Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Fuszy het volgende:
Waarom spelen ze niet een keer met 2 echte spitsen? Guidetti en Fernandez/Achachbar. Volgens mij kan dat nog best werken. Een soort van 4-4-2 met Cabral en Fernandez/schaken/biseswar op rechts en links mid posities.
Of gaat dat niet werken? Als je dan iemand met een goede pass a la Clasie en iemand met een beetje body op het middenveld hebt dan heb je volgens mij wel een lekker middenveld.
We beschikken over goede buitenspelers en met het huidige systeem worden best wel kansen gecreëerd dus het systeem lijkt mij niet het probleem. De kansen worden gewoon slecht uitgespeeld en niet verzilverd, daaraan moet gewerkt worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.
Ik zie juist amper kansen gecreëerd worden. Het kan aan mij liggen, maar 9 van de 10 keer zie ik gewoon vast lopen in de verdediging of zelfs al op het middenveld. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat ze oog hebben voor medespelers. Want zelf en mooi scoren is natuurlijk leuker dan de bal naar je teamgenoot passen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef eight het volgende:
[..]
We beschikken over goede buitenspelers en met het huidige systeem worden best wel kansen gecreëerd dus het systeem lijkt mij niet het probleem. De kansen worden gewoon slecht uitgespeeld en niet verzilverd, daaraan moet gewerkt worden.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.
Alleen tegen Den Haag en Groningen werden amper kansen gecreëerd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie juist amper kansen gecreëerd worden. Het kan aan mij liggen, maar 9 van de 10 keer zie ik gewoon vast lopen in de verdediging of zelfs al op het middenveld. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat ze oog hebben voor medespelers. Want zelf en mooi scoren is natuurlijk leuker dan de bal naar je teamgenoot passen.
Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat we ze tegen NEC er vol tegenaan zien gaan.
Als vleugelspelers aan de voor hun verkeerde kant staan gaan ze er ook veel minder vaak op snelheid langs en dus ook minder (goede) voorzetten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:54 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen tegen Den Haag en Groningen werden amper kansen gecreëerd.
Bovendien als het achterin al vastloopt maakt het weinig uit welk systeem je voorin speelt.
Maar ik zou inderdaad ook wel eens willen zien of Guidetti wel scoort als hij op een andere manier aangespeeld wordt.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:24:25El Ahmadi: 'mijn doel is om dit seizoen een mooie buitenlandse transfer te bewerkstelligen.' #Feyenoord reageer retweet
Tja, geef hem eens ongelijk, nadat hij zo is afgedankt. Ik blijf het maar erg vreemd vinden hoe dat is gegaan, hij is zo ongeveer weggepest. Affaire gehad met mevrouw Been?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:24:25El Ahmadi: 'mijn doel is om dit seizoen een mooie buitenlandse transfer te bewerkstelligen.' #Feyenoord reageer retweet
Dat schijnt te zijn omdat hij niet bij Rob Jansen wilde tekenen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, geef hem eens ongelijk, nadat hij zo is afgedankt. Ik blijf het maar erg vreemd vinden hoe dat is gegaan, hij is zo ongeveer weggepest. Affaire gehad met mevrouw Been?
Als hij dat niet wil, wat is daar dan mis meequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat schijnt te zijn omdat hij niet bij Rob Jansen wilde tekenen.
Vlaar ? Koeman toch ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
Vlaar heeft momenteel heel vervelende privéproblemen, aldus Johan Derksen.
En zo'n Ahmadi snap ik ook niet hoor, om over "zichzelf in de kijker spelen" te beginnen nadat je met 6-0 op de kloten hebt gehad.
Ik dacht ook dat ze het over Koeman hadden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
Vlaar heeft momenteel heel vervelende privéproblemen, aldus Johan Derksen.
En zo'n Ahmadi snap ik ook niet hoor, om over "zichzelf in de kijker spelen" te beginnen nadat je met 6-0 op de kloten hebt gehad.
Niet het juiste moment om dit naar buiten te brengenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:
quote:Koeman: 'We zijn zondag wél door de mand gevallen'
De selectie van Feyenoord heeft maandagochtend uitgebreid de wanprestatie van de ploeg tegen FC Groningen geanalyseerd. De groep deed dat zonder trainer Ronald Koeman (foto), die vanwege privé-afspraken ontbrak.
'Ik heb de jongens zondagavond bij terugkomst in Rotterdam verteld hoe ik erover denk', vertelt Koeman aan Voetbal International. 'Maandag hebben ze samen gezeten, met Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Dat is een goed gesprek geweest. Nu wachten we zaterdag tegen NEC de reactie af. Die komt er, daar ben ik niet bang voor. Maar het is goed om eens te analyseren hoe het verval in een week tijd nou zo groot kan zijn. We zijn zondag wél door de mand gevallen.'
'Door alles heen zie ik heus wel progressie', vervolgt Koeman. 'Kijk naar de ranglijst. We staan zesde, met slechts vier punten achterstand op clubs zoals PSV en FC Twente. Zó slecht is dat niet. En soms kun je ook niet alles verklaren. Ik heb zelf gevoetbald en er zitten altijd wedstrijden tussen zoals tegen FC Groningen. Die ploeg was zó effectief, dat heb ik niet vaak meegemaakt. Dan is het alleen maar goed dat een spelersgroep hierover praat en zichzelf een spiegel voorhoudt. Volgens mij word je daar beter van.'
Technisch directeur Martin van Geel vindt net als Koeman dat er bij Feyenoord nu doorgeselecteerd dient te worden. 'Het verschil tussen de ene en de andere week is gewoon te groot. Ik vind dat we daarover kritisch mogen zijn. Het probleem is helder: dit elftal kent nog steeds een vorm van labiliteit. Als het even tegenzit, zakken we meteen door de ondergrens. Het is dus duidelijk dat die omhoog moet.' (Martijn Krabbendam)
Kan natuurlijk ook dat dat interview afgelopen week heeft plaatsgevonden en nusport nu even wat quotes uitbrengt voordat het blad verschijnt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet het juiste moment om dit naar buiten te brengen
Dat kan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat dat interview afgelopen week heeft plaatsgevonden en nusport nu even wat quotes uitbrengt voordat het blad verschijnt.
Ook ja. In het begin vd uitzending zei Derksen dat de dip van Vlaar te maken had met iets ernstigs in de privesfeer..quote:
Dan moet ik automatisch weer denken aan Schreuder en Hofland.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook ja. In het begin vd uitzending zei Derksen dat de dip van Vlaar te maken had met iets ernstigs in de privesfeer..
Derksen wilde er verder niets over loslaten, maar hopelijk is het niet zó erg nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan moet ik automatisch weer denken aan Schreuder en Hofland.![]()
Hopen dat het meevalt.
bron ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar gaat scheiden.
Thuis vast ook moeite om de gaatjes dicht te lopen.
Wat, die Jennifer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Droopie het volgende:
het dochtertje van een vriend van Vlaar, is vermoord. Dat heeft er flink ingehakt. Daarom liep hij ook mee in de stille tocht
Z'n vrouw is zwanger.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar gaat scheiden.
Zn vrouw mist die grote neger die altijd naast m stondquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar gaat scheiden.
Twitter JDS maar ff. Die zei dat FC Rijnmond . Al een week of 2 geleden trouwens.quote:
Als het zo is, dan is het inderdaad Jennifer.quote:
Dat is toch al een paar weken geleden?quote:
Mannetjes dekken dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Muto het volgende:
Het ging inderdaad over zowel Koeman als Vlaar.
En Stokstaart's grap over de gaatjes...
Die tocht was een week geleden. Maar sowieso lijkt het me bull.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is toch al een paar weken geleden?
ja klopt, hij heeft er in die periode ook iets over gezegd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het zo is, dan is het inderdaad Jennifer.
Wat is er dan met Koeman? Die heeft wel zijn huis te koop staan in Bussum las ik in het AD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Muto het volgende:
Het ging inderdaad over zowel Koeman als Vlaar.
En Stokstaart's grap over de gaatjes...
ach, jij vind het bullshit. Zoiets zou bij mij niet binnen paar weken voorbij zijn. Wel speelde hij ervoor ook al minder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die tocht was een week geleden. Maar sowieso lijkt het me bull.
Ok dan geen bullshit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
ach, jij vind het bullshit. Zoiets zou bij mij niet binnen paar weken voorbij zijn. Wel speelde hij ervoor ook al minder.
Vlaar zei ook laatst dat dat meisje graag deed voetballen en dat zij dan altijd deed alsof ze Vlaar was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok dan geen bullshit.
Kom op met je bron dan.
Dat speelde bijna een jaar geleden man:quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Droopie het volgende:
En koeman zijn vrouw had/ heeft borstkanker. Status weet ik verder niet.
Iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef De_kromme het volgende:
Al die geruchten hier, kom eens met bronnen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |