nee, :p ik heb maar 1 bjornborg, ik draag meestal jack&jones of dieselquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Bonkers. het volgende:
Heb je daar dan wel een mooie bjorn borg onder TS, dan ben je echt een koele boi.
ben je homo ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zo laag ongeveer
http://www.google.nl/imgr(...)s:0&biw=1280&bih=933
Onterechte klacht dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zo laag ongeveer
http://www.google.nl/imgr(...)s:0&biw=1280&bih=933
daar ben ik lid vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Hier was toch ook altijd zo'n hyves voor
ik draag best strakke kleding ,fuck baggyquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef Piye het volgende:
Deze klacht kan zowel terecht als onterecht zijn afhankelijk van TS zijn verdere voorkomen. Draagt hij baggy broeken en baggy shirts is zijn klacht terecht, hoort gewoon bij de stijl. Draagt TS gewoon allerlei strakke shit maar vind hij het toch nodig zijn broek te saggen zodat we zijn bjorn borg onderbroek kunnen zien verdient TS doodsklappen en is zijn klacht onterecht.
[..]
Onterechte klacht dus.
Hijs je broek dan omhoog homo. Het idee van saggen is niet dat je aan iedereen je onderbroek kan laten zien. Blanke mensen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik draag best strakke kleding ,fuck baggy
swag on
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Hijs je broek dan omhoog homo. Het idee van saggen is niet dat je aan iedereen je onderbroek kan laten zien. Blanke mensen.
die gozer is idd wel een kneusje jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn achtergrond eens http://sjoerdgorze.hyves.(...)cture_ProfileBoxLeft
Wat een kneusje.
Ja reageer maar zo, je weet zelf ook wel dat je homo bent en je broek zo laag draagt zodat ze je makkelijker in je kont kunnen neuken.quote:
ik ben een baas met mn capuchon op en mn broek vet laag te veel money in mn zakken daarom loop ik zo traagquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:54 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Mijn broek die zakt af omdat teveel doekoe in m'n zak
ehum nee gewoon niet, jij bent zeker net zown kneusje als die gozer op die fotoquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja reageer maar zo, je weet zelf ook wel dat je homo bent en je broek zo laag draagt zodat ze je makkelijker in je kont kunnen neuken.
Keizer en al die andere debielen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben een baas met mn capuchon op en mn broek vet laag te veel money in mn zakken daarom loop ik zo traag
fag bag omquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn achtergrond eens http://sjoerdgorze.hyves.(...)cture_ProfileBoxLeft
Wat een kneusje.
ik heb keizer + mac miller+ hef + greengang op mn bb staanquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Keizer en al die andere debielen?
Mellamel etc.
Serieus, je trollt hopelijk want dat is behoorlijk triest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik heb keizer + mac miller+ hef + greengang op mn bb staan
Ja man ik ben inderdaad een 14jarig blank jochie, dat slechte hiphop luistert en daarom denkt als een Marokkaan over straat te moeten lopen. O nee wacht, dat was iemand anders in dit topic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ehum nee gewoon niet, jij bent zeker net zown kneusje als die gozer op die foto![]()
ik troll echt nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Serieus, je trollt hopelijk want dat is behoorlijk triest.
Nah je zit op FOK!, dus er is hoop.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik troll echt niet
sirieus!
ben ik nu dieptriest?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nah je zit op FOK!, dus er is hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |