Dus jij wilt alleen maar reacties die jouw kant op waaien. Flikker toch op, man.quote:
Newbie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus jij wilt alleen maar reacties die jouw kant op waaien. Flikker toch op, man.
Niet happenquote:
Ik zal mn mondje dicht houdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niet happenSpouwerranger is trouwens geen newbie
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Dat ben jij, als ik jouw achterlijke posts zie. FOK! is geen knuffelforum; integendeel.
Maakt nij niks uit, enneuh.. ik ken er wat op dit forumquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Funkel het volgende:
Dat je oom bent geworden; leuk voor je, boeit mij persoonlijk vrij weinig/ niets.. Maar vraag me wel af waarom je op een online forum waar je (waarschijnlijk) niemand in persoon kent gaat verkondigen dat je onvruchtbaar bent.. Wat wil je daarmee bereiken? Waarom doe je dit? Is zoiets niet privé voor je??
Oprechte interesse...
Flikker toch op kneus!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:04 schreef sthomass het volgende:
Je hebt genoeg aandacht gehad? Of wil je alleen maar positieve aandacht.
Hap dan gewoon nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef Gummiebeer het volgende:
Dit topic is toch al dood, wat maakt het uit?
Enigste wat jullie puberFok!kers kunnen is een topic verzieken. Wat is nog het nut om een toipc te openen op dit forum?
Fok! was leuk ooit, nu met jullie nieuwe bagger users is het kut, ronduit kut!
Je kan verdomme geen topic open gooien of jullie baggeren de topics onder shit.
Zo zijn julie niet opgevoed door moeders! Ga je focking schamen! De hele maatschappij gaat naar de klote met jullie.
Mss ook maar beter idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is eerder jouw schuld. Jij opent topics die niemand iets interesseert en er alleen zijn om aandacht te trekken. Lekker boeiend voor de rest van Nederland.. Praat er lekker met familie ofzo over, die geven er misschien wel om.
Negeren!!! Hier heb je alleen jezelf mee. Je bent nu opgefokt door een stel pubers die je niet eens kent.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er een beetje klaar mee nu.
Wat ben jij een ongelofelijke eikel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Open jij dan geen topic, moederneukende kuthuilie. Je vorige topic is niet voor niets dichtgeflikkerd.
Thnx! Iemand die me kan feliciteren gelukkigquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke eikel.
Gummiebeer, van harte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |