Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.quote:
Nigga what????quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...quote:
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef rival het volgende:
Hackers in strijd met drugskartel Mexico
kijk, dat is nou nuttig bezig zijn ipv mijn sony netwerk platleggen
Dat. Officieel is het zelfs ziekteverlof omdat een werkgever moet goedkeurenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...
http://www.aandachtarbo.nl/quote:n ook zien we niet graag dat een werknemer door langdurig verzuim vervreemdt van zijn werksituatie! Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim - arbeidsverzuim, ook wel genaamd ziekteverlof (omdat u het als werkgever moet goedkeuren) - uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww, hmm dan moet je andere tieten zien te vinden
mietjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.
Wut. Rare jongens die arbo-artsen.quote:Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
En jij moet al werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Ja, we zitten op 1 lijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:13 schreef 401k het volgende:
[..]
Je wil niet overhaasten. Gewoon roeien met de riemen die je hebt, niet alleen jij, maar ook de manager. Als het goed is kan de bedrijfsarts gewoon netjes aangeven hoeveel uur hij denkt dat jij kan werken en vanaf daar ga je verder. En anders vraag je om een second opinion, bijvoorbeeld je huisarts of anderen in het traject van reintegratie.
Nee, over hete kolen! TSJAKKA(tm)!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!
Jij en werkgever? Jij en arts? Of jij en ik?quote:
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!
Waar zie jij dat ze moeten staan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/
Gewoon omhoog houden mbv een touw om hun nek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/
Hahaha. Jij en ik. Arbo arts weet ik nog niet (heeft nog een gesprek), maar tot nu toe altijd wel met hem op 1 lijn gezeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef 401k het volgende:
[..]
Nee, over hete kolen! TSJAKKA(tm)!!!
[..]
Jij en werkgever? Jij en arts? Of jij en ik?
Tuurlijk niet. Medewerkers die in een conflictsituatie zitten met hun werkgever horen niet bij de bedrijfsarts. Die moeten ergens anders iets regelen met elkaar.quote:
Goed idee!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon omhoog houden mbv een touw om hun nek.
Which reminds me of a song:quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed idee!
Als ze maar niet op de grond kwijlen.Stomme josti's
Wat erg dat je dat kent.quote:
voor de "ik meld me ziek want heb geen oppas voor mijn ongelukje" mensen misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh... een werkgever kan toch helemaal niet beoordelen of de 'verlof' aanvraag gegrond is?
En hoe kan een werkgever dat ruiken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
voor de "ik meld me ziek want heb geen oppas voor mijn ongelukje" mensen misschien?
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe kan een werkgever dat ruiken?
Zijn vraag blijft volgens mij staanquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe kan een werkgever dat ruiken?
ze zeggen het.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn vraag blijft volgens mij staan
[..]
Dan ben je gewoon domquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....
Misschien moet je eens langsgaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
ik lees net op facebook dat iemand "klantverwenner" van de maand is geworden... ik reageer er maar niet op
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
ik lees net op facebook dat iemand "klantverwenner" van de maand is geworden... ik reageer er maar niet op
Ja, had ik gisteren ook gelezen... totaal geen interessant artikel..quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nu al 3 x dit gelezen:
'Nikkie Plessen is geen lesbol meer'
http://www.nu.nl/achterkl(...)een-losbol-meer.html
Dat is het inderdaad niet, maar ik ben al 3x voorbij de titel gescrolld en lees dus iedere keer hetzelfde...quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef MNR het volgende:
Ja, had ik gisteren ook gelezen... totaal geen interessant artikel..
lesbol.. dacht even dat het een typfout was van nu.nl.. maar is van jouquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nu al 3 x dit gelezen:
'Nikkie Plessen is geen lesbol meer'
http://www.nu.nl/achterkl(...)een-losbol-meer.html
Die was van mij inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
lesbol.. dacht even dat het een typfout was van nu.nl.. maar is van jou
Bij mij duurde dat ook erg lang inderdaad..quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik keek vanmorgen hiernaar... en ik zag het echt niet
hoe simpelquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
De 9, die is roze. En roze is fout op elk mogelijke manier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha leuk zijn die he!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Vraag ik notabena zelf een heropvoering van een database, en dan nog vreemd opkijken als mijn code (tijdelijk) niet meer werkt omdat de DB niet gevonden kan worden.... Peukie tijd lijkt me
instantly.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
De 5 heeft de verkeerde kleur. Kunnen enkel met mengen met 5 kleuren gemaakt worden, die staan niet in het rijtje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo dacht ik dus ook... in die richting. Way offquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef 401k het volgende:
[..]
De 5 heeft de verkeerde kleur. Kunnen enkel met mengen met 5 kleuren gemaakt worden, die staan niet in het rijtje.
ook dat jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet al hoe goed ze kan verwennen?
Afkortingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:30 schreef 401k het volgende:
[..]
Stelletje neurts. Ik mag het nu over de MA en RSI van GS hebben.
De truc bij die (en ook die met dat je in een stuk tekst de f-en moet tellen) is dat het zo'n gewoon woord is, dat je er, als je de taal goed kent, erover heen leest.quote:
"of "quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De truc bij die (en ook die met dat je in een stuk tekst de f-en moet tellen) is dat het zo'n gewoon woord is, dat je er, als je de taal goed kent, erover heen leest.
Ik zie hem!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De truc bij die (en ook die met dat je in een stuk tekst de f-en moet tellen) is dat het zo'n gewoon woord is, dat je er, als je de taal goed kent, erover heen leest.
Incl mok?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week weer 2,5 uur over SOA gehad.
Jawel, maar na zo'n speurtocht als vanmorgen ben ik altijd extra blij als ik een soortgelijk themaatje dan direct ziequote:
Kun je er meer over vertellen? Of is dat het?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Gister naar soort van breintraining op nat.geo gekeken. best leuk programma![]()
Beetje testjes doen met geheugen/gezichtsbedrog en dergelijke. Maar dan ook met de wetenschappelijke gedachtes erachter.
wat wil je weten dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je er meer over vertellen? Of is dat het?
er staat al zoek de fout, stap 1 is dan woord voor woord lezen. ?!?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er werd een fragment getoond van een ruziende man/vrouw en dat er iets gejat werd. Aan de omstandres werd gevraagd of ze nog wisten wie er nu beroofd werd en wat ze aan hadden enzo. en of ze hierover wilde getuigen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef MNR het volgende:
Voorbeeld over wetenschappelijke gedachtes?
Wat ben jij gemeen.........quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
er staat al zoek de fout, stap 1 is dan woord voor woord lezen. ?!?
edit: ik zag deze op facebook... er stond toen al boven... kan jij de fout vinden? ik deed er 346234 minuten over....
Jeetje. Leuk. Thanksquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er werd een fragment getoond van een ruziende man/vrouw en dat er iets gejat werd. Aan de omstandres werd gevraagd of ze nog wisten wie er nu beroofd werd en wat ze aan hadden enzo. en of ze hierover wilde getuigen.
En ook dat er twee mensen als nepgetuigen optraden en foute feiten noemden.. Maar de werkelijke getuigen gingen hier gewoon in mee alsof het ook echt zo was (bv de vrouw had een rode jas aan.. ipv zwarte)
en dat je dan krijgt te weten hoe beinvloedbaar de hersenen zijn omdat ze stelkens nieuwe verbindingen leggen en wat je kan doen om dingen beter te onthouden.. dat soort dingetjes
Hahaha.quote:
Wat ben je ook een harteloos kreng. Totaal geen rekening houden met mensen zonder brain.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://natgeotv.com.au/tv/test-your-brain/
dat is nog het leukstequote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee, dat is positief. Ik kan me zo voorstellen dat ik er nog niet uit zou zijn, en dat er dan zo'n opmerking voorbij zou komen... ik zou echt kriebels ervan krijgen, hahaha. Snapte?
Die moeten hier maar niet komen tijdens de werkende urenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
Wat ben je ook een harteloos kreng. Totaal geen rekening houden met mensen zonder brain.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die moeten hier maar niet komen tijdens de werkende uren
Timing?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
De regen is weer losgebarsten in Dublinben weer zeiknat geregend in 10min lopen
![]()
Wel m'n collega's aangemoedigd bij de marathon!
Ja en? Jij komt ook niet op .com websites?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
Ja en? Jij komt ook niet op .com websites?
Gaat m'n bonus voor dit jaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:52 schreef 401k het volgende:
Altijd leuk, paniek op de markten. Een van de grootste derivatenfondsen heeft zojuist bankrupcy aangevraagd.
Hij heeft het net gekregen..... omdat ie niks meer had te doen.... ik heb nog wel wat te doen zeggen zequote:Op maandag 31 oktober 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daardoor kan hij hem wel nemen.. wat lief van jou om te werken
En dat weten ze al voor de komende twee maanden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft het net gekregen..... omdat ie niks meer had te doen.... ik heb nog wel wat te doen zeggen ze
Jij hebt liever dat je zo nutteloos als een manager bent?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef rival het volgende:
Mijn baas krijgt betaald verlof tot einde van het jaar en ik niet
betaald verlof vind ik nog best wel goed klinkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je zo nutteloos als een manager bent?
Ja iemand krijgt de verantwoordelijkheid over lopende projecten en 1 van de vennoten over de afdeling. (onze contracten(o.a.) worden niet verlengt (handige info erbijquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat weten ze al voor de komende twee maanden?
liever betaald verlof dan betaald hier zitten. duh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je zo nutteloos als een manager bent?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef rival het volgende:
Mijn baas krijgt betaald verlof tot einde van het jaar en ik niet
en dat ik het psychisch niet aan kanquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ook gaan zeuren dat je niets meer te doen hebt!
cool.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
Ik vind museumnacht echt geweldigDit jaar ga ik naar het tattoomuseum iig en het scheepvaart en verder maar even kijken. Stedelijk, tropen, van gogh en artis veel afgelopen jaren geweest dus die sla ik een keer over
Dan ga je toch gewoon naar huis? Haal je op een andere dag wel in?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:31 schreef Thornado het volgende:
pfft..gisteravond iets verkeerds gegeten...ben de hele dag al flink beroerd...en aan de werkdag komt geen einde..:'(
Hmm...heb net zelfs nog een extra afspraak gemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar huis? Haal je op een andere dag wel in?!
Lui wicht!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah helemaal niks gedaan behalve werken vandaag
Lui, vanavond kijk ik vooral naar uit. En die van jou?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah helemaal niks gedaan behalve werken vandaag
Was doet de machine, heb ik ook gedaan, beetje opgeruimt ook wel en ff gezogen, maar dat noem ik niet echt wat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Schandalig! Ik heb het huis schoongemaakt, was gedaan, alle administratie weggewerkt, ruzie gemaakt met ex, biggel's place uitgemest.
Nee, ik bedoel dan wassen, drogen en opvouwen he. Hell, ik heb zelfs gestreken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was doet de machine, heb ik ook gedaan, beetje opgeruimt ook wel en ff gezogen, maar dat noem ik niet echt wat.
Drogen duurt altijd eventjes, strijken doe ik morgen avond dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dan wassen, drogen en opvouwen he. Hell, ik heb zelfs gestreken!
Wanneer kom je hier op bezoek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
RESPECT!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
Als ik bij jou op bezoek kom, ga ik je was niet doen hoor.quote:
Kijk, dat wilde ik even horen. Dankjewel Noukquote:
Gaat, zit me te bedenken wat ik aan wil trekken naar halloweenfeest waar ik maar 2 uur ga blijven, omdat ik morgen moet werken en dan 's middags naar uitvaart moet enzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lui, vanavond kijk ik vooral naar uit. En die van jou?
Wanneer kom je hier de administratie doen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Schandalig! Ik heb het huis schoongemaakt, was gedaan, alle administratie weggewerkt, ruzie gemaakt met ex, biggel's place uitgemest.
Voor het strijken dan hč, de rest is niet zo bijzonderquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, dat wilde ik even horen. Dankjewel Nouk
Oeh dan kan ik meteen stiekem wat geld doorsluizenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier de administratie doen?
Ik ben een erg slechte huisvrouw, dus het is heel wat voor mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor het strijken dan hč, de rest is niet zo bijzonder![]()
Dat moet ik vanavond ook doen(was vouwen). Ik krijg al pijn in mijn rug als ik eraan denk.
Wasmand hoger zetten!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor het strijken dan hč, de rest is niet zo bijzonder![]()
Dat moet ik vanavond ook doen(was vouwen). Ik krijg al pijn in mijn rug als ik eraan denk.
Dat zou mij waarschijnlijk niet opvallen neequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik meteen stiekem wat geld doorsluizen
Heb niet echt veel plekken waar die kan staan..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef PeuRac het volgende:
Wasmand hoger zetten!
Ik zet alles altijd zo hoog mogelijk, dan heb ik geen last van m'n rug
Je hebt het gedaan en het is je gelukt? Ik zie niet in waarom je een slechte huisvrouw zou zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een erg slechte huisvrouw, dus het is heel wat voor mij
Op de strijkplank zetten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb niet echt veel plekken waar die kan staan..
[..]
Je hebt het gedaan en het is je gelukt? Ik zie niet in waarom je een slechte huisvrouw zou zijn...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb niet echt veel plekken waar die kan staan..
[..]
Je hebt het gedaan en het is je gelukt? Ik zie niet in waarom je een slechte huisvrouw zou zijn...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kan het wel. Doe het alleen niet vaak genoeg.
Jij kan het ook best! Je wilt het alleen niet, net als ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef Evie het volgende:
[..]Jeeej ben ik toch nog de slechtste huisvrouw op aarde.. (zei ze terwijl ze de was aan het vouwen was)
En het dan soort van vouwen en daar ook laten liggen tot je het weer nodig hebtquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef dawg het volgende:
als ik gewassen heb laat ik dat gerust een week op het rekje hangen zodat het 'goed droog is'.
Dan ben je geen slechte huisvrouw, dan leef je gewoon niet voor je huishouden! En dat lijkt me niet meer dan normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan het wel. Doe het alleen niet vaak genoeg.
'Vroeger' liet ik het ook hangen, tot ik alles weer aan heb gehadquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef dawg het volgende:
als ik gewassen heb laat ik dat gerust een week op het rekje hangen zodat het 'goed droog is'.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het dan soort van vouwen en daar ook laten liggen tot je het weer nodig hebt
nee, meestal is er weer een nieuwe schone was en heb ik de ruimte nodig. dus kom ik er dan niet meer onderuit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Vroeger' liet ik het ook hangen, tot ik alles weer aan heb gehad
dan doe jij dus het meeste werk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:40 schreef Ripley het volgende:
De geliefde doet de was draaien, wisselen en drogen en zo en ik doe 2 keer per week een stapel was opvouwen en opbergen
Ik doe het werk dat ik wel okay vindquote:
Ik heb niet gekookt vandaag godt, ben ik nu niet ouderwets?quote:
Nee gewoon luiquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet gekookt vandaag godt, ben ik nu niet ouderwets?
+1quote:
TV is bad for you!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
Verdrietig door verhaal @ tv over een jochie van 6 die door zijn ouders omwikkeld door gaas met een ketting om zijn nek in de kast werd gezet. People suck.
Ja dat blijkt wel weer.quote:
Dat denk jij, maar ondertussen is het een serie moordenaar in de dop.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
En nu is het een lieve gezonde tiener
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar ondertussen is het een serie moordenaar in de dop.
Die waren tenminste voorzichtig met hun kind. In tegenstelling tot alle andere ouders die hun kind maar naar de gevaarlijke buitenwereld laten gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
Verdrietig door verhaal @ tv over een jochie van 6 die door zijn ouders omwikkeld door gaas met een ketting om zijn nek in de kast werd gezet. People suck.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die waren tenminste voorzichtig met hun kind. In tegenstelling tot alle andere ouders die hun kind maar naar de gevaarlijke buitenwereld laten gaan.
Jij bent de misdadiger hier! Deze mensen weten nog wat zorgen maken is.
Een goed stoombad doet wonderen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:36 schreef Evie het volgende:
[..]Duurt veels te lang voordat jij gaar bent
![]()
Whahahahahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een goed stoombad doet wonderen.
Stoombadenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een goed stoombad doet wonderen.
"When nothing goes right.... go left"quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
Boh, ik zit mezelf in de weg!laat me eens ophouden!
Schoenen gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
Boh, ik zit mezelf in de weg!laat me eens ophouden!
Nee!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik ook voluit in de achteruit MNR?
No, not shoe relatedquote:
De schoenen van wie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee!
Trek die schoenen van ^ maar aan en trap iemand maar tegen z'n reet.
Dan is het jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, want ik had je uitgenodigd om mee te gaan combatten. Ga ik nu doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De schoenen van wie?En ik wil niet schoppen
Ja mezelf
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan is het jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, want ik had je uitgenodigd om mee te gaan combatten. Ga ik nu doen.
Ben ervandoor!
Wat je ook doet, doe iets leuks!
quote:
Ik wil je ook wel schoppen, dat is wat makkelijkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De schoenen van wie?En ik wil niet schoppen
Ja mezelf
1 november vrij. Behalve in Nederland.quote:
Wij houden de economie draaiende.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 november vrij. Behalve in Nederland.
Ik ook. De winkels zijn open morgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij houden de economie draaiende.
Latertje dus. Staat er wel wat lekkers voor je klaar straks?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Ripley het volgende:
Bwegh. Ik heb trek en wil naar huisBijna klaar gelukkig, helaas dan nog even meer dan een uur reizen
Beest ben je!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
Zo, douchen, schminken en op naar het volgende Halloweenfeest.
Goeie avond allemaal.
Ze zei daarstraks dat der vent niet kan kokenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Latertje dus. Staat er wel wat lekkers voor je klaar straks?
Have fun!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Ripley het volgende:
Bwegh. Ik heb trek en wil naar huisBijna klaar gelukkig, helaas dan nog even meer dan een uur reizen
Sushiquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks dat der vent niet kan kokenOf hij moet sushi gehaald hebben.
wordt je dan ook in je kont genaaid?quote:
Jij wel, als je dat zo graag wil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wordt je dan ook in je kont genaaid?
Nee, maar kan je verzekeren dat ze er goed uit ziet, Evie kan dat ook.quote:
Gezien?quote:
Thanksquote:
Nu jij nogquote:
Ajjjjquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks(ohja, wel lulig, vorige week met haar en een vriendinnetje van dr uit eten, nu is dat vriendinnetje van dr een beetje gek op me, die mag dus niks weten
)
quote:
Ik ken dat meisje niet/nauwelijks, dus het is jammer, maar kan me er niet heel druk over maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
AjjjjDat is niet leuk!! Hmz moet ook maar eens een knuffelkerel vinden hmzz...
Nehhh negeer die gevoelens nog even
Vertel! Wat, wie, waar?quote:
Die gaan niet op een openbaar forumquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
Ja, pics van dates! Jij ook snuit!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die gaan niet op een openbaar forum
quote:
Hahaha, dat is niet eerlijk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jawel, jij eerst, dan krijg je een foto
Thanks, vind ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
Ze is leuk hoor peu. Een echt oostbloksnoetje
Ahquote:
Nou ze ziet er echt leuk uit hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, vind ik ook.
Eigenlijk zijn we al geruime tijd erg goede vrienden, beide net uit een relatie, nu scharrelen we een beetje naast onze vriendschap
Stomme opmerkingen maken.quote:
Jammer, te laatquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
AjjjjDat is niet leuk!! Hmz moet ook maar eens een knuffelkerel vinden hmzz...
Nehhh negeer die gevoelens nog even
Hehehe snuitje is in love!quote:
Da's meer gebeurd het afgelopen jaar dus Evie hoeft nog niet alle hoop op te geven.quote:
Truequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meer gebeurd het afgelopen jaar dus Evie hoeft nog niet alle hoop op te geven.
Moet je nooit doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, vind ik ook.
Eigenlijk zijn we al geruime tijd erg goede vrienden, beide net uit een relatie, nu scharrelen we een beetje naast onze vriendschap
Nou volgens mij is het deze keer anders hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meer gebeurd het afgelopen jaar dus Evie hoeft nog niet alle hoop op te geven.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tijd zal het leren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
Nou volgens mij is het deze keer anders hoor.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Kom Evie, gaan we samen rouwen om het verlies van onze snuit
Ik zou nog maar niet teveel tranen plengen. Snuit heeft alles in zich om de eretitel übersingle te krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Kom Evie, gaan we samen rouwen om het verlies van onze snuit
Shit, is waar ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je nooit doenKom je nooit meer van ze af hihi
Nee, snuit is veel te leuk om single te blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou nog maar niet teveel tranen plengen. Snuit heeft alles in zich om de eretitel übersingle te krijgen.
Je weet dat ik je met geen vinger aanraak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij ff een massage komen geven?
Dat maakt het alleen maar bedenkelijker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Je weet dat ik je met geen vinger aanraak.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar bedenkelijker.
quote:
Dus jij laat me gewoon pijn lijden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet dat ik je met geen vinger aanraak.
Welke liefde?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij laat me gewoon pijn lijden?
Zo is de liefde tussen ons snel over he
Je kunt het blijven ontkennen maar diep in je hart weet je ook wel dat we voor elkaar bestemd zijn schatquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke liefde?Was ik weer dronken?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij ff een massage komen geven?
+1 en ik ga pleittequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij hoort die aan te bieden aan lieve vrouwen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt het blijven ontkennen maar diep in je hart weet je ook wel dat we voor elkaar bestemd zijn schat
Ik ken geen lieve vrouwenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij hoort die aan te bieden aan lieve vrouwen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt niet alles hebben wat je wil
Ik wil jou niet en bovendien ben ik al getrouwd.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou niet en bovendien ben ik al getrouwd.
Waar?quote:
En het gegeven dat je pertinent weigert tietenfoto's van jezelf te sturen, heeft ook een negatieve uitwerking op je beoordeling.quote:
Ja maar..quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het gegeven dat je pertinent weigert tietenfoto's van jezelf te sturen, heeft ook een negatieve uitwerking op je beoordeling.
Zie ik daar nou een geel envelopje?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een geel envelopje?
Deed je dat maar fout, dan deed je tenminste nog iets goeds.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Kut, heb ik 'm naar jou gestuurd?
Ik doe wel meer goed hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deed je dat maar fout, dan deed je tenminste nog iets goeds.
Met beiden heb ik nog geen ervaring.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik doe wel meer goed hoor.
Helaas ook een hoop stomme dingen
Ik welquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met beiden heb ik nog geen ervaring.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe teveel stomme dingen.
Ben veel te impulsief
Ik ben op dieet, niet over eten praten alsjeblieftquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben er goed in
maar zo heb ik vandaag wel 2x cake gekregenyumyumyum
http://www.havanabay.nl/i(...)icle&id=73&Itemid=40quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben op dieet, niet over eten praten alsjeblieft
mmmmm taartjes ijsjes chipjes jumjumjumquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben op dieet, niet over eten praten alsjeblieft
Je denkt toch niet dat ik zo stom ben om te klikken hequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.havanabay.nl/i(...)icle&id=73&Itemid=40
Klik dan op die 2e link! Daar is het zo goed eten he!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo stom ben om te klikken he
Ik heb net een zak kruidnoten op.quote:
Geniet ervan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |