Als je zoveel loopt is het aan te raden om twee paar schoenen te hebben. Hoef je niet elk jaar schoenen te kopen. En tis beter voor je lijf/schoenen. Ze behouden dan beide langer hun schokdempende kwaliteiten, drogen beter etc, gaan dus langer mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je echt constant loopt (dus bv 3x per week een x aantal km), dan elk jaar. Mja, zoals ik al zei, de mijne heb ik al 2 jaar omdat ik soms maanden niet liep
Dat had ik gisterochtend ook ja. Gistermiddag daarentegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag niet lopen, wel fietsen... Maar ik had ongeveer alles tegen: Stoplichten, kruisingen, wind...
Is het wat? Ik krijg mijn eerste volgende maand pas namelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb Runners World gekocht bij de Bruna. Lekker lezen in de trein
Wij krijgen m ook iedere maand. Best leuk hoor! Ik krijg tijdens het lezen altijd zin om te gaan lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Is het wat? Ik krijg mijn eerste volgende maand pas namelijk.
Hoop t ook voor je! Succes iig alvastquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Donderdag weer proberen staat er nu in mijn (sport)schema...hoop echt dat 't ook lukt
Kijk, daarvoor heb ik me gelijk voor een jaar lid gemaakt. Alles wat kan motiveren omarm ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij krijgen m ook iedere maand. Best leuk hoor! Ik krijg tijdens het lezen altijd zin om te gaan lopen
Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef YUR het volgende:
Zo...op naar buiten, ben benieuwd hoe het vandaag gaat
quote:
Wilde dat ook al erbij posten, maar de afstanden die hier worden gelopen zijn nog niet zodanig dat 2 paar essentieel is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je zoveel loopt is het aan te raden om twee paar schoenen te hebben. Hoef je niet elk jaar schoenen te kopen. En tis beter voor je lijf/schoenen. Ze behouden dan beide langer hun schokdempende kwaliteiten, drogen beter etc, gaan dus langer mee.
Hehe, inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik niet echt naar de muziek luister. Het is meer achtergrondmuziekquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:15 schreef Wiehoe het volgende:
Kijk eens aan, mooi tempo. Ook vrij geleidelijk.
De black eyed peas hebben je aardig geholpen.
Ah dat maakt mij dan echt niets uit. Ik loop liever wat beter dan dat ik nog meer uitgeputter raak. Maar dat komt misschien ook omdat ik het nog heel erg moet opbouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:53 schreef Wiehoe het volgende:
Ow ik toch wel een beetje, als ik een andere hardloper tegemoet kom, loop ik toch net iets harder
Goed zo. Mooi zo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:24 schreef KathyH. het volgende:
Weer terug van les 3 plus nog bijna 2,5 km extra gerend. Volgens mij had ik niet vooraan hoeven beginnen haha. Supermooi buiten trouwens!
Nee, ik ben vorige week pas begonnen, nooit eerder gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goed zo. Mooi zo!
Was je een tijdje gestopt?
Ik was ook een maand gestopt, maar het lukte ook om verder te gaan waar ik was gebleven.
Het is inderdaad lekker weer nu. Heb alleen gisteren al hard gelopen.
Ah oke.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:32 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Nee, ik ben vorige week pas begonnen, nooit eerder gedaan.
Rondje wandelen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |