt veel pijn deed.
Maar ik hoop wel dat ik er morgen dus gewoon op kan lopen, anders ben ik alsnog de pineut.
Hoeveel kosten hardloop schoenen gemiddeld?! Die je bij een speciaalzaak laat afmeten enzo? Want dan ga ik daar eventjes voor sparen, want blijven lopen op nikes is ook niet goed.
Hardloopschoenen verschillen qua prijs. De mijne waren 130 euro volgens mij. Maar je kan dan voorlopig ff vooruit. Vooral in jouw geval met zwakke enkels zou ik daar héél snel naar gaan kijken.
Hardloopzaak binnenlopen -> voor camera lopen om je loopstijl te beoordelen op neutrale schoenen -> advies + vertellen dat je zwakke enkels hebt -> heel veel verschillende schoenen aankrijgen + stukjes mee hardlopen -> perfecte schoenen die het lekkerste lopen.Ik was mijn spullen om de keer. Dus 2x hardlopen, wassen. Is misschien niet heel erg schoon oid, maar ik ben veels te zuinig op m'n dure kleertjes. Tight was ik vaak nog minder vaak.quote:Tjeklist: Schoenen, sport bh.
Ik had heel mijn outfit nu aan van kruidvat. Maar het was me te warm hoor! Vest onderweg uit gedaan. Dus woensdag maar gewoon toch in korte broek lopen.
Doen jullie na het sporten gelijk sportkleding de was in of niet? Hier wilt/word er niet zo vaak gewassen dat ik om de dag mijn sportkleding weer schoon terug heb..Geen idee, nog nooit gehad!quote:Oh en ik was het niet hoor, ik heb een reflecterend hesje aan dus mij zie je wel.
Wat mij trouwens opviel, en wat nu nog niet weg is is dat heel mijn buik, benen, armen onder de vlekken zit (rug kan ik niet zien). Is dit normaal of niet? Ik heb hier de voorgaande keren niet op gelet namelijk dus weet ook niet of het aan de kleding kan liggen.
donderdag weer 12 km gewoon wandelen
Edit: Kan een wat slechtere doorbloeding zijn? Of toch wat koud? Te snel afgekoeld?
[/ademuit]
Nog een edit: Sowieso zou ik iedereen aanraden om eerst goede schoenen te kopen. Veeeeel belangrijker dan de kleding..![]()
Oké dus die schoenen moeten echt? Ik loop nu nog op mijn volleybalschoenen, asics, maar de hebben wel een stevige zool etc. Maar is het echt nodig zeg maar ?:P![]()
In het foldertje van Perry Sport staat een leuk hardloophesje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hardloopschoenen vóór kleding of wat dan ook. Vooral als je bekend bent met bepaalde zwakke punten zoals knieën en enkels. Je knieën+enkels krijgen namelijk bij elke stap een flinke opdonder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:49 schreef Vincent17 het volgende:
Oké dus die schoenen moeten echt? Ik loop nu nog op mijn volleybalschoenen, asics, maar de hebben wel een stevige zool etc. Maar is het echt nodig zeg maar ?:P
Het is een investering van 100-140 euro, maar geloof me, ze zijn het geld waard.![]()
Ik ben ook echt alleen voor goede schoenen gegaan. En oké, een BH, maar dat hoeft Vincent nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Hardloopschoenen vóór kleding of wat dan ook. Vooral als je bekend bent met bepaalde zwakke punten zoals knieën en enkels. Je knieën+enkels krijgen namelijk bij elke stap een flinke opdonder.
Overigens waren mijn schoenen volgens mij ¤ 79,99[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Voor een vrouw is de sport BH even belangrijk als de schoenenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook echt alleen voor goede schoenen gegaan. En oké, een BH, maar dat hoeft Vincent niet![]()
![]()
De mijne dus iets duurder, maar heb ook speciale zooltjes erin voor nog meer demping. Slechte knieën: Checkquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Overigens waren mijn schoenen volgens mij ¤ 79,99![]()
![]()
@GOTC: Nja ik vind het ook lastig hoor. En een risico. Aangezien mijn voeten erg zwak zijn. Van het weekend kon ik namelijk ineens niet meer lopen omdat ik te veel had gelopen , plus daarna even was stil gaan staan.
Ja ik snap dat je er dan even mee vooruit kan. Helaas heb ik het niet zo breed. Ik kan misschien mijn vriend wel even lief aan kijken. Maar vind geld lenen niet leuk.
Is het dan ook mogelijk om ene voet ene maat schoen te krijgen, andere voet andere schoen? Of gaat dat teveel geld kosten?
-
Ah oke. Ja ik had ook zo iets van, ik ga er daarna toch in hard lopen dus dan zweet je toch weer dus hoeft het niet elke keer lijkt me.
-
Pfoe ik denk niet afgekoeld. Ik heb wel heel erg gezweet dit keer, tot plakkend toe. Misschien dat het daar mee te maken had? Maar ik had het heel erg warm. Van te voren warmingup gedaan door kwartier te wandelen. Ik zal eens aan kijken hoe het woensdag is. Dan trek ik korte broek aan, als ik er dan geen last van heb en wel steeds met de kleding ligt het daar aan. Al hoop ik het niet want het zit inderdaad erg lekker :-$
@Vincent: Eh nou ja ik loop op van die nikes die je gewoon normaal draagt onder een spijkerbroek. Dus ja het is wel nodig vooral omdat ik mijn enkels wil besparen en niet over een aantal jaar niet meer kan lopen of iets dergelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik houd van sporthet doet echt veel voor je humeur !
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Vincent17 het volgende:
Oke, op sneakers lopen moet je sowieso niet doen.Maar volleybalschoenen zijn ook niet gemaakt om hele stukken op te rennen
Ik weetquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Vincent17 het volgende:
Oke, op sneakers lopen moet je sowieso niet doen.Het liefst had ik het geld nu voor schoenen gehad zodat ik ze aan kon schaffen.
![]()
Ik ook. Ik ben ook maar een arme scholier...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik weetHet liefst had ik het geld nu voor schoenen gehad zodat ik ze aan kon schaffen.
![]()
Ik ben bezig met solliciteren voor een baantje, school komt later weer. Maar als bijna 20 jarige zonder enige ervaring kom je bijna nergens aan de slagquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben ook maar een arme scholier...of in ieder geval in mijn omgeving niet.
Maar dat komt wel goed
![]()
![]()
Meid..ik zou eerder nu stoppen met hardlopen en gaan sparen dan maar. Want op zulke schoenen, en t feit dat je nu al flinke pijn hebt. Het is een blessure waiting to happen, als het al niet zo ver isquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef kruidkoekje het volgende:
@GOTC: Nja ik vind het ook lastig hoor. En een risico. Aangezien mijn voeten erg zwak zijn. Van het weekend kon ik namelijk ineens niet meer lopen omdat ik te veel had gelopen , plus daarna even was stil gaan staan.Geen idee eerlijk gezegd. Loop eens een winkel binnen en vraag hetquote:Ja ik snap dat je er dan even mee vooruit kan. Helaas heb ik het niet zo breed. Ik kan misschien mijn vriend wel even lief aan kijken. Maar vind geld lenen niet leuk.
Is het dan ook mogelijk om ene voet ene maat schoen te krijgen, andere voet andere schoen? Of gaat dat teveel geld kosten?Dat maakt me nog niet eens zo veel uit, het is gewoon dat het materiaal gewoon..mij iets teveel waard is om elke keer in de wasmachine te doen terwijl er alleen beetje zweet in zit. Zou t eerder effe uithangen, buiten of in de badkamer terwijl je douchtquote:-
Ah oke. Ja ik had ook zo iets van, ik ga er daarna toch in hard lopen dus dan zweet je toch weer dus hoeft het niet elke keer lijkt me.![]()
![]()
Daarom doe ik nu goed mijn best in mijn laatste jaar. Naja, voor zover de motivatie dat toelaatquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:01 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met solliciteren voor een baantje, school komt later weer. Maar als bijna 20 jarige zonder enige ervaring kom je bijna nergens aan de slagof in ieder geval in mijn omgeving niet.
Maar dat komt wel goed
![]()
![]()
Advies in de speciaalzaken is vrijblijvend. Je zit dus niet direct vast aan een paar schoenen van 80+ euroF means you're fucked![]()
Ik heb ook zwakke enkels, maar met hardloopschoenen nergens last van tot nu toe. (even afkloppen.)
Les 1 van Evy liep ik op gewone sportschoenen en dat ging niet lekker, toen dus meteen aangeschaft. Je merkt het verschil écht.
Morgenochtend om kwart voor 7 mag ik weer lopen! Heb er zin in.![]()
Uiteraard komt dat goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:01 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met solliciteren voor een baantje, school komt later weer. Maar als bijna 20 jarige zonder enige ervaring kom je bijna nergens aan de slagof in ieder geval in mijn omgeving niet.
Maar dat komt wel goed
![]()
![]()
![]()
Bij RunnersWorld gaven ze wel aan dat ze de analyse wel in rekening brachten als je niks zou kopen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef YUR het volgende:
Advies in de speciaalzaken is vrijblijvend. Je zit dus niet direct vast aan een paar schoenen van 80+ euro
Dus ik kan ook goede krijgen rond de 70/80 euro?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef YUR het volgende:
Advies in de speciaalzaken is vrijblijvend. Je zit dus niet direct vast aan een paar schoenen van 80+ euro![]()
Bij de Hardloopwinkel nooit iets over gehoord? Heb zelfs nieuwe zooltjes gekregen voor niks toen ik merkte dat ze kraaktenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij RunnersWorld gaven ze wel aan dat ze de analyse wel in rekening brachten als je niks zou kopen.![]()
![]()
Ik denk het wel hoor. Als je mazzel hebt hebben ze een mooie aanbieding van modellen van vorig seizoen oidquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Dus ik kan ook goede krijgen rond de 70/80 euro?
Hangt van je voet af. Ik heb zelf 'moeilijke' voeten (merk het al bij het kopen van gewone schoenen) dus ik was wat duurder uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Dus ik kan ook goede krijgen rond de 70/80 euro?Dan doe je het beter dan ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de Hardloopwinkel nooit iets over gehoord? Heb zelfs nieuwe zooltjes gekregen voor niks toen ik merkte dat ze kraakten
Eh ho even laat ik je even wel zeggen dat ik diploma's op zak heb hoor ;-) Alleen in dat werkgebied is er geen werk te vinden voor korte duur alleen lange contracten en dat gaat niet als ik in feb/sept ga studeren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Daarom doe ik nu goed mijn best in mijn laatste jaar. Naja, voor zover de motivatie dat toelaatHmm ik snap het. Ik ga eens even kijken wat er geregeld kan worden. Ik heb ook nog nooit gesport in mijn leven, dus mijn ouders zijn nooit geld aan mij kwijt geweest, en wel aan mijn broertje. Dan mogen ze mij ook wel eens tegemoed zien tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid..ik zou eerder nu stoppen met hardlopen en gaan sparen dan maar. Want op zulke schoenen, en t feit dat je nu al flinke pijn hebt. Het is een blessure waiting to happen, als het al niet zo ver is
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Loop eens een winkel binnen en vraag het
[..]
Dat maakt me nog niet eens zo veel uit, het is gewoon dat het materiaal gewoon..mij iets teveel waard is om elke keer in de wasmachine te doen terwijl er alleen beetje zweet in zit. Zou t eerder effe uithangen, buiten of in de badkamer terwijl je douchtOf klink ik dan even te hebberig
Ah oke. Ja uithangen doe ik sowieso wel jaDankje voor je uitgebreide reacties.
![]()
Die van mij waren ¤ 79,95. Het zijn Nikes Alaris 4quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
[ Bericht 14% gewijzigd door Guppy op 31-10-2011 21:20:46 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sorry als ik wat bazig over komquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Eh ho even laat ik je even wel zeggen dat ik diploma's op zak heb hoor ;-) Alleen in dat werkgebied is er geen werk te vinden voor korte duur alleen lange contracten en dat gaat niet als ik in feb/sept ga studeren.
[..]
Hmm ik snap het. Ik ga eens even kijken wat er geregeld kan worden. Ik heb ook nog nooit gesport in mijn leven, dus mijn ouders zijn nooit geld aan mij kwijt geweest, en wel aan mijn broertje. Dan mogen ze mij ook wel eens tegemoed zien tochOf klink ik dan even te hebberig
Ah oke. Ja uithangen doe ik sowieso wel jaDankje voor je uitgebreide reacties.
Ik wil gewoon iedereen behoeden voor blessures
. Ik ben fan van rustdagen, goede schoenen en niet zomaar lessen overslaan
.
Kijk gewoon effe wat er te regelen valt. En nee, je klinkt absoluut niet hebberig!
Edit: Des noods tref je een regeling met ze, als het je niet lekker zit: Bv elke maand 10 euro terugbetalen oid
Vertel hoe leuk je het vindt en hoe gelukkig t je maakt.![]()
Ik heb Saucony Progrid Stabil CS 2 en was -dacht ik- 130 euro kwijt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ah oke! Dus het scheelt veelquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef appelsap het volgende:
Ik heb ook zwakke enkels, maar met hardloopschoenen nergens last van tot nu toe. (even afkloppen.)
Les 1 van Evy liep ik op gewone sportschoenen en dat ging niet lekker, toen dus meteen aangeschaft. Je merkt het verschil écht.
Morgenochtend om kwart voor 7 mag ik weer lopen! Heb er zin in.
Lekker vroeg! Succesquote:![]()
Was perry sport dan een goede hardloop winkel met schoenen of niet? O god, ik ben nog nooit zon winkel ingeweest dus weet niets daar van![]()
![]()
Ligt ook aan je voeten en jouw probleemgebieden. Ik had keuze uit schoenen vanaf 120 euro geloof ik. Officieel natuurlijk ook goedkopere maar die werden echt afgeraden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik mocht ze wel even aantrekken om het verschil te voelen en de duurdere vond ik inderdaad beter aanvoelen voor mij.![]()
Hardloopwinkel, Runnersworld, Run2Day.. Google itquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke! Dus het scheelt veel
Lekker vroeg! Succes
[..]![]()
Was perry sport dan een goede hardloop winkel met schoenen of niet? O god, ik ben nog nooit zon winkel ingeweest dus weet niets daar van![]()
![]()
Ligt er een beetje aan. In mijn Perry Sport, waar ik dus m'n schoenen heb gekocht, was er een medewerker die gespecialiseerd was in running schoenen. Stond ook op z'n naamplaatje. Maar dat hebben ze niet overal, weet ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef kruidkoekje het volgende:
![]()
Was perry sport dan een goede hardloop winkel met schoenen of niet? O god, ik ben nog nooit zon winkel ingeweest dus weet niets daar van[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kloptquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. In mijn Perry Sport, waar ik dus m'n schoenen heb gekocht, was er een medewerker die gespecialiseerd was in running schoenen. Stond ook op z'n naamplaatje. Maar dat hebben ze niet overal, weet ik.Ik ren qua advies daar hard weg meestal.
Mja, vooral als je al bv zwakke enkels hebt, is zo'n videoanalyse wel mooi en handig.![]()
Ik weet dat bij ons in het dorp het loopcentrum ligt. Volgensmij is dat een zaak gespecialiseerd in hardloopspullen dus dat is wel fijn![]()
![]()
Daar heb ik mijn schoenen vandaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Ah oke. Runnersworld dacht ik in dordrecht gezien te hebben. Ga ik daar eens kijkendie vragen dus ¤15,- voor een analyse als je niks koopt
Zolang ze maar geschikt zijn toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik voel me wel een beetje buiten de boot vallen zo met m'n schoenen van zeg 30 euro
Zijn dat wel hardloopschoenen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik voel me wel een beetje buiten de boot vallen zo met m'n schoenen van zeg 30 euro![]()
Als ze maar goed zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik voel me wel een beetje buiten de boot vallen zo met m'n schoenen van zeg 30 euro
Ik ga donderdag dit hesje maar eens halen. Zoiets zocht ik nog. Dan ben ik met vier LED bandjes en een hesje wel zichtbaar genoeg.
Overigens kreeg er vandaag een lesauto een dikke ingreep door mijterwijl ik 4 LED bandjes om had... Maar een hesje kan geen kwaad, dus toch maar even halen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooiequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga donderdag dit hesje maar eens halen. Zoiets zocht ik nog. Dan ben ik met vier LED bandjes en een hesje wel zichtbaar genoeg.
Overigens kreeg er vandaag een lesauto een dikke ingreep door mijterwijl ik 4 LED bandjes om had... Maar een hesje kan geen kwaad, dus toch maar even halen
Wij kwamen er net achter dat we nog 3 of 4 hesjes hebben liggen2 gekregen bij een wedstrijd, 1 of 2 van de Action
![]()
![]()
Mja, gewoon bij de Scapino vandaan. Wel echt sportschoenen. Dus niet zo'n sportlook schoen die je ook op je werk draagt. Eerder het Nike idee wat je vroeger onder je Cavello droegquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Zijn dat wel hardloopschoenen dan?
En dan weer zaalvoetbalschoenen voor het squashen en fitness.![]()
Ach, beter een paar teveel als te weinig. En ik wilde er al eerder een hebben, maar ik stond met die van Leontien in m'n handen bij de Kruidvat, maar dat was gewoon echt niet wat ik zocht. Dit wel, denk ik. Donderdag dus even kijken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooie
Wij kwamen er net achter dat we nog 3 of 4 hesjes hebben liggen2 gekregen bij een wedstrijd, 1 of 2 van de Action
Dat is wel te overzien, maar als ik er heen ga wil ik vol trots met iets terug naar huis komen !quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn schoenen vandaandie vragen dus ¤15,- voor een analyse als je niks koopt
Ah oke. Ik zag ook bij scapino hardloop schoenen. Dutchy running stond er op en je had ook voor fitness enzo, maar in ieder geval ook voor running. Maar ze zaten niet lekker en zelfs maat 36 zat niet fijn. 37/38 te groot terwijl ik normaal die schoenmaat heb.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mja, gewoon bij de Scapino vandaan. Wel echt sportschoenen. Dus niet zo'n sportlook schoen die je ook op je werk draagt. Eerder het Nike idee wat je vroeger onder je Cavello droeg
En dan weer zaalvoetbalschoenen voor het squashen en fitness.
En als het voor jou werkt, waarom niet?!![]()
![]()
Wat een traag internet heb ik ook, probeer steeds je link te bekijken van je hesjes gup, maar het lukt niet.
Ik heb er ook 1 van de action, zon veiligheidsdinggeval.![]()
![]()
Bij mij duurde het ook eeuwigquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat een traag internet heb ik ook, probeer steeds je link te bekijken van je hesjes gup, maar het lukt niet.
Ik heb er ook 1 van de action, zon veiligheidsdinggeval.![]()
![]()
De site van Perry is a bitch tonight, ik kwam er ook bijna niet doorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb er ook 1 van de action, zon veiligheidsdinggeval.het ligt dus niet aan jou
Mijn Asics...die hoogstwaarschijnlijk binnen een maand vervangen gaan worden. Asics GT-2150:
Bij mij doet hij het nu ook. Ziet er wel handig uit inderdaad. maar waarom alleen de maat S of L? Of is de M gewoon uitverkochtquote:
Ik merk niet echt dat ik zon hesje draag eigenlijk.![]()
Geen idee... Zal het donderdag wel zien. Misschien is dit ook niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het nu ook. Ziet er wel handig uit inderdaad. maar waarom alleen de maat S of L? Of is de M gewoon uitverkocht
Ik merk niet echt dat ik zon hesje draag eigenlijk.ik ben een zeikerd wat dat betreft
Het zijn inderdaad Dutchiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zag ook bij scapino hardloop schoenen. Dutchy running stond er op en je had ook voor fitness enzo, maar in ieder geval ook voor running. Maar ze zaten niet lekker en zelfs maat 36 zat niet fijn. 37/38 te groot terwijl ik normaal die schoenmaat heb.
En als het voor jou werkt, waarom niet?!Alleen heb ik maatje 44
![]()
![]()
Ah daar heb ik nog grappige foto van gemaakt. Ik kwam me toch een partij afschuwelijke dames tegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad DutchiesAlleen heb ik maatje 44
ofl:
Dan had ik in ieder geval geen reflectie meer nodigHahah nja dan heb je er in ieder geval eentje bijquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee... Zal het donderdag wel zien. Misschien is dit ook niksik ben een zeikerd wat dat betreft
![]()
![]()
Oh ja, en heb deze schoenen al bijna 2 jaar. Eigenlijk te lang, maar heb periodes van maanden achter elkaar niet gelopenBegin v/h nieuwe jaar tijd voor nieuwe.
![]()
Te lang? Ik dacht dat je zei dat je er lang mee kon doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef GotC het volgende:
Oh ja, en heb deze schoenen al bijna 2 jaar. Eigenlijk te lang, maar heb periodes van maanden achter elkaar niet gelopenBegin v/h nieuwe jaar tijd voor nieuwe.
Mooie schoenen hoor!![]()
![]()
Lol, ik kom ineens ook mad veel hardloop dingen tegen.
Kan ook komen dat ik er nu extra op let natuurlijk. Aangezien het alweer 9:30 is tijd voor wat licht hardloop-related vermaak!![]()
![]()
Ik heb Nike air pegasus +27
Meest lelijke schoen (iig in deze kleuren, maar andere kleuren hadden ze niet) ooit gemaakt, maar loopt heerlijk!![]()
![]()
![]()
Mijn schoenen.
Saucony Progrid Omni 8
Heerlijke schoenen. Aangemeten in de Runningshop.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
aaaaaaaaaaahquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef ICND het volgende:
Lol, ik kom ineens ook mad veel hardloop dingen tegen.
Kan ook komen dat ik er nu extra op let natuurlijk. Aangezien het alweer 9:30 is tijd voor wat licht hardloop-related vermaak!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heee goed bezigquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schoenen.
Saucony Progrid Omni 8
Heerlijke schoenen. Aangemeten in de Runningshop.Ik heb ze ook
![]()
![]()
Zalige schoen. Maar ik vraag me af, als deze nou straks aan vervanging toe zijn, dan kunnen we toch gewoon diezelfde schoen online bestellen?quote:
Deze waren in de runningshop ¤ 125,-
Maar online is het mogelijk om ze een stuk goedkoper te bestellen. En het blijft toch gewoon dezelfde goede schoen.
Of zou je looppatroon in de loop der tijd zo veranderen dat het verstandig is om weer terug te gaan en weer een filmpje te laten maken van hoe je rent?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als je nieuwe schoenen moet kopen, ga je terug naar de winkel met je oude schoenenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zalige schoen. Maar ik vraag me af, als deze nou straks aan vervanging toe zijn, dan kunnen we toch gewoon diezelfde schoen online bestellen?
Deze waren in de runningshop ¤ 125,-
Maar online is het mogelijk om ze een stuk goedkoper te bestellen. En het blijft toch gewoon dezelfde goede schoen.
Of zou je looppatroon in de loop der tijd zo veranderen dat het verstandig is om weer terug te gaan en weer een filmpje te laten maken van hoe je rent?Dan kunnen ze zien waar ze bv het meest versleten zijn op de zool. Dat zegt weer wat over je loopstijl en of je evt toch andere schoenen nodig hebt
Bovendien loop ik iig nu al anders dan helemaal in t begin![]()
![]()
Wel moet ik daarbij zeggen dat Yur gewoon de nieuwe versie van z'n schoenen had gekocht na passen/proeflopen![]()
![]()
Als je echt constant loopt (dus bv 3x per week een x aantal km), dan elk jaar. Mja, zoals ik al zei, de mijne heb ik al 2 jaar omdat ik soms maanden niet liepquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoe vaak moet je dan nieuwe schoenen kopen?
![]()
![]()
Afhankelijk of je op straat, bos of baan loopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Baanschoenen gaan een stuk langer mee dan straat en bos schoenen omdat ze minder te verduren hebben. Maar een stelregel is 1 tot 1.5 jaar max![]()
De regel is dat ze zo'n 800 km meegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Maar hee bekijk het zo!: 130:12 = 10 euro per maand om blessures te voorkomen!
Meer dan waard lijkt mij.![]()
http://sport.infonu.nl/ov(...)pschoenen-kopen.html
Mooi stukje over nieuwe hardloopschoenen kopen/vervangen![]()
![]()
Ik had eerst deze Nike air N sight iets van 70 euro. Prima mee gelopen.
Nu heb ik deze. Dan merk je wel degelijk verschil. Zijn d.m.v. loopanalyse uitgekomen voor mij.
Brooks Ravenna 2 ik dacht 129 euro.
#35.![]()
Haha als je t zo bekijkt wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef ICND het volgende:
Maar hee bekijk het zo!: 130:12 = 10 euro per maand om blessures te voorkomen!
Meer dan waard lijkt mij.10 euro per maand klinkt niet zo erg.
Eens kijken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
Gelezen. Klopt inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
![]()
Swetsenegger komt de mannendienst overnemen!
Ik ga namelijk zo maar is opruimen en slapen, morgenvroeg presentatie (even keihard bullshit verkopen) en dan daarna richting huis, omkleden en rennen!
Weltrusten!![]()
Hey en ik dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:51 schreef ICND het volgende:
Swetsenegger komt de mannendienst overnemen!
Ik ga namelijk zo maar is opruimen en slapen, morgenvroeg presentatie (even keihard bullshit verkopen) en dan daarna richting huis, omkleden en rennen!
Weltrusten!![]()
True, bedacht ik me nadat ik getikt had![]()
Maar hee, jij mag nog geen sterke drank toch? dan doe jij gewoon de junior-mannendienst!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ICND het volgende:
Jij telt niet mee Yur, veel te zwaar onder de plak bij GotC![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ICND het volgende:
Jij telt niet mee Yur, veel te zwaar onder de plak bij GotC
Naja, ben ik in iedergeval wel een manquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef kruidkoekje het volgende:
Sorry vincent , ik moet toch lachen om de junior - man, al is het junior
![]()
![]()
Netjes!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Yeah, zonet les 4 gelopen. Ging goed, maar 's ochtends lopen (met alleen een banaan op) is toch relaxter...
Ik dacht dat mijn schoenen van het merk Reebok waren, maar ze zijn van het merk Brooks (Ghost 4).
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Jij hebt daar nog niks over te zeggen na 1 dagquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ICND het volgende:
Jij telt niet mee Yur, veel te zwaar onder de plak bij GotC![]()
![]()
![]()
ik noem je voortaan juniorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Naja, ben ik in iedergeval wel een man, al is het junior
![]()
![]()
Nog steeds op zoek naar de playlist?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:02 schreef Clayton1 het volgende:
hoe heet dat liedje ook alweer in les 13 van de nieuwe Evy dat begint op 20 min 27?![]()
Neurie het liedje eens?![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar de playlist?![]()
Neurie het liedje eens?
kan de complete list niet vinden inderdaad#35.![]()
Sow... *auw*quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef kruidkoekje het volgende:
Sorry vincent , ik moet toch lachen om de junior - man![]()
places, lalalallala at shirt have learn?
het is in ieder geval een remix merk ik. want ik wil iets anders zingen dan wat daar gezonden word![]()
![]()
Begint? Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:02 schreef Clayton1 het volgende:
hoe heet dat liedje ook alweer in les 13 van de nieuwe Evy dat begint op 20 min 27?![]()
Oké, dat hoor ik wel vakerquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Je gedraagt je in ieder geval niet naar je leeftijd dus dat is top!![]()
![]()
Oh woeps nieuwe evy. ik heb dus blijkbaar de oudequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Begint? Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.Mooi zo. Dan vind ik je toch een man!quote:![]()
Die bedoel ik inderdaad, kwam me bekend voor, blijkt dus een remake. Thxquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Begint? Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.#35.![]()
Playlist oude Evy: http://rennenmetevy.nl/files/playlist.pdfquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oh woeps nieuwe evy. ik heb dus blijkbaar de oude
Geef even een gil als je de nieuwe Evy nodig hebt.![]()
![]()
Ik heb het idee dat ik die helemaal niet heb. Zou ik dan toch de nieuwe hebben!? Ben even les 4 afluisteren en herken de liedjes niet met de link die je geeftquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Playlist oude Evy: http://rennenmetevy.nl/files/playlist.pdf
Geef even een gil als je de nieuwe Evy nodig hebt.![]()
Kun je die geven? kan ik even kijken welke ik nou heb.,quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, die ik heb ik nog niet gevonden. Ik heb wel de nieuwe Evy voor de geïnteresseerden.![]()
Dan luister je les 13, en dan dit wat GotC zegt;quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik die helemaal niet heb. Zou ik dan toch de nieuwe hebben!? Ben even les 4 afluisteren en herken de liedjes niet met de link die je geeft
Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.#35.![]()
Dat herken ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan luister je les 13, en dan dit wat GotC zegt;
Op 20:27 eindigt Rihanna - Only girl in the world, daarna begint een remake van The White Stripes - Seven nation army.
Is er rond 16.20 If you wanna to stay (oho ooh ooh oh ) ?![]()
Les 13 rond 16.20 hoor ik Sugababes - Push The Button.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat herken ik niet
Wat heb je vandaag gelopen qua minuten rennen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat herken ik niet
HHet is de nieuwe inderdaad. Kreeg net link via de PM.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag gelopen qua minuten rennen?
En wat ik gelopen heb onthoud ik niet.
Iets met 1 min lopen, 1 wandelen, 3 lopen, 3 wandelen, 3 lopen 3 wandelen, 2 lopen 2 wandelen of iets![]()
Vind t echt topquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef Wiehoe het volgende:
Deze reeks gaat echt snel zeg. Volgens mij gaat dit sneller dan de Lif slowchatMotivatie ftw
![]()
![]()
Gewoon de link naar de playlist van de oude Evyquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat had je eerst gezegd danNu ben ik nieuwsgierig
![]()
Ah oke.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon de link naar de playlist van de oude Evy
Ik ga zo denk maar eens slapen. Morgen weer vroeg op.![]()
Blijft Evy trouwens elke les bepaalde liedjes herhalen of gaat dit nog veranderen? Begin het af en toe vervelend te vinden dat er steeds dezelfde nummers voorbij komen. Ik heb de oude lessen nog trouwens.![]()
Aangezien je de oude lessen loopt: Ja dit blijft ze herhalen. Ze is Bob Sinclar fan denkquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef appelsap het volgende:
Blijft Evy trouwens elke les bepaalde liedjes herhalen of gaat dit nog veranderen? Begin het af en toe vervelend te vinden dat er steeds dezelfde nummers voorbij komen. Ik heb de oude lessen nog trouwens..
![]()
Bedankt, dan kan ik me in ieder geval mentaal voorbereiden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Aangezien je de oude lessen loopt: Ja dit blijft ze herhalen. Ze is Bob Sinclar fan denk.
![]()
![]()
Check de playlist maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Bedankt, dan kan ik me in ieder geval mentaal voorbereiden!
De nieuwe Evy is een stuk beter qua muziek!![]()
Op Justin Bieberquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Check de playlist maar
De nieuwe Evy is een stuk beter qua muziek!na
Lijkt me niets steeds dezelfde liedjes.
Slaap lekker allemaal. ik hoop wakker te worden zonder al te veel pijn aan mijn benen..
We zullen zien. Ik lig nu met een kruik op mijn spieren, hopen dat dat werkt.![]()
Slaap lekker meidquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef kruidkoekje het volgende:
Lijkt me niets steeds dezelfde liedjes.
Slaap lekker allemaal. ik hoop wakker te worden zonder al te veel pijn aan mijn benen..
We zullen zien. Ik lig nu met een kruik op mijn spieren, hopen dat dat werkt.. Misschien kan je beter koelen om evt. zwelling tegen te gaan?
![]()
![]()
Tja dat weet ik juist niet. Ik heb vaker last van zwellingen als ik een middagje in de stad heb gewandeld, en wanneer ik het dan koelde had ik niet het idee dat de zwelling minder werd. Door de warmte wel, minder last van mijn spieren, de pijn zwakt af, en de zwelling zelf ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Slaap lekker meid. Misschien kan je beter koelen om evt. zwelling tegen te gaan?
![]()
![]()
Je moet doen wat voor jou werktquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Tja dat weet ik juist niet. Ik heb vaker last van zwellingen als ik een middagje in de stad heb gewandeld, en wanneer ik het dan koelde had ik niet het idee dat de zwelling minder werd. Door de warmte wel, minder last van mijn spieren, de pijn zwakt af, en de zwelling zelf ook.![]()
![]()
Het is dat Evy altijd zo prettig in mijn oor tettert!
Achja, als ik bij de 5km ben aangekomen dan misschien maar eens een eigen playlist in elkaar zetten.![]()
Goedemorgen
Met mijn voeten, enkels gaat het goed.
Alleen spieren bovenbenen voel ik maar het doet niet echt pijn. Gelukkig maar.
Succes allemaal vandaag!![]()
Goedemorgen,
Rusten dus...
Fijne dagNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
goedemorgen.
Even kranten bezorgd. Nu geen pijn meer in bovenbenen dus daar ben ik blij mee. Vandaag i.i.g. Niet hardlopen.
Wel ga ik vandaag nog zwemmen en ontspannen in t bubbelbad
Ook een fijne dag!![]()
quote:![]()
Inderdaad zeg, ik begon gister met Justin Bieber, zag de bui al hangen maar toch uitgelopen (les7)."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ik heb Runners World gekocht bij de Bruna. Lekker lezen in de trein
Ik heb t trouwens even nagekeken, mijn schoenen (Asics Gel 1100) heb ik in de zomer van 2007 gekocht, een paar maanden 1x in de week gebruikt.. Jaren in de kast gestaan en nu 7 lesjes op gelopen.
Ik denk dat het tijd is voor andere..
Iemand een gouden tip voor een goede winkel (prijs / kwaliteit) in (omgeving) Eindhoven?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ik heb de eerste les (vorig jaar ergens) op hele slechte gympies gelopen, toen meteen daarna asics gekocht, gewoon simpele standaardschoenen, zonder verder advies. En daar loop ik nog steeds op. Heb nergens last van, dus totdat mijn persoonlijke crisis weer een beetje verholpen is zal dit het blijven.
Voor de sloebers onder ons. De Lidl heeft ook regelmatig hardloopschoenen in de aanbieding. En hoewel dit natuurlijk geen super-super-superschoenen zijn denk ik dat je daar nog altijd beter mee af bent dan lopen op allstars of bijv. volleybalschoenen.***![]()
Als je zoveel loopt is het aan te raden om twee paar schoenen te hebben. Hoef je niet elk jaar schoenen te kopen. En tis beter voor je lijf/schoenen. Ze behouden dan beide langer hun schokdempende kwaliteiten, drogen beter etc, gaan dus langer mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je echt constant loopt (dus bv 3x per week een x aantal km), dan elk jaar. Mja, zoals ik al zei, de mijne heb ik al 2 jaar omdat ik soms maanden niet liepIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
's avonds hardlopen terwijl je de volgende ochtend om 6 uur moet opstaan is niet zo handig heb ik gemerkt. Ik ben moe.![]()
![]()
Vandaag niet lopen, wel fietsen... Maar ik had ongeveer alles tegen: Stoplichten, kruisingen, wind...![]()
Dat had ik gisterochtend ook ja. Gistermiddag daarentegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag niet lopen, wel fietsen... Maar ik had ongeveer alles tegen: Stoplichten, kruisingen, wind...
Straks lekker een stukje hardlopen
Is het wat? Ik krijg mijn eerste volgende maand pas namelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb Runners World gekocht bij de Bruna. Lekker lezen in de trein![]()
Wij krijgen m ook iedere maand. Best leuk hoor! Ik krijg tijdens het lezen altijd zin om te gaan lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Is het wat? Ik krijg mijn eerste volgende maand pas namelijk.
Hoop t ook voor je! Succes iig alvastquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Donderdag weer proberen staat er nu in mijn (sport)schema...hoop echt dat 't ook lukt
Kijk, daarvoor heb ik me gelijk voor een jaar lid gemaakt. Alles wat kan motiveren omarm ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij krijgen m ook iedere maand. Best leuk hoor! Ik krijg tijdens het lezen altijd zin om te gaan lopen
[ Bericht 0% gewijzigd door Wiehoe op 01-11-2011 09:10:19 (niet ontarmen maar onarmen) ]![]()
Bedankt!quote:
heb nu ook echt 3 weken niet gelopen, en mis het echt... heb zelfs mn nieuwe broek nog niet uit kunnen proberen
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef YUR het volgende:
Zo...op naar buiten, ben benieuwd hoe het vandaag gaatquote:Ja doei.![]()
Yur; succes! Het is lekker weer in ieder geval.
Motorbloempje; hoop dat je snel weer kunt lopen, heb pas ook een hele tijd niet kunnen lopen vanwege knieblessure en je mist het echt.
Wil vandaag les 3 lopen maar ik merk dat mijn knie weer een beetje pijn gaat doen. Ik twijfel dus nogI found myself alone,
Wilde dat ook al erbij posten, maar de afstanden die hier worden gelopen zijn nog niet zodanig dat 2 paar essentieel is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je zoveel loopt is het aan te raden om twee paar schoenen te hebben. Hoef je niet elk jaar schoenen te kopen. En tis beter voor je lijf/schoenen. Ze behouden dan beide langer hun schokdempende kwaliteiten, drogen beter etc, gaan dus langer mee.![]()
Als je maar niet dagelijks in dezelfde schoenen hardloopt, maar dat raden ze ook voor gewone schoenen aan.![]()
Wow! Wat gaan deze topics snel zeg.. ik kan niet eens meer vinden waar ik gebleven was met tereuglezen
Anyway, ik heb ook Dutchies, maar ik hoop om over 2 weken eens een Run2Day binnen te stappen met hopelijk wat verjaardagscentjes. Ik heb het afgelopen weekend af en toe last van m'n enkel gehad als ik gewoon ergens naar toe loop, nooit terwijl ik daadwerkelijk aan het hardlopen ben.
Al die plaatjes zijn trouwens echt motiverend! Ik denk dat ik er maar een paar ga uitprinten en boven m'n bed hangEn hmz, hopelijk vanmiddag als ik iets wakkerder ben nog een rondje proberen te lopen. Nu misschien eerst de nieuwe Evy aanschaffen en een haalbare les uitzoeken.
![]()
Ben ik weer!
Vanaf de eerste kilometer al wat problemen met mn rug gehad, maar dit is het resultaat geworden:
http://www.endomondo.com/workouts/27417316
Ben blij dat ik mijn tempo redelijk vast kon houden, en aan het einde zelfs nog een klein beetje sneller kon
Hehe, inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik niet echt naar de muziek luister. Het is meer achtergrondmuziekquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:15 schreef Wiehoe het volgende:
Kijk eens aan, mooi tempo. Ook vrij geleidelijk.
De black eyed peas hebben je aardig geholpen.
Ik denk er niet zoveel over na over wat de mensen denken als ik aan het lopen ben..
Ik concentreer me op Evy en mijn ademhaling en wat er om me heen gebeurt heb ik geen idee van.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ah dat maakt mij dan echt niets uit. Ik loop liever wat beter dan dat ik nog meer uitgeputter raak. Maar dat komt misschien ook omdat ik het nog heel erg moet opbouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:53 schreef Wiehoe het volgende:
Ow ik toch wel een beetje, als ik een andere hardloper tegemoet kom, loop ik toch net iets harder
Ik ben al blij dat ik het kan, had het in het begin nog niet eens verwacht dat het me überhaupt zou gaan lukken om lessen uit te lopen.![]()
Weer terug van les 3 plus nog bijna 2,5 km extra gerend. Volgens mij had ik niet vooraan hoeven beginnen haha. Supermooi buiten trouwens!
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Goed zo. Mooi zo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:24 schreef KathyH. het volgende:
Weer terug van les 3 plus nog bijna 2,5 km extra gerend. Volgens mij had ik niet vooraan hoeven beginnen haha. Supermooi buiten trouwens!
Was je een tijdje gestopt?
Ik was ook een maand gestopt, maar het lukte ook om verder te gaan waar ik was gebleven.
Het is inderdaad lekker weer nu. Heb alleen gisteren al hard gelopen.![]()
![]()
Nee, ik ben vorige week pas begonnen, nooit eerder gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goed zo. Mooi zo!
Was je een tijdje gestopt?
Ik was ook een maand gestopt, maar het lukte ook om verder te gaan waar ik was gebleven.
Het is inderdaad lekker weer nu. Heb alleen gisteren al hard gelopen.
Rondje wandelen dan?
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Ah oke.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:32 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Nee, ik ben vorige week pas begonnen, nooit eerder gedaan.
Rondje wandelen dan?
Ja was ik sowieso al van planIk hou van het zonnetje!
![]()
Netjes Yur!
Ik zou vanmorgen les 11 gaan lopen maar had vannacht zo slecht geslapen dat ik mijn bed niet kon uitkomen.Morgen een nieuwe kans.
![]()
Hee, de Perry heeft vanavond koopavond met extra korting! Kan ik vanavond al kijken voor een hesje![]()
Wel even de bon van de site uitprinten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
groeten jullie ook andere hardlopers? vrijdag is mij dat tot 2 keer toe overkomen ik voelde me even lid van een of andere illustere hardloopbende![]()
![]()
Kom ze vrijwel niet tegen, maar soms een vage lach. Maar dat gaat moeilijk als je aan het hardlopen bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
groeten jullie ook andere hardlopers? vrijdag is mij dat tot 2 keer toe overkomen ik voelde me even lid van een of andere illustere hardloopbende
[ Bericht 14% gewijzigd door kruidkoekje op 01-11-2011 14:56:04 ]![]()
Ik probeer meestal te glimlachen, maar meestal komt dat er nogal scheef uit door de inspanningquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
groeten jullie ook andere hardlopers? vrijdag is mij dat tot 2 keer toe overkomen ik voelde me even lid van een of andere illustere hardloopbende![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook altijd wel even groeten of een glimlach/grimas ofzo.heitieh![]()
Blergh. Mijn telefoon werkt niet mee.. nieuwe start to run files er op gezet, maar hij wil ze niet zien..
Ik denk dat het lopen dan maar voor morgen gaat zijn als het eindelijk wil lukken :/![]()
Presentatie ging echt eindbaas dus daarna even wat gaan eten en uiteraard drinken, niet helemaal volgens planning want ik had op dit moment onder de douche willen staan na een Evy les!
Maarja nu pas net thuis, ga vanavond rond een uurtje of 8 wel even een lesje doen dan.
iPhone is ook leeg dus dan wil ik sowieso niet rennen![]()
![]()
Haha das wel slim. Wat kan ik eigenlijk het beste doen als ik rond 19.15 van mijn werk kom, eerst eten of eerst lopen ?![]()
![]()
Ik rende altijd na het eten, met een half uurtje a 45 mins ertussen, maar er zijn ook mensen die snel een banaan oid eten en dan gaan rennen en pas later gaan lopen.
Take your pick!
***![]()
Sinds ik op mijn werk loop loop ik ook voor de lunch idd. Eet om een uur of 11 nog iets van een appel e/o rijstewafel oid en ga dan om 12 uur lopen.***![]()
Ik heb nu net al iets gegeten, omdat ik het anders sowieso niet zo lang uithoud, na me werk lopen en dan eten dan maar![]()
![]()
regen vind ik niet fijn, bang dat mijn stomme ipod ding kaduuk gaat. Vind het trouwens een raar langwerpig ding. Ik wil eigenlijk een nieuwe (die tegen water kanquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef GotC het volgende:
En zo te zien krijg ik straks regen over me heen! Heerlijk!
Warme temperatuur+regen!
) met deze kan je niets. Elke keer 1 liedje er op zetten, je kan niet pauzeren, geluid is veel te zacht, je kan niet zappen. Kortom, onzin ding. Er zit gewoon geen enkele knop op
heb je toch niets aan..
En zag hem in de winkel liggen voor 60 euro? Kan niet begrijpen dat zon ding zoveel kost. Ja het apple teken, maar verder.. (T is dat ik hem gratis ergens kreeg)![]()
1 liedje?? En verder ken ik geen iPod zonder knoppen. Heb je geen nepper??quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
regen vind ik niet fijn, bang dat mijn stomme ipod ding kaduuk gaat. Vind het trouwens een raar langwerpig ding. Ik wil eigenlijk een nieuwe (die tegen water kan) met deze kan je niets. Elke keer 1 liedje er op zetten, je kan niet pauzeren, geluid is veel te zacht, je kan niet zappen. Kortom, onzin ding. Er zit gewoon geen enkele knop op
heb je toch niets aan..
En zag hem in de winkel liggen voor 60 euro? Kan niet begrijpen dat zon ding zoveel kost. Ja het apple teken, maar verder.. (T is dat ik hem gratis ergens kreeg)![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier altijd groeten ja. Voel me net zo'n motorrijder.
Ja doei.![]()
Kan wel meer maar je hebt alleen een aan uit knopquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1 liedje?? En verder ken ik geen iPod zonder knoppen. Heb je geen nepper??
vast niet, in de mediamarkt heb ik precies dezelfde zien liggen, ook zonder knoppen.
http://freshgadgets.nl/de-nieuwe-ipod-shuffle![]()
Ja, dat is de oude shuffle. Knoppen zitten in de headphone.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kan wel meer maar je hebt alleen een aan uit knop
vast niet, in de mediamarkt heb ik precies dezelfde zien liggen, ook zonder knoppen.
http://freshgadgets.nl/de-nieuwe-ipod-shuffle
http://support.apple.com/kb/ht3458![]()
Maar dan nog kan ik niet naar een volgend liedje gaan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat is de oude shuffle. Knoppen zitten in de headphone.
http://support.apple.com/kb/ht3458![]()
Jawel, dubbel klik op de center button, zie de link.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Maar dan nog kan ik niet naar een volgend liedje gaan?![]()
Zo! Terug van m'n 1e keer ooit 's avonds alleen in t donker lopen
Les 22 gedaan. Dus 11 (2), 11 (2), 8.. Heb bij die laatste 8 min nog een minuutje eraan vast geplakt, resultaat: 5 km in 35:27Ben er best blij mee, aangezien dit m'n 1e 5 km is sinds april!
http://www.endomondo.com/workouts/rgxt3wggfjc
Overigens was het heeeeeerlijk in de regen![]()
![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:26 schreef GotC het volgende:
Les 22 gedaan. Dus 11 (2), 11 (2), 8.. Heb bij die laatste 8 min nog een minuutje eraan vast geplakt, resultaat: 5 km in 35:27Ben er best blij mee, aangezien dit m'n 1e 5 km is sinds april!
Overigens was het heeeeeerlijk in de regen
Zeer bekend terrein ook daar
Ja doei.![]()
Hehequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn!
Zeer bekend terrein ook daarRedelijk saaie maar veilige route gekozen
Continu auto's overal, prima
Iemand in een geblindeerde auto stopte nog (denk ik) om de weg te vragen, snel voorbij gelopen![]()
![]()
Vandaag maar eens een stukje verder gelopen, route van 8,2 km in 45:16 min. M'n gemiddelde bleef mooi constant![]()
![]()
Zaterdag ben ik voor het eerst weer gaan lopen sinds bijna 3 maanden () en het ging best goed. Langzaam probeer ik het nu weer op te bouwen naar de 5.5 km die ik 3 maanden geleden liep. Vandaag heb ik 3,6 km gedaan
![]()
Ik ben om 5 uur vanavond gaan lopen, het was nog erg licht toen ik wegging maar het werd echt supersnel donker. Ik ren rondjes van 1,2 km in een park, en daar zijn altijd wel andere lopers gelukkig. Maar toch wel een beetje eng als het echt donker is; op een gegeven moment trok ook een of andere pervert zijn broek naar beneden toen ik langs liep![]()
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Dan bouw je wel snel de minuten op zeg! Ik heb vandaag les 18 gelopen en dat was 6-7-7-5. Moet ik over 4 lesjes als 11 minuten gaan lopen....quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:26 schreef GotC het volgende:
Overigens was het heeeeeerlijk in de regen"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Maar dat gaat je ook zeker lukken, geen zorgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dan bouw je wel snel de minuten op zeg! Ik heb vandaag les 18 gelopen en dat was 6-7-7-5. Moet ik over 4 lesjes als 11 minuten gaan lopen....![]()
![]()
spooky......quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Iemand in een geblindeerde auto stopte nog (denk ik) om de weg te vragen, snel voorbij gelopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ben net terug van me werk, en ga dus nu op jullie advies eerst lopen, en dan pas etenLes 6. Hopelijk gaat het beter dan de vorige keer
![]()
![]()
Good luck! Je kunt inderdaad beter pas eten na het sportenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef Vincent17 het volgende:
Ben net terug van me werk, en ga dus nu op jullie advies eerst lopen, en dan pas etenLes 6. Hopelijk gaat het beter dan de vorige keer
Terug van de Perry, met een hesje en een bidon
Ik eet ook het liefste als ik terugkom van het rennen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net nasi gegeten, dus nu eerst een tijdje op de bank hangen en dan hopelijk ergens tussen 20:30 en 21:00 even gaan rennen afhankelijk hoe snel de nasi wegzakt en misschien is het tegen die tijd ook wel gaan miezeren i.p.v regenen.![]()
Pfoew, dat zou voor mij echt wel te laat zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgenochtend om 6 uur maar eens gaan lopen (les 5), daarna douchen en naar het werk rijden.Ik ging gisteravond om kwart over negen naar buiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Pfoew, dat zou voor mij echt wel te laat zijn![]()
![]()
Oke ga het nog eens proberen. maar wil toch denk ik een nieuwe aanschaffen, vind dit niet prettig werken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, dubbel klik op de center button, zie de link.
Succes Vince, als ik het kan kan jij het ook!
Ik snap nog steeds niets van dat endomondoMaar dat komt wel. En hoe weet je hoeveel km je gelopen + gewandeld hebt?!
![]()
Daar hebben we Endomondo voor. Dat is een app die op je mobieltje (iPhone/Android/Blackberry e.d.) draait. Deze app bepaalt om de zoveel tijd je locatie aan de hand van GPS: afstand = tijd x snelheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
En hoe weet je hoeveel km je gelopen + gewandeld hebt?!
Je kan de route ook handmatig invoeren. Je hebt dan de gelopen afstand (dat berekent Endomondo voor je) en de gelopen tijd (moet je zelf invullen). Op basis hiervan kan je de gemiddelde snelheid bepalen, niet hoe lang je hebt gelopen/gewandeld.![]()
Klik eens op de link die ik had gepost paar reacties hierboven? Rechts staat afstand, tijd etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oke ga het nog eens proberen. maar wil toch denk ik een nieuwe aanschaffen, vind dit niet prettig werken.
Succes Vince, als ik het kan kan jij het ook!
Ik snap nog steeds niets van dat endomondoMaar dat komt wel. En hoe weet je hoeveel km je gelopen + gewandeld hebt?!
![]()
Och, als het echt tegenzit (ook saté gegeten) dan wordt het zelf 21:30.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Pfoew, dat zou voor mij echt wel te laat zijn
Mooi rond 22:00 klaar, ff douchen nog enzo en dan weer op de bank crashen.
Hangt er natuurlijk ook nog vanaf hoela je de volgende dag op moet staan.
Ik begin morgen pas rond 11:30![]()
Als je op start drukt, gaat ie lopen, en als je klaar bent druk je op stopquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
heel makkelijk. Op je computer kun je dan kijken hoe of wat
Je kan ook een vertraging instellen, zodat ie wat later start. Ik moet altijd even mijn armband omdoen nadat ik 'm aan heb gezet. Ik heb de vertraging op 30 seconden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je op start drukt, gaat ie lopen, en als je klaar bent druk je op stopheel makkelijk. Op je computer kun je dan kijken hoe of wat
heitieh![]()
Ah oke ik ga eens kijken of ik dat ook interessant vindquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar hebben we Endomondo voor. Dat is een app die op je mobieltje (iPhone/Android/Blackberry e.d.) draait. Deze app bepaalt om de zoveel tijd je locatie aan de hand van GPS: afstand = tijd x snelheid.
Je kan de route ook handmatig invoeren. Je hebt dan de gelopen afstand (dat berekent Endomondo voor je) en de gelopen tijd (moet je zelf invullen). Op basis hiervan kan je de gemiddelde snelheid bepalen, niet hoe lang je hebt gelopen/gewandeld.![]()
Dankje!Oke dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Klik eens op de link die ik had gepost paar reacties hierboven? Rechts staat afstand, tijd etc.Ah oke! Jullie stoppen hem dan in zon armband ding, in men kontzakje past mijn telefoon niet helaas. Wat een bijkomende kosten haha ;-) maar wel interessant. Ik ga het eens bekijken hoe het werkt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je op start drukt, gaat ie lopen, en als je klaar bent druk je op stopheel makkelijk. Op je computer kun je dan kijken hoe of wat
Bedankt.![]()
Zo net terug van les 6. Ging wel lekker: 1-2-3-3-3. Alleen de laatste 3 minuten waren wel zwaar, maarja quitting is no option!Nu 2 daagjes rust
![]()
![]()
Dekkershoek staat niet echt bekend om de veiligheidquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
HeheRedelijk saaie maar veilige route gekozen
Continu auto's overal, prima
Iemand in een geblindeerde auto stopte nog (denk ik) om de weg te vragen, snel voorbij gelopen![]()
Nou ja, nu ga ik hier denk ik ook niet al te graag in het donker lopen, maar da's vooral vanwege de redelijk slechte kwaliteit van het wegdek hierwil graag zien waar ik loop zodat ik de (vele) gaten kan ontwijken
!
Ja doei.![]()
Van wat doe jij les 6?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Zo net terug van les 6. Ging wel lekker: 1-2-3-3-3. Alleen de laatste 3 minuten waren wel zwaar, maarja quitting is no option!Nu 2 daagjes rust
Mijn les 6 met evy eindigt volgens mij met 2 of 1
Goed hoor!![]()
Jep. Nu eerst lekker etenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik de nieuwe.
Gelukkig ging het wel goed![]()
![]()
Net als ikquote:die les weet ik nog wel!
Sinds een tijdje ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Heb vandaag training 17 van Evy gelopen en dat ging perfectIk ben weer begonnen met hardlopen omdat ik af wil vallen, en wel 10 kg. Naast dat ik 2 á 3 keer per week ga hardlopen, basketbal ik 1 á 2 keer per week en roei ik 2 keer per week. In januari heb ik mijn enkelbanden gescheurd en daar ben ik nu gelukkig weer helemaal van hersteld en ik ben er van overtuigd dat ik over een aantal maanden weer op een gezond gewicht zit!
![]()
Welkom! Hoeveel ben je al afgevallen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef Gesloten het volgende:
Sinds een tijdje ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Heb vandaag training 17 van Evy gelopen en dat ging perfectIk ben weer begonnen met hardlopen omdat ik af wil vallen, en wel 10 kg. Naast dat ik 2 á 3 keer per week ga hardlopen, basketbal ik 1 á 2 keer per week en roei ik 2 keer per week. In januari heb ik mijn enkelbanden gescheurd en daar ben ik nu gelukkig weer helemaal van hersteld en ik ben er van overtuigd dat ik over een aantal maanden weer op een gezond gewicht zit!
![]()
![]()
Wow dat is veel sport per week! Heb je sinds je je enkelbanden gescheurd hebt helemaal niet gesport?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef Gesloten het volgende:
En de mijne. Plus nog wat extra's
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik zit meer rond de 5 à 6 kilo
Edit: Naja, eigenlijk gaat het me niet echt om de kilo's, maar meer om de strakheid![]()
![]()
Hier om de strakheid, ik weeg niet te veel dus. al heb ik wel een buikje maar ik heb een gezond gewicht / bmi![]()
![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef kruidkoekje het volgende:
Hier om de strakheid, ik weeg niet te veel dus. al heb ik wel een buikje maar ik heb een gezond gewicht / bmi![]()
Tijdens mijn blessure heb ik een periode gezwommen en ben sinds augustus weer begonnen met basketbal. Vorige week ben ik begonnen met echt intensief sporten. Er is dus nog geen resultaat en ik heb dit ook nog nooit gedaan dus ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow dat is veel sport per week! Heb je sinds je je enkelbanden gescheurd hebt helemaal niet gesport?![]()
Je bent gelijk gestart met les 17 oid?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Tijdens mijn blessure heb ik een periode gezwommen en ben sinds augustus weer begonnen met basketbal. Vorige week ben ik begonnen met echt intensief sporten. Er is dus nog geen resultaat en ik heb dit ook nog nooit gedaan dus ik ben zeer benieuwd.![]()
![]()
Dat doe ik je (nog) niet na.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen gaan we weer 25KM fietsen en 5KM hardlopen... tenminste, dat is de planning![]()
![]()
Dat duurt nog wel even (morgen les 5)...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef GotC het volgende:
Oh ja, Justin Bieber alert in les 22 van de nieuwe Evy![]()
![]()
Net terug de douche uit en van mijn rondje, op het laatst een beetje miezer regen en dat was wel fijn! Besloten om les 1 van Evy nogmaals te doen aangezien hij vorige keer toch wel tegenviel, deze keer ging het lekker! Dus nu gewoon schema oppakken zoals het hoort.
Wel nog even een tirade aangehoord over een hesje dragen in het donker en ik weet ook wel dat ik een hesje of iets reflecterends moet dragen in het donker maar ik was vandaag nou niet echt van plan om midden op de weg te gaan lopen! Gewoon op de stoep langs de huizen + lantaarnpalen.
Afijn, het zal wel weer gezellig zijn de komende uren....![]()
Ik zou denk wel effe een hesje gaan dragen hoor.. Liep zelf bijna een hardloper ondersteboven omdat hij helemaal in t zwart wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef ICND het volgende:
Net terug de douche uit en van mijn rondje, op het laatst een beetje miezer regen en dat was wel fijn! Besloten om les 1 van Evy nogmaals te doen aangezien hij vorige keer toch wel tegenviel, deze keer ging het lekker! Dus nu gewoon schema oppakken zoals het hoort.
Wel nog even een tirade aangehoord over een hesje dragen in het donker en ik weet ook wel dat ik een hesje of iets reflecterends moet dragen in het donker maar ik was vandaag nou niet echt van plan om midden op de weg te gaan lopen! Gewoon op de stoep langs de huizen + lantaarnpalen.
Afijn, het zal wel weer gezellig zijn de komende uren....Had m bijna 1 van m'n LED lampjes bandjes gegeven
![]()
![]()
Nee, ik heb daarvoor twee maal een stuk van 5 kilometer gelopen met willekeurige pauzes ertussen. Aan de hand daarvan heb ik bepaald waar ik gestart ben in het schema.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent gelijk gestart met les 17 oid?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: