quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef sthomass het volgende:
Wat is er boeiend aan oom? Het is niet eens je eigen kind..
Dit dus, zij snappen hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
Gefeliciteerd TS ben zelf zo'n 8 keer tanteen elke keer is't weer een feest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een jongetje geworden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefeliciteerd, oom van een meisje of jongen?
Iets met wel de lusten, maar niet de lasten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef sthomass het volgende:
Wat is er boeiend aan oom? Het is niet eens je eigen kind..
hoe heettie ?quote:
Het is een kind van mn zusje, daarom is het zo boeiend. En het feit dat ik voor de eerste keer oom wordt daardoor, dat is ook boeiend imo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef sthomass het volgende:
[..]
Leg uit dan, wat is er zo boeiend aan? Het is niet eens je eigen kind, dus ook maar een zeer klein gedeelte eigen vlees en bloed. Ik vond het echt niet boeiend toen ik een halfzusje kreeg een paar jaar geleden. Er dan ook nog eens een topic over maken is puur aandachtstekort.
En dat zal ik helaas nooit mee mogen maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef Ladylike het volgende:
Kun je nagaan hoe speciaal het is als het kindje van jezelf is
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En dat zal ik helaas nooit mee mogen maken.
Daarom is het ook zo boeiend dat ik oom wordt.
haha homoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Homo: adopterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?
Dat moet echt heel erg voor je zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.
Ja, maar daar kan toch iets tegen gedaan worden? Hoor weleens over soort van stralingen/spuitjes en pilletjes waardoor je wel vruchtbaar word. En je bent nog niet zo heel oud, dus er is vast nog wel hoopquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaasch ontvruchtbaar, maak er grapjes om, so be it... ik kan geen pappa worden ,daarom ben ik zo blij om oom te worden.
Maar kan het kind toch van jou zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En waarom zou je dat zelf niet mee mogen maken?
--
Edit: zie dat je een man bent, dan kun je inderdaad geen kind krijgen.
Heel erg zonde maar toch kun je pappa worden en ik geloof best dat dat een even geweldig gevoel is als dat het je eigen vlees en bloed zou zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
kusjequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is een blijde gebeurtenisquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef fwokker het volgende:
omg.. weer een topic nummer zoveel dat er iemand oom is geworden...
boeiend net alsof dat uitmaaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef fwokker het volgende:
omg.. weer een topic nummer zoveel dat er iemand oom is geworden...
Thnx!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef computerprobleem het volgende:
Gummiebeertjes voor je topic
[ afbeelding ]
Spuitjes en straling? Brrrrr, vind ik eng... Maar mss toch iets om te doen om zekere te weten over hoe en wat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan toch iets tegen gedaan worden? Hoor weleens over soort van stralingen/spuitjes en pilletjes waardoor je wel vruchtbaar word. En je bent nog niet zo heel oud, dus er is vast nog wel hoop
Waarom niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
Ben al 5 keer tante, zo speciaal vind ik het eigenlijk niet...
Misschien omdat ik er pas achter kwam toen ik 11 was.......quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is toch altijd speciaal om nieuw leven te krijgen?
Kom je nog wel achter als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt puber..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je krijgt geen nieuwe leven. En je hebt nog steeds niet uitgelegd wat je er nou zo bijzonder aan vindt om het ook nog eens op FOK! te vermelden..
Spijker op zn kop. Bam! Later ga je het waarderenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er pas achter kwam toen ik 11 was.......
Wat heb jij een saai leven zeg..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel om familiebanden.. Heeft niks met leeftijd te maken en zal ook nooit veranderen. Zoals ik al zei het boeit me geen flikker als ik er een zusje bij krijg of m'n pa een nieuwe vriendin, of een nieuw nichtje. Het heeft weinig invloed op mijn leven en baby's zijn vrij saai en lastig.
Oww... mensen die denken dat ik hierdoor aandacht wil krijgen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:15 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dat van jou is zo interessant dat je op FOK! moet vermelden dat je oom wordt om een beetje aandacht te krijgen..
Lees dit topic dan niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Open jij dan geen topic, moederneukende kuthuilie. Je vorige topic is niet voor niets dichtgeflikkerd.
Omdat ik blij ben om deze gebeurtenis en het wil delen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
De laatste vraag dan: Waarom open je dit topic als het niet om de aandacht is?
Newbie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zal wel te zuur zijn om dit te begrijpen, maar goed.
Op een fucking online forum blij lopen doen dat je oom bent geworden. Klein geheimpje: niemand geeft een neuk en is het binnen 2 minuten weer vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |