Jij ook, of ga je niet slapen?quote:
luister m voor de gein eens voor je gaat slapen, slaap je beter van.quote:
Succes, ik heb morgen vrij, ga wel leuke dingen doen met you know who.quote:
I like... wat denk je dat ik aan het doen ben?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef dawg het volgende:
[..]
luister m voor de gein eens voor je gaat slapen, slaap je beter van.
nighty night eviechickie.
oooh later vertellen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Succes, ik heb morgen vrij, ga wel leuke dingen doen met you know who.
Ik vertel je later deze week alles, we skypen dan wel ff. Dikke knuf!quote:
Top nummertjequote:
Als het WEER niet is dan is het een hint denk ik.quote:
Dat kan nooit de reden zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
Als het WEER niet is dan is het een hint denk ik.
Ik denk dat Q een hekel heeft aan mensen uit het oosten
Vast niet.quote:
Ik had het niet van m verwachtquote:
Onmogelijk! Dat zou hem vriendjes schelen op Facebook, en daar moet hij er zoveel mogelijk van hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gotta catch em all!quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onmogelijk! Dat zou hem vriendjes schelen op Facebook, en daar moet hij er zoveel mogelijk van hebben.
Jij kan beter!quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:04 schreef Godtje het volgende:
Ik weet niet of ik deze nieuwe makeup stylo echt heel mooi vind.![]()
[ afbeelding ]
Je had gehoopt dat hij je een beetje zou oppoetsen?quote:
Als hij het niet doet, wie dan wel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat hij je een beetje zou oppoetsen?
Truequote:
Ja ik kan er weinig begrip voor opbrengen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:29 schreef Godtje het volgende:
Wat een tuig zit daar toch![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)cupy_vs_pownews.html
http://www.dumpert.nl/med(...)_powned_filmpje.html
Prima dat recht op staken, demonstreren, etc maar het is altijd weer een zelfde groep die het verpest.
Dit stelt echt niks voor. Ze vragen er gewoon om dat de ME met honden en knuppels langs komt om vervolgens te gaan janken.
Agressieve simpele zielen. Demonstreren en dan geen media willen spreken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan er weinig begrip voor opbrengen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Agressieve simpele zielen. Demonstreren en dan geen media willen spreken.![]()
Volgens mij is het hele idee dat je gehoord moet worden.
Een woordvoerder hebben en je de mond laten snoeren.![]()
De hells angels zijn nog vrijer als individu.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Agressieve simpele zielen. Demonstreren en dan geen media willen spreken.![]()
Volgens mij is het hele idee dat je gehoord moet worden.
Een woordvoerder hebben en je de mond laten snoeren.![]()
De hells angels zijn nog vrijer als individu.
Zo eens ben ik met je!quote:
Een jaartje of 16 worden ze meestal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Zo, maar weer eens op het werk.
Kan iemand mij vertellen wanneer mijn kater voorbij is?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Echt wel. Geen koppijn meer, maar wel een algeheel brakheidsgevoel. Wat je ook, vrijdag flink gezopen en zaterdag twee keer zoveel.quote:
Ik had er zaterdag de puf niet meer voorquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Echt wel. Geen koppijn meer, maar wel een algeheel brakheidsgevoel. Wat je ook, vrijdag flink gezopen en zaterdag twee keer zoveel.
Ach, jij bent wel wat gewend tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Geen koppijn meer, maar wel een algeheel brakheidsgevoel. Wat je ook, vrijdag flink gezopen en zaterdag twee keer zoveel.
Jawel, van toen ik nog jong wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, jij bent wel wat gewend toch
quote:
Hoe staat het klussen babs, loop je op schema?quote:
Nee, beginnen iets achter te lopen. Ontdekken nogal wat dingen bij het slopen. Muren die niet even diep zijn, kromme muren, muren die op gaten staan. Maar goed, raamwerk van de badkamer staat nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe staat het klussen babs, loop je op schema?
Maar dat is vaak zo met verbouwen he, van die onverwachte dingen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, beginnen iets achter te lopen. Ontdekken nogal wat dingen bij het slopen. Muren die niet even diep zijn, kromme muren, muren die op gaten staan. Maar goed, raamwerk van de badkamer staat nu.
Waar zou jij anders moeten wonen hequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Zeker in een oud huis oude hoerenkeet
2015.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Zeker en wij zijn allemaal goden dat we dat overleven!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan is de wereld toch al vergaan. Wel vier keer ofzo.
Arme babs, met een kater de apocalyps door moetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan is de wereld toch al vergaan. Wel vier keer ofzo.
Jij denkt dat ik dan niet ga zuipen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme babs, met een kater de apocalyps door moeten
Snel de kater wegzuipen zo lang het nog kan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dan niet ga zuipen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja precies!
Oh kut, ik heb een kater
Oh kut, een huge ass meteoriet komt recht op ons af
* stbabylon pakt biertje
Misschien wel verstandig, dan maak je het niet echt meequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme babs, met een kater de apocalyps door moeten
Dan liever bezopen dan met een katerquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig, dan maak je het niet echt mee
Dan moet je hem echt zo'n beetje recht op je kop krijgen. Anders kan je in de laatste paar seconden van je leven de vurige hel in de verte op je af zien komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, ligt eraan waar hij neer komt, als dat op Nederland is, is het heel snel voorbij. Merk je niet eens.
Met een snelheid van ruim over de 1000km/h, dus och.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je hem echt zo'n beetje recht op je kop krijgen. Anders kan je in de laatste paar seconden van je leven de vurige hel in de verte op je af zien komen.
Meet was gezellig. Klein groepje, maar gezelllig. Wel teveel gezopen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
Hoe was de meet, Baby? Of moet ik teruglezen?
Zo eerst maar even een saucijzenbroodje halen bij de bakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloersquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
Zo eerst maar even een saucijzenbroodje halen bij de bakker.
Onmogelijk! Teveel zuipen bestaat niet!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meet was gezellig. Klein groepje, maar gezelllig. Wel teveel gezopen...
Echt? Zou er niet aan moeten denken zo vroeg.quote:
Comazuipen is goed?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Onmogelijk! Teveel zuipen bestaat niet!
Vanaf 10 uur mag hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Zou er niet aan moeten denken zo vroeg.
quote:
My tummy?quote:
Nee hoor, hier zitten er ook al wat blikjes energy drink inquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dorst maar het is nog te vroeg voor een liter cola he?
Water drinken danquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dorst maar het is nog te vroeg voor een liter cola he?
Is toch leuk joh, midgetgolfenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
OMG ik zap langs rtllounge, eoa verlengde van die pepper datingsite, met 1 single die dan kan kiezen uit 4 potentiele dates.Wat een sufkutten allemaal
![]()
En midgetgolfen op je eerste date
Oh god en daarna gaat ie een lamzakkerig gedichtje voor haar maken. Haar kop zei genoegquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god en daarna gaat ie een lamzakkerig gedichtje voor haar maken. Haar kop zei genoeg
ik zie het alweer, daten is sowieso horror, maar via een datingsitequote:
Het golfen was inderdaad nogal sufquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god en daarna gaat ie een lamzakkerig gedichtje voor haar maken. Haar kop zei genoeg
Ligt eraan voor wiequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goede seks, dus dat kan wel even duren dan.
Oh en hij had rood haar. En een matje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goede seks, dus dat kan wel even duren dan.
Is je WA kapot?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en hij had rood haar. En een matje.Vergeet die hele seks maar CL.
Ik denk het.quote:
Mijn Willem-Alexander?quote:
Ik heb nu een beeld van jou aan de zijde van willem alexander met koninginnedag in mijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van jou aan de zijde van willem alexander met koninginnedag in mijn hoofd.
Het volk zal niet weten wat hen overkomt.
Na wat flessen wodka welquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik doe niet mee aan die lullige spelletjes.
Dat maakt alles leukerquote:
Kan best leuk zijn hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zie het alweer, daten is sowieso horror, maar via een datingsite
Het lijkt me echt vreselijkquote:
Prins Pils en Prinses Vodka. Sounds like a match from heaven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van jou aan de zijde van willem alexander met koninginnedag in mijn hoofd.
Het volk zal niet weten wat hen overkomt.
Midgetgolfen is wat je gaat doen als je niet meer neukt met elkaarquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Midgetgolfen is wat je gaat doen als je niet meer neukt met elkaar
Ik niet!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:00 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Prins Pils en Prinses Vodka. Sounds like a match from heaven.Ik ben vóór.
Ja weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen eigenlijk. Zo geforceerd ofzo.quote:
Ja daten op zich kan heel leuk zijn!quote:
zou niet zo hoeven zijn.... snap wel wat je bedoelt..quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen eigenlijk. Zo geforceerd ofzo.
quote:
Weggegooid geld! Kappen met die subsidie! Alsof Henk & Ingrid hun klaverjasavond willen opofferen om naar een duf museum te gaan!quote:
Allemaal linkse hobbies.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weggegooid geld! Kappen met die subsidie! Alsof Henk & Ingrid hun klaverjasavond willen opofferen om naar een duf museum te gaan!
Dit land is niet voor jou!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
Ik vind museumnacht echt geweldigDit jaar ga ik naar het tattoomuseum iig en het scheepvaart en verder maar even kijken. Stedelijk, tropen, van gogh en artis veel afgelopen jaren geweest dus die sla ik een keer over
In Amsterdam is wel wat meer te zien dan in Utrecht natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
Ik vind museumnacht echt geweldigDit jaar ga ik naar het tattoomuseum iig en het scheepvaart en verder maar even kijken. Stedelijk, tropen, van gogh en artis veel afgelopen jaren geweest dus die sla ik een keer over
Misschien wel, ben weinig in Utrecht anar het museum geweestquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Amsterdam is wel wat meer te zien dan in Utrecht natuurlijk
PvdA.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ripley en CL zijn blijkbaar van die linkse geitenwollensokkenknuffelaars
Door de vara en sbs zitten ineens de zalen van diverse cabaretiers vol die leuker waren toen ze nog onbekend warenquote:
vertel mij wat, vanaf 9:00 meteen raakquote:
Maar voor mijn gevoel is de volgorde verkeerd. Ik ga op date omdat ik een leuke man leer kennen. Op zo'n site ben ik kennelijk op zoek naare en date en zoek daar een man bij. Of zo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook gedate via 'zo'n' site en heb heel leuke dates gehad, en verschrikkelijke
Snel afgeleid, je vindt wat je doet niet interessant... je hebt leukere dingen te doen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. weet niet wat het is, maar laatste tijd kan ik me niet echt op m'n werk concentreren![]()
Omdat ze hierdoor hogerop kunnen komen, meer macht/geld of wat dan ook?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:20 schreef MNR het volgende:
Waarom? Leg me uit... hebben sommige mannen (weet niet of het daar aan ligt, maar hey, de persoonlijkheid dan) de mogelijkheid om een functie te bekleden die TO-TAAL niet aan hen gewijd is???
Ja, heb woensdagmorgen gesprek met manager en heb er nu al een "allergische" reactie op. Beeeeh!
Momenteel zijn inderdaad de iets minder leuke taakjes.. maar meestal betekend dat gewoon iets meer afleiding zoeken. Nu is het vooral afleiding en af en toe beetje werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:24 schreef MNR het volgende:
Snel afgeleid, je vindt wat je doet niet interessant... je hebt leukere dingen te doen?
Ja, hij heeft macht en hij heeft me aangegeven dat hij er niet mee om kan gaan dat ik zijn 'leidinggevendheid' niet accepteer. Nee, nogal logisch als het dwangmatig gedoe is ipv van managen met een beetje people skills. Heb ook nog zoiets als een mening!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze hierdoor hogerop kunnen komen, meer macht/geld of wat dan ook?
[..]
Heb je er last van? Bedoel, iedereen heeft dat wel eens..quote:Momenteel zijn inderdaad de iets minder leuke taakjes.. maar meestal betekend dat gewoon iets meer afleiding zoeken. Nu is het vooral afleiding en af en toe beetje werkenTis echt erg gewoon.
Nogalquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Ah dat heb ik ook wel eens Cue, dat is kut.
Dus eigenlijk moeten we je hard wegjagen nu?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nogalzeker omdat het werk nu echt even veel concentratie nodig heeft wil ik wat af kunnen krijgen
Ow god die zijn erg ja! Er is dus al gene natuurlijk overwicht, hij eist in die zin 'respect' voor zijn functie/persoon. En als ie het niet krijgt zou ie het liefst in het hoekje gaan huilen want hij snapt het maar niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef MNR het volgende:
Ja, hij heeft macht en hij heeft me aangegeven dat hij er niet mee om kan gaan dat ik zijn 'leidinggevendheid' niet accepteer. Nee, nogal logisch als het dwangmatig gedoe is ipv van managen met een beetje people skills. Heb ook nog zoiets als een mening!!
Natuurlijk mag het ook wel even. Maar vind het gewoon verdomde irritant omdat ik wel wil.quote:Heb je er last van? Bedoel, iedereen heeft dat wel eens..
Als ik echt (volledige) concentratie nodig heb, helpt het sowieso om mijn webbrowser te sluitenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nogalzeker omdat het werk nu echt even veel concentratie nodig heeft wil ik wat af kunnen krijgen
Waarom moeten werkende vrouwen bij zaken die hun niet aanstaan op het werk altijd meteen een relatie zoeken met het andere geslacht?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:20 schreef MNR het volgende:
Waarom? Leg me uit... hebben sommige mannen (weet niet of het daar aan ligt, maar hey, de persoonlijkheid dan) de mogelijkheid om een functie te bekleden die TO-TAAL niet aan hen gewijd is???
Ja, heb woensdagmorgen gesprek met manager en heb er nu al een "allergische" reactie op. Beeeeh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moeten werkende vrouwen bij aken die hun niet aanstaan op het werk altijd meteen een relatie zoeken met het andere geslacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist wel dat je het kon!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Juist! Natuurlijk evenwicht. Jij snapt het!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow god die zijn erg ja! Er is dus al gene natuurlijk overwicht, hij eist in die zin 'respect' voor zijn functie/persoon. En als ie het niet krijgt zou ie het liefst in het hoekje gaan huilen want hij snapt het maar niet.
[..]
Natuurlijk mag het ook wel even. Maar vind het gewoon verdomde irritant omdat ik wel wil.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moeten werkende vrouwen bij zaken die hun niet aanstaan op het werk altijd meteen een relatie zoeken met het andere geslacht?Mind de haakjes schat, de haakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En generaliseren is af en toe verdomd lekker!
You're never fully dressed until you wear a smile
Zal ik inderdaad moeten doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik echt (volledige) concentratie nodig heb, helpt het sowieso om mijn webbrowser te sluitenEn alle dingen die me af kunnen leiden, te isoleren. Dan stel ik mezelf een doel van. Okay, hoelang heb ik ervoor nodig? Stel dat het 6 uur is (ik noem maar een dwarsstraat) en dat het het einde van de week af moet zijn, dan "plan" ik in dat ik per dag 2 uur van die taak oppak.
Ik heb er geen zin in, maar met kleine beetjes, zie ik er minder tegenop om het "aan te pakken". En je komt toch iedere dag een stapje vooruitTadaaaa! Werkt voor mij heel goed.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist! Natuurlijk evenwicht. Jij snapt het!
Ahhh... wat een verademing
Hahaha!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]graag gedaan. Soms ligt het gewoon echt aan die mannen
Mannen met natuurlijk overwicht vind ik zwaar aantrekkelijk! (persoonlijkheidquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
Mijn baas heeft te veel natuurlijk overwicht, die is gewoon eng.
Nee, deze is gewoon arrogant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Mannen met natuurlijk overwicht vind ik zwaar aantrekkelijk! (persoonlijkheid).
zolang t maar geen natuurlijk overgewicht isquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Het feit dat je het meldt, ook al staat het tussen haakjes, is ook een signaal dat jouw mening al behoorlijk vaststaat. Daarmee geloof je ongetwijfeld ook dat de frictie tussen jullie twee volledig aan hem ligt, en zul je niet geneigd zijn om te kijken wel rol je nou zelf speelt in het geheel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
Mind de haakjes schat, de haakjes
En generaliseren is af en toe verdomd lekker!
Ow, haha. Met arrogantie daarentegen heb ik geen problemen. Daar moet ik altijd om lachen.quote:
LOL!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang t maar geen natuurlijk overgewicht is
Bierbuik FTW!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang t maar geen natuurlijk overgewicht is
The opposite. Ik sta open voor feedbackquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je het meldt, ook al staat het tussen haakjes, is ook een signaal dat jouw mening al behoorlijk vaststaat. Daarmee geloof je ongetwijfeld ook dat de frictie tussen jullie twee volledig aan hem ligt, en zul je niet geneigd zijn om te kijken wel rol je nou zelf speelt in het geheel.
Ik zie iets en daar reageer ik op. Het feit dat je er een allergische reactie op hebt, zegt in de eerste plaats iets over jou. Waarom heb je er een allergische reactie op?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:40 schreef MNR het volgende:
The opposite. Ik sta open voor feedback
So give it your best shot if you want to. En ja idd.... ik heb echt een allergische reactie hiervoor, dat steek ik ook niet onder stoelen of banken
Haha.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie iets en daar reageer ik op. Het feit dat je er een allergische reactie op hebt, zegt in de eerste plaats iets over jou. Waarom heb je er een allergische reactie op?
Dus omdat jij bepaalde associaties uit het verleden hebt, moet hij zijn gedrag maar aanpassen? Beter kijk je hoe jij op een andere manier kan omgaan met je eigen emoties als het gaat om 'dwangmatig' gedrag van anderen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:43 schreef MNR het volgende:
Haha.
Dat weet ik wel. Omdat mijn moeder altijd heel dwangmatig was en ik herken dingen van haar in hem.
Haiquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Een klein buikje magquote:
In welke categorie vallen jouw vetjes?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Een klein buikje magMaar een bierpens
Iets met wodka zou het dan moeten zijn toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In welke categorie vallen jouw vetjes?
Ik heb een bescheiden buikje dank je.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In welke categorie vallen jouw vetjes?
Geen wodkapens hier hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met wodka zou het dan moeten zijn toch?
Bescheiden ten opzichte van wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een bescheiden buikje dank je.
Nouw.... gezien zijn functie zou hij bepaalde dingen moet kunnen, die hij niet in de vingers heeft. Ja, dat haal ik aan. Is in mijn voordeel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus omdat jij bepaalde associaties uit het verleden hebt, moet hij zijn gedrag maar aanpassen? Beter kijk je hoe jij op een andere manier kan omgaan met je eigen emoties als het gaat om 'dwangmatig' gedrag van anderen.
Ten opzichte van een bierpensquote:
Vooralsnog zie ik dat jij voor jezelf allemaal redenen bedacht waarom hij niet capabel is... Kom nu eens met feiten. Waarom is dat zo volgens jou? En welke eisen stel hij aan jou die jij niet kan beantwoorden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
Nouw.... gezien zijn functie zou hij bepaalde dingen moet kunnen, die hij niet in de vingers heeft. Ja, dat haal ik aan. Is in mijn voordeel.
Goede vraag. Hoe ik daar beter mee om kan gaan. Maar als iemand me iets "oplegt" waar ik echt niet aan kan beantwoorden, ga ik niet zeggen "okay, is goed". En hoe je dan tot een compromis kunt komen.... Ik hoor graag hoe anderen dat aanpakken. Kan ik misschien wat van leren
Op dit moment houd ik mijn standpunt vast (dat is nieuw).
Eeuuh, auw?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
je dermal eruit trekken met je horloge -1
Basicly. Meneer wil dat ik op een project kom te zitten. Hij is gericht op winst, cijfers bladibladiebla. Ik wil ook graag op een project. Nu 1,5 week idle zitten... gaat ook de keel uithangen. Maar..... ik heb burn-out gehad, daar ben ik nu nog van aan het herstellen. Ik werk nu 6 uur op een dag. Na die dag kom ik thuis en soms heb ik gewoon keihard 3 uur slaap nodig, soms maar een half uurtje en soms helemaal niet. Sois.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik dat jij voor jezelf allemaal redenen bedacht waarom hij niet capabel is... Kom nu eens met feiten. Waarom is dat zo volgens jou? En welke eisen stel hij aan jou die jij niet kan beantwoorden?
beperkingen die niet zichtbaar zijn zullen altijd met twijfel benaderd/bekeken worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Basicly. Meneer wil dat ik op een project kom te zitten. Hij is gericht op winst, cijfers bladibladiebla. Ik wil ook graag op een project. Nu 1,5 week idle zitten... gaat ook de keel uithangen. Maar..... ik heb burn-out gehad, daar ben ik nu nog van aan het herstellen. Ik werk nu 6 uur op een dag. Na die dag kom ik thuis en soms heb ik gewoon keihard 3 uur slaap nodig, soms maar een half uurtje en soms helemaal niet. Sois.
Nu wil hij dat ik 8 uur per dag ga werken. Dat is 2*5, 10 uur meer in de week. Voor mij heeft dat een GROTE impact op mijn gezondheid. Ik TREK 8 uur per dag gewoon nog niet. Ik zou daarmee over mijn grens gaan. Sufferd aan de overkant, snapt dat niet, doet ook geen moeite om dat te snappen. Sterker nog, de eerste dag voordat ik weer aan het werk ging (ola, dat is nogal wat), belt hij op om te vragen wanneer ik meer ga werken per dag?
Ola! Nou, puntje people management zakt dan echt in je schoenen. Ik houd hier even op.
Dus: hij wil 40 uur per week, ik haal 30 uur per week nog maar net. Snap je het verschil?
Ik snap het verschil en weet ook dat jullie allebei geen arts zijn. Lijkt mij een mooie casus voor de bedrijfsarts. Gezien de omstandigheden en jouw gezondheid, is het slim om jou op dat project in te zetten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Basicly. Meneer wil dat ik op een project kom te zitten. Hij is gericht op winst, cijfers bladibladiebla. Ik wil ook graag op een project. Nu 1,5 week idle zitten... gaat ook de keel uithangen. Maar..... ik heb burn-out gehad, daar ben ik nu nog van aan het herstellen. Ik werk nu 6 uur op een dag. Na die dag kom ik thuis en soms heb ik gewoon keihard 3 uur slaap nodig, soms maar een half uurtje en soms helemaal niet. Sois.
Nu wil hij dat ik 8 uur per dag ga werken. Dat is 2*5, 10 uur meer in de week. Voor mij heeft dat een GROTE impact op mijn gezondheid. Ik TREK 8 uur per dag gewoon nog niet. Ik zou daarmee over mijn grens gaan. Sufferd aan de overkant, snapt dat niet, doet ook geen moeite om dat te snappen. Sterker nog, de eerste dag voordat ik weer aan het werk ging (ola, dat is nogal wat), belt hij op om te vragen wanneer ik meer ga werken per dag?
Ola! Nou, puntje people management zakt dan echt in je schoenen. Ik houd hier even op.
Dus: hij wil 40 uur per week, ik haal 30 uur per week nog maar net. Snap je het verschil?
Limited edition witte plaat (vinyl) album van The Deafquote:Beste Jasper,
Je pakje gaat vanmiddag tegen het einde van de dag mee met TNT post.
Deze zal je dan woensdag 2 nov moeten ontvangen.
Mvg,
Tracey
the Deaf crew
Inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je gewoon wil dat je werknemers het aantal uren maakt dat je betaalt, maar ook dat dat soms buiten de schuld van de werknemer om niet kan. Een bedrijfsarts of arbo-arts is dan degene die aangeeft dat dat laatste zo is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap het verschil en weet ook dat jullie allebei geen arts zijn. Lijkt mij een mooie casus voor de bedrijfsarts. Gezien de omstandigheden en jouw gezondheid, is het slim om jou op dat project in te zetten?
Voor de volledigheid, je werkt bij een urenfabriek. Ieder uurtje dat jij thuis zit kost het bedrijf geld. Het is geen recht dat jij op hun kosten weer beter mag worden, maar een voorrecht. Als dat niet bij je past moet je je misschien ook eens afvragen of je wel bij een bedrijf zit dat goed bij je past. Ik meen mij te herinneren dat dit niet het eerste verschil in zienswijze is dat jij met je werkgever hebt.
Ik kan het ook aantonen. Ben ik op dit moment ook mee bezig. Maar soms... geduld is bij sommige echt ver te zoeken. All I'm asking is some time! Ben al zover gekomen, dus kom ook wel verder, maar ik kan nu eenmaal niet heksen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:11 schreef dawg het volgende:
[..]
beperkingen die niet zichtbaar zijn zullen altijd met twijfel benaderd/bekeken worden.
verder ligt het denk ik aan je contract wat ze kunnen doen. als jij geen 40u kunt werken terwijl dat wel de wens van je werkgever is, zul je dat moeten kunnen aantonen. of uiteindelijk ander werk zoeken, want zulke dingen komen de sfeer niet altijd ten goede.
tijd is geld. vooral aangezien de prognoses voor 2012 er niet zo goed uitzien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan het ook aantonen. Ben ik op dit moment ook mee bezig. Maar soms... geduld is bij sommige echt ver te zoeken. All I'm asking is some time! Ben al zover gekomen, dus kom ook wel verder, maar ik kan nu eenmaal niet heksen.
Ik kan prima op een project ingezet worden. Je merkt niet aan me dat ik ergens last van heb (zo ook laatste project). Alleen geen 8 uur. Bedrijfsarts is al ingeschakeld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap het verschil en weet ook dat jullie allebei geen arts zijn. Lijkt mij een mooie casus voor de bedrijfsarts. Gezien de omstandigheden en jouw gezondheid, is het slim om jou op dat project in te zetten?
Voor de volledigheid, je werkt bij een urenfabriek. Ieder uurtje dat jij thuis zit kost het bedrijf geld. Het is geen recht dat jij op hun kosten weer beter mag worden, maar een voorrecht. Als dat niet bij je past moet je je misschien ook eens afvragen of je wel bij een bedrijf zit dat goed bij je past. Ik meen mij te herinneren dat dit niet het eerste verschil in zienswijze is dat jij met je werkgever hebt.
Jawel, gebeurt ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd is geld. vooral aangezien de prognoses voor 2012 er niet zo goed uitzien.
al begrijp ik niet helemaal waarom dat zo lang duurt kennelijk? je hebt een burn-out gehad zeg je, dus ben je -als het goed is- ook bij een bedrijfsarts of arbeidsdeskundige van het uwv geweest. kun je niet daarnaar verwijzen? of er is geen reintegratietraject vastgesteld?
allemaal niet relevant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan prima op een project ingezet worden. Je merkt niet aan me dat ik ergens last van heb (zo ook laatste project). Alleen geen 8 uur. Bedrijfsarts is al ingeschakeld.
Ik ben me er echt bewust van dat ieder uur dat ik thuis zit, ik geld kost, maar ook in deze heb ik totaal geen medelijden met mijn bedrijf. Mijn fantastische manager, dus degene over wie ik het de hele tijd heb, houdt de salarissen ook behoorlijk scheef! Dus ik kost hem geld, maar hij heeft daarentegen ook nog heeeeeel wat tegoed tov mij. En dat heb ik hem de laatste keer dat wij elkaar spraken ook aangegeven. Ik zie dat lachje nog voor me "ja maar, ik heb toch altijd gezegd dat je je werk uitstekend doet?". Ja, maar deze domme dame heeft TOTAAL niet gezien dat salarisverhoging iedere keer aan haar voorbij ging omdat ze tevreden was met de waardering die ze van haar manager kreeg. Bedoel, hoe DOM kun je zijn? (weer wat geleerd).
Enne... toen mijn manager me vroeg om 14 uur per dag voor hem te gaan werken (omdat de tijden zo slecht waren), heb ik dat ook gedaan. TJa... en daar heb ik dus die burn-out opgelopen. Dom, dom, dom (ik zag het zelf ook niet aankomen, dus dat scheelt).
Dus ik heb absoluut geen medelijden tov mijn bedrijf. En ik heb nog altijd alle goede intenties die er zijn. Ben een verdomd fair persoon. Nee, ik voel me niet schuldig.
ah zo. dan vergeet mijn post hiervoor maar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Jawel, gebeurt ook.
Alleen ging het hier om de "allergie" tussen hem en mij en niet over het reintegratietraject.
Ik merk wel dat het soms ook wel heel moeilijk is om je er in in te leven als je het zelf niet hebt gehad. Jij bent natuurlijk niet de eerste binnen een bedrijf mete ens oortgelijk probleem en op een geven moment word je als leidinggevende wel gek van dit soort issues. Uiteindelijk word je namelijk wel afgerekend op je personeelskosten en die stijgen zo de pan uit. Bovendien gaat er ook vanuit een manager vaak nog veel moeite in gesprekken ed. zitten die je liever anders zou besteden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan het ook aantonen. Ben ik op dit moment ook mee bezig. Maar soms... geduld is bij sommige echt ver te zoeken. All I'm asking is some time! Ben al zover gekomen, dus kom ook wel verder, maar ik kan nu eenmaal niet heksen.
Want eigenlijk ben je een iel ventje met een vetpercentage van 1%?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ze lacht vanwege mijn fantastische humor
Hij is je niks schuldig wat dat betreft hoor. Dit ahd je zelf beter aan moeten pakken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
.
Ik ben me er echt bewust van dat ieder uur dat ik thuis zit, ik geld kost, maar ook in deze heb ik totaal geen medelijden met mijn bedrijf. Mijn fantastische manager, dus degene over wie ik het de hele tijd heb, houdt de salarissen ook behoorlijk scheef! Dus ik kost hem geld, maar hij heeft daarentegen ook nog heeeeeel wat tegoed tov mij. En dat heb ik hem de laatste keer dat wij elkaar spraken ook aangegeven. Ik zie dat lachje nog voor me "ja maar, ik heb toch altijd gezegd dat je je werk uitstekend doet?". Ja, maar deze domme dame heeft TOTAAL niet gezien dat salarisverhoging iedere keer aan haar voorbij ging omdat ze tevreden was met de waardering die ze van haar manager kreeg. Bedoel, hoe DOM kun je zijn? (weer wat geleerd).
in mijn eigen (wellicht ietwat gekleurde) ervaring leeft een manager zich alleen in in de hoeveelheid geld het allemaal kost. de rest is ondergeschikt en er worden weinig middelen geschuwd als ze je weg willen hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het soms ook wel heel moeilijk is om je er in in te leven als je het zelf niet hebt gehad. Jij bent natuurlijk niet de eerste binnen een bedrijf mete ens oortgelijk probleem en op een geven moment word je als leidinggevende wel gek van dit soort issues. Uiteindelijk word je namelijk wel afgerekend op je personeelskosten en die stijgen zo de pan uit. Bovendien gaat er ook vanuit een manager vaak nog veel moeite in gesprekken ed. zitten die je liever anders zou besteden.
Ik probeer nu juist de mensen op mijn afdeling dermate aan te sturen dat ze geen burn out krijgen. Andere werkmethodes, vaker nee zeggen etc. In de drukke tijden die we nu hebben is het makkelijk om maar door te razen, maar veel dingen kun je ook weer ondervangen door duidelijk te communiceren..
Dat al deze zaken meespelen op de achtergrond, maakt het voor jou niet makkelijk. Dit zijn wel precies het soort zaken waarvan ik denk: als het niet bij je past, zoek dan in hemelsnaam een andere werkgever.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan prima op een project ingezet worden. Je merkt niet aan me dat ik ergens last van heb (zo ook laatste project). Alleen geen 8 uur. Bedrijfsarts is al ingeschakeld.
Enne... toen mijn manager me vroeg om 14 uur per dag voor hem te gaan werken (omdat de tijden zo slecht waren), heb ik dat ook gedaan. TJa... en daar heb ik dus die burn-out opgelopen. Dom, dom, dom (ik zag het zelf ook niet aankomen, dus dat scheelt).
Dus ik heb absoluut geen medelijden tov mijn bedrijf. En ik heb nog altijd alle goede intenties die er zijn. Ben een verdomd fair persoon. Nee, ik voel me niet schuldig.
Ik ben duidelijk te naief geweest. Hij is mij niets schuldig, maar ik hoef me ook niet bevoorrecht te voelen dat het bedrijf voor mij "betaalt".quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij is je niks schuldig wat dat betreft hoor. Dit ahd je zelf beter aan moeten pakken.
nee. het is niet 1x 2 uur meer. het is 5 dagen elke dag 2u, week in week uit. dat is nogal een verschil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:34 schreef rival het volgende:
Als je 6 uur per dag maakt kan je je voor die andere 2 toch ook ff vermannen?
ze zijn er niet om jouw vriend te worden of jouw leven zo makkelijk mogelijk te maken.... dat bedrijf is er om geld te verdienen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
in mijn eigen (wellicht ietwat gekleurde) ervaring leeft een manager zich alleen in in de hoeveelheid geld het allemaal kost. de rest is ondergeschikt en er worden weinig middelen geschuwd als ze je weg willen hebben.
Dat mogen ze wel eens tegen de overheid zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ze zijn er niet om jouw vriend te worden of jouw leven zo makkelijk mogelijk te maken.... dat bedrijf is er om geld te verdienen.
vermannenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. het is niet 1x 2 uur meer. het is 5 dagen elke dag 2u, week in week uit. dat is nogal een verschil.
hoeft ook niet, maar een normale behandeling kan er ook niet altijd vanaf. maar zoals ik al zei, dat heeft wellicht ook te maken dat ik bij elke werkgever nog een conflict heb gehad omdat men niets aan mij merkte en er andere (niet realistische) verwachtingen waren terwijl ik duidelijk ben geweest over mijn situatie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ze zijn er niet om jouw vriend te worden of jouw leven zo makkelijk mogelijk te maken.... dat bedrijf is er om geld te verdienen.
Hier is het verhaal: ik kan met gemak 12 uur per week intensief en op steeds hoger niveau sporten, maar ik kan niet 8 uur geconcentreerd werken (op dit moment).quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:34 schreef rival het volgende:
Als je 6 uur per dag maakt kan je je voor die andere 2 toch ook ff vermannen?
Als jij een LCD TV koopt voor een fors bedrag, en je hebt alleen zwartwit beeld dan ga je toch ook terug naar de winkel? De verklaring waarom kan dan nog zo goed zijn, uiteindelijk wil jij gewoon hebben waar je voor betaalt. Bij werkgevers werkt dat niet heel veel anders, als je met iemand een contract hebt voor 40 uur, zie je ook het liefst dat die 40 uur daadwerkelijk worden gewerkt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:33 schreef dawg het volgende:
in mijn eigen (wellicht ietwat gekleurde) ervaring leeft een manager zich alleen in in de hoeveelheid geld het allemaal kost. de rest is ondergeschikt en er worden weinig middelen geschuwd als ze je weg willen hebben.
niet mee eens, het is een wisselwerking, 2 kanten. en je vergelijk gaat niet op. een lcd heeft geen gevoel, ik wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij een LCD TV koopt voor een fors bedrag, en je hebt alleen zwartwit beeld dan ga je toch ook terug naar de winkel? De verklaring waarom kan dan nog zo goed zijn, uiteindelijk wil jij gewoon hebben waar je voor betaalt. Bij werkgevers werkt dat niet heel veel anders, als je met iemand een contract hebt voor 40 uur, zie je ook het liefst dat die 40 uur daadwerkelijk worden gewerkt.
Wat Rip al zegt, het kan altijd zijn dat je buiten je schuld onverhoopt thuis komt te zitten. Neemt niet weg dat een werkgever geen liefdadigheidsinstelling is en van jou mag verwachten dat je je verplichtingen nakomt.
Ik hoef ook niet zo nodig hogerop, dat speelt nu nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat al deze zaken meespelen op de achtergrond, maakt het voor jou niet makkelijk. Dit zijn wel precies het soort zaken waarvan ik denk: als het niet bij je past, zoek dan in hemelsnaam een andere werkgever.
Het siert je als persoon dat je die tijd en moeite er in hebt gestoken. Ik weet ook uit eigen ervaring dat extra werken niet als 'bijzonder' wordt gezien maar als 'normaal' bij zo'n bedrijf. Doe je dat niet, heb je weinig te vertellen bij de keuze voor een nieuw project en kun je het wel vergeten om hogerop te komen.
Dit zou ik niet direct opvoeren bij je manager. Tene erste zou ik dan denken: misschien sport je wel teveel en ben je daarom snel opgebrand. Ten tweede zou het aanleiding zijn om te zeggen "dan geef ik je dommer werk dat je wel gewoon volhoudt".quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Hier is het verhaal: ik kan met gemak 12 uur per week intensief en op steeds hoger niveau sporten, maar ik kan niet 8 uur geconcentreerd werken (op dit moment).
Ik snap je vraagstelling hoorIk zou in jouw plaats dezelfde vraag stellen... helaas werkt het in mijn geval niet zo. Na 6 uur ben ik gewoon "afgebrand".
Maar jij kan ook geen 12 uur sporten per week lijkt me? De grens bij burn outs ligt minder duidelijk dan bij bijvoorbeeld jouw ziekte l;ijkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
niet mee eens, het is een wisselwerking, 2 kanten. en je vergelijk gaat niet op. een lcd heeft geen gevoel, ik wel.
edit: het is overigens niet zo dat een werkgever niet weet waar ie aan begint heh. dat zijn verwachtingen te optimistisch zijn ondanks mijn toelichting (en evt. die van artsen), is niet mijn probleem.
Ik deel je mening over de wisselwerking. Maar ik heb ook voldoende praktijkervaring om te weten dat de medewerkers hun aandeel in de wisselwerking ook niet altijd met verve vervullen. (dit is geen waardeoordeel naar jou of MNR toe overigens)quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:39 schreef dawg het volgende:
niet mee eens, het is een wisselwerking, 2 kanten. en je vergelijk gaat niet op. een lcd heeft geen gevoel, ik wel.
Ik weet niet wat dat te maken heeft met mijn natuurlijke overwicht.. Eigenlijk...quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:33 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Want eigenlijk ben je een iel ventje met een vetpercentage van 1%?
loodzwaar werk die 6 uur? of maak jij je die 6 uur gewoon teveel druk?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef MNR het volgende:
Ik snap je vraagstelling hoorIk zou in jouw plaats dezelfde vraag stellen... helaas werkt het in mijn geval niet zo. Na 6 uur ben ik gewoon "afgebrand".
nope, sowieso qua conditie niet, en als ik dat wel zou kunnen zou ik niet kunnen werken. of of, niet en en.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar jij kan ook geen 12 uur sporten per week lijkt me? De grens bij burn outs ligt minder duidelijk dan bij bijvoorbeeld jouw ziekte l;ijkt me.
Dat tweede voorstel is m.i. geeneens zo verkeerd. Vervangend werkt draag beter bij in een re-integratieproces, dan thuis zitten voor de uren die je nog niet kunt werken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:41 schreef Ripley het volgende:
Dit zou ik niet direct opvoeren bij je manager. Tene erste zou ik dan denken: misschien sport je wel teveel en ben je daarom snel opgebrand. Ten tweede zou het aanleiding zijn om te zeggen "dan geef ik je dommer werk dat je wel gewoon volhoudt".
nee, dat geloof ik graag. sterker nog, vaak genoeg gehoord dat ik blijkbaar een voorbeeldig geval ben, volgens mij zus die arbeidsdeskundige is bij het uwv.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel je mening over de wisselwerking. Maar ik heb ook voldoende praktijkervaring om te weten dat de medewerkers hun aandeel in de wisselwerking ook niet altijd met verve vervullen. (dit is geen waardeoordeel naar jou of MNR toe overigens)
Hehe. Nee, ik gaf dit aan om het bizarre verschil aan te geven naar Rival toe.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit zou ik niet direct opvoeren bij je manager. Tene erste zou ik dan denken: misschien sport je wel teveel en ben je daarom snel opgebrand.
Haha! Nou, nee.quote:Ten tweede zou het aanleiding zijn om te zeggen "dan geef ik je dommer werk dat je wel gewoon volhoudt".
Hehe. Spreek dan toch gewoon met jezelf als dat je 14u gaat werken. Je kunt het toch altijd nog teruglezenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Nu is de discussie te interessant om mij volledig op m'n werk te storten.. Stel het nog eventjes uit
(Ik maak me daar geen zorgen over Air)quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel je mening over de wisselwerking. Maar ik heb ook voldoende praktijkervaring om te weten dat de medewerkers hun aandeel in de wisselwerking ook niet altijd met verve vervullen. (dit is geen waardeoordeel naar jou of MNR toe overigens)
Ik doe waar ik voor ben aangenomen. Niet meer. Dat staat duidelijk op papier, dus zie niet wat er nog meer als wisselwerking vanuit de werknemer moet komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we over het UWV maar niet beginnen. Als er één instantie een voorbeeld is van een monster dat zichzelf in stand houdt dan zijn zij het wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:43 schreef dawg het volgende:
nee, dat geloof ik graag. sterker nog, vaak genoeg gehoord dat ik blijkbaar een voorbeeldig geval ben, volgens mij zus die arbeidsdeskundige is bij het uwv.
Nee, daar heb ik nog geen antwoord op (wat de oorzaak is). Geen loodzwaar werk, ik maak me ook niet teveel druk. Het enige wat ik tot nu toe gemerkt heb, is dat het gewoon verbetert.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
loodzwaar werk die 6 uur? of maak jij je die 6 uur gewoon teveel druk?
haha nee joh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we over het UWV maar niet beginnen. Als er één instantie een voorbeeld is van een monster dat zichzelf in stand houdt dan zijn zij het wel.(ook dat is overigens geen waardeoordeel naar je zus.
)
En op dat papier staat voor hoeveel uur je in de week werk verricht. Kan jij dat aantal uur niet werken, verwacht ik van je als werkgever dat je iedere inspanning levert om weer aan je verplichting te kunnen voldoen. Die wisselwerking!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe waar ik voor ben aangenomen. Niet meer. Dat staat duidelijk op papier, dus zie niet wat er nog meer als wisselwerking vanuit de werknemer moet komen.
Dat kan wat mij betreft dus ook echt niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:48 schreef dawg het volgende:
al heb ik het uwv wel tegenover mijn zus verrot gescholden.![]()
ik heb vorig jaar december aangegeven dat ik wilde reintegreren (medicijnswitch was januari afgerond), en ik heb vandaag het eerste officiele gesprek bij mijn reintegratiebureau gehad. bijna een jaar later. daar zakt mijn broek bijna van af.
wat verbetert?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog geen antwoord op (wat de oorzaak is). Geen loodzwaar werk, ik maak me ook niet teveel druk. Het enige wat ik tot nu toe gemerkt heb, is dat het gewoon verbetert.
ik heb de eerste 4 a 5 maanden regelmatig gebeld en gemaild met/naar het uwv, maar daarna niet meer. ik ben nog steeds gemotiveerd om aan de slag te gaan, maar ik was niet meer gemotiveerd om het uwv achter zijn vodden aan te blijven zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan wat mij betreft dus ook echt niet.
Maar dan kom je wel weer aan dat zowel werkgever als werknemer geen dokters zijn (tenzij je voor een ziekenhuis werkt). Dus ook al lijkt het voor de werkgever dat de werknemer er te weinig aan doet, kun je dat als werkgever nooit zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En op dat papier staat voor hoeveel uur je in de week werk verricht. Kan jij dat aantal uur niet werken, verwacht ik van je als werkgever dat je iedere inspanning levert om weer aan je verplichting te kunnen voldoen. Die wisselwerking!
Mijn "gesteldheid", de energie tijdens het werken (om langer door te gaan). Zelf vermoed ik, maar ik weet ook niet hoe het menselijk lichaam en psyche werkt, dat mijn lichaam werk associeert aan burn-out... onbewust. En door positieve ervaringen op te bouwen, ik weer kan "merken" dat het allemaal okay is.quote:
Ja!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef Cue_ het volgende:
In ieder geval goed om te horen dat het steeds beter gaat MNR!
Hoelang ben je er eigenlijk door uit de roulatie geweest?
Die houden zichzelf juist niet in stand hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we over het UWV maar niet beginnen. Als er één instantie een voorbeeld is van een monster dat zichzelf in stand houdt dan zijn zij het wel.(ook dat is overigens geen waardeoordeel naar je zus.
)
Daar is een bedrijfsarts voor. Daar kun je als werkgever een advies aan vragen met betrekking tot inspanningen die een werknemer levert, alsmede de conditie van de werknemer om zijn/haar werk weer volledig uit te voeren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Maar dan kom je wel weer aan dat zowel werkgever als werknemer geen dokters zijn (tenzij je voor een ziekenhuis werkt). Dus ook al lijkt het voor de werkgever dat de werknemer er te weinig aan doet, kun je dat als werkgever nooit zeggen.
Er is maar één ding erger dan een organisatie die zelf overal een zooitje van maakt en dat is als zo'n organisatie het werk gaat afstoten en daar 'regie' op moet gaan houden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:57 schreef Godtje het volgende:
Die houden zichzelf juist niet in stand hoor.
Die zijn alles aan het afstoten
Volgens mij hoeven ze er ook geen regie op te houden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is maar één ding erger dan een organisatie die zelf overal een zooitje van maakt en dat is als zo'n organisatie het werk gaat afstoten en daar 'regie' op moet gaan houden.
Ik hoop het van harte.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij hoeven ze er ook geen regie op te houden.
En daar heb je dus geen wisselwerking tussen gever en nemerquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is een bedrijfsarts voor. Daar kun je als werkgever een advies aan vragen met betrekking tot inspanningen die een werknemer levert, alsmede de conditie van de werknemer om zijn/haar werk weer volledig uit te voeren.
Leg eens uit...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
En daar heb je dus geen wisselwerking tussen gever en nemer
Je wil niet overhaasten. Gewoon roeien met de riemen die je hebt, niet alleen jij, maar ook de manager. Als het goed is kan de bedrijfsarts gewoon netjes aangeven hoeveel uur hij denkt dat jij kan werken en vanaf daar ga je verder. En anders vraag je om een second opinion, bijvoorbeeld je huisarts of anderen in het traject van reintegratie.quote:
Als het over de ziekte van een werknemer gaat, zit daar de arts tussen. Beide praten met de bedrijfsarts over het wel of niet weer kunnen werken. Niet zozeer met elkaar.quote:
Godt komt altijd met een passende oplossingquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
Gewoon niet ziek worden niet gewoon de beste oplossing?
Zo ben ik!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godt komt altijd met een passende oplossing
Schiet lekker op als je al ziek bent.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
Gewoon niet ziek worden niet gewoon de beste oplossing?
Dan niet ziek blijven maar beter worden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:24 schreef 401k het volgende:
[..]
Schiet lekker op als je al ziek bent.
Bij mijn werkgever is het gebruikelijk dat de bedrijfsarts met beide partijen afzonderlijk praat, maar ook dat ze met zijn drieën om de tafel zitten. Het is immers een gezamenlijk probleem. Dus nee, ik ga niet helemaal mee in je redenering.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Als het over de ziekte van een werknemer gaat, zit daar de arts tussen. Beide praten met de bedrijfsarts over het wel of niet weer kunnen werken. Niet zozeer met elkaar.
En snel ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan niet ziek blijven maar beter worden!
Ja, en dat werkt wel als je een baas hebt die je meer laat werken dan je aankan (en die grens heb je aangegeven en voel je zelf ook goed genoeg aan).quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan niet ziek blijven maar beter worden!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:26 schreef 401k het volgende:
^Ja, en dat werkt wel als je een baas hebt die je meer laat werken dan je aankan (en die grens heb je aangegeven en voel je zelf ook goed genoeg aan).
Klopt, je werkgever heeft echter wel iets te zeggen over je afwezigheid als gevolg van het ziek zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef 401k het volgende:
^wat hij zegt. Je werkgever heeft niets te zeggen over of jij wel of niet ziek bent danwel voelt.
uiteraard in een goede situatie heb je die arts niet eens nodig als mediator. Maar zodra er een conflict dreigt (te onstaan)..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever is het gebruikelijk dat de bedrijfsarts met beide partijen afzonderlijk praat, maar ook dat ze met zijn drieën om de tafel zitten. Het is immers een gezamenlijk probleem. Dus nee, ik ga niet helemaal mee in je redenering.
Wat dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, je werkgever heeft echter wel iets te zeggen over je afwezigheid als gevolg van het ziek zijn.
Dat is toch ook gezegd? Anders zou er geen reintegratietraject zijn na een burnout.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, je werkgever heeft echter wel iets te zeggen over je afwezigheid als gevolg van het ziek zijn.
Bedrijfsarts is er in principe alleen voor medische aangelegenheden. In het geval van conflictsituaties is een mediator of een vertrouwenspersoon inderdaad degene bij wie je moet wezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
uiteraard in een goede situatie heb je die arts niet eens nodig als mediator. Maar zodra er een conflict dreigt (te onstaan)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |