SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 1% gewijzigd door Klinkerbotsing op 30-10-2011 23:11:12 ]
Hemeltje. Dan moeten we een andere locatie vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Duurde lang.
@Bloempje: klein, ik heb geen eens een eettafel ofzo (of de ruimte ervoor)
Prima.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hemeltje. Dan moeten we een andere locatie vinden. Mijn ouders zijn in december wel een week weg
Fuck, sorryquote:
Dat doet hij niet, probeerde ik van de week ook al met iets.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha maakt niet uit.Vraag rene morgen ofzo wel.
Ja lijkt me bestequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha maakt niet uit.Vraag rene morgen ofzo wel.
Wat euh.. ben je aan het doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben echt vreemde geluiden aan het maken,.
Oh, dat is niet gek, dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Meezingen, maar dan met de instrumenten ipv de zang..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Precies dezelfde pose als die gitarist ook.
Ahw, zieligquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje is keihard aan het hoesten, echt akelig.
Oh bah naarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja helemaal zo alsof hij moet overgeven.
Niet gezien, wel van gehoordquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloemetje ken jij de film Angus, thongs and perfect snogging?![]()
Hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is leuk. En Jan wil hem eindelijk met mij kijken![]()
De bluraybox van lost waar hij al zo lang als ik m ken over loopt te miepenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
En weer trap ik er in, denken dat het iets leuk is.
Dan ben je ziek. Terug in bed met kopjes thee en een kruikje jij. Hup.quote:
Ik moet zo nog naar school ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan ben je ziek. Terug in bed met kopjes thee en een kruikje jij. Hup.
Goedemorgen
Ik denk dat die liever willen dat je in je bed blijft dan dat je de school onderkotstquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog naar school ja.
Tquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat die liever willen dat je in je bed blijft dan dat je de school onderkotstTenzij je nu weer helemaal top bent en door het huis huppelt.
Tenzij ik nog een project moet printen en inleveren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat die liever willen dat je in je bed blijft dan dat je de school onderkotstTenzij je nu weer helemaal top bent en door het huis huppelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |