quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef sthomass het volgende:
Wat is er boeiend aan oom? Het is niet eens je eigen kind..
Dit dus, zij snappen hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
Gefeliciteerd TS ben zelf zo'n 8 keer tanteen elke keer is't weer een feest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een jongetje geworden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefeliciteerd, oom van een meisje of jongen?
Iets met wel de lusten, maar niet de lasten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef sthomass het volgende:
Wat is er boeiend aan oom? Het is niet eens je eigen kind..
hoe heettie ?quote:
Het is een kind van mn zusje, daarom is het zo boeiend. En het feit dat ik voor de eerste keer oom wordt daardoor, dat is ook boeiend imo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef sthomass het volgende:
[..]
Leg uit dan, wat is er zo boeiend aan? Het is niet eens je eigen kind, dus ook maar een zeer klein gedeelte eigen vlees en bloed. Ik vond het echt niet boeiend toen ik een halfzusje kreeg een paar jaar geleden. Er dan ook nog eens een topic over maken is puur aandachtstekort.
En dat zal ik helaas nooit mee mogen maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef Ladylike het volgende:
Kun je nagaan hoe speciaal het is als het kindje van jezelf is
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En dat zal ik helaas nooit mee mogen maken.
Daarom is het ook zo boeiend dat ik oom wordt.
haha homoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Homo: adopterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?
Dat moet echt heel erg voor je zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.
Ja, maar daar kan toch iets tegen gedaan worden? Hoor weleens over soort van stralingen/spuitjes en pilletjes waardoor je wel vruchtbaar word. En je bent nog niet zo heel oud, dus er is vast nog wel hoopquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.
Maar kan het kind toch van jou zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?
--
Edit: zie dat je een man bent, dan kun je inderdaad geen kind krijgen.
Heel erg zonde maar toch kun je pappa worden en ik geloof best dat dat een even geweldig gevoel is als dat het je eigen vlees en bloed zou zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
kusjequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is een blijde gebeurtenisquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef fwokker het volgende:
omg.. weer een topic nummer zoveel dat er iemand oom is geworden...
boeiend net alsof dat uitmaaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef fwokker het volgende:
omg.. weer een topic nummer zoveel dat er iemand oom is geworden...
Thnx!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef computerprobleem het volgende:
Gummiebeertjes voor je topic
[ afbeelding ]
Spuitjes en straling? Brrrrr, vind ik eng... Maar mss toch iets om te doen om zekere te weten over hoe en wat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan toch iets tegen gedaan worden? Hoor weleens over soort van stralingen/spuitjes en pilletjes waardoor je wel vruchtbaar word. En je bent nog niet zo heel oud, dus er is vast nog wel hoop
Waarom niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
Ben al 5 keer tante, zo speciaal vind ik het eigenlijk niet...
Misschien omdat ik er pas achter kwam toen ik 11 was.......quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is toch altijd speciaal om nieuw leven te krijgen?
Kom je nog wel achter als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt puber..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je krijgt geen nieuwe leven. En je hebt nog steeds niet uitgelegd wat je er nou zo bijzonder aan vindt om het ook nog eens op FOK! te vermelden..
Spijker op zn kop. Bam! Later ga je het waarderenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er pas achter kwam toen ik 11 was.......
Wat heb jij een saai leven zeg..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel om familiebanden.. Heeft niks met leeftijd te maken en zal ook nooit veranderen. Zoals ik al zei het boeit me geen flikker als ik er een zusje bij krijg of m'n pa een nieuwe vriendin, of een nieuw nichtje. Het heeft weinig invloed op mijn leven en baby's zijn vrij saai en lastig.
Oww... mensen die denken dat ik hierdoor aandacht wil krijgen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:15 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dat van jou is zo interessant dat je op FOK! moet vermelden dat je oom wordt om een beetje aandacht te krijgen..
Lees dit topic dan niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Open jij dan geen topic, moederneukende kuthuilie. Je vorige topic is niet voor niets dichtgeflikkerd.
Omdat ik blij ben om deze gebeurtenis en het wil delen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
De laatste vraag dan: Waarom open je dit topic als het niet om de aandacht is?
Newbie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zal wel te zuur zijn om dit te begrijpen, maar goed.
Op een fucking online forum blij lopen doen dat je oom bent geworden. Klein geheimpje: niemand geeft een neuk en is het binnen 2 minuten weer vergeten.
Dus jij wilt alleen maar reacties die jouw kant op waaien. Flikker toch op, man.quote:
Newbie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus jij wilt alleen maar reacties die jouw kant op waaien. Flikker toch op, man.
Niet happenquote:
Ik zal mn mondje dicht houdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niet happenSpouwerranger is trouwens geen newbie
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Dat ben jij, als ik jouw achterlijke posts zie. FOK! is geen knuffelforum; integendeel.
Maakt nij niks uit, enneuh.. ik ken er wat op dit forumquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Funkel het volgende:
Dat je oom bent geworden; leuk voor je, boeit mij persoonlijk vrij weinig/ niets.. Maar vraag me wel af waarom je op een online forum waar je (waarschijnlijk) niemand in persoon kent gaat verkondigen dat je onvruchtbaar bent.. Wat wil je daarmee bereiken? Waarom doe je dit? Is zoiets niet privé voor je??
Oprechte interesse...
Flikker toch op kneus!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:04 schreef sthomass het volgende:
Je hebt genoeg aandacht gehad? Of wil je alleen maar positieve aandacht.
Hap dan gewoon nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef Gummiebeer het volgende:
Dit topic is toch al dood, wat maakt het uit?
Enigste wat jullie puberFok!kers kunnen is een topic verzieken. Wat is nog het nut om een toipc te openen op dit forum?
Fok! was leuk ooit, nu met jullie nieuwe bagger users is het kut, ronduit kut!
Je kan verdomme geen topic open gooien of jullie baggeren de topics onder shit.
Zo zijn julie niet opgevoed door moeders! Ga je focking schamen! De hele maatschappij gaat naar de klote met jullie.
Mss ook maar beter idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is eerder jouw schuld. Jij opent topics die niemand iets interesseert en er alleen zijn om aandacht te trekken. Lekker boeiend voor de rest van Nederland.. Praat er lekker met familie ofzo over, die geven er misschien wel om.
Negeren!!! Hier heb je alleen jezelf mee. Je bent nu opgefokt door een stel pubers die je niet eens kent.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er een beetje klaar mee nu.
Wat ben jij een ongelofelijke eikel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Open jij dan geen topic, moederneukende kuthuilie. Je vorige topic is niet voor niets dichtgeflikkerd.
Thnx! Iemand die me kan feliciteren gelukkigquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke eikel.
Gummiebeer, van harte!
Jij en velen hier snappen niet hoevoel dit voor mij betekend. Jammer..maar ooit.. ooit kom je er wel achter..quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is misschien een blijde gebeurtenis voor jou. Niet voor elke andere Nederlander. Als iedereen elke geboorte hier gaat vieren wordt zo het hele forum volgespamt. Het is ook niet echt origineel om hier een topic over te maken. Je komt nogal over als een aandachtshoertje.. Het is niet eens jouw kind..
En het maakt niet uit waar dit topic staat, het blijft een shittopic met totaal geen interessante informatie.
Jij zult nooit een vrouw scoren op deze manierquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het betekent dat je een mietje bent dat je zoiets zo bijzonder vind dat je het aan de rest van Nederland moet laten weten? Je lijkt wel een domme vrouw. Lekker bijzonder dat je oom wordt.. En zoals ik al zei hecht ik weinig aan dat soort familiebanden en dat zal nooit veranderen.
Voer ze nou niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij zult nooit een vrouw scoren op deze manier
Ik zeg nu niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wat heeft het te maken met een vrouw scoren? Ik bedoel met domme vrouwen hetzelfde als van die moeders die zich identificeren met hun kind en hun hele facebook onder de foto's van hun kinderen zetten en alles zeggen wat hun kind heeft bereikt. jij valt in hetzelfde straatje.
Komt omdat jij er niks van snaptquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef sthomass het volgende:
[..]
Komt omdat je niks zinnigs te zeggen hebt..
Is toch lachen man, waar is jouw humor gebleven?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:50 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ook al Borderline, jezus man je hebt wel problemen zeg..
Volgens mij ben jij de trieste gebruiker op Fok!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je vindt het lachen dat je topics opent voor de rest van Nederland en daar al je vruchtbaarheids-, aandachttekort- en borderline problemen post? Ik vind het eerder triest.
Huillie huillie... jij huilt alleen maar. Uber huilliie op Fok! Huil huil huil....enigste wat jij kan is huilie op topics maar zelf geen topic maken wat niet huiltquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:57 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik open tenminste geen slechte topics over al me problemen en dan alleen maar positieve reacties verwachten en gaan huilen om negatieve reacties.
Wil jij mijn suggoraat zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:07 schreef rumiii het volgende:
Hey GB, ik hoop dat je ooit een manier vind om vader te worden, als je dat wilt
vertel mij, welke posts?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
Nu zijn er toch opeens posts weg![]()
Gefeliciteerd!
Niet belangrijkquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke eikel.
Gummiebeer, van harte!
Voor alle Fok!kers die in Enschede komen welteverstaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jeps! Blauwe muisjes en beschuit!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef AndreaW het volgende:
Gefeli, dat worden veel kadootjes geven en verplicht naar kinderfeestjes gaan:)
Waren er maar meer newbie's zoals jijquote:Op woensdag 2 november 2011 17:54 schreef MohammedJan het volgende:
Gefeliciteerd TS
Ooit word FOK! Een vredige plaats zonder al te veel bagger
woorden van een newbie
Thnx!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:30 schreef Virtuax het volgende:
Van harte gefeliciteerd.
Vind dat je volop gelijk heb met je reacties op trolls, maar je hapt wel heel erg
Maar niks kwaads van mijn kant, veel plezier er mee!
[Tevens woorden van een newbie]
Ik houd ook van jou schatje.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:37 schreef NietDoen het volgende:
Praat alsjeblieft normaal, niet te doen dit.
TS IK HAAT JE.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |