abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104421121
Weten jullie misschien wat cursussen waar je daadwerkelijk iets aan hebt? Ik wil iets volgen om wat meer te kunnen, maar dingen zoals het LOI zijn nogal waardeloos lijkt me. Zo kan ik wat sneller aan een baan komen hopelijk :D
pi_104421419
Kalinhos en Mint_Clansell: gefeliciteerd! *O*.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe altijd een brief net zoals via snailmail, met adressen enzo bovenaan, als pdfje! Had dat ooit als tip gekregen en ben er eigenlijk nooit van afgeweken :P

Ennnnn ik heb donderdag een gesprek! :o :D
Mo's geduim helpt schijnbaar! :D :+
Jeeeej! :D Ik ga voor je duimen ^O^.
  donderdag 17 november 2011 @ 11:35:41 #203
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_104469080
Ik meld me ook als werkzoekende! ^O^

Op dit moment wacht ik namelijk met smart op een reactie van mijn eerste sollicitatie.

(Afgelopen juli ben ik afgestudeerd, HBO Pedagogiek. Vervolgens veel onzekerheid en uitstelgedrag ( :{ ) bij het maken van mijn eerste brief en CV. Vorige week dan dus eindelijk de brief afgemaakt en verstuurd naar het eerste bedrijf wat mij aansprak. Helaas is dat werk wel van lager niveau dan waar ik voor gestudeerd heb, maar ben het werkloos zijn even zat. Zijn ondertussen al 9 dagen gepasseerd en nog geen belletje, email of brief terug ontvangen. Ben dus erg benieuwd! Vrijdag of maandag pak ik zelf de telefoon om te vragen of ze mijn brief ontvangen hebben.)

Nadeel is dat veel bedrijven (ook binnen mijn vak) mensen zoeken die jong, fris en verse ideetjes hebben, maar al wel jaren ervaring moeten hebben. (Zal vast niets nieuws zijn voor jullie.) Voel me daardoor vaak wel zo'n onzeker kneusje. ;( Bij veel vacatures denk ik meteen: "Dit kan ik toch nog niet!!!"

Wil nu dus meer brieven eruit gaan gooien, maar heb op dit moment totaal geen idee naar welke bedrijven (qua vacatures die mij dus aanspreken).

Naja, das in het kort ff mijn positie als werkzoekende!
  donderdag 17 november 2011 @ 11:45:26 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104469330
Bienelientje, welkom! Jou ken ik idd nog van het scriptie-topic :D Ja, als net afgestudeerde voel je je vaak een beetje tussen wal en schip vallen - je bent eigenlijk te hoog opgeleid voor veel 'simpele' baantjes, maar je hebt te weinig ervaring voor een Echte Grotemensenbaan. :') Je moet gewoon net die ene werkgever treffen die jou helemaal awesome vindt, met of zonder werkervaring B-)
Succes in ieder geval! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Kalinhos en Mint_Clansell: gefeliciteerd! *O*.

[..]

Jeeeej! :D Ik ga voor je duimen ^O^.
Jeuj, dankjewel! :D *O* Mijn gesprek is wel uitgesteld, maar dat mag de pret niet drukken ;)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 17 november 2011 @ 11:48:39 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104469423
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie misschien wat cursussen waar je daadwerkelijk iets aan hebt? Ik wil iets volgen om wat meer te kunnen, maar dingen zoals het LOI zijn nogal waardeloos lijkt me. Zo kan ik wat sneller aan een baan komen hopelijk :D
Misschien een talencursus oids? Zoiets staat nooit slecht op je CV lijkt me. Plus je kan het vaak bij een taleninstituut volgen, dan krijg je nog een certificaat ook.
Zelf leek de cursus 'schrijven voor het web' van de oprichter van Lancelots e.d. me wel leuk, maar ik ben dan ook een letteren-miep. Nadeel is wel dat er al veel mensen zijn die dit doen, maar slecht voor je CV kan het nooit zijn :7
Misschien kan je anders ook bij de Volksuniversiteit kijken of er wat interessants bij zit?
pi_104475086
volgende week 2 gesprekken ben benieuwd :)
Zijn niet de baantjes wat ik echt wil maar voor tijdelijk totdat ik iets anders heb gevonden zou te gek zijn!
pi_104475853
Ik ben maar even solliciteren naar wat promotiewerk. Lijkt mij opzich ook wel leuk om dat als bijbaantje te hebben.
Moet toch wat werk hebben nu }:|
pi_104478912
Ik ben (ander) werkzoekend. Heb gelukkig wel een vaste baan op dit moment, maar wil graag werk wat aansluit op mijn studie, medewerker personeel en arbeid. Heb nu een sollicitatie lopen voor junior intercedent waar ik hoop op gesprek te mogen komen, maar dat is even afwachten. Omdat ik vanaf juni nog steeds niks heb kunnen vinden ben ik onlangs maar gestart met een opleiding tot vrachtautochauffeur, daar is gelukkig altijd werk en altijd makkelijk om naast een vaste baan te doen.

Ik kwam deze vacature tegen trouwens en wist even niet of ik ervan moest lachen of janken van triestheid :')
  donderdag 17 november 2011 @ 16:28:40 #209
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104479104
Whahaha....productiewerk voor mensen met een universitaire opleiding. 8)7 ...

Ik ben net uitgenodigd op gesprek voor een erg leuke vacature. Aanstaande dinsdag ochtend...
Zin in!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104480661
Janena heel veul succes! Ik heb momenteel ook geen baan meer maar ik heb een aantal maanden tijd om te zoeken. Als ik dit zo lees dan zakt de moed me al in de schoenen.
pi_104487317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik meld me ook als werkzoekende! ^O^

Op dit moment wacht ik namelijk met smart op een reactie van mijn eerste sollicitatie.

(Afgelopen juli ben ik afgestudeerd, HBO Pedagogiek. Vervolgens veel onzekerheid en uitstelgedrag ( :{ ) bij het maken van mijn eerste brief en CV. Vorige week dan dus eindelijk de brief afgemaakt en verstuurd naar het eerste bedrijf wat mij aansprak. Helaas is dat werk wel van lager niveau dan waar ik voor gestudeerd heb, maar ben het werkloos zijn even zat. Zijn ondertussen al 9 dagen gepasseerd en nog geen belletje, email of brief terug ontvangen. Ben dus erg benieuwd! Vrijdag of maandag pak ik zelf de telefoon om te vragen of ze mijn brief ontvangen hebben.)

Nadeel is dat veel bedrijven (ook binnen mijn vak) mensen zoeken die jong, fris en verse ideetjes hebben, maar al wel jaren ervaring moeten hebben. (Zal vast niets nieuws zijn voor jullie.) Voel me daardoor vaak wel zo'n onzeker kneusje. ;( Bij veel vacatures denk ik meteen: "Dit kan ik toch nog niet!!!"

Wil nu dus meer brieven eruit gaan gooien, maar heb op dit moment totaal geen idee naar welke bedrijven (qua vacatures die mij dus aanspreken).

Naja, das in het kort ff mijn positie als werkzoekende!
Hee! Welkom! Nou je bent niet de enige die in hetzelfde schuitje zit. Allemaal zeer herkenbaar :)
pi_104488059
Overigens, ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek. 1e gesprek en mogelijk blijft het daarbij!
pi_104495252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien een talencursus oids? Zoiets staat nooit slecht op je CV lijkt me. Plus je kan het vaak bij een taleninstituut volgen, dan krijg je nog een certificaat ook.
Zelf leek de cursus 'schrijven voor het web' van de oprichter van Lancelots e.d. me wel leuk, maar ik ben dan ook een letteren-miep. Nadeel is wel dat er al veel mensen zijn die dit doen, maar slecht voor je CV kan het nooit zijn :7
Misschien kan je anders ook bij de Volksuniversiteit kijken of er wat interessants bij zit?
Die cursussen zijn toch heel duur? Ik wilde een 3-daagse cursus volgen, kostte gewoon 1000 euries. Hallo, ik ben net afgestudeerd en heb net een huis gekocht met mijn bf dus zoveel geld kan ik nu eigenlijk niet missen ;(. Als het mijn kans op een baan nou ontzettend zou verhogen, à la, maar die zekerheid heb je natuurlijk nooit :).
Edit: ik heb het dan niet over taalcursussen, geen idee wat die kosten, maar cursussen in schrijven voor het web of photoshop cursussen oid.
pi_104499207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Woussie1987 het volgende:
Overigens, ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek. 1e gesprek en mogelijk blijft het daarbij!
wel een beetje positief blijven he! Succes morgen :)
pi_104501157
Ik bedoel misschien is een tweede gesprek niet nodig in het positieve geval
pi_104501194
Hmm nou ik heb op de wandelgangen al gehoord dat ik het niet geworden ben voor interne functie 1. Aangezien ze een collega van dezelfde afdeling in hetzelfde team een bod hebben gedaan. Eerlijk is eerlijk, die heeft het gewoon slimmer aangepakt. Onze profielen waren wel heel goed vergelijkbaar though, maar het mocht niet zo zijn. Soms mis je gewoon even de klik of de scherpte.

Maar gelukkig was er nog interne functie 2, waarbij ik de wijze geleerde lessen van het gesprek van interne functie 1 direct heb toegepast. Daarvoor had ik vandaag het gesprek, en dat klikte juist wel heel goed. Daarbij heb ik een aanbeveling gekregen van mijn leidinggevende voor deze functie. Die heeft de sollicitatie voor me verzet naar vandaag aangezien ik op de dag van de eerste afspraak niet echt aanspreekbaar meer was wegens prive-omstandigheden, die de spanning ook niet bepaald verminderde. Deze keer ging het gelukkig een stuk beter. Deze keer voelde ik wel een duidelijke klik, en volgens mij voelden mijn gesprekspartners die ook, maar het blijft afwachten. Er kan altijd weer iemand zijn die beter klikt.
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:14:18 #217
318361 Bienelientjee
pi_104508379
Nieuwe vacature gevonden. Leuke lijst aan kwaliteiten en vaardigheden. Volgens mij kan ik dat wel. (Voor een BSO namelijk) Staat er in het allerlaatste zinnetje. Rijbewijs B is pré. ;( Naja, denk dat ik gewoon een brief stuur en erbij vermeld dat ik recent ben begonnen/ binnenkort wil beginnen. (Ben een rijschool aan het uitkiezen op dit moment...)
pi_104509380
Zo. Vanmorgen het contract getekend, maandag beginnen! Ik ben gelukkig weer een paar maanden onder de pannen en van daaruit zien we wel weer verder. Dus wie weet tot over een paar maanden... Maar hopelijk niet! ;)
pi_104511429
Hier misschien een tijdelijke (3-6maanden) functie bij de IND. Volgende week iets meer duidelijkheid.
Niet perse in mijn HR-straatje, maar wel mooi op hbo+ niveau dus verder dikke prima.
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:31:28 #220
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_104533470
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek voor een functie waarvan ik eerder nog werd afgewezen. Het kan raar lopen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_104535828
Nouja, ik mag waarschijnlijk een introductie trajectje doorlopen bij een callcenter en daar aan de slag, en in de ochtend dan even post voorbereiden in Alkmaar Noord :')
pi_104541215
Hoi allemaal,

ik ben nog niet echt werkzoekend, eerder bijbaanzoekend ;) Ben nog bezig met mijn studie (wo pedagogische wetenschappen) en zoek wel iets studiegerelateerds. Voor heel veel functies zoeken ze mensen waarvoor ik het profiel net niet heb. Bv het hebben van een mbo diploma.

Ik weet dat je best kan solliciteren ook al voldoe je niet helemaal aan het profiel, niemand is perfect. Maar een diploma lijkt me best belangrijk. Hebben jullie hier ervaring mee?
pi_104542756
Ik heb wel eens een diploma gehaald, ja.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_104542795
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 04:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb wel eens een diploma gehaald, ja.
haha ja, vragen formuleren is ook een vak. Ik bedoel, maak je kans om dan toch aangenomen te worden, ook al heb e dat diploma niet? In hoeverre is dat ideale profiel waar ze naar vragen doorslaggevend?

Ik weet dat ik voor sommige beroepen nu al te hoog opgeleid ben, ondanks het feit dat ik nog geen diploma heb. }:|
  zaterdag 19 november 2011 @ 10:22:51 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104544249
Mwehe, zie ik weer wat 'nieuws': "winkeldier met leidinggevende ervaring" _O- Die past wel in het rijtje van de salestijgers enzo, al klinkt een winkeldier meer als een cavia ofzo. What's next, "Ben jij het beest in onze beddenzaak? *) "

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 04:25 schreef fh101 het volgende:

[..]

haha ja, vragen formuleren is ook een vak. Ik bedoel, maak je kans om dan toch aangenomen te worden, ook al heb e dat diploma niet? In hoeverre is dat ideale profiel waar ze naar vragen doorslaggevend?

Ik weet dat ik voor sommige beroepen nu al te hoog opgeleid ben, ondanks het feit dat ik nog geen diploma heb. }:|
Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt wat je wilt, of er al veel concurrentie in die richting is enzo. Volgens mij zijn bepaalde functie-eisen soms niet hard, wanneer er sprake is van bijv. heel goede werkervaring of gewoon een kneitergoede motivatie. Er zal ook vast wel een deeltje geluk bij komen kijken :P Anders kun je als je een toffe baan ziet misschien even bellen om te vragen of jij als nog-niet-afgestudeerde kunt reageren?
pi_104554912
Heb aanstaande Vrijdag ook even een sollicitatiegesprek bij Pepperminds. Alleen weet niet echt wat ik moet verwachten daar.
Je gaat met een groep solliciteren en dan vertellen wie je bent etc, dat lijkt wel alsof je net in een nieuwe klas komt en je zelf moet voorstellen aan iedereen.
Maar als ik ook op de site kijk zie ik toch wel inderdaad veel studenten die uitgaan etc. Ik ben zelf helemaal geen uitgaanstype.
Maar ja ik moet werk hebben dus pak ik zo'n beetje alles aan, maar weet niet echt of ik hier tussen pas.

Maar we zien het wel.
pi_104555028
Ik heb een leuke baan, maar ik merk dat ik mij enorm beperk.
Voor een leidinggevende positie vragen ze telkens weer een WO diploma, al is het maar communicatiewetenschappen.
Zo heb ik een snol die de technische afdeling leiding geeft hier, terwijl ze nooit een schroef heeft aangeraakt :r

Een master in mijn richting is ook niet zinvol en het doen van een pretmaster achteraan lijkt me ook onlogisch.
pi_104605628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe, zie ik weer wat 'nieuws': "winkeldier met leidinggevende ervaring" _O- Die past wel in het rijtje van de salestijgers enzo, al klinkt een winkeldier meer als een cavia ofzo. What's next, "Ben jij het beest in onze beddenzaak? *) "
Hahaha, ja het heeft inderdaad wel een hoog cavia gehalte. Ze doen ook maar wat om nog een beetje op te vallen in de massa denk ik.

Mijn "schoonzusje" studeert over een maandje af, heeft ze nu al 2 gesprekken. Grrr. En ik ben al een jaar bezig, en heb nauwelijks gesprekken. Zo oneerlijk :P :(
Nu maar weer een brief verstuurd voor een hele leuke vacature, hoop dat de positieve vibe in dit topic ook een beetje overslaat naar mijn kant zodat ik ook een keer wat positeifs kan posten hier :P

Krijg wel steeds vaker van mensen het advies om een eigen zaak te starten, blijkbaar vinden ze me wel een type daarvoor. Maar zelf zie ik het nog niet zo erg zitten. Pfff lastig hoor.
pi_104609860
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Hahaha, ja het heeft inderdaad wel een hoog cavia gehalte. Ze doen ook maar wat om nog een beetje op te vallen in de massa denk ik.

Mijn "schoonzusje" studeert over een maandje af, heeft ze nu al 2 gesprekken. Grrr. En ik ben al een jaar bezig, en heb nauwelijks gesprekken. Zo oneerlijk :P :(
Nu maar weer een brief verstuurd voor een hele leuke vacature, hoop dat de positieve vibe in dit topic ook een beetje overslaat naar mijn kant zodat ik ook een keer wat positeifs kan posten hier :P

Krijg wel steeds vaker van mensen het advies om een eigen zaak te starten, blijkbaar vinden ze me wel een type daarvoor. Maar zelf zie ik het nog niet zo erg zitten. Pfff lastig hoor.
Ohh frustrerend inderdaad.. maar blijven hopen dat je binnenkort ook een x op gesprek mag komen voor die leuke vacature :Y! Ik heb dat advies ook al vaker gehad, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik voor diensten of producten zou willen aanbieden. Er moet wel vraag naar zijn natuurlijk :).
pi_104610552
Morgen een sollicitatiegesprek, en dinsdag nog één. Wat een luxe :P Hoewel ik weinig hoop heb voor die van dinsdag (denk dat de functie net iets te hoog gegrepen is voor mij, er werd ook gevraagd om 3-5 jaar ervaring maar ben (als min of meer starter) toch uitgenodigd :?), maar je weet natuurlijk maar nooit.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  maandag 21 november 2011 @ 10:10:34 #231
318361 Bienelientjee
pi_104620530
Zojuist gebeld met de organisatie, waar ik dus al 2 weken een antwoord van verwacht! Met de vraag of mijn brief wel was aangekomen. (Na 2 weken vond ik dat het wel mocht!) Ja, dat was tie! En ik zou vandaag of morgen sowiesow al gebeld worden. :+ Dus nu mag ik dat telefoontje even afwachten. :D
pi_104622537
Hmm, als een sollicitatiegesprek erg goed ging en het moment dat ze kunnen bellen voor een aanbod breekt aan is het wel erg spannend. Zou toch wat zijn als ik de baan krijg, het is iets heel goed passends.

Voor de andere baan moeten ze ook nog steeds bellen. Ze zeiden dat ze vrijdag met de uitslag zouden komen. Dat deden ze niet dus heb ik gebeld. Ik kreeg de voicemail. Er is wel een indicatie dat ik de baan niet zal krijgen dus het is wel een beetje flauw dat ze niet hebben gebeld, want dat betekent in principe dat ze me in de spanning laten zitten. Wel jammer, het was een beetje een faalsollicitatie van beide kanten. Achteraf gezien had ik mezelf beter neer kunnen zetten, maar aan de andere kant vroeg ik me n.a.v. het gesprek ook wel af of het ook echt iets voor mij was.
pi_104623432
Had eindelijk een baan ja had, mocht welgeteld 2 weken komen en toen was er een andere medewerker die de afsrpaek niet naar kwam. Dit kwam er op neer dat klanten zo iets hadden we gaan weg en toen mocht ik oprotten want er waren niet genoeg klanten op de dagen dat ik werkte HOERA.

Dus bij deze mag ik weer op zoek naar een andere baan, het is toch geweldig. :r
pi_104624010
Meld zich als werkzoekende.

Gestopt met studie, nu op zoek naar een baan voor door de weeks. Zit al een tijdje thuis omdat of ik niets kan vinden of ik niet word aangenomen door gebrek aan ervaring

Tot nu toe langs geweest bij uitzendbureaus en langs geweest in winkels.

Word toch wel een beetje ziek van dat thuis zitten en niets doen :')
pi_104624415
Sollicitatiegesprek gaat niet door omdat ik te ver weg woon (waar ik woon ligt 5 minuten er van af met de trein :')). Maar wilde er ook niet echt werken, te laag salaris. Ben gebeld voor iets anders, maar die had ik gemist omdat ik toen nog op de uni zat te werken aan een projectje. Toen ik terugbelde wisten ze ook niet waarom ik was gebeld :(
  maandag 21 november 2011 @ 13:04:16 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104625692
Ik ben terug van mijn gesprek! Het ging goed denk ik! Zowel ik als de heren met wie ik het gesprek had waren het er over eens dat het een fijn gesprek was :Y Ik kon alles makkelijk vinden, kreeg koffie van de beveiligingsmeneer, zei best zinnige dingen geloof ik, en heb veel info gehad *O* Nu afwachten! Er zijn nog iets van 6 anderen met wie ze in gesprek gaan, dus het is nog even spannend :Y
pi_104625834
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ohh frustrerend inderdaad.. maar blijven hopen dat je binnenkort ook een x op gesprek mag komen voor die leuke vacature :Y! Ik heb dat advies ook al vaker gehad, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik voor diensten of producten zou willen aanbieden. Er moet wel vraag naar zijn natuurlijk :).
Nee dat is exact mijn probleem. Ben wel afgestudeerd in een interessante richting, zou dan advies aan zorgorganisaties kunnen geven. Maar om dat geheel zelfstandig te doen is mij een stap te ver.
Verder ben ik veel bezig met koken (high tea etc) de laatste tijd, maar volgens mij is de markt wel verzadigd op dat gebied.

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:23 schreef Nezhi het volgende:
Sollicitatiegesprek gaat niet door omdat ik te ver weg woon (waar ik woon ligt 5 minuten er van af met de trein :')). Maar wilde er ook niet echt werken, te laag salaris. Ben gebeld voor iets anders, maar die had ik gemist omdat ik toen nog op de uni zat te werken aan een projectje. Toen ik terugbelde wisten ze ook niet waarom ik was gebeld :(
Oh irritant ja :(

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben terug van mijn gesprek! Het ging goed denk ik!
Wanneer hoor je wat? :)
  maandag 21 november 2011 @ 13:15:39 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104626090
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Wanneer hoor je wat? :)
Eind deze week of midden volgende week waarschijnlijk! Ze wisten het niet precies, ze moesten nog intern overleggen enzo :Y
  maandag 21 november 2011 @ 14:03:45 #239
318361 Bienelientjee
pi_104627836
Wacht (on)geduldig op het telefoontje.... :D Lijkt me in eerste instantie geen afwijzing, want anders sturen ze wel een brief. Maar wat gaan ze me aanbieden? That's the question!
  maandag 21 november 2011 @ 14:16:54 #240
33350 Janena
pi_104628432
Spannend Bienelientje!

Ik heb morgen een gesprek, ben er benieuwd naar en heb er ook wel zin in.

Over het bedrijf zelf kan ik niet al te veel vinden maar ik ben wel bekend met 'het wereldje' waarin ze zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 21-11-2011 14:23:15 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104628592
Gaan jullie nog wel eens uitzendbureau's langs? En hoe pakken jullie dat dan aan?

Ik heb altijd het idee dat ze helemaal geen zin in je hebben en snel roepen van "kijk maar op internet".
  maandag 21 november 2011 @ 14:24:16 #242
33350 Janena
pi_104628709
Ik ga op dit moment alleen nog langs bij Adecco in Zwolle omdat het aardige mensen zijn die niet met onzin praatjes aan komen zetten. gewoon een leuke vestiging.

Voor de rest kijk ik wel op internet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 21-11-2011 14:45:29 ]
pi_104628747
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gaan jullie nog wel eens uitzendbureau's langs? En hoe pakken jullie dat dan aan?

Ik heb altijd het idee dat ze helemaal geen zin in je hebben en snel roepen van "kijk maar op internet".
Dat word mij ook altijd verteld van 'ja je moet kijken naar andere vacatures op internet en dan reageren via mail of telefoon'.
Weet nog wel 5 jaar geleden toen ik ook lang werkeloos was. Was bijna elke dag bij uitzendbureaus te vinden om werk te vinden. Maar nu is dat volgens mij echt anders. Gewoon thuis reageren via mail en telefoon en je hoort het wel wanneer ze je geschikt vinden.
pi_104629029
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Ligt nogal aan het bedrijf. Ik ben 1 keer op de bonnefooi naar binnen gewandeld en dat leidde via via tot m'n huidige baan. Maar meestal bel ik gewoon. Ik ben ook wel eens op de bonnefooi naar HR van een ziekenhuis gewandeld, maar dat had toen geen meerwaarde, ze verwezen me gewoon naar internet.
  maandag 21 november 2011 @ 16:19:07 #245
318361 Bienelientjee
pi_104633514
Hmss, al na vieren, ik verwacht vandaag geen telefoontje meer..... :{ Hopelijk wordt het dan morgen!
  maandag 21 november 2011 @ 16:20:10 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104633556
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmss, al na vieren, ik verwacht vandaag geen telefoontje meer..... :{ Hopelijk wordt het dan morgen!
Ik hoop het ook, mademoiselle! :Y Ik duim!
pi_104634060
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier ook geen telefoontje. Misschien morgen dan inderdaad.
pi_104642966
Met de grootst mogelijke moeite kom ik me hier ook maar melden..

Had een leuke functie bij een leuk bedrijf, ging allemaal perfect, mijn collega's en leidinggevende waren allemaal tevreden over me. Maar, de omzet valt tegen en daarom moet er gekort worden op de kosten en gaan alle werknemers die nog in de proef periode zaten eruit.

Great..

[ Bericht 0% gewijzigd door Rikkert33 op 21-11-2011 20:43:09 ]
pi_104646342
Wordt volgende week denk ik gezellig langs de Sociale Dienst mocht ik nog geen werk hebben.
Ben nu al bijna 4 maanden werkeloos en er moet toch eens wat geld binnen komen ;( ;(
pi_104646599
Spannend, Maria_Etcetera, Daboman Bienelientjee! Succes morgen Janena! Ik duim voor jullie :). Ik moet vanavond maar weer eens op wat vacatures reageren die ik al een paar dagen op het oog heb. Weinig tijd en puf voor gehad laatste dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')