abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103797191
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103797339
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Fuszy het volgende:
Waarom spelen ze niet een keer met 2 echte spitsen? Guidetti en Fernandez/Achachbar. Volgens mij kan dat nog best werken. Een soort van 4-4-2 met Cabral en Fernandez/schaken/biseswar op rechts en links mid posities.

Of gaat dat niet werken? Als je dan iemand met een goede pass a la Clasie en iemand met een beetje body op het middenveld hebt dan heb je volgens mij wel een lekker middenveld.
Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.
Feyenoord Rotterdam
pi_103797850
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Om nog even verder te gaan. Waarom altijd dat gedraai op die flanken. Je ziet nu zelf wel dat er niks uit komt bij zowel Cabral als schaken of biseswar. Dat het een paar keer lukt betekent niet dat het dan het verdere verloop van het seizoen kut moet gaan. Ik heb liever dat ze 6x een goede voorzet geven, dan dat ze constant naar binnen trekken en dan 1 keer per 10 wedstrijden een mooi doelpunt maken.
We beschikken over goede buitenspelers en met het huidige systeem worden best wel kansen gecreëerd dus het systeem lijkt mij niet het probleem. De kansen worden gewoon slecht uitgespeeld en niet verzilverd, daaraan moet gewerkt worden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103798304
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef eight het volgende:

[..]

We beschikken over goede buitenspelers en met het huidige systeem worden best wel kansen gecreëerd dus het systeem lijkt mij niet het probleem. De kansen worden gewoon slecht uitgespeeld en niet verzilverd, daaraan moet gewerkt worden.
Ik zie juist amper kansen gecreëerd worden. Het kan aan mij liggen, maar 9 van de 10 keer zie ik gewoon vast lopen in de verdediging of zelfs al op het middenveld. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat ze oog hebben voor medespelers. Want zelf en mooi scoren is natuurlijk leuker dan de bal naar je teamgenoot passen.

Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat we ze tegen NEC er vol tegenaan zien gaan.
Feyenoord Rotterdam
pi_103798588
Ik ben geen fan van flankspelers. Zeker niet als de aansluiting vanuit het middenveld er niet is en bij een voorzet alleen Guidetti/Fernandez in de spits staat...
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 19:29:16 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103798702
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
En misschien maakt Guidetti dan ook eens een velddoelpunt, als hij voorzetten krijgt ipv dat de vleugels het elftal vleugellam maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103800357
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik zie juist amper kansen gecreëerd worden. Het kan aan mij liggen, maar 9 van de 10 keer zie ik gewoon vast lopen in de verdediging of zelfs al op het middenveld. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat ze oog hebben voor medespelers. Want zelf en mooi scoren is natuurlijk leuker dan de bal naar je teamgenoot passen.

Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat we ze tegen NEC er vol tegenaan zien gaan.
Alleen tegen Den Haag en Groningen werden amper kansen gecreëerd.
Bovendien als het achterin al vastloopt maakt het weinig uit welk systeem je voorin speelt.

Maar ik zou inderdaad ook wel eens willen zien of Guidetti wel scoort als hij op een andere manier aangespeeld wordt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103800727
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:54 schreef eight het volgende:

[..]

Alleen tegen Den Haag en Groningen werden amper kansen gecreëerd.
Bovendien als het achterin al vastloopt maakt het weinig uit welk systeem je voorin speelt.

Maar ik zou inderdaad ook wel eens willen zien of Guidetti wel scoort als hij op een andere manier aangespeeld wordt.
Als vleugelspelers aan de voor hun verkeerde kant staan gaan ze er ook veel minder vaak op snelheid langs en dus ook minder (goede) voorzetten.
pi_103802410
FR1908Nieuws twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:24:25 El Ahmadi: 'mijn doel is om dit seizoen een mooie buitenlandse transfer te bewerkstelligen.' #Feyenoord reageer retweet
pi_103802695
quote:
13s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:24:25 El Ahmadi: 'mijn doel is om dit seizoen een mooie buitenlandse transfer te bewerkstelligen.' #Feyenoord reageer retweet
Tja, geef hem eens ongelijk, nadat hij zo is afgedankt. Ik blijf het maar erg vreemd vinden hoe dat is gegaan, hij is zo ongeveer weggepest. Affaire gehad met mevrouw Been? :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_103802958
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tja, geef hem eens ongelijk, nadat hij zo is afgedankt. Ik blijf het maar erg vreemd vinden hoe dat is gegaan, hij is zo ongeveer weggepest. Affaire gehad met mevrouw Been? :P
Dat schijnt te zijn omdat hij niet bij Rob Jansen wilde tekenen.
pi_103803056
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat schijnt te zijn omdat hij niet bij Rob Jansen wilde tekenen.
Als hij dat niet wil, wat is daar dan mis mee :?
pi_103803559
Is toch logisch dat El Ahmadi weg wil?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 20:44:43 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103803725
Vlaar heeft momenteel heel vervelende privéproblemen, aldus Johan Derksen.

En zo'n Ahmadi snap ik ook niet hoor, om over "zichzelf in de kijker spelen" te beginnen nadat je met 6-0 op de kloten hebt gehad. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103804332
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Gert het volgende:

En zo'n Ahmadi snap ik ook niet hoor, om over "zichzelf in de kijker spelen" te beginnen nadat je met 6-0 op de kloten hebt gehad. :')
Vlaar ? Koeman toch ?
pi_103804369
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vlaar ? Koeman toch ?
Hij zei Vlaar.
pi_103804392
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hij zei Vlaar.
Oh ok.
pi_103804411
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Gert het volgende:

Ik dacht ook dat ze het over Koeman hadden.
Noot noot.
pi_103804422
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hij zei Vlaar.
Ok even gemist dus :)
Noot noot.
pi_103804446
quote:
13s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef Maastoren het volgende:
Niet het juiste moment om dit naar buiten te brengen :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103804514
quote:
Koeman: 'We zijn zondag wél door de mand gevallen'

De selectie van Feyenoord heeft maandagochtend uitgebreid de wanprestatie van de ploeg tegen FC Groningen geanalyseerd. De groep deed dat zonder trainer Ronald Koeman (foto), die vanwege privé-afspraken ontbrak.

'Ik heb de jongens zondagavond bij terugkomst in Rotterdam verteld hoe ik erover denk', vertelt Koeman aan Voetbal International. 'Maandag hebben ze samen gezeten, met Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Dat is een goed gesprek geweest. Nu wachten we zaterdag tegen NEC de reactie af. Die komt er, daar ben ik niet bang voor. Maar het is goed om eens te analyseren hoe het verval in een week tijd nou zo groot kan zijn. We zijn zondag wél door de mand gevallen.'

'Door alles heen zie ik heus wel progressie', vervolgt Koeman. 'Kijk naar de ranglijst. We staan zesde, met slechts vier punten achterstand op clubs zoals PSV en FC Twente. Zó slecht is dat niet. En soms kun je ook niet alles verklaren. Ik heb zelf gevoetbald en er zitten altijd wedstrijden tussen zoals tegen FC Groningen. Die ploeg was zó effectief, dat heb ik niet vaak meegemaakt. Dan is het alleen maar goed dat een spelersgroep hierover praat en zichzelf een spiegel voorhoudt. Volgens mij word je daar beter van.'

Technisch directeur Martin van Geel vindt net als Koeman dat er bij Feyenoord nu doorgeselecteerd dient te worden. 'Het verschil tussen de ene en de andere week is gewoon te groot. Ik vind dat we daarover kritisch mogen zijn. Het probleem is helder: dit elftal kent nog steeds een vorm van labiliteit. Als het even tegenzit, zakken we meteen door de ondergrens. Het is dus duidelijk dat die omhoog moet.' (Martijn Krabbendam)
pi_103804530
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet het juiste moment om dit naar buiten te brengen :N
Kan natuurlijk ook dat dat interview afgelopen week heeft plaatsgevonden en nusport nu even wat quotes uitbrengt voordat het blad verschijnt.
pi_103804604
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook dat dat interview afgelopen week heeft plaatsgevonden en nusport nu even wat quotes uitbrengt voordat het blad verschijnt.
Dat kan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 21:05:24 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103805147
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vlaar ? Koeman toch ?
Ook ja. In het begin vd uitzending zei Derksen dat de dip van Vlaar te maken had met iets ernstigs in de privesfeer..
pi_103805219
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook ja. In het begin vd uitzending zei Derksen dat de dip van Vlaar te maken had met iets ernstigs in de privesfeer..
Dan moet ik automatisch weer denken aan Schreuder en Hofland. ;(
Hopen dat het meevalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')