Nou en, ik heb weer gelachen en wat n domper voor Leonardquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:20 schreef Komakie het volgende:
Die laatste aflevering had zijn goede momenten hoewel hij ongelooflijk voorspelbaar was. Nadat je het stukje voor de openingstune had gezien wist je al precies hoe de aflevering zou gaan lopen (misschien wel binnen de eerste minuut)
Het is Bazinga!; het woord is zelfs geregistreerd door Warner Bros.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:08 schreef B4llistic het volgende:
Volgens mijn ondertitels is het altijd "Buzinga"
quote:BAZINGA!
On Tuesday, January 04, 2011, a U.S. federal trademark registration was filed for BAZINGA! by Warner Bros. Entertainment Inc., Burbank, CA 91522. The USPTO has given the BAZINGA! trademark serial number of 85210353. The current federal status of this trademark filing is FIRST EXTENSION - GRANTED. The correspondent listed for BAZINGA! is JANET A. KOBRIN of WARNER BROS., 4000 WARNER BOULEVARD, BRIDGE BUILDING NORTH, 5TH FLOOR BURBANK, CA 91522 .
De schrijvers zouden in ieder geval wat creatiever voor haar mogen schrijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat is er mis met Amy? Zij verdient een eigen serie
Ik weiger TBBT met ondertitels te kijken, die humor is nauwelijks te vertalen volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:08 schreef B4llistic het volgende:
Ik weiger sowieso series met ondertiteling te kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weiger TBBT met ondertitels te kijken, die humor is nauwelijks te vertalen volgens mij.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is Bazinga!; het woord is zelfs geregistreerd door Warner Bros.
[..]
Ondertitelingquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:08 schreef B4llistic het volgende:
‘Buzinga’ komt ook in de Engelse ondertiteling voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ondertiteling. Ik heb wel eens een serie gedownload waar perongeluk Nederlandse ondertitels in stonden. Met al die consequente d/t fouten die daarin stonden verbaast het me niks dat ze ook 'Bazinga' verkeerd schrijven
.
Dat is toch ook de bedoeling? Big Bang is een comedyserie met als doel je 20 minuten per week te vermaken, Boardwalk Empire een HBO-kwaliteitsserie met doorlopende verhaallijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb BBT nooit een serie gevonden waarvoor ik echt ging zitten, leuk vermaak tussendoor, meer niet.
Boardwalk Empire, daar ga ik nou even voor zitten.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat mij betreft een prima conclusie. Ik snap niet zo goed waarom je voor zulke tv uberhaupt thuis zou blijven, zoals sommige mensen hier.
Ik vraag me af hoeveel er voor thuis blijven. Ik denk dat de meesten toch gewoon downloaden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat mij betreft een prima conclusie. Ik snap niet zo goed waarom je voor zulke tv uberhaupt thuis zou blijven, zoals sommige mensen hier.
Idem, en geen reclamequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel er voor thuis blijven. Ik denk dat de meesten toch gewoon downloaden.
Ik blijf in ieder geval voor geen enkel tv programma thuis. Downloaden is mooi
Echt waarquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
De schrijvers zouden in ieder geval wat creatiever voor haar mogen schrijven.
Hilarisch vind ik haar nu niet meteen, maar ik vind haar zeker wel een meerwaarde hebben (net als Bernadette). Die 4 jongens bleven wel leuk, maar Penny werd steeds saaier en saaier, we zitten in seizoen 5 en het lijkt erop alsof men nog steeds niet weet wat men met het personage wil. Op dat vlak was er gewoon nood aan een injectie van iets nieuws.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Echt waarIk vind haar werkelijk hilarisch.
Humor is sowieso moeilijk te vertalen. Zonder ondertitels kijken is de enige manier om het allemaal goed mee te krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weiger TBBT met ondertitels te kijken, die humor is nauwelijks te vertalen volgens mij.
Klopt, Penny is de laatste tijd wat saai. Ze zit nu ook in een moeilijk pakket. Vroeger begreep ze nooit iets van de heren dus was het makkelijk dom blondje spelen. Nu is het een stuk lastiger omdat ze veel ook wel weet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hilarisch vind ik haar nu niet meteen, maar ik vind haar zeker wel een meerwaarde hebben (net als Bernadette). Die 4 jongens bleven wel leuk, maar Penny werd steeds saaier en saaier, we zitten in seizoen 5 en het lijkt erop alsof men nog steeds niet weet wat men met het personage wil. Op dat vlak was er gewoon nood aan een injectie van iets nieuws.
Engelse ondertitels, precies wat er gezegd wordt. Gebruik ik eigenlijk altijd, krijg sommige uitdrukkingen anders niet (goed) mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Humor is sowieso moeilijk te vertalen. Zonder ondertitels kijken is de enige manier om het allemaal goed mee te krijgen.
Ik vind haar geen slecht karakter. Ik bedoel eigenlijk dat men meer met het karakter zou kunnen doen. Ze is behoorlijk voorspelbaar nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Echt waarIk vind haar werkelijk hilarisch.
Het "probleem" van Penny is dat ze in eerdere seizoenen nog geen paar veters kon strikken bij wijze vanquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hilarisch vind ik haar nu niet meteen, maar ik vind haar zeker wel een meerwaarde hebben (net als Bernadette). Die 4 jongens bleven wel leuk, maar Penny werd steeds saaier en saaier, we zitten in seizoen 5 en het lijkt erop alsof men nog steeds niet weet wat men met het personage wil. Op dat vlak was er gewoon nood aan een injectie van iets nieuws.
Laatste aflevering nogquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is Steward (die stripboekwinkeleigenaar) eigenlijkDie was altijd wel grappig
Picca voor the Wall of Fame hehe, 1 van de weinigen die een chick scoren in de stripboekwinkelquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Laatste aflevering nog
[ afbeelding ]
Penny moet vooral doen waar ze goed in isquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Moet de laatste nog kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Laatste aflevering nog
[ afbeelding ]
En als je chips zit te vreten of iemand lult er doorheen kan je nog lezen wat ze zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:01 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Engelse ondertitels, precies wat er gezegd wordt. Gebruik ik eigenlijk altijd, krijg sommige uitdrukkingen anders niet (goed) mee.
Idd. Mensen die geen ondertitels hebben kunnen echt niet alle grappen snappen, tenzij je natuurlijk uit Amerika komt, maar NLers?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef JDx het volgende:
[..]
En als je chips zit te vreten of iemand lult er doorheen kan je nog lezen wat ze zeggen.
Ja hoor, gaat prima. Desnoods spoel ik een stukje terug, maar dat is zelden nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Idd. Mensen die geen ondertitels hebben kunnen echt niet alle grappen snappen, tenzij je natuurlijk uit Amerika komt, maar NLers?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Idd. Mensen die geen ondertitels hebben kunnen echt niet alle grappen snappen, tenzij je natuurlijk uit Amerika komt, maar NLers?
Ik heb het over engelse ondertiteling.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hoe hij ook die chick wilde versierenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:14 schreef 46 het volgende:
[..]
Picca voor the Wall of Fame hehe, 1 van de weinigen die een chick scoren in de stripboekwinkel
Vooroordelen hoe iemand er uit moet zien die strips leestquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef TheGOAT het volgende:
Lol trouwens over wat 'niet waarheidsgetrouw' was, een paar pagina's terug. Dacht net pas dat het ook niet heel erg waarheidsgetrouw is dat een nerd door een best wel knap meisje in een stripwinkel om z'n nummer gevraagd wordt
Voor de Amy-fansquote:
Zack!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:57 schreef Angelof9 het volgende:
Penny moet weer domme jongens gaan daten ofzo. Ze is echt nutteloos nu.
quote:
Zack is een koningquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:29 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zack: One question. How can you be sure it won’t blow up?
Leonard: The laser?
Zack: The moon.
[...]
Leonard: Don’t worry about the moon. We, we set our laser to stun.
Zack: Smart.
Ohwquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
posten uit naam van gebande is zelf een ban krijgen he
Lijkt me niet (zie het ook niet trouwens), zal wel contractueel vastgelegd zijn dat ze niet dikker mag worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Jivis het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Penny elke aflevering dikker?
Ik had het gevoel ook dat ze iets was aangekomen. Niks ergs ofzo natuurlijk, maar een paar kilootjes erbij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Jivis het volgende:
Zij is niet dikquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Jivis het volgende:
Penny-Penny.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef Orbeatle het volgende:
Wat is eigenlijk de achternaam van Penny?
quote:
Daarom. Ze heet Penny Penny-Penny.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef Mry het volgende:
[..]![]()
Er wordt toch overduidelijk regelmatig Penny-Penny-Penny gezegd.
Misschien dat zack een keer terug kan komen met een (natuurlijk olie domme) vraag aan leonard ofzo. of dat hij penny via hem wil terug winnen ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef Mry het volgende:
[..]![]()
Er wordt toch overduidelijk regelmatig Penny-Penny-Penny gezegd.
Ik hoop trouwens niet dat Penny Zack terug haalt. Er is nu weer ruimte voor Leonard en Penny en dan krijgt Penny dus ook meteen weer een grotere rol.
Maar in 1 aflevering komt die pa van haar langs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:54 schreef Tegan het volgende:
Dat weet niemand.
Ik vind het ook irritant dat die niet bestaat.
Wyatt heette hij, maar ook op IMDB geen achternaam te vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Maar in 1 aflevering komt die pa van haar langs.
Noemen ze hem dan niet mr. [insert achternaam] ofzo?
Nee he?
Lame!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wyatt heette hij, maar ook op IMDB geen achternaam te vinden.
knock knock knockquote:
quote:
Soort Cosmo Kramerquote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef Komakie het volgende:
Wat boeit het mensen dat ze niet de achternaam van Penny niet weten
Looooooolquote:
En dat terwijl zij eigenlijk gewoon het leukste personage is. Dat gezeik met Sheldon heb ik al wel gehad eigenlijk. Iedere keer hetzelfde. Maar omdat de man prijzen heeft gewonnen, hangen ze nu iedere aflevering aan hem op. Helaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef Breekfast het volgende:
Penny is de laatste tijd wel weinig te zien in de afleveringen eigenlijk.
Serieus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Lijkt me niet (zie het ook niet trouwens), zal wel contractueel vastgelegd zijn dat ze niet dikker mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |