Jij ook, of ga je niet slapen?quote:
luister m voor de gein eens voor je gaat slapen, slaap je beter van.quote:
Succes, ik heb morgen vrij, ga wel leuke dingen doen met you know who.quote:
I like... wat denk je dat ik aan het doen ben?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef dawg het volgende:
[..]
luister m voor de gein eens voor je gaat slapen, slaap je beter van.
nighty night eviechickie.
oooh later vertellen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Succes, ik heb morgen vrij, ga wel leuke dingen doen met you know who.
Ik vertel je later deze week alles, we skypen dan wel ff. Dikke knuf!quote:
Top nummertjequote:
Als het WEER niet is dan is het een hint denk ik.quote:
Dat kan nooit de reden zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
Als het WEER niet is dan is het een hint denk ik.
Ik denk dat Q een hekel heeft aan mensen uit het oosten
Vast niet.quote:
Ik had het niet van m verwachtquote:
Onmogelijk! Dat zou hem vriendjes schelen op Facebook, en daar moet hij er zoveel mogelijk van hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gotta catch em all!quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onmogelijk! Dat zou hem vriendjes schelen op Facebook, en daar moet hij er zoveel mogelijk van hebben.
Jij kan beter!quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:04 schreef Godtje het volgende:
Ik weet niet of ik deze nieuwe makeup stylo echt heel mooi vind.![]()
[ afbeelding ]
Je had gehoopt dat hij je een beetje zou oppoetsen?quote:
Als hij het niet doet, wie dan wel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat hij je een beetje zou oppoetsen?
Truequote:
Ja ik kan er weinig begrip voor opbrengen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:29 schreef Godtje het volgende:
Wat een tuig zit daar toch![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)cupy_vs_pownews.html
http://www.dumpert.nl/med(...)_powned_filmpje.html
Prima dat recht op staken, demonstreren, etc maar het is altijd weer een zelfde groep die het verpest.
Dit stelt echt niks voor. Ze vragen er gewoon om dat de ME met honden en knuppels langs komt om vervolgens te gaan janken.
Agressieve simpele zielen. Demonstreren en dan geen media willen spreken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan er weinig begrip voor opbrengen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Agressieve simpele zielen. Demonstreren en dan geen media willen spreken.![]()
Volgens mij is het hele idee dat je gehoord moet worden.
Een woordvoerder hebben en je de mond laten snoeren.![]()
De hells angels zijn nog vrijer als individu.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Agressieve simpele zielen. Demonstreren en dan geen media willen spreken.![]()
Volgens mij is het hele idee dat je gehoord moet worden.
Een woordvoerder hebben en je de mond laten snoeren.![]()
De hells angels zijn nog vrijer als individu.
Zo eens ben ik met je!quote:
Een jaartje of 16 worden ze meestal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Zo, maar weer eens op het werk.
Kan iemand mij vertellen wanneer mijn kater voorbij is?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Echt wel. Geen koppijn meer, maar wel een algeheel brakheidsgevoel. Wat je ook, vrijdag flink gezopen en zaterdag twee keer zoveel.quote:
Ik had er zaterdag de puf niet meer voorquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Echt wel. Geen koppijn meer, maar wel een algeheel brakheidsgevoel. Wat je ook, vrijdag flink gezopen en zaterdag twee keer zoveel.
Ach, jij bent wel wat gewend tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Geen koppijn meer, maar wel een algeheel brakheidsgevoel. Wat je ook, vrijdag flink gezopen en zaterdag twee keer zoveel.
Jawel, van toen ik nog jong wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, jij bent wel wat gewend toch
quote:
Hoe staat het klussen babs, loop je op schema?quote:
Nee, beginnen iets achter te lopen. Ontdekken nogal wat dingen bij het slopen. Muren die niet even diep zijn, kromme muren, muren die op gaten staan. Maar goed, raamwerk van de badkamer staat nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe staat het klussen babs, loop je op schema?
Maar dat is vaak zo met verbouwen he, van die onverwachte dingen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, beginnen iets achter te lopen. Ontdekken nogal wat dingen bij het slopen. Muren die niet even diep zijn, kromme muren, muren die op gaten staan. Maar goed, raamwerk van de badkamer staat nu.
Waar zou jij anders moeten wonen hequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Zeker in een oud huis oude hoerenkeet
2015.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Zeker en wij zijn allemaal goden dat we dat overleven!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan is de wereld toch al vergaan. Wel vier keer ofzo.
Arme babs, met een kater de apocalyps door moetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan is de wereld toch al vergaan. Wel vier keer ofzo.
Jij denkt dat ik dan niet ga zuipen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme babs, met een kater de apocalyps door moeten
Snel de kater wegzuipen zo lang het nog kan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dan niet ga zuipen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja precies!
Oh kut, ik heb een kater
Oh kut, een huge ass meteoriet komt recht op ons af
* stbabylon pakt biertje
Misschien wel verstandig, dan maak je het niet echt meequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme babs, met een kater de apocalyps door moeten
Dan liever bezopen dan met een katerquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig, dan maak je het niet echt mee
Dan moet je hem echt zo'n beetje recht op je kop krijgen. Anders kan je in de laatste paar seconden van je leven de vurige hel in de verte op je af zien komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, ligt eraan waar hij neer komt, als dat op Nederland is, is het heel snel voorbij. Merk je niet eens.
Met een snelheid van ruim over de 1000km/h, dus och.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je hem echt zo'n beetje recht op je kop krijgen. Anders kan je in de laatste paar seconden van je leven de vurige hel in de verte op je af zien komen.
Meet was gezellig. Klein groepje, maar gezelllig. Wel teveel gezopen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
Hoe was de meet, Baby? Of moet ik teruglezen?
Zo eerst maar even een saucijzenbroodje halen bij de bakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloersquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
Zo eerst maar even een saucijzenbroodje halen bij de bakker.
Onmogelijk! Teveel zuipen bestaat niet!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meet was gezellig. Klein groepje, maar gezelllig. Wel teveel gezopen...
Echt? Zou er niet aan moeten denken zo vroeg.quote:
Comazuipen is goed?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Onmogelijk! Teveel zuipen bestaat niet!
Vanaf 10 uur mag hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Zou er niet aan moeten denken zo vroeg.
quote:
My tummy?quote:
Nee hoor, hier zitten er ook al wat blikjes energy drink inquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dorst maar het is nog te vroeg voor een liter cola he?
Water drinken danquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dorst maar het is nog te vroeg voor een liter cola he?
Is toch leuk joh, midgetgolfenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
OMG ik zap langs rtllounge, eoa verlengde van die pepper datingsite, met 1 single die dan kan kiezen uit 4 potentiele dates.Wat een sufkutten allemaal
![]()
En midgetgolfen op je eerste date
Oh god en daarna gaat ie een lamzakkerig gedichtje voor haar maken. Haar kop zei genoegquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god en daarna gaat ie een lamzakkerig gedichtje voor haar maken. Haar kop zei genoeg
ik zie het alweer, daten is sowieso horror, maar via een datingsitequote:
Het golfen was inderdaad nogal sufquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god en daarna gaat ie een lamzakkerig gedichtje voor haar maken. Haar kop zei genoeg
Ligt eraan voor wiequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goede seks, dus dat kan wel even duren dan.
Oh en hij had rood haar. En een matje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goede seks, dus dat kan wel even duren dan.
Is je WA kapot?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en hij had rood haar. En een matje.Vergeet die hele seks maar CL.
Ik denk het.quote:
Mijn Willem-Alexander?quote:
Ik heb nu een beeld van jou aan de zijde van willem alexander met koninginnedag in mijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van jou aan de zijde van willem alexander met koninginnedag in mijn hoofd.
Het volk zal niet weten wat hen overkomt.
Na wat flessen wodka welquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik doe niet mee aan die lullige spelletjes.
Dat maakt alles leukerquote:
Kan best leuk zijn hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zie het alweer, daten is sowieso horror, maar via een datingsite
Het lijkt me echt vreselijkquote:
Prins Pils en Prinses Vodka. Sounds like a match from heaven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van jou aan de zijde van willem alexander met koninginnedag in mijn hoofd.
Het volk zal niet weten wat hen overkomt.
Midgetgolfen is wat je gaat doen als je niet meer neukt met elkaarquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Midgetgolfen is wat je gaat doen als je niet meer neukt met elkaar
Ik niet!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:00 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Prins Pils en Prinses Vodka. Sounds like a match from heaven.Ik ben vóór.
Ja weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen eigenlijk. Zo geforceerd ofzo.quote:
Ja daten op zich kan heel leuk zijn!quote:
zou niet zo hoeven zijn.... snap wel wat je bedoelt..quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen eigenlijk. Zo geforceerd ofzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |