Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Fuszy het volgende:
Waarom spelen ze niet een keer met 2 echte spitsen? Guidetti en Fernandez/Achachbar. Volgens mij kan dat nog best werken. Een soort van 4-4-2 met Cabral en Fernandez/schaken/biseswar op rechts en links mid posities.
Of gaat dat niet werken? Als je dan iemand met een goede pass a la Clasie en iemand met een beetje body op het middenveld hebt dan heb je volgens mij wel een lekker middenveld.
We beschikken over goede buitenspelers en met het huidige systeem worden best wel kansen gecreëerd dus het systeem lijkt mij niet het probleem. De kansen worden gewoon slecht uitgespeeld en niet verzilverd, daaraan moet gewerkt worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.
Ik zie juist amper kansen gecreëerd worden. Het kan aan mij liggen, maar 9 van de 10 keer zie ik gewoon vast lopen in de verdediging of zelfs al op het middenveld. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat ze oog hebben voor medespelers. Want zelf en mooi scoren is natuurlijk leuker dan de bal naar je teamgenoot passen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef eight het volgende:
[..]
We beschikken over goede buitenspelers en met het huidige systeem worden best wel kansen gecreëerd dus het systeem lijkt mij niet het probleem. De kansen worden gewoon slecht uitgespeeld en niet verzilverd, daaraan moet gewerkt worden.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.
Alleen tegen Den Haag en Groningen werden amper kansen gecreëerd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie juist amper kansen gecreëerd worden. Het kan aan mij liggen, maar 9 van de 10 keer zie ik gewoon vast lopen in de verdediging of zelfs al op het middenveld. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat ze oog hebben voor medespelers. Want zelf en mooi scoren is natuurlijk leuker dan de bal naar je teamgenoot passen.
Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat we ze tegen NEC er vol tegenaan zien gaan.
Als vleugelspelers aan de voor hun verkeerde kant staan gaan ze er ook veel minder vaak op snelheid langs en dus ook minder (goede) voorzetten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:54 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen tegen Den Haag en Groningen werden amper kansen gecreëerd.
Bovendien als het achterin al vastloopt maakt het weinig uit welk systeem je voorin speelt.
Maar ik zou inderdaad ook wel eens willen zien of Guidetti wel scoort als hij op een andere manier aangespeeld wordt.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:24:25El Ahmadi: 'mijn doel is om dit seizoen een mooie buitenlandse transfer te bewerkstelligen.' #Feyenoord reageer retweet
Tja, geef hem eens ongelijk, nadat hij zo is afgedankt. Ik blijf het maar erg vreemd vinden hoe dat is gegaan, hij is zo ongeveer weggepest. Affaire gehad met mevrouw Been?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:24:25El Ahmadi: 'mijn doel is om dit seizoen een mooie buitenlandse transfer te bewerkstelligen.' #Feyenoord reageer retweet
Dat schijnt te zijn omdat hij niet bij Rob Jansen wilde tekenen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, geef hem eens ongelijk, nadat hij zo is afgedankt. Ik blijf het maar erg vreemd vinden hoe dat is gegaan, hij is zo ongeveer weggepest. Affaire gehad met mevrouw Been?
Als hij dat niet wil, wat is daar dan mis meequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat schijnt te zijn omdat hij niet bij Rob Jansen wilde tekenen.
Vlaar ? Koeman toch ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
Vlaar heeft momenteel heel vervelende privéproblemen, aldus Johan Derksen.
En zo'n Ahmadi snap ik ook niet hoor, om over "zichzelf in de kijker spelen" te beginnen nadat je met 6-0 op de kloten hebt gehad.
Ik dacht ook dat ze het over Koeman hadden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
Vlaar heeft momenteel heel vervelende privéproblemen, aldus Johan Derksen.
En zo'n Ahmadi snap ik ook niet hoor, om over "zichzelf in de kijker spelen" te beginnen nadat je met 6-0 op de kloten hebt gehad.
Niet het juiste moment om dit naar buiten te brengenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:
quote:Koeman: 'We zijn zondag wél door de mand gevallen'
De selectie van Feyenoord heeft maandagochtend uitgebreid de wanprestatie van de ploeg tegen FC Groningen geanalyseerd. De groep deed dat zonder trainer Ronald Koeman (foto), die vanwege privé-afspraken ontbrak.
'Ik heb de jongens zondagavond bij terugkomst in Rotterdam verteld hoe ik erover denk', vertelt Koeman aan Voetbal International. 'Maandag hebben ze samen gezeten, met Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Dat is een goed gesprek geweest. Nu wachten we zaterdag tegen NEC de reactie af. Die komt er, daar ben ik niet bang voor. Maar het is goed om eens te analyseren hoe het verval in een week tijd nou zo groot kan zijn. We zijn zondag wél door de mand gevallen.'
'Door alles heen zie ik heus wel progressie', vervolgt Koeman. 'Kijk naar de ranglijst. We staan zesde, met slechts vier punten achterstand op clubs zoals PSV en FC Twente. Zó slecht is dat niet. En soms kun je ook niet alles verklaren. Ik heb zelf gevoetbald en er zitten altijd wedstrijden tussen zoals tegen FC Groningen. Die ploeg was zó effectief, dat heb ik niet vaak meegemaakt. Dan is het alleen maar goed dat een spelersgroep hierover praat en zichzelf een spiegel voorhoudt. Volgens mij word je daar beter van.'
Technisch directeur Martin van Geel vindt net als Koeman dat er bij Feyenoord nu doorgeselecteerd dient te worden. 'Het verschil tussen de ene en de andere week is gewoon te groot. Ik vind dat we daarover kritisch mogen zijn. Het probleem is helder: dit elftal kent nog steeds een vorm van labiliteit. Als het even tegenzit, zakken we meteen door de ondergrens. Het is dus duidelijk dat die omhoog moet.' (Martijn Krabbendam)
Kan natuurlijk ook dat dat interview afgelopen week heeft plaatsgevonden en nusport nu even wat quotes uitbrengt voordat het blad verschijnt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet het juiste moment om dit naar buiten te brengen
Dat kan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat dat interview afgelopen week heeft plaatsgevonden en nusport nu even wat quotes uitbrengt voordat het blad verschijnt.
Ook ja. In het begin vd uitzending zei Derksen dat de dip van Vlaar te maken had met iets ernstigs in de privesfeer..quote:
Dan moet ik automatisch weer denken aan Schreuder en Hofland.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook ja. In het begin vd uitzending zei Derksen dat de dip van Vlaar te maken had met iets ernstigs in de privesfeer..
Derksen wilde er verder niets over loslaten, maar hopelijk is het niet zó erg nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan moet ik automatisch weer denken aan Schreuder en Hofland.![]()
Hopen dat het meevalt.
bron ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar gaat scheiden.
Thuis vast ook moeite om de gaatjes dicht te lopen.
Wat, die Jennifer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Droopie het volgende:
het dochtertje van een vriend van Vlaar, is vermoord. Dat heeft er flink ingehakt. Daarom liep hij ook mee in de stille tocht
Z'n vrouw is zwanger.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar gaat scheiden.
Zn vrouw mist die grote neger die altijd naast m stondquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar gaat scheiden.
Twitter JDS maar ff. Die zei dat FC Rijnmond . Al een week of 2 geleden trouwens.quote:
Als het zo is, dan is het inderdaad Jennifer.quote:
Dat is toch al een paar weken geleden?quote:
Mannetjes dekken dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Muto het volgende:
Het ging inderdaad over zowel Koeman als Vlaar.
En Stokstaart's grap over de gaatjes...
Die tocht was een week geleden. Maar sowieso lijkt het me bull.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is toch al een paar weken geleden?
ja klopt, hij heeft er in die periode ook iets over gezegd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het zo is, dan is het inderdaad Jennifer.
Wat is er dan met Koeman? Die heeft wel zijn huis te koop staan in Bussum las ik in het AD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Muto het volgende:
Het ging inderdaad over zowel Koeman als Vlaar.
En Stokstaart's grap over de gaatjes...
ach, jij vind het bullshit. Zoiets zou bij mij niet binnen paar weken voorbij zijn. Wel speelde hij ervoor ook al minder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die tocht was een week geleden. Maar sowieso lijkt het me bull.
Ok dan geen bullshit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
ach, jij vind het bullshit. Zoiets zou bij mij niet binnen paar weken voorbij zijn. Wel speelde hij ervoor ook al minder.
Vlaar zei ook laatst dat dat meisje graag deed voetballen en dat zij dan altijd deed alsof ze Vlaar was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok dan geen bullshit.
Kom op met je bron dan.
Dat speelde bijna een jaar geleden man:quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Droopie het volgende:
En koeman zijn vrouw had/ heeft borstkanker. Status weet ik verder niet.
Iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef De_kromme het volgende:
Al die geruchten hier, kom eens met bronnen dan.
over zulke dingen moet je geen grapjes maken weet je.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vlaar zei ook laatst dat dat meisje graag deed voetballen en dat zij dan altijd deed alsof ze Vlaar was.
Nee laat de grapjes over fouten enz. maar achterwege.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
over zulke dingen moet je geen grapjes maken weet je.
Daarom zet ik het erbij, ik ben even aan het zoeken naar dat interview.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
over zulke dingen moet je geen grapjes maken weet je.
kan het niet vinden, maar ik zuig het niet uit mijn duim.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daarom zet ik het erbij, ik ben even aan het zoeken naar dat interview.
Weet ik, ik heb het ook gelezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
kan het niet vinden, maar ik zuig het niet uit mijn duim.
dat kan, maar je hebt ook geen enkele vervanger. Stel hij breekt zijn been heb je mulder, fernandez, de vrij, indi en nelom as zaterdag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, dan nog lijkt het me een beetje vergezocht dat dat invloed zou hebben op zijn spel.
Jammer dat Derksen weer geruchten de wereld in helpt zonder te vertellen wat er concreet speelt.
Schenkeveldquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat kan, maar je hebt ook geen enkele vervanger. Stel hij breekt zijn been heb je mulder, fernandez, de vrij, indi en nelom as zaterdag.
oja, niet ideaal, maar kan zijn kans grijpen. maar vlaar op de bank voor schenkeveld, valt iets voor te zeggen. Zelfvertrouwen is toch al nulquote:
Ok.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef Fuszy het volgende:
2de ronde van dat silver toernooi en ik kom een brazilian silver team tegen. Eerst gooit ie de verbinding er 2 keer af in de begin minuten en daarna wilde hij wel spelen, maar na 9 minuten stond hij al met 2-0 achter. Toen maar een ragequit.
Nu tegen een engels silver team
Afgelopen weken de opstellingen van de beloften:quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef De_kromme het volgende:
Er staat mij ook iets bij van dat interview met Vlaar.. Stond het niet ergens in één van de vorige topics hier?
En Schenkeveld is hersteld van zijn blessure volgens mij; geen wedstrijdritme natuurlijk maar wel fit.
quote:Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Graafland (35’ Termijn); Y. van Deelen, Mattheij, Blokland, Nelom (60’ Samsey); Van Haaren, J. Steenvoorden, Isoufi; Blij, Van Buren (46’ Berkvens) en Cornelissens.
quote:Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Dekkers; D. Fernández (38’ Nuytinck), Mattheij (60’ Jansen), Smith, De Vries; Mokotjo (60’ Van Buren), Isoufi, Van Haaren; Biseswar, Te Vrede en Cissé.
quote:Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Deckers; Y. van Deelen (70’ J. van Deelen), Smith, De Vries, Nelom; Vorthoren, Te Vrede, Jansen; G. Fernandez, Van Buren (40’ Isoufi) en Biseswar (56’ D. Maatsen).
quote:Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Lamprou; Djellal (65’ Agatowski), Smith, De Vries, Nelom; Van Haaren, Jansen, Van Buren (60’ Cornelissens); Maatsen (70’ V. Janssen), Te Vrede en Biseswar.
Lijkt me dat dat toch wel iets zegt.quote:Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Deckers; D. Fernández, Mokotjo, Martins Indi, Nelom; Van Haaren, Wattamaleo (56’ Isoufi), Jansen (80’ De Vries); Lagouireh, Van Buren en Cissé (60’ Djellal).
De politiekquote:De ChristenUnie wil dat er een 'hooliganheffing' rond voetbalwedstrijden komt. Hierdoor zou het betaald voetbal zelf moeten gaan opdraaien voor de inzet van agenten rondom duels.
De politie is volgens ChristenUnie-Kamerlid Carola Schouten jaarlijks ruim driehonderdduizend manuren kwijt aan de inzet van agenten rondom voetbalwedstrijden, wat miljoenen kost. "Bovendien kunnen deze agenten niet worden ingezet voor andere politietaken."
Het plan zou vijftien miljoen euro moeten opleveren. Dit geld moet volgens Schouten worden gestoken in versterking van de vrijwillige politie.
Nah.. zo ging het niet. Onderwerp van gesprek was dat Vlaar zo'n enorme dip heeft, en toen zei Derksen dat Vlaar momenteel te maken heeft met "hele vervelende privé problemen". Aan tafel had ook niemand behoefte om daarover door te gaan. Dus geen geroddel, alleen een mogelijke verklaring voor zijn grote terugval.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, dan nog lijkt het me een beetje vergezocht dat dat invloed zou hebben op zijn spel.
Jammer dat Derksen weer geruchten de wereld in helpt zonder te vertellen wat er concreet speelt.
Kan dat rattenprogramma iets van leren ja. I.i.g. het schijnt dat ie in een scheiding ligt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. zo ging het niet. Onderwerp van gesprek was dat Vlaar zo'n enorme dip heeft, en toen zei Derksen dat Vlaar momenteel te maken heeft met "hele vervelende privé problemen". Aan tafel had ook niemand behoefte om daarover door te gaan. Dus geen geroddel, alleen een mogelijke verklaring voor zijn grote terugval.
Vind ik prima, om dat op die manier even aan te stippen zonder dat ze er meteen een soort RTL boulevard van maken.
quote:Afgelopen week besefte hij weer eens dat er belangrijkere zaken zijn dan voetbal. De aanvoerder liep mee mee in de stille tocht ter nagedachtenis van het vermoorde Rotterdamse meisje Jennefer van Oostende. Ik heb een kennis die dat meisje heel goed kende. Via haar wist ik dat als zij voetbalde, ze altijd graag mij wilde zijn. Ik wist dat die familie het waardeerde als ik zou meelopen met die stille tocht. Kostte me geen moeite. Ik heb zelf een kind, een zoontje, en de tweede is onderweg. Als ik denk aan wat dat meisje is overkomen, lopen de rillingen over je rug. Het is ook maar beter er niét aan te denken, want anders kun je bijna geen kinderen meer opvoeden. Dan word je gek. Van een kind blijf je af. Ik vond het een indrukwekkende bijeenkomst, het heeft me veel gedaan. En het leert je ook weer te relativeren. Voetbal is belangrijk, maar toch ook weer niet het belangrijkste op de wereld.
tweede kind komt eraan, maar alles kan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan dat rattenprogramma iets van leren ja. I.i.g. het schijnt dat ie in een scheiding ligt.
quote:Been refereert aan zijn vertrek bij Feyenoord. In zijn ogen is er ook nadat hij is vertrokken nog weinig verschil te merken: “Je ziet nu ook dingen terug waarbij je denkt: zoveel is er nog niet veranderd. Ik was enorm verbaasd over de manier waarop ze in de ArenA speelden, dat vond ik ongelofelijk knap. Maar een week later zie je spelers boos van het veld aflopen, word je in de beker uitgeschakeld en krijg je een pak slaag in Groningen. Dus wat dat betreft – en zo zit ik erin - is er al met al nog niet echt veel veranderd.”
We staan alleen 7 plaatsen hoger Mario.quote:
Niet chic van hem ten opzichte van Koeman, zelfs al zou het ergens op slaan dan is het nog ongepast.quote:
Hij moet gewoon z'n mond houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We staan alleen 7 plaatsen hoger Mario.
Inderdaad. Met alle geluk van de wereld van Brugge winnen na een ongelofelijk slechte reeks en dan gelijk alweer babbels richting je zogenaamde club hebben. Kansloos.quote:
Ja, iemand had iets te fanatiek op het 'ordnung muß sein' knopje gedrukt. Was gisteren niet eens onlinequote:
Was zeker wel een tyfuseind terug rijden gisteren?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, iemand had iets te fanatiek op het 'ordnung muß sein' knopje gedrukt. Was gisteren niet eens online
Breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was zeker wel een tyfuseind terug rijden gisteren?
Met je leeggeknepen Breaker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.
Nooit meer. Al was de heenreis nog best gezellig ook
Wat doet Doesburg eigenlijk tegenwoordig?quote:'Misschien zit Mulder aan zijn plafond en zit er niet meer in'
Bij het Legioen staat Erwin Mulder er nog altijd erg goed op. De supporters van Feyenoord steunen de 22-jarige doelman week in, week uit op fanatieke wijze. Maar de keeper, door Feyenoord op 15-jarige leeftijd weggeplukt bij Vitesse, heeft het de laatste weken bijzonder moeilijk.
Natuurlijk is het onzin om de huidige malaise van Feyenoord op het bordje van de jonge Mulder te leggen. Daarvoor gaat er in alle linies te veel mis bij de Rotterdammers. Maar dat Mulder momenteel geen punten pakt voor de formatie van Ronald Koeman, is een feit.
Doesburg
Pim Doesburg, die jarenlang keeperstrainer was in de Kuip, kijkt wel met een kritische blik naar de keeper uit Pannerden. 'Erwin Mulder is een goede keeper, maar de vooruitgang blijft uit. Misschien zit hij aan zijn plafond en zit er gewoon niet meer in. Hij is een degelijke keeper, maar dat is niet voldoende.'
Dat de gehele defensie hem zondag in de steek in de steek liet, is volgens Doesburg geen criterium. 'Daar moet hij maling aan hebben. Een keeper moet zich kunnen onderscheiden. FC Groningen schoot acht keer op doel en het was zes keer raak. Dan kun je moeilijk zeggen dat je op dreef was.'
Hiele
Volgens Joop Hiele, voormalig doelman van Oranje en Feyenoord, zit er ook een positieve kant aan de kritiek op Erwin Mulder. 'Feyenoord staat weer in de schijnwerpers, we doen weer mee', zegt Hiele. 'Dan komt er kritiek. Erwin weet dat als je in de top van Nederland speelt, mensen een mening over jou zullen hebben. Ik zie het allemaal niet zo zwart. Keepers worden beter als ze wedstrijden spelen, als ze ervaring opdoen.'
Heb ik al eerder gezegd, dat wij een stap voorlopen op de rest nu voor wat betreft de lange termijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
NAC lijdt 7,5 miljoen verlies, PSV lijdt 11 miljoen verlies. Wie zullen er nog volgen?
Ik denk dat de riem in de Eredivisie nog strakker gaat worden aangetrokken en dat Feyenoor daar wel eens heel goed uit zou kunnen komen, aangezien wij een van de eersten zijn die hun financiele huishouding serieus op de schop moesten nemen.
Klopt ja. Dacht dat hij toe nog iets in de jeugd ging doen, maar blijkbaar niet.quote:
Onzin. PSV heeft de problemen inmiddels opgelost, NAC is daar druk mee bezig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gezegd, dat wij een stap voorlopen op de rest nu voor wat betreft de lange termijn.
Mwah opgelost ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Dacht dat hij toe nog iets in de jeugd ging doen, maar blijkbaar niet.
[..]
Onzin. PSV heeft de problemen inmiddels opgelost, NAC is daar druk mee bezig.
Wij zijn juist zowat de enige club in Nederland die er dik 3 jaar over doet om uit categorie 1 te komen
quote:Miljoenenverlies PSV bedraagt opnieuw acht cijfers
PSV heeft over het boekjaar 2010/11 opnieuw een miljoenenverlies geleden. Het tekort bedraagt ruim vijftien miljoen euro (15,5). De club meldt zelf dat de aanvankelijke verwachting een tekort van twintig miljoen euro zou zijn.
Van belang is dat de financiële herstructurering die PSV onlangs overeenkwam nog niet in de cijfers is opgenomen. De stad Eindhoven was bereid voor 48,4 miljoen euro grond van de club te kopen.
De omzet is wel gestegen; met 3,3 miljoen euro naar in totaal 55,1 miljoen euro.
Het verlies is mede te danken aan het mislopen van de lucratieve Champions League-inkomsten. De Brabantse club maakt om 11.00 uur de cijfers bekend. Over het boekjaar 2009/10 leed PSV een miljoenenverlies van 17,5 miljoen euro.
Is allemaal ingecalculeerd en zelfs lager uitgevallen dan verwacht en de deal is er niet in meegenomen, zoals je zelf ook kan lezen.quote:
Zij mogen toch echt wel hun handjes dichtknijpen met die gemeente, ik had het anders nog wel eens willen zien daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is allemaal ingecalculeerd en zelfs lager uitgevallen dan verwacht en de deal is er niet in meegenomen, zoals je zelf ook kan lezen.
Daarentegen krijgen ze het wel voor elkaar dat de omzet gewoon stijgt, iets dat ons niet eens lukt.
Je zou ook gewoon kunnen stellen dat ze gered zijn door de gemeente Eindhoven. Veel meer kan ik er niet van maken hoor, maargoed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is allemaal ingecalculeerd en zelfs lager uitgevallen dan verwacht en de deal is er niet in meegenomen, zoals je zelf ook kan lezen.
Daarentegen krijgen ze het wel voor elkaar dat de omzet gewoon stijgt, iets dat ons niet eens lukt.
Klopt, maar het ging erom dat de problemen daar reeds zijn opgelost.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen stellen dat ze gered zijn door de gemeente Eindhoven. Veel meer kan ik er niet van maken hoor, maargoed.
Helaas niet nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging erom dat de problemen daar reeds zijn opgelost.
Iets dat bij ons maar niet lukt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:42 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord moet overigens wel gaan zoeken naar een fatsoenlijke keeper. Mulder zal vast potentieel hebben, maar het komt er net als bij Bruins er niet uit. Darley vertrekt na dit seizoen waarschijnlijk en Lamprou acht ik wel goed, maar of hij er al klaar voor is? Ronald Graafland is volgens mij een noodoplossing voor de derde plek.
Nu zou je een Boy de jong kunnen laten doorstromen, maar dan heb je nog geen echte eerste keeper. Ik denk dus dat het wel verstandig zou zijn om nu al op zoek te gaan naar een goede en betrouwbare keeper.
Darley gaat dus vertrekken zonder dat we hem ooit hebben zien keepen. Deze gast heeft waarschijnlijk in die jaren niks doen ook een salaris voor spelers van buiten de EU opgestreken. Lekker beleid weer.quote:Feyenoord rekent niet meer op terugkeer Darley
Braziliaan Darley Ramon Torres keert niet meer terug in Rotterdam. De 21-jarige keeper kampt met een hardnekkige heupblessure en heeft van Feyenoord toestemming gekregen om zich in zijn vaderland te laten opereren.
Darley, door Feyenoord weggeplukt bij Atletico Mineiro, zal ruim een half jaar uit de roulatie zijn en in Zuid-Amerika revalideren. 'Darley heeft een aflopend contract', zegt technisch directeur Van Geel in het AD. 'Dus de kans dat hij hier nog in actie komt is minimaal. Wij rekenen niet meer op zijn terugkeer.'
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws(...)erugkeer-darley.html
en dat is precies hoe beleid ??quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Darley gaat dus vertrekken zonder dat we hem ooit hebben zien keepen. Deze gast heeft waarschijnlijk in die jaren niks doen ook een salaris voor spelers van buiten de EU opgestreken. Lekker beleid weer.![]()
Nee, maar een speler van buiten de EU halen en hem vervolgens niet de kans geven getuigt niet echt van kennis van zaken. Een tweede keeper kun je prima van binnen de EU halen, dan hoeven ze niet zo'n godsvermogen te verdienen terwijl ze op de bank zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en dat is precies hoe beleid ??
hardnekkige blessures word echt niet op gescout hoor..
Maar was het in eerste instantie wel zo'n gigantisch talent dat er 530.000 euro per jaar voor op tafel moest worden gelegd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
Darley heeft wel degelijk de kans gekregen, maar raakte toen geblesseerd.
En Mario vond het destijds een goed idee om om de maand van keeper te wisselen
Geen idee, ik ben geen scout en niet in dienst van Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar was het in eerste instantie wel zo'n gigantisch talent dat er 530.000 euro per jaar voor op tafel moest worden gelegd?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar was het in eerste instantie wel zo'n gigantisch talent dat er 530.000 euro per jaar voor op tafel moest worden gelegd?
Nee dus.quote:Bosz: "Darley is een talentvolle jongen"
Cissé er ook maar uit gooien dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen scout en niet in dienst van Feyenoord.
Hij liet toen wel degelijk potentie zien, ik meen in een wedstrijd tegen NEC. Maar als je zoveel blessures hebt dan houdt het een keer op.
Ik neem inderdaad aan dat ze die geen contractverlenging gaan aanbieden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé er ook maar uit gooien dan.
goed plan , mijn zegen heb je..quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé er ook maar uit gooien dan.
El Ahmadi ook weg. Bakkal weg. Guidetti weg. Wordt nog leuk volgend jaar om genoeg vervangers aan te trekken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad aan dat ze die geen contractverlenging gaan aanbieden.
quote:Van Geel: 'Iedereen weet dat we zijn gedrag absoluut niet accepteren'
Geschreven op 2011-11-01 om 12:34:47 | Bekeken: 1214 | Reacties: 7 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone
Diego Biseswar kan zich niet veel misstappen bij Feyenoord meer permitteren. De aanvaller kwam afgelopen week negatief in het nieuws toen hij na zijn wissel in het verloren bekerduel met Go Ahead Eagles niet op de bank plaatsnam, maar in zijn frustratie direct de kleedkamers opzocht. Ronald Koeman uitte vervolgens zijn kritiek en inmiddels is de zaak intern afgedaan, zo weet Voetbal International.
Na het voorval liet de oefenmeester van de Rotterdammers weten ‘een hekel te hebben aan spelers die denken dat ze groter zijn dan de club’. Technisch directeur Martin van Geel is inmiddels tussen beiden gekomen en heeft genoegen genomen met het excuus van Biseswar. “Diego heeft de dag na de wedstrijd tegen Go Ahead in de groep zijn excuses aangeboden”, aldus Van Geel. “Daarmee was voor zowel Ronald als voor mij de kous af.”
“Stel dat hij dat niet had gedaan, ja, dan was een boete het overwegen waard geweest”, zo vervolgt Van Geel. “Ronald heeft hem terecht aangepakt, maar als dan excuses volgen, moet het ook een keer klaar zijn. Als je voor dit soort dingen spelers gaat wegsturen, heb je er aan het einde van het seizoen weinig, want dit gebeurt bij iedere club. Maar iedereen bij ons weet nu wel dat we dit gedrag absoluut niet accepteren.”
Is wel te overzien allemaal imo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
El Ahmadi ook weg. Bakkal weg. Guidetti weg. Wordt nog leuk volgend jaar om genoeg vervangers aan te trekken.
Joh ik mag toch wel op de TT reageren? Te lachwekkend dat je zegt dat het bij de huidig kampioen herfst is terwijl je zelf de laatste 5 jaar niets meer gewonnen hebt dan een spelletje pim-pam-pet in de kantine en dat ook de komende 5 jaar niet meer gaat veranderen...quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Joh ik mag toch wel op de TT reageren? Te lachwekkend dat je zegt dat het bij de huidig kampioen herfst is terwijl je zelf de laatste 5 jaar niets meer gewonnen hebt dan een spelletje pim-pam-pet in de kantine en dat ook de komende 5 jaar niet meer gaat veranderen...
Het is gewoon een troll en terecht ge-edit. We gaan hier niet verder over discussiëren. On-topic weer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Joh ik mag toch wel op de TT reageren? Te lachwekkend dat je zegt dat het bij de huidig kampioen herfst is terwijl je zelf de laatste 5 jaar niets meer gewonnen hebt dan een spelletje pim-pam-pet in de kantine en dat ook de komende 5 jaar niet meer gaat veranderen...
We zitten nog steeds te wachten op de details van het vorige meetpunt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef Caland het volgende:
Vandaag moet Feyenoord dus het jaarverslag indienen bij de KNVB. Zal wel niet gelijk openbaar worden gemaakt, helaas.
-Het gaat hier dus om meetpunt 7 van 9.
-3 meetpunten per jaar: eind oktober (jaarcijfers), maart (halfjaar- prognosecijfers) en juni (begroting)
-Twee meetpunten moeten achtereenvolgend positief zijn om in categorie 2 te komen.
In principe zou deze dus nog negatief mogen zijn. Echter als hij positief is kunnen we na het volgende meetpunt in maart al in categorie 2 komen.
Dat brengen ze niet naar buiten uiteraard.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We zitten nog steeds te wachten op de details van het vorige meetpunt?
Geeft wel aan dat hij wil slagen. Dat vind ik alleen maar mooi. Dat ze zo snel een vrije dag hebben na een schandalige nederlaag snap ik nog steeds niet. Laat ze maar lekker rondjes rennenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
Guidetti is in zijn uppie aan het trainen.
[ afbeelding ]
Ze zijn standaard op dinsdag vrij, tenzij ze doordeweeks moeten ballen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat hij wil slagen. Dat vind ik alleen maar mooi. Dat ze zo snel een vrije dag hebben na een schandalige nederlaag snap ik nog steeds niet. Laat ze maar lekker rondjes rennen
Misschien schiet hij op een leeg doel wel raakquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
Guidetti is in zijn uppie aan het trainen.
[ afbeelding ]
Welkom terug Calandquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:55 schreef Caland het volgende:
Wordt echt met de maand een grotere mongool.
Nee dan ben ik toch blij dat Feijenoord Velthuizen niet gehaald heeft en door is gegaan met de drie top talenten, en Graafland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Darley gaat dus vertrekken zonder dat we hem ooit hebben zien keepen. Deze gast heeft waarschijnlijk in die jaren niks doen ook een salaris voor spelers van buiten de EU opgestreken. Lekker beleid weer.![]()
Ik heb Mulder altijd al een twijfelaar gevonden, daarbij was het ook niet voor het eerst dat Darley maandenlang uitgeschakeld was na een rare duik of training.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
Toen Feyenoord Piet NIET haalde had ongeveer iedereen hier er begrip voor, juist omdat Mulder het zo goed deed toen
Natuurlijk is dat ook zo. Maar nu win je geen wedstrijden met deze keepers en toen ook niet, alleen stond je verdediging toen beter. Daarbij zijn er ook genoeg salarisposten afgevallen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:32 schreef Paul-89 het volgende:
Dat salaris had Feyenoord toch niet kunnen betalen en als je al 3 keepers hebt en je hebt vrijwel geen geld is het logisch dat je Velthuizen niet haalt maar spelers haalt op plekken waar amper bezetting is.
Afgevallen salarisposten kon je niet zo 1,2,3 in nieuwe spelers steken. Dat is puur om de kosten omlaag te krijgen. (Is bij Feyenoord het belangrijkste, want aan de inkomstenkant kennen ze er he-le-maal niks van)quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat ook zo. Maar nu win je geen wedstrijden met deze keepers en toen ook niet, alleen stond je verdediging toen beter. Daarbij zijn er ook genoeg salarisposten afgevallen.
En daarbij zit je nu nog even krap in je verdedigers en middenvelders.
Die salarisposten moesten wel weg, ik vind zwarte cijfers dit jaar iets belangrijker dan wel/geen betrouwbare keeper. Het is gewoon volkomen logisch dat ze geen 4e keeper aantrekken die ook nog eens een flink salaris zal willen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat ook zo. Maar nu win je geen wedstrijden met deze keepers en toen ook niet, alleen stond je verdediging toen beter. Daarbij zijn er ook genoeg salarisposten afgevallen.
En daarbij zit je nu nog even krap in je verdedigers en middenvelders.
Maar dan hadden ze ook niet naar buiten moeten treden met het nieuws dat er ''ruimte'' was in de salarissfeer al voordat bijvoorbeeld een Fer en Wijnaldum vertrokken. Want daarvan zijn dan Bakkal en Guidetti bekostigd. Of had Darley dan eerder af laten keuren, nu ben je hem alsnog kwijt plus je hebt een (waarschijnlijk wel goedkope) keeper extra.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die salarisposten moesten wel weg, ik vind zwarte cijfers dit jaar iets belangrijker dan wel/geen betrouwbare keeper. Het is gewoon volkomen logisch dat ze geen 4e keeper aantrekken die ook nog eens een flink salaris zal willen.
We hebben/hadden 3 keepers. Een vierde keeper was gewoonweg geen enkele prioriteit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze ook niet naar buiten moeten treden met het nieuws dat er ''ruimte'' was in de salarissfeer al voordat bijvoorbeeld een Fer en Wijnaldum vertrokken. Want daarvan zijn dan Bakkal en Guidetti bekostigd. Of had Darley dan eerder af laten keuren, nu ben je hem alsnog kwijt plus je hebt een (waarschijnlijk wel goedkope) keeper extra.
Hoe kun je nu iemand af laten keuren als hij nog gewoon fit is ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze ook niet naar buiten moeten treden met het nieuws dat er ''ruimte'' was in de salarissfeer al voordat bijvoorbeeld een Fer en Wijnaldum vertrokken. Want daarvan zijn dan Bakkal en Guidetti bekostigd. Of had Darley dan eerder af laten keuren, nu ben je hem alsnog kwijt plus je hebt een (waarschijnlijk wel goedkope) keeper extra.
Eigenlijk is Graafland (spotgoedkoop) gehaald als derde keeper. Als je Darley meetelt zijn er dus 4.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben/hadden 3 keepers. Een vierde keeper was gewoonweg geen enkele prioriteit.
De posities die jij noemt waren destijds niet of mager bezet. Daarom zijn Guidetti en Bakkal gehaald.
Volgens mij raakte Darley toch rond augustus weer geblesseerd? En ik zeg ook niet dat een middenvelder en spits geen prioriteit had toen, maar de keepers positie was ook matig bezet. Wel in kwantiteit, maar kwaliteit des te minder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu iemand af laten keuren als hij nog gewoon fit is ?
En de komst van Bakkal en Guidetti waren redelijk noodzakelijk aangezien je geen echte spits had en geen aanvallende middenvelder.
Owja, Good old Ronald Graafland hebben we ook nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Eigenlijk is Graafland (spotgoedkoop) gehaald als derde keeper. Als je Darley meetelt zijn er dus 4.
Heeft in de voorbereiding nog wat potjes meegedaan, maar je kunt toch niet als iemand net geblesseerd is hem even laten afkeuren en zijn contract weggooien ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Volgens mij raakte Darley toch rond augustus weer geblesseerd? En ik zeg ook niet dat een middenvelder en spits geen prioriteit had toen, maar de keepers positie was ook matig bezet. Wel in kwantiteit, maar kwaliteit des te minder.
Ehm Darley is pleiten naar Brazil.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Owja, Good old Ronald Graafland hebben we ook nog.
Nouja zet hem er in dan in of Darley. Snap eerlijk gezegd het hele argument van de blessuregevoeligheid als reden om hem er dan maar niet in te zetten niet helemaal.
Mocht hij geblesseerd raken kun je altijd nog die twijfelaar Mulder er in zetten. Wat een enorme clown is dat.
Dan Graafland er maar in. Alles beter dan Erwin Mulder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ehm Darley is pleiten naar Brazil.
Wel als het stelselmatig maanden is. Athans dat is nu na twee maanden toch ook de diagnose. Daarbij 3 keepers, Lamprou is nog steeds een veredelde jeugdkeeper.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft in de voorbereiding nog wat potjes meegedaan, maar je kunt toch niet als iemand net geblesseerd is hem even laten afkeuren en zijn contract weggooien ?
Het is volkomen logisch dat ze geen 4e keeper hebben gehaald.
Die speelde toch tegen GAE? Dat leek helemaal nergens naar neequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Wel als het stelselmatig maanden is. Athans dat is nu na twee maanden toch ook de diagnose. Daarbij 3 keepers, Lamprou is nog steeds een veredelde jeugdkeeper.
Hield ons anders nog wel een tijdje langer in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die speelde toch tegen GAE? Dat leek helemaal nergens naar nee
Maar in de zomer kon je nog niet zeggen dat het stelselmatig was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Wel als het stelselmatig maanden is. Athans dat is nu na twee maanden toch ook de diagnose. Daarbij 3 keepers, Lamprou is nog steeds een veredelde jeugdkeeper.
Natuurlijk. Misschien heeft hij wel de potentie om een goede keeper te worden. Maar als hij nu al noodgedwongen eerste keeper van Feijenoord zou moeten zijn zie ik het niet veel beter gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hield ons anders nog wel een tijdje langer in de wedstrijd.
Volgens mij was dit al de derde keer dat Darley lang uitgeschakeld was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar in de zomer kon je nog niet zeggen dat het stelselmatig was.
Als er financiële problemen zijn val je nogal snel terug op jeugd, wie weet lukt het hem wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:02 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Misschien heeft hij wel de potentie om een goede keeper te worden. Maar als hij nu al noodgedwongen eerste keeper van Feijenoord zou moeten zijn zie ik het niet veel beter gaan.
Uiteindelijk verliezen we wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hield ons anders nog wel een tijdje langer in de wedstrijd.
In de winterstop kan er wellicht gekeken worden naar alternatieven. Op tijd anticiperen heet dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
De hele discussie is onzinnig. Mulder is het beste wat we nu hebben en daarbij laat de verdediging hem ook in de steek.
Graafland is 3 klasses minder dan Mulder, moet je nagaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
Zeker, want Graafland is ook geblesseerd dacht ik?
Dat zeiden ze ook van Robbie van Dijk meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Graafland is 3 klasses minder dan Mulder, moet je nagaan
Alles is beter dan Mulder op dit moment.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Robbie van Dijk meen ik me te herinneren.
En die kan nog jaren mee bij Utrecht als je ziet wat die andere keeper allemaal uithaalt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Robbie van Dijk meen ik me te herinneren.
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
en hebben we een toekomstig topkeeper in huis.
Mensen die denken dat Mulder een topkeeper gaat wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
Mulder gewoon lekker laten staan, eind van het seizoen kan je de balans opmaken. Straks staat de verdediging weer goed, plukt 'ie er een paar ballen eruit en hebben we een toekomstig topkeeper in huis.
Zo voorspelbaar allemaal
Mensen die denken dat Lamprou of Graafland beter zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Mulder een topkeeper gaat worden
Mensen die denken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Lamprou of Graafland beter zijn
Veel slechter dan die pannenkoek kan niet he. Weet niet hoeveel je gezopen had in Groningen maar ze zaten er weer lekker in hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
MEquote:
Ik hoop nog steeds dat ik ongelijk krijg over Mulder. Maar dan zie ik hem weer ala Henk Timmer de bal nakijken terwijl hij aan de grond genageld staat (bij vrijwel elke vrije trap) of achterover vallen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwaad bloed zettend was dan ook Timmer die na de wedstrijd voor EL even op Mulder ging zitten zeiken. Rot op, stompiequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ik ongelijk krijg over Mulder. Maar dan zie ik hem weer ala Henk Timmer de bal nakijken terwijl hij aan de grond genageld staat (bij vrijwel elke vrije trap) of achterover vallen.
Timmertje in z'n laatste jaar was ook echt een drama inderdaad. Haha...ik was hem al bijna vergeten maar ik zie het nu weer precies voor me.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ik ongelijk krijg over Mulder. Maar dan zie ik hem weer ala Henk Timmer de bal nakijken terwijl hij aan de grond genageld staat (bij vrijwel elke vrije trap) of achterover vallen.
Ja. Dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel slechter dan die pannenkoek kan niet he. Weet niet hoeveel je gezopen had in Groningen maar ze zaten er weer lekker in hoor
-quote:
Inderdaad, als er iemand weet hoe het voelt om ballen uit net te vissen in de Kuip is het Henk wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Kwaad bloed zettend was dan ook Timmer die na de wedstrijd voor EL even op Mulder ging zitten zeiken. Rot op, stompie
Inderdaad, bijvoorbeeld die 5-0 werd niet eens hard ingeschotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik ook wel.
Maar verandering is niet altijd vooruitgang. Zeker niet als Paulus de Boskabouter en de reservedoelman van FC Bal op het dak 7 je alternatieven zijn.
Van Dijk is altijd een uitstekende keeper geweest. In tegenstelling tot Graafland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
True, maar die Dijk heeft toch ook 7 jaar als 3e keeper gefungeerd en bleek prima mee te kunnen?
Zoals je terecht opmerkt hoeft het niet alleen de schuld van Erwin te zijn, waarschijnlijk communiceren ze onderling ook nauwelijks.
Misschien dat dat met Graafland beter verloopt. Gewoon kijken joh. Dit gaat ook niet werken.
We gaan voor het van Dijk effectquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef Muto het volgende:
Ja, laten we Graafland lekker erin zetten. Die heeft in 13 jaar 80 wedstrijden gespeeld ofzo. En in de Eredivisie 38 wedstrijden ofzo.
Het Mulder effect is inmiddels uitgewerkt dus je zal iets moeten hequote:
Dat is het lullige. Zeker als keepers als Velthuizen, Krul, Luciano (in zijn betere tijd bij Groningen) aangeven om naar de Kuip te willen komen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Fuszy het volgende:
Ze kunnen er vast wel een scouten, maar het aantrekken van een keeper wordt het lastige als je niks te besteden hebt.
Jep.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef macca728 het volgende:
de scouts kunnen toch wel een fatsoenlijke keeper scouten ??
Mulder uitlenen aan Excelsior.
En komen de scouts dan met een goede speler dan wordt hij vaak afgetest en ''te licht bevonden''. Om vervolgens bij/via een andere club door te breken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
Kutscouts moeten ook eindelijk oprotten. Nog nooit iets nuttigs gescout sinds de verbouwing van het stadion.
Bastos, Derijckquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Muto het volgende:
Wat is de laatste (voor Van Geeltijdperk) de laatste goede aankoop/huur?
Sahin ofzo?
Soren Larsenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Muto het volgende:
Wat is de laatste (voor Van Geeltijdperk) de laatste goede aankoop/huur?
Sahin ofzo?
En dan vraagt men zich af waarom Feyenoord de afgelopen jaren niet beter is gaan spelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Soren Larsen
Zelden zo in een scheur gelegen om een speler. Die kon er echt he-le-maal niks van.
Die heeft toch nooit gespeeld voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Soren Larsen
Zelden zo in een scheur gelegen om een speler. Die kon er echt he-le-maal niks van.
Jammer dat je dat gemist hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die heeft toch nooit gespeeld voor Feyenoord?
Hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Soren Larsen
Hééé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viel in tegen Vitesse uit dacht ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die heeft toch nooit gespeeld voor Feyenoord?
Maar die heb ik nog wel eens bij Jong Feyenoord en op trainingen gezien. Dat was gewoon pure comedy. Struikelde over z'n benen, liet elke bal 20 meter van z'n poten af springen. Zo slecht dat het gewoon geniaal was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hééé.En bij VVV uit en nog een keer in de Kuip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Viel in tegen Vitesse uit dacht ik.
Maar die heb ik nog wel eens bij Jong Feyenoord en op trainingen gezien. Dat was gewoon pure comedy. Struikelde over z'n benen, liet elke bal 20 meter van z'n poten af springen. Zo slecht dat het gewoon geniaal was.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hééé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
bronquote:'PSV ving bot bij Castaignos'
PSV heeft kort voor de komst van Tim Matavz naar Eindhoven een visje uitgegooid bij Luc Castaignos. De Brabanders club wilden de aanvaller van Internazionale eind augustus voor de rest van dit seizoen huren, maar de oud-Feyenoorder voelde niets voor een tijdelijk enkeltje-PSV.
Dat meldt het Eindhovens Dagblad vanavond. Volgens de regionale krant had Castaignos, die in Milaan tot de zomer van 2015 onder contract staat, geen oren naar een seizoen op huurbasis in Eindhoven.
Castaignos (19) maakte in het rampseizoen onder Mario Been bij Feyenoord het ongekend hoge aantal van vijftien competitiegoals. Nadat PSV bot had gevangen bij de Schiedammer, werd het vizier alsnog naar Groningen gericht. Daar werd de Sloveense spits Matavz weggekaapt voor naar verluidt ruim zes miljoen euro.
(Redactie)
01/11/11 23u35
Heerlijke banden. SCF on tour I en II. Keken we altijd in de bus op weg naar een Europese uitwedstrijd, haha.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
Die strafschop van Ronald Koeman bij 4:00.
Wanneer loten we nou weer eens (sowieso, wanneer weer eens Europees) een mooie vette uitwedstrijd, zoals een anderlecht oid. Te grote stad om dicht te gooien, lekker dichtbij. yids, makkake, belgisch bier.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerlijke banden. SCF on tour I en II. Keken we altijd in de bus op weg naar een Europese uitwedstrijd, haha.
En dan loopt het uit de hand en word je uitgesloten. Zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Wanneer loten we nou weer eens (sowieso, wanneer weer eens Europees) een mooie vette uitwedstrijd, zoals een anderlecht oid. Te grote stad om dicht te gooien, lekker dichtbij. yids, makkake, belgisch bier.
Dromen dromen.
Nancy - uit of zoquote:Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Wanneer loten we nou weer eens (sowieso, wanneer weer eens Europees) een mooie vette uitwedstrijd, zoals een anderlecht oid. Te grote stad om dicht te gooien, lekker dichtbij. yids, makkake, belgisch bier.
Dromen dromen.
Daar was jij niet bijquote:
Oh jawel.quote:
Hooligan.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh jawel.
Ik stond zelfs met me taas in de Telegraaf
Heel mooi, dan moet je toch weten dat de schuld daar niet alleen bij Feyenoord (ons) lag.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh jawel.
Ik stond zelfs met me taas in de Telegraaf
Welnee manquote:Op woensdag 2 november 2011 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Hooligan.
Ik zat gezellig tussen de Fransen. Genieten ook. Bij de ingang werd er gevraagd of we Fransen waren. Maat zegt non en mocht doorlopen, haha.
Echt he. En waren allemaal Hagenezen ook bijquote:Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Heel mooi, dan moet je toch weten dat de schuld daar niet alleen bij Feyenoord (ons) lag.
Klote franse. Ik heb daar gewoon 30 min voor de wedstrijd nog los kaarten kunnen kopen. Als ik nog n half uur had gewacht had ik zo naar binnen kunnen lopen
Ik doel meer op rare franse maatregelen en een raar stadion.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he. En waren allemaal Hagenezen ook bij
Die stewards beneden zeiden dat ze rustig wilde zitten.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef Caland het volgende:
Waarom had je dat stoeltje in je hand dan?
Triest dat je gelijk zo een stempel krijgt van je werkgever. Weet eigenlijk niet anders dat het zo is. Daarom vermeld ik bij sollicitaties niet eens meer dat ik fanatiek voetbal volg. Minstens dat ik van voetbal hou...quote:Op woensdag 2 november 2011 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welnee manDoe geen vlieg kwaad, alleen deze:
[ afbeelding ]
foto stond op de voorpagina van de Telegraaf en daar sta ik op. Ben toen nog serieus bijna ontslagen (werkte op logistiek bij Nedloyd toen) Lekker stemmingmakerij.
Waarom zat jij tussen de Fransen?
Ik werk in een bekend rijken reservaat; gehoord op mijn werk:quote:Op woensdag 2 november 2011 10:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Triest dat je gelijk zo een stempel krijgt van je werkgever. Weet eigenlijk niet anders dat het zo is. Daarom vermeld ik bij sollicitaties niet eens meer dat ik fanatiek voetbal volg. Minstens dat ik van voetbal hou...
Waarom? Geen idee, zit eigenlijk nooit in een uitvak ofzo. En waren wat gasten naar Nancy gereden en kwamen terug met tientallen kaarten, die goedkoper waren dan de kaarten voor het uitvak. Zoals altijd eigenlijk.
In Coruna zat ik ook naast het uitvak. Was ik iets van 18 euro kwijt, terwijl kaart voor het uitvak 65 was. Kaarten kocht je gewoon voor het stadion.
Kapotte pui?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik werk in een bekend rijken reservaat; gehoord op mijn werk:
"Een vader kan niet eens meer met zijn zoontje naar het voetbal tegenwoordig. Dit nav kapotte pui bij De Kuip. Nou dat hebben we ook meteen even recht gezet. Stom wijf was zelf nog NOOIT bij een wedstrijd geweest overigens, pa ook niet overigens.
Eind december ook weg daar, back to the real world!
ingang / deurtje / lood / audt eiser / etc.quote:
Ok...nou ja ik snap op zich wel dat je daar van schrikt als je binnen staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ingang / deurtje / lood / audt eiser / etc.
Ik heb iemand het nog nooit horen zeggen bij het zien van een gebroken winkelruit.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok...nou ja ik snap op zich wel dat je daar van schrikt als je binnen staat.
Dat kan. Maar ook hier is veel te veel van gemaakt. Media icm Feyenoord en een mongool Aboutaleb erbij. Makkelijk scoren.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok...nou ja ik snap op zich wel dat je daar van schrikt als je binnen staat.
quote:El Ahmadi doet boekje open over ex-coach Been.
Karim El Ahmadi groeit langzaam weer naar zijn vorm zoals hij die bij FC Twente etaleerde. Het vertrek van voormalig coach Mario Been heeft daar onder meer mee te maken. In NUSport doet de Feyenoorder een boekje open.
Sinds 2008 staat El Ahmadi (26) al onder contract bij Feyenoord, maar een goed huwelijk is het tot op heden nooit geweest. De Rotterdammers verhuurden hem vorig seizoen aan het Arabische Al-Ahli. In de huidige jaargang heeft de Marokkaans international de stijgende lijn te pakken.
Onder de inmiddels vertrokken Mario Been voelde El Ahmadi nooit het vertrouwen, laat hij aan het weekblad weten. In september 2010 vertelde de coach aan de media dat de spelverdeler op de tribune moest zitten, omdat hij niet goed had getraind. “Dat had de trainer nooit naar buiten mogen brengen”, zegt El Ahmadi.
“Nu kreeg ik een bepaald stempel en kwamen er supporters naar me toe die zeiden dat ik niet hard genoeg trainde”, vervolgt hij. “Daardoor voelde ik me… Om eerlijk te zijn: heel kut. Want het was niet zo.”
El Ahmadi onthult dat de ware oorzaak van heel andere aard was. “De échte reden had niets met mijn manier van trainen te maken. De waarheid is dat Mario niet blij was dat ik die week op hem was afgestapt om te zeggen wat ik van hem vond als persoon, wat voor iemand hij eigenlijk was.”
Been was ‘not amused’. “Dat kon hij niet zo goed waarderen”, vertelt de technicus. “Dáárom mocht ik niet eens op de bank zitten. Heeft Mario me zelf verteld. Dat hij naar buiten toe zei dat het kwam door een gebrek aan inzet op de training was echt bullshit.”
timing timing. Beter kijkt hij naar z'n eigen en vertrekt niet in de winter naar die rifapen omdat het daar wel 30 gaden is.quote:
Oud nieuws.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:41 schreef Maastoren het volgende:
Ik hoorde laatst trouwens in de wandelgangen dat Bakkal in Eindhoven bekend staat als Otman Bacardi
OOO dan past ie dus nu helemaal in de Feyenoord familie, maar goed dat Henkie er niet meer is....quote:Op woensdag 2 november 2011 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Oud nieuws.
Hij was/is nogal van het stappen inderdaad.
Ik bedoel als je binnen staat en de ME staat met getrokken pistolen beneden de deur te 'verdedigen', dan snap ik best dat je van die situatie schrikt als je met een kind daar boven aan de trap staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb iemand het nog nooit horen zeggen bij het zien van een gebroken winkelruit.
Inderdaad oud nieuws, ging regelmatig uit ja. Maar was nog niet zo erg als Reis.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:41 schreef Maastoren het volgende:
Ik hoorde laatst trouwens in de wandelgangen dat Bakkal in Eindhoven bekend staat als Otman Bacardi
Cool story bro.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:38 schreef Maastoren het volgende:
Been is volgens mij wel een Feyenoorder maar hij houdt nog meer van geld. Na de training vaak met 'm meegelopen vanaf Varkenoord naar De Kuip. Ff babbeltje maken. Mooi man
quote:Net als afgelopen seizoen zal ook dit seizoen weer een supportersherdenking gaan plaats vinden, zoals het er nu uit ziet zal deze speciale avond ná de winterstop komen. Net als vorig seizoen willen alle betrokkenen dit zo groot mogelijk aanpakken, en daar is natuurlijk weer grondslag voor nodig. Om die reden zijn een paar supporters en supportsters (u leest het goed) druk in de weer geweest de afgelopen maanden om een speciale Feyenoord-kalender hiervoor te produceren. Om de kosten zo laag mogelijk te houden heeft iedereen hier belangeloos aan meegewerkt… en dat is op zeker niet te zien aan het eindresultaat!
De kalender staat uiteraard volledig in het teken van Feyenoord en op de 12 pagina’s zijn 12 dames te bewonderen op foto’s die rondom ons prachtige stadion genomen zijn. De kalender is 40 bij 55 centimeter groot en heeft de symbolische prijs van 12 euro. Alle winst die gemaakt wordt met de kalender zal gebruikt worden bij de supportersherdenking en indien het erg succesvol is mogelijk ook andere sfeeracties!!
De kalender zal de komende drie thuiswedstrijden te koop zijn op Varkenoord onder het afdak van de kantine. Zegt het voort maar vooral; koop de kalender en steun de supportersherdenking en de sfeeracties! Tot zaterdag! We verkopen zolang de voorraad strekt!
Goed nieuws. Vooral voor die jongen.quote:Bart Schenkeveld heeft vandaag na maanden van blessureleed de groepstraining bij Feyenoord hervat. De 20-jarige verdediger miste het vorige seizoen vanwege een zware knieblessure en kreeg in de voorbereiding op het huidige jaar opnieuw fysieke klachten.
Schenkeveld debuteerde 2 jaar geleden in het eerste elftal. De verdediger heeft tot nu toe vijf wedstrijden in de hoofdmacht gespeeld.
Gijp is een fan van mooi voetbal a la Barcelona en Real Madrid. Loopt regelmatig al te zeiken over Manolev, ajax en psv. Laat staan als ie ons een keer ziet spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Gijpie niet zo'n Feyenoordfan is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed nieuws. Vooral voor die jongen.
Klopt maar als een ploeg goed speelt (zoals Feyenoord vorige week tegen Ajax) dan zegt hij in zijn stukje in vi dat ze wel goed/aardig waren en daarna gaat het vervolgens alleen maar over hoe slecht Ajax was. En deze week gaat het natuurlijk wel wat uitgebreider over hoe slecht Feyenoord zondag was, Excelsior 2 enz. enz.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gijp is een fan van mooi voetbal a la Barcelona en Real Madrid. Loopt regelmatig al te zeiken over Manolev, ajax en psv. Laat staan als ie ons een keer ziet spelen
[..]
Meh, ik vraag me af wat dat punt in de Arena waard is als je vervolgens 2x kansloos verliest, waarvan een keer bij een Jupiler League middenmoder.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar als een ploeg goed speelt (zoals Feyenoord vorige week tegen Ajax) dan zegt hij in zijn stukje in vi dat ze wel goed/aardig waren en daarna gaat het vervolgens alleen maar over hoe slecht Ajax was. En deze week gaat het natuurlijk wel wat uitgebreider over hoe slecht Feyenoord zondag was, Excelsior 2 enz. enz.
Ik bedoel als voetballiefhebber benadruk je dan toch liever het positieve.
Maar om even met hem te spreken : Wat maakt het ook allemaal uit joh.
Je gaat een beetje mijn punt voorbij, maar laat zitten ik ga voetbal kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meh, ik vraag me af wat dat punt in de Arena waard is als je vervolgens 2x kansloos verliest, waarvan een keer bij een Jupiler League middenmoder.
Laten we nou eerlijk zijn, de afgelopen week HAD gewoon geen positieve punten qua veldspel. Of heb jij dingen gezien op het veld waarvan je dacht "goh, maar DAAR zie ik nou progressie?"
Vond het gejank van Vlaar trouwens ook wel sneu. Die zegt gewoon doodleuk dat hij betwijfelt of er stappen zijn gemaakt afgelopen jaar. Maar wel Been wegstemmen
Want?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je gaat een beetje mijn punt voorbij, maar laat zitten ik ga voetbal kijken.
Vorige week waren die uitslagen tegen Eagles en Grunn nog niet bekend en dan zegt hij 1 zinnetje over Feyenoord's goede spel tegen Ajax maar zodra ze compleet falen gaat hij 'los'. Terwijl hij zich juist altijd voordoet als iemand die kan genieten van een goed spelende ploeg en van een speler als Clasie zou juist hij moeten kunnen genieten, maar die krijgt nog net het voordeel van de twijfel van hem.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Hij moet positief gaan lopen doen terwijl het amateurisme er weer vanaf druipt?
Gijp is vriendje van Been, zou gek zijn als Feyenoord opeens 20 punten meer zou halen onder Koeman dan Been hequote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vorige week waren die uitslagen tegen Eagles en Grunn nog niet bekend en dan zegt hij 1 zinnetje over Feyenoord's goede spel tegen Ajax maar zodra ze compleet falen gaat hij 'los'. Terwijl hij zich juist altijd voordoet als iemand die kan genieten van een goed spelende ploeg en van een speler als Clasie zou juist hij moeten kunnen genieten, maar die krijgt nog net het voordeel van de twijfel van hem.
Maar goed, wat maakt het allemaal uit.
Wij hebben geloof ik tientje gegeven aan die neger steward en het hek ging openquote:Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Heel mooi, dan moet je toch weten dat de schuld daar niet alleen bij Feyenoord (ons) lag.
Klote franse. Ik heb daar gewoon 30 min voor de wedstrijd nog los kaarten kunnen kopen. Als ik nog n half uur had gewacht had ik zo naar binnen kunnen lopen
quote:Bakkal merkt verschillen tussen supporters PSV en Feyenoord
Door Floris Raven | 02 Nov 2011 om 19:46 | Bron: Voetbal International | Gratis live voetbal kijken
Otman Bakkal maakte afgelopen zomer op huurbasis de overstap van PSV naar Feyenoord. De middenvelder merkt grote verschillen tussen de supporters van beide ploegen. Otter is te spreken over de supportersschare van de Rotterdammers.
"Ik denk dat Feyenoord dieper bij de mensen zit dan PSV. Supporters hier weten ook wat lijden is, die van PSV hebben vooral mooie tijden gehad", vindt de 26-jarige speler, die in 2009 zijn debuut maakte in het Nederlands elftal, waar hij tot op heden één keer voor uitkwam. "Na die 10-0 vorig jaar zaten er een paar dagen later tegen VVV-Venlo 45 duizend mensen. Dát is Feyenoord."
Ook heeft de voormalig speler van onder andere FC Twente nog geloof in successen bij Feyenoord. "Ik blijf zelf ook geloven in de wederopstanding van deze club. Ik heb het gevoel dat er nu een kooltje aan het smeulen is. Nu moeten wij als spelers er een vuur van zien te maken", eindigt Bakkal.
http://www.soccernews.nl/(...)ers_PSV_en_Feyenoord
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
What's wrong?
Die gasten hebben ons het maximale opgeleverd. Eigenlijk nog meer.
Ik moet het met hem eens zijn, zie geen reden voor het gehaat.quote:
Ik wel, ofja haat ook weer niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik moet het met hem eens zijn, zie geen reden voor het gehaat.
In welk vak sta (zit) je?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag na de wedstrijd een verjaardag in Nijmegen
Als we nou maar winnen.
quote:Koeman laat Van Huijgevoort, Kongolo en Achahbar meetrainen
Ronald Koeman heeft donderdag de jonge talenten Mats van Huijgevoort, Terence Kongolo en Anass Achahbar mee laten trainen met de A-selectie. Door de verdedigende problemen komen de jongelingen Van Huijgevoort en Kongolo langzaam dichter bij de selectie.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 14:44:27#Koeman vindt dat #Guidetti tot deze week op 60% heeft getraind. Te open voor bijzaken, te weinig focus. reageer retweet
Jij bent die ene in het uitvak zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Tot morgen, ik zal naar jullie zwaaien
Mokotjo vind ik daar ook altijd prima spelen eigenlijk (PSV vorig jaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:52 schreef Muto het volgende:
Oh en Leerdammetje trainde vandaag weer mee. Dus als hij volledig fit is doet hij morgen mee
Raap me optwitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 14:46:00Mijn optie om achterin met Nelom, Bruno, Vlaar en De Vrij te spelen, is besproken in de staf, maar dan moet je te veel veranderen. reageer retweet
Niet echt serieus te nemen nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:58 schreef Caland het volgende:
Sowieso is dat echt een blije dwaas, die Cuilemborg.
Het is gewoon geen opvallende speler, maar wanneer hij er niet bij is merk je het wel meteen. Leerdam zou echt een uitstekende rechtsback kunnen zijn. Ik denk ook dat hij op die positie verder kan komen dan als verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:10 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat Leerdam best richting Oranje kan, eigenlijk. Maar hij mist de gunfactor bij media en supporters, vind ik.
Toegevoegde waarde van deze tweet is echt 0,0.twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 14:38:54Ronald had zelf waterpokken op zijn 18e en kon toen na een week weer spelen. reageer retweet
Kan ook zijn dat hij bedoelde dat ze dat idee al besproken hadden voordat hij het opperde.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:55 schreef Muto het volgende:
Raap me optwitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 14:46:00Mijn optie om achterin met Nelom, Bruno, Vlaar en De Vrij te spelen, is besproken in de staf, maar dan moet je te veel veranderen. reageer retweet
. Eddie heeft dus een tip aan KGB gegeven over een opstelling en dat is toen serieus besproken. Althans, dat wil Eddie ons wijsmaken.
Je moet het opvatten als in de eerdere weken, volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:03 schreef Merkie het volgende:
Vreemde tweet over Guidetti, hij ging zelfs in z'n eentje trainen terwijl de rest vrij was. Hoezo dan te weinig focus?
Is natuurlijk wel goed maar het zal Koeman erom gaan hoeveel focus hij heeft tijdens de groepstrainingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:03 schreef Merkie het volgende:
Vreemde tweet over Guidetti, hij ging zelfs in z'n eentje trainen terwijl de rest vrij was. Hoezo dan te weinig focus?
Als kindsoldaat zou je gunfactor toch aardig hoog moeten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:10 schreef Muto het volgende:
Maar hij mist de gunfactor bij media en supporters, vind ik.
Teveel bezig met bijzaken, zoals goede restaurants..?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:03 schreef Merkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |