Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.quote:
Nigga what????quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...quote:
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef rival het volgende:
Hackers in strijd met drugskartel Mexico
kijk, dat is nou nuttig bezig zijn ipv mijn sony netwerk platleggen
Dat. Officieel is het zelfs ziekteverlof omdat een werkgever moet goedkeurenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...
http://www.aandachtarbo.nl/quote:n ook zien we niet graag dat een werknemer door langdurig verzuim vervreemdt van zijn werksituatie! Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim - arbeidsverzuim, ook wel genaamd ziekteverlof (omdat u het als werkgever moet goedkeuren) - uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww, hmm dan moet je andere tieten zien te vinden
mietjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.
Wut. Rare jongens die arbo-artsen.quote:Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
En jij moet al werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Ja, we zitten op 1 lijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:13 schreef 401k het volgende:
[..]
Je wil niet overhaasten. Gewoon roeien met de riemen die je hebt, niet alleen jij, maar ook de manager. Als het goed is kan de bedrijfsarts gewoon netjes aangeven hoeveel uur hij denkt dat jij kan werken en vanaf daar ga je verder. En anders vraag je om een second opinion, bijvoorbeeld je huisarts of anderen in het traject van reintegratie.
Nee, over hete kolen! TSJAKKA(tm)!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!
Jij en werkgever? Jij en arts? Of jij en ik?quote:
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!
Waar zie jij dat ze moeten staan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/
Gewoon omhoog houden mbv een touw om hun nek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan je tegen de muur staan als je in een rolstoel zit/
Hahaha. Jij en ik. Arbo arts weet ik nog niet (heeft nog een gesprek), maar tot nu toe altijd wel met hem op 1 lijn gezeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef 401k het volgende:
[..]
Nee, over hete kolen! TSJAKKA(tm)!!!
[..]
Jij en werkgever? Jij en arts? Of jij en ik?
Tuurlijk niet. Medewerkers die in een conflictsituatie zitten met hun werkgever horen niet bij de bedrijfsarts. Die moeten ergens anders iets regelen met elkaar.quote:
Goed idee!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon omhoog houden mbv een touw om hun nek.
Which reminds me of a song:quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed idee!
Als ze maar niet op de grond kwijlen.Stomme josti's
Wat erg dat je dat kent.quote:
voor de "ik meld me ziek want heb geen oppas voor mijn ongelukje" mensen misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh... een werkgever kan toch helemaal niet beoordelen of de 'verlof' aanvraag gegrond is?
En hoe kan een werkgever dat ruiken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
voor de "ik meld me ziek want heb geen oppas voor mijn ongelukje" mensen misschien?
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe kan een werkgever dat ruiken?
Zijn vraag blijft volgens mij staanquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe kan een werkgever dat ruiken?
ze zeggen het.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn vraag blijft volgens mij staan
[..]
Dan ben je gewoon domquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die bellen met dat soort "ziek"meldingen... serieus....
Misschien moet je eens langsgaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef rival het volgende:
ik lees net op facebook dat iemand "klantverwenner" van de maand is geworden... ik reageer er maar niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |