SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 1% gewijzigd door Klinkerbotsing op 30-10-2011 23:11:12 ]
Hemeltje. Dan moeten we een andere locatie vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Duurde lang.
@Bloempje: klein, ik heb geen eens een eettafel ofzo (of de ruimte ervoor)
Prima.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hemeltje. Dan moeten we een andere locatie vinden. Mijn ouders zijn in december wel een week weg
Fuck, sorryquote:
Dat doet hij niet, probeerde ik van de week ook al met iets.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha maakt niet uit.Vraag rene morgen ofzo wel.
Ja lijkt me bestequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha maakt niet uit.Vraag rene morgen ofzo wel.
Wat euh.. ben je aan het doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben echt vreemde geluiden aan het maken,.
Oh, dat is niet gek, dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Meezingen, maar dan met de instrumenten ipv de zang..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Precies dezelfde pose als die gitarist ook.
Ahw, zieligquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje is keihard aan het hoesten, echt akelig.
Oh bah naarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja helemaal zo alsof hij moet overgeven.
Niet gezien, wel van gehoordquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloemetje ken jij de film Angus, thongs and perfect snogging?![]()
Hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is leuk. En Jan wil hem eindelijk met mij kijken![]()
De bluraybox van lost waar hij al zo lang als ik m ken over loopt te miepenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
En weer trap ik er in, denken dat het iets leuk is.
Dan ben je ziek. Terug in bed met kopjes thee en een kruikje jij. Hup.quote:
Ik moet zo nog naar school ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan ben je ziek. Terug in bed met kopjes thee en een kruikje jij. Hup.
Goedemorgen
Ik denk dat die liever willen dat je in je bed blijft dan dat je de school onderkotstquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog naar school ja.
Tquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat die liever willen dat je in je bed blijft dan dat je de school onderkotstTenzij je nu weer helemaal top bent en door het huis huppelt.
Tenzij ik nog een project moet printen en inleveren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat die liever willen dat je in je bed blijft dan dat je de school onderkotstTenzij je nu weer helemaal top bent en door het huis huppelt.
ik mag niet eens meer lachen hierquote:
quote:
quote:
Fijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:56 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga zo naar school, bus van 10.17. Dan ben ik om 11.20 ongeveer in Amsterdam en kan ik weer naar huis
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Fijnjij blij. Ik hoop dat mevrouw zich schuldig voelt door je tweet
.
Moet je niet lachen, dat was een gemene opmerking hoorquote:
Diarreeremmer, slappe thee, brood met een alleen een laagje boter en net een verse appelsap.quote:
Zal ik een bedbank voor je maken jongen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Diarreeremmer, slappe thee, brood met een alleen een laagje boter en net een verse appelsap.
Ik zit op de hoekbankquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zal ik een bedbank voor je maken jongen?
Appelsap prikkelt je darmen alleen maar ergerquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Diarreeremmer, slappe thee, brood met een alleen een laagje boter en net een verse appelsap.
Wie heeft hem geslagen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:17 schreef Bloempje. het volgende:
Hahaha broertje had een bloedneus en was te laat omdat ie zakdoekjes ging kopen en mag nu zijn enige les niet in dus kan ie weer naar huis
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:17 schreef Bloempje. het volgende:
Hahaha broertje had een bloedneus en was te laat omdat ie zakdoekjes ging kopen en mag nu zijn enige les niet in dus kan ie weer naar huis
Ik weet niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
Omgomgomg, Bloemieee, ik keek net eens op zo'n ander forum en weet je wie ik daar tegenkwam?![]()
Hahahahahahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik citeer:
'Ik ben die fucking oostblokker'_____!11
milde vers geperste van een groenteboer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Appelsap prikkelt je darmen alleen maar ergerFruitsap in het algemeen
Hallo Zer0cou alles gucci.quote:
Alles Louis Vuitton en aan de andere kant van deze internetverbinding?quote:
Alles is Dolce & Gabbana aan deze kant. Bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alles Louis Vuitton en aan de andere kant van deze internetverbinding?
Armani om te horen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alles is Dolce & Gabbana aan deze kant. Bedankt voor de interesse.
Er staat zelfs een foto van haar in BH op haar profiel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:05 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan me dus niet voorstellen dat iemand echt zo raar kan zijn
Nog harde torries gezet van het weekend?quote:
alleen smooth je kent de swag togquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog harde torries gezet van het weekend?
Nee, vertel mij meer over deze swag tog.quote:
Ja, wil ook wel wat meer weten hoe Zero rolt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, vertel mij meer over deze swag tog.
Ging per ongeluk. Na die ontdekking ook snel weggeklikt hoor, brr.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef Furdinand het volgende:
Appel waarom keek je op een ander forum?
ik mach daar niXx over z3gg3nquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, vertel mij meer over deze swag tog.
Fijn!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eindelijk, ik heb anders nooit vakantie ofzo. En dit was nog onverwacht ook..
Volgens mij stop jij het in een potje, en dan gaat het bij de verzameling.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Blijf maar zitten meisje ik ruim het braaksel wel even op
Wattt ;$ weet jij iets van mn harenverzameling van panter ? ;$$quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Volgens mij stop jij het in een potje, en dan gaat het bij de verzameling..
zwartepanter??quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wattt ;$ weet jij iets van mn harenverzameling van panter ? ;$$
Klinkabotsa?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey dat zeg ik altijd hoe durf je mn koosnaampjes te stelen
NOOITquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets waar alleen wij zijn, met zijn 2!
neem ik geen genoegen meequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij krijgt de foto's en filmpjes!
Ik heb me lelijk gemaakt, dus lijk op jou nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Furdinand het volgende:
Heeft iemand zich verkleed voor halloween?
Met Halloween doe ik juist altijd mijn masker af!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Furdinand het volgende:
Ja, ik heb mijn onderbroek verkeerd om.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Furdinand het volgende:
Jij weet niet eens hoe ik er uit zie jongequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb me lelijk gemaakt, dus lijk op jou nu.
Denk je?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik er uit zie jonge
Puisterig. Dik. Sneu. Wit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle fokkers weten hoe andere fokkers eruit zien.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puisterig. Dik. Sneu. Wit.
Zoals mijn WOW verslaafde kutkneuzen een deur hiernaast
Behalve ARG..
Of lelijk, graatmager, wit en veel moedervlekken en sproeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puisterig. Dik. Sneu. Wit.
Zoals mijn WOW verslaafde kutkneuzen een deur hiernaast
Behalve ARG..
Nou moet je jezelf niet als lelijk afschilderen meidquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Of lelijk, graatmager, wit en veel moedervlekken en sproeten.
Haha die Jan Smit wat een kneusquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jan heeft veel moedervlekkenen is graatmager
Nee dat mag niet. En vind ik ook niet netjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou moet je jezelf niet als lelijk afschilderen meid
Stuur me dat eindproduct trouwens eens op! Wil mezelf horen in de mix.
Zeker te wetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, pas zaterdagmorgen weer Telekids maken he.
Beter! Ik heb weer mooie verhalen voor meidengeheimen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeker te wetenik heb weer goede ideeën voor een topaflevering pittige tijden
Ik ben wit met veel moedervlekkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Of lelijk, graatmager, wit en veel moedervlekken en sproeten.
Nee had toch gewhatsappt johquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kon ook niet anders! Gefeliciteerd![]()
Morgen wel vrij nu?
Hihiiiquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja weet ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee had toch gewhatsappt johIk moet werken
Nee, dat zou wel tof zijn als dat konquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja weet ik.Maar ik dacht nu neem je vrij om het te vieren morgen. Hihihi.
Val ik dan af?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, ik voel me vet goed. Willen jullie een maagsonde of infuus of baby/drainverzorging? Kom maarrr, ik kan het!
Jan wil wel een maagsonde!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, ik voel me vet goed. Willen jullie een maagsonde of infuus of baby/drainverzorging? Kom maarrr, ik kan het!
Dat is niet zo handig he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoor net over een boek.. die wil ik lezen!!
kreeg alleen de titel niet mee!!
Ik wil een clysma.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Bloempje. het volgende:
Komt voor de bakker!quote:
Nou, wel als ik je maag er steeds via leeg zuig.quote:
Dan ga je dood.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wil een infuus met appelmoes.
Ja nouquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een superlul
Een Patty-Brardjequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is een clysma? Ik durf niet te googlen.
Jezelf 'reinigen' van alle vieze dooie resten die in je darm zit. Of zo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Watwatwatttquote:
Oooohhquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezelf 'reinigen' van alle vieze dooie resten die in je darm zit. Of zo.
Een slang in je kontje stoppen, water in later stromen, zodat je darmpjes lekker reinigeren.. Patty brard had er een heel programma over!!quote:
Een slang die je in je achterwerk stopt, om er vervolgens een irriterende vloeistof in te pompen, om zo eventuele harde poepresten die voor een blokkade zorgen er uit te spoelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een slang in je kontje stoppen, water in later stromen, zodat je darmpjes lekker reinigeren.. Patty brard had er een heel programma over!!
Ohhhh. Wel fijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:19 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga eten. Totzo, niet weggaan hoor
Eetsmakelijk tot zo!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:19 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:19 schreef Bloempje. het volgende:
Is een attractie in de Efteling.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ow ja, zo heette het!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is een attractie in de Efteling.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is een attractie in de Efteling.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Ik heb er weleens gezetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb gisteren gewoon de stairway gezien
Heb je daar gechilled met Appel ja?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb gisteren gewoon de stairway gezien
Toen wist ik nog niet dat het een Fok!meet broedplaats was en daarna nooit meer geweest uiteraardquote:
Nee we liepen er langsquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je daar gechilled met Appel ja?
Huh ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee we liepen er langs![]()
We zijn snel door gelopen
Ik ben in de zaak ernaast geweest, daar gepooled en wat gedronken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook wel eens in de stairway geweest... met fok meet
knakwooooorsttttquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben in de zaak ernaast geweest, daar gepooled en wat gedronken.
poolen is niet voor een date toch... tenzij je wil falen en dat heeft ie gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Was erg gezellig. Jij hebt nooit aan mij gevraagd of ik wilde poolen.
Hij raakte me aan alles achter me staan heel smooth.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
poolen is niet voor een date toch... tenzij je wil falen en dat heeft ie gedaan
Wachtttt maar ik ga poolen met je en achter je staan en dan zeg je Jannnn haal die keu eens uit mn rug maar dan kijk je rechts en dan heb ik de keu in mn handquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij raakte me aan alles achter me staan heel smooth.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wachtttt maar ik ga poolen met je en achter je staan en dan zeg je Jannnn haal die keu eens uit mn rug maar dan kijk je rechts en dan heb ik de keu in mn hand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon niet erop reageren verder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dus dit is niet intronics favoriete reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |