Hahaha, ja het heeft inderdaad wel een hoog cavia gehalte. Ze doen ook maar wat om nog een beetje op te vallen in de massa denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe, zie ik weer wat 'nieuws': "winkeldier met leidinggevende ervaring"Die past wel in het rijtje van de salestijgers enzo, al klinkt een winkeldier meer als een cavia ofzo. What's next, "Ben jij het beest in onze beddenzaak?
"
Ohh frustrerend inderdaad.. maar blijven hopen dat je binnenkort ook een x op gesprek mag komen voor die leuke vacaturequote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hahaha, ja het heeft inderdaad wel een hoog cavia gehalte. Ze doen ook maar wat om nog een beetje op te vallen in de massa denk ik.
Mijn "schoonzusje" studeert over een maandje af, heeft ze nu al 2 gesprekken. Grrr. En ik ben al een jaar bezig, en heb nauwelijks gesprekken. Zo oneerlijk![]()
Nu maar weer een brief verstuurd voor een hele leuke vacature, hoop dat de positieve vibe in dit topic ook een beetje overslaat naar mijn kant zodat ik ook een keer wat positeifs kan posten hier
Krijg wel steeds vaker van mensen het advies om een eigen zaak te starten, blijkbaar vinden ze me wel een type daarvoor. Maar zelf zie ik het nog niet zo erg zitten. Pfff lastig hoor.
Nee dat is exact mijn probleem. Ben wel afgestudeerd in een interessante richting, zou dan advies aan zorgorganisaties kunnen geven. Maar om dat geheel zelfstandig te doen is mij een stap te ver.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ohh frustrerend inderdaad.. maar blijven hopen dat je binnenkort ook een x op gesprek mag komen voor die leuke vacature! Ik heb dat advies ook al vaker gehad, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik voor diensten of producten zou willen aanbieden. Er moet wel vraag naar zijn natuurlijk
.
Oh irritant jaquote:Op maandag 21 november 2011 12:23 schreef Nezhi het volgende:
Sollicitatiegesprek gaat niet door omdat ik te ver weg woon (waar ik woon ligt 5 minuten er van af met de trein). Maar wilde er ook niet echt werken, te laag salaris. Ben gebeld voor iets anders, maar die had ik gemist omdat ik toen nog op de uni zat te werken aan een projectje. Toen ik terugbelde wisten ze ook niet waarom ik was gebeld
Wanneer hoor je wat?quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben terug van mijn gesprek! Het ging goed denk ik!
Eind deze week of midden volgende week waarschijnlijk! Ze wisten het niet precies, ze moesten nog intern overleggen enzoquote:
Dat word mij ook altijd verteld van 'ja je moet kijken naar andere vacatures op internet en dan reageren via mail of telefoon'.quote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gaan jullie nog wel eens uitzendbureau's langs? En hoe pakken jullie dat dan aan?
Ik heb altijd het idee dat ze helemaal geen zin in je hebben en snel roepen van "kijk maar op internet".
Ligt nogal aan het bedrijf. Ik ben 1 keer op de bonnefooi naar binnen gewandeld en dat leidde via via tot m'n huidige baan. Maar meestal bel ik gewoon. Ik ben ook wel eens op de bonnefooi naar HR van een ziekenhuis gewandeld, maar dat had toen geen meerwaarde, ze verwezen me gewoon naar internet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gaan jullie nog wel eens uitzendbureau's langs? En hoe pakken jullie dat dan aan?
Ik heb altijd het idee dat ze helemaal geen zin in je hebben en snel roepen van "kijk maar op internet".
Ik hoop het ook, mademoiselle!quote:Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmss, al na vieren, ik verwacht vandaag geen telefoontje meer.....Hopelijk wordt het dan morgen!
Hier ook geen telefoontje. Misschien morgen dan inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmss, al na vieren, ik verwacht vandaag geen telefoontje meer.....Hopelijk wordt het dan morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |