quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef sthomass het volgende:
Wat is er boeiend aan oom? Het is niet eens je eigen kind..
Dit dus, zij snappen hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
Gefeliciteerd TS ben zelf zo'n 8 keer tanteen elke keer is't weer een feest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een jongetje geworden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefeliciteerd, oom van een meisje of jongen?
Iets met wel de lusten, maar niet de lasten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef sthomass het volgende:
Wat is er boeiend aan oom? Het is niet eens je eigen kind..
hoe heettie ?quote:
Het is een kind van mn zusje, daarom is het zo boeiend. En het feit dat ik voor de eerste keer oom wordt daardoor, dat is ook boeiend imo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef sthomass het volgende:
[..]
Leg uit dan, wat is er zo boeiend aan? Het is niet eens je eigen kind, dus ook maar een zeer klein gedeelte eigen vlees en bloed. Ik vond het echt niet boeiend toen ik een halfzusje kreeg een paar jaar geleden. Er dan ook nog eens een topic over maken is puur aandachtstekort.
En dat zal ik helaas nooit mee mogen maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef Ladylike het volgende:
Kun je nagaan hoe speciaal het is als het kindje van jezelf is
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En dat zal ik helaas nooit mee mogen maken.
Daarom is het ook zo boeiend dat ik oom wordt.
haha homoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Homo: adopterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?
Dat moet echt heel erg voor je zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |