Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.quote:
Nigga what????quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...quote:
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef rival het volgende:
Hackers in strijd met drugskartel Mexico
kijk, dat is nou nuttig bezig zijn ipv mijn sony netwerk platleggen
Dat. Officieel is het zelfs ziekteverlof omdat een werkgever moet goedkeurenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...
http://www.aandachtarbo.nl/quote:n ook zien we niet graag dat een werknemer door langdurig verzuim vervreemdt van zijn werksituatie! Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim - arbeidsverzuim, ook wel genaamd ziekteverlof (omdat u het als werkgever moet goedkeuren) - uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww, hmm dan moet je andere tieten zien te vinden
mietjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.
Wut. Rare jongens die arbo-artsen.quote:Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
En jij moet al werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Ja, we zitten op 1 lijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:13 schreef 401k het volgende:
[..]
Je wil niet overhaasten. Gewoon roeien met de riemen die je hebt, niet alleen jij, maar ook de manager. Als het goed is kan de bedrijfsarts gewoon netjes aangeven hoeveel uur hij denkt dat jij kan werken en vanaf daar ga je verder. En anders vraag je om een second opinion, bijvoorbeeld je huisarts of anderen in het traject van reintegratie.
Nee, over hete kolen! TSJAKKA(tm)!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!
Jij en werkgever? Jij en arts? Of jij en ik?quote:
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!
Waar zie jij dat ze moeten staan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/
Gewoon omhoog houden mbv een touw om hun nek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/
Hahaha. Jij en ik. Arbo arts weet ik nog niet (heeft nog een gesprek), maar tot nu toe altijd wel met hem op 1 lijn gezeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef 401k het volgende:
[..]
Nee, over hete kolen! TSJAKKA(tm)!!!
[..]
Jij en werkgever? Jij en arts? Of jij en ik?
Tuurlijk niet. Medewerkers die in een conflictsituatie zitten met hun werkgever horen niet bij de bedrijfsarts. Die moeten ergens anders iets regelen met elkaar.quote:
Goed idee!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon omhoog houden mbv een touw om hun nek.
Which reminds me of a song:quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed idee!
Als ze maar niet op de grond kwijlen.Stomme josti's
Wat erg dat je dat kent.quote:
voor de "ik meld me ziek want heb geen oppas voor mijn ongelukje" mensen misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh... een werkgever kan toch helemaal niet beoordelen of de 'verlof' aanvraag gegrond is?
En hoe kan een werkgever dat ruiken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
voor de "ik meld me ziek want heb geen oppas voor mijn ongelukje" mensen misschien?
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe kan een werkgever dat ruiken?
Zijn vraag blijft volgens mij staanquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe kan een werkgever dat ruiken?
ze zeggen het.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn vraag blijft volgens mij staan
[..]
Dan ben je gewoon domquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....
Misschien moet je eens langsgaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
ik lees net op facebook dat iemand "klantverwenner" van de maand is geworden... ik reageer er maar niet op
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
ik lees net op facebook dat iemand "klantverwenner" van de maand is geworden... ik reageer er maar niet op
Ja, had ik gisteren ook gelezen... totaal geen interessant artikel..quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nu al 3 x dit gelezen:
'Nikkie Plessen is geen lesbol meer'
http://www.nu.nl/achterkl(...)een-losbol-meer.html
Dat is het inderdaad niet, maar ik ben al 3x voorbij de titel gescrolld en lees dus iedere keer hetzelfde...quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef MNR het volgende:
Ja, had ik gisteren ook gelezen... totaal geen interessant artikel..
lesbol.. dacht even dat het een typfout was van nu.nl.. maar is van jouquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nu al 3 x dit gelezen:
'Nikkie Plessen is geen lesbol meer'
http://www.nu.nl/achterkl(...)een-losbol-meer.html
Die was van mij inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
lesbol.. dacht even dat het een typfout was van nu.nl.. maar is van jou
Bij mij duurde dat ook erg lang inderdaad..quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik keek vanmorgen hiernaar... en ik zag het echt niet
hoe simpelquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
De 9, die is roze. En roze is fout op elk mogelijke manier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha leuk zijn die he!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Vraag ik notabena zelf een heropvoering van een database, en dan nog vreemd opkijken als mijn code (tijdelijk) niet meer werkt omdat de DB niet gevonden kan worden.... Peukie tijd lijkt me
instantly.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
De 5 heeft de verkeerde kleur. Kunnen enkel met mengen met 5 kleuren gemaakt worden, die staan niet in het rijtje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo dacht ik dus ook... in die richting. Way offquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef 401k het volgende:
[..]
De 5 heeft de verkeerde kleur. Kunnen enkel met mengen met 5 kleuren gemaakt worden, die staan niet in het rijtje.
ook dat jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet al hoe goed ze kan verwennen?
Afkortingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:30 schreef 401k het volgende:
[..]
Stelletje neurts. Ik mag het nu over de MA en RSI van GS hebben.
De truc bij die (en ook die met dat je in een stuk tekst de f-en moet tellen) is dat het zo'n gewoon woord is, dat je er, als je de taal goed kent, erover heen leest.quote:
"of "quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De truc bij die (en ook die met dat je in een stuk tekst de f-en moet tellen) is dat het zo'n gewoon woord is, dat je er, als je de taal goed kent, erover heen leest.
Ik zie hem!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De truc bij die (en ook die met dat je in een stuk tekst de f-en moet tellen) is dat het zo'n gewoon woord is, dat je er, als je de taal goed kent, erover heen leest.
Incl mok?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week weer 2,5 uur over SOA gehad.
Jawel, maar na zo'n speurtocht als vanmorgen ben ik altijd extra blij als ik een soortgelijk themaatje dan direct ziequote:
Kun je er meer over vertellen? Of is dat het?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Gister naar soort van breintraining op nat.geo gekeken. best leuk programma![]()
Beetje testjes doen met geheugen/gezichtsbedrog en dergelijke. Maar dan ook met de wetenschappelijke gedachtes erachter.
wat wil je weten dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je er meer over vertellen? Of is dat het?
er staat al zoek de fout, stap 1 is dan woord voor woord lezen. ?!?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er werd een fragment getoond van een ruziende man/vrouw en dat er iets gejat werd. Aan de omstandres werd gevraagd of ze nog wisten wie er nu beroofd werd en wat ze aan hadden enzo. en of ze hierover wilde getuigen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef MNR het volgende:
Voorbeeld over wetenschappelijke gedachtes?
Wat ben jij gemeen.........quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
er staat al zoek de fout, stap 1 is dan woord voor woord lezen. ?!?
edit: ik zag deze op facebook... er stond toen al boven... kan jij de fout vinden? ik deed er 346234 minuten over....
Jeetje. Leuk. Thanksquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er werd een fragment getoond van een ruziende man/vrouw en dat er iets gejat werd. Aan de omstandres werd gevraagd of ze nog wisten wie er nu beroofd werd en wat ze aan hadden enzo. en of ze hierover wilde getuigen.
En ook dat er twee mensen als nepgetuigen optraden en foute feiten noemden.. Maar de werkelijke getuigen gingen hier gewoon in mee alsof het ook echt zo was (bv de vrouw had een rode jas aan.. ipv zwarte)
en dat je dan krijgt te weten hoe beinvloedbaar de hersenen zijn omdat ze stelkens nieuwe verbindingen leggen en wat je kan doen om dingen beter te onthouden.. dat soort dingetjes
Hahaha.quote:
Wat ben je ook een harteloos kreng. Totaal geen rekening houden met mensen zonder brain.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://natgeotv.com.au/tv/test-your-brain/
dat is nog het leukstequote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee, dat is positief. Ik kan me zo voorstellen dat ik er nog niet uit zou zijn, en dat er dan zo'n opmerking voorbij zou komen... ik zou echt kriebels ervan krijgen, hahaha. Snapte?
Die moeten hier maar niet komen tijdens de werkende urenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
Wat ben je ook een harteloos kreng. Totaal geen rekening houden met mensen zonder brain.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die moeten hier maar niet komen tijdens de werkende uren
Timing?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
De regen is weer losgebarsten in Dublinben weer zeiknat geregend in 10min lopen
![]()
Wel m'n collega's aangemoedigd bij de marathon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |