nee, :p ik heb maar 1 bjornborg, ik draag meestal jack&jones of dieselquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Bonkers. het volgende:
Heb je daar dan wel een mooie bjorn borg onder TS, dan ben je echt een koele boi.
ben je homo ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zo laag ongeveer
http://www.google.nl/imgr(...)s:0&biw=1280&bih=933
Onterechte klacht dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zo laag ongeveer
http://www.google.nl/imgr(...)s:0&biw=1280&bih=933
daar ben ik lid vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Hier was toch ook altijd zo'n hyves voor
ik draag best strakke kleding ,fuck baggyquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef Piye het volgende:
Deze klacht kan zowel terecht als onterecht zijn afhankelijk van TS zijn verdere voorkomen. Draagt hij baggy broeken en baggy shirts is zijn klacht terecht, hoort gewoon bij de stijl. Draagt TS gewoon allerlei strakke shit maar vind hij het toch nodig zijn broek te saggen zodat we zijn bjorn borg onderbroek kunnen zien verdient TS doodsklappen en is zijn klacht onterecht.
[..]
Onterechte klacht dus.
Hijs je broek dan omhoog homo. Het idee van saggen is niet dat je aan iedereen je onderbroek kan laten zien. Blanke mensen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik draag best strakke kleding ,fuck baggy
swag on
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Hijs je broek dan omhoog homo. Het idee van saggen is niet dat je aan iedereen je onderbroek kan laten zien. Blanke mensen.
die gozer is idd wel een kneusje jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn achtergrond eens http://sjoerdgorze.hyves.(...)cture_ProfileBoxLeft
Wat een kneusje.
Ja reageer maar zo, je weet zelf ook wel dat je homo bent en je broek zo laag draagt zodat ze je makkelijker in je kont kunnen neuken.quote:
ik ben een baas met mn capuchon op en mn broek vet laag te veel money in mn zakken daarom loop ik zo traagquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:54 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Mijn broek die zakt af omdat teveel doekoe in m'n zak
ehum nee gewoon niet, jij bent zeker net zown kneusje als die gozer op die fotoquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja reageer maar zo, je weet zelf ook wel dat je homo bent en je broek zo laag draagt zodat ze je makkelijker in je kont kunnen neuken.
Keizer en al die andere debielen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben een baas met mn capuchon op en mn broek vet laag te veel money in mn zakken daarom loop ik zo traag
fag bag omquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kneusje.
ik heb keizer + mac miller+ hef + greengang op mn bb staanquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Keizer en al die andere debielen?
Mellamel etc.
Serieus, je trollt hopelijk want dat is behoorlijk triest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik heb keizer + mac miller+ hef + greengang op mn bb staan
Ja man ik ben inderdaad een 14jarig blank jochie, dat slechte hiphop luistert en daarom denkt als een Marokkaan over straat te moeten lopen. O nee wacht, dat was iemand anders in dit topic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ehum nee gewoon niet, jij bent zeker net zown kneusje als die gozer op die foto![]()
ik troll echt nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Serieus, je trollt hopelijk want dat is behoorlijk triest.
Nah je zit op FOK!, dus er is hoop.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik troll echt niet
sirieus!
ben ik nu dieptriest?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nah je zit op FOK!, dus er is hoop.
haha, aii klopt wel manquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Nieuwedieper het volgende:
kheb hem ook wel redelijk laag, word er wel erg moe van dat leraren me er steeds op aanspreken![]()
mij hoor je toch ook niet klagen dat hun hun shirt in hun broek stoppen waardoor die dikke bierbuik nog groter uit komt
Dit dus, zeker niet als er ook nog een 'mooie' poepstreep te zien isquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef BlueMage het volgende:
...en ik vind het niet "chill" om tegen die reetspleet aan te moeten kijken.![]()
ik troll nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Lhuram het volgende:
Mooi man, ik kan weer gelukkig slapen, als dit serieus is, is Nederland gedoemd kapot te gaan.
TS, slechte troll.
ik ben dun, blank, heb een platte cap adidas vest en lage broek en zwarte vansquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn altijd hele dunne blanke jongens, zo'n petje met platte cap, Adidas vestje, zo'n lage broek, en gekleurde Vans.
Gefeliciteerd met deze originaliteit.
Op de pet na ben je dus gewoon net als Sjoerd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben dun, blank, heb een platte cap adidas vest en lage broek en zwarte vans
sjoerd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Op de pet na ben je dus gewoon net als Sjoerd.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Bundy. het volgende:
Zelfs ik, als hiphopliefhebber, vind het er niet uitzien...
Dat voelde ik al aankomen en daarom feliciteerde ik je met deze ongekende vorm van originaliteit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben dun, blank, heb een platte cap adidas vest en lage broek en zwarte vans
Volgens mij maakt ie maar een fopje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je niet capabel bent om een goede discussie te voeren zonder op de man te spelen en zonder fouten de Nederlandse taal te schrijven moet je er ook niet aan beginnen.
Het zou jou sieren om wat beters en intelligenters te verzinnen.
hey vriend ik typ op de samsung . Je bent toch zo slim of ben je dom en denk je dat een typo een spelfout is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je niet capabel bent om een goede discussie te voeren zonder op de man te spelen en zonder fouten de Nederlandse taal te schrijven moet je er ook niet aan beginnen.
Het zou jou sieren om wat beters en intelligenters te verzinnen.
Je typt op "de" Samsungquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey vriend ik typ op de samsung . Je bent toch zo slim of ben je dom en denk je dat een typo een spelfout is.
samsungquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey vriend ik typ op de samsung . Je bent toch zo slim of ben je dom en denk je dat een typo een spelfout is.
Haha Bquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen signature. Ga weg
Zeemanonderbroeken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef Crocodi1e het volgende:
Mensen die zeuren over zeeman onderbroeken zijn ook klachtwaardig. Als je je broek gewoon normaal draagt is die onderbroek niet eens te zien.
Sinds wanneer is het niet meer verboden om hyves adressen te posten? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kneusje.
Wat een ectoquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef cvboer het volgende:
Uit dezelfde hyves:
[ afbeelding ]
En dan ook niet doorhebben dat als ze hun telefoon omdraaien ook zichzelf op de foto kunnen zetten.
Compleet met campingsmoking en foute draagwijze van een pet.
Gedetailleerde spijker denkt dat ie stoer is.![]()
Jij draagt je broek ook laag zeker? Zijn gewoon goede onderbroeken hoor. Ze hebben vaak gewoon 1 kleur, dus geen groot merk van zeeman er op ofzo, dus wat is het probleem?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:00 schreef Holvocht het volgende:
Alsjeblieft sjipsjap. Alleen lezen als je geen troll bent.Gefeliciteerd, je bent getrolled.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
Het probleem is dat ze zo ontzettend snel krimpen, scheuren en letterlijk retestrak zitten. Verder mag het van mij zo goedkoop mogelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Jij draagt je broek ook laag zeker? Zijn gewoon goede onderbroeken hoor. Ze hebben vaak gewoon 1 kleur, dus geen groot merk van zeeman er op ofzo, dus wat is het probleem?
Ja dat is helaas wel jammer ja. Alleen voor 1 bjorn borg onderbroek koop je 10 zeeman onderbroeken. Dus kun je altijd nog een maatje groter nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef ProfessorAardappel het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze zo ontzettend snel krimpen, scheuren en letterlijk retestrak zitten. Verder mag het van mij zo goedkoop mogelijk.
Van mij mag iedereen die tegenwoordig nog een Björn Borg koopt, acuut last krijgen van lopende diarree en aambeien zo groot als aardappelen, ik koop ze altijd lekker groot bij de Action, kost geen drol. Letterlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel jammer ja. Alleen voor 1 bjorn borg onderbroek koop je 10 zeeman onderbroeken. Dus kun je altijd nog een maatje groter nemen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:00 schreef Holvocht het volgende:
Alsjeblieft sjipsjap. Alleen lezen als je geen troll bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben geen troll gvd!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef Holvocht het volgende:
* Holvocht troost sjipsjap.
Goede troll
quote:
zit veel chillerquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef Holvocht het volgende:
Hijs je broek dan op. Waarom zou je hem laag dragen.....
dm me jou ping eerst maar usquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zet het in jouw www
En schat, wat is je ping?
Elke keer het gevoel hebben dat je broek afzakt, tevens ziet het eruit alsof je savonds overnacht tussen de vuilnisbakken achter het stationquote:
Zit veel chiller? Zeg je dat nog als de ijzige poolwind van de komende horrorwinter door je kruis giert?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen signature. Ga weg
neequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef cvboer het volgende:
TS draagt zeker ook van die drollenvangerbroeken?
neequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
niemand wil jouw onderbroek zien, vuile egoist. dus optrekken die broek!
Ach ja, simpele zielen die over 3.5 jaar bij de WVS of VWS of weet ik veel hoe het heet, aan de slag gaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef cvboer het volgende:
Uit dezelfde hyves:
[ afbeelding ]
En dan ook niet doorhebben dat als ze hun telefoon omdraaien ook zichzelf op de foto kunnen zetten.
Compleet met campingsmoking en foute draagwijze van een pet.
Gedetailleerde spijker denkt dat ie stoer is.![]()
bb curve 8520 zwartquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:24 schreef FartHoven het volgende:
Lol ts is van die nieuwe 14-jarige petjes en laaghangende broek cultuur.
TS- wat voor telefoon heb je?
okquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Nikmans het volgende:
Je broek ophijsenEchte mannen hebben hun broek op hun enkels en zwaaien heel de dag met hun paarsgepunte lans in het rond
Eigenlijk had ik gehoopt dat jij iets zou posten in de trant van:quote:Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Draag je broek dan normaal, aso.
Het is niet stoer en niemand wil je ondergoed zien.
Nee dank je.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gehoopt dat jij iets zou posten in de trant van:
Mannen met lage broeken.![]()
Domper.
Ik had het ook moeten weten op FOK!.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik heb liever mannen die zich niet kleden als een wannabe-hiphopslons.
Dat snap ik dan weer niet als je je broek zo'n beetje half half hebt. Dat zit toch niet lekker als je gaat zitten? Dan zit je precies met je kont op je riem.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:11 schreef Donnis het volgende:
Je broek zo laag dat je continu je onderbroek ziet is gewoon echt lelijk, maar een beetje lager zodat het allemaal wat losser zit is niks mis mee.
Gatver, ik hoef jouw bilnaad echt niet te zienquote:Op donderdag 3 november 2011 11:28 schreef J.James het volgende:
Ja daar heb ik ook altijd last van. En dat mensen dan zeggen van "ik zie je bilnaad" enzo. Waar bemoeien ze zich mee
Inderdaad, fucking gayasses. Hoezo "waar bemoei je je mee," dat zegt 'ie zeker ook als 'ie naakt rondloopt buiten.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Gatver, ik hoef jouw bilnaad echt niet te zien
Geen flauw idee, dat merk maakt toch dezelfde lelijke zooi als Gaastra?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |