Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Nieuwedieper het volgende: kheb hem ook wel redelijk laag, word er wel erg moe van dat leraren me er steeds op aanspreken mij hoor je toch ook niet klagen dat hun hun shirt in hun broek stoppen waardoor die dikke bierbuik nog groter uit komt
Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Lhuram het volgende: Mooi man, ik kan weer gelukkig slapen, als dit serieus is, is Nederland gedoemd kapot te gaan.
Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef Buitendam het volgende: Het zijn altijd hele dunne blanke jongens, zo'n petje met platte cap, Adidas vestje, zo'n lage broek, en gekleurde Vans.
Gefeliciteerd met deze originaliteit.
ik ben dun, blank, heb een platte cap adidas vest en lage broek en zwarte vans
Terecht. Ik had mijn broek ook een tijdje onder de kont hangen alleen nu ben ik erachter gekomen dat het veel beter zit als ik mijn broek gewoon normaal heb,
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡
Als je niet capabel bent om een goede discussie te voeren zonder op de man te spelen en zonder fouten de Nederlandse taal te schrijven moet je er ook niet aan beginnen. Het zou jou sieren om wat beters en intelligenters te verzinnen.
Als je niet capabel bent om een goede discussie te voeren zonder op de man te spelen en zonder fouten de Nederlandse taal te schrijven moet je er ook niet aan beginnen. Het zou jou sieren om wat beters en intelligenters te verzinnen.
hey vriend ik typ op de samsung . Je bent toch zo slim of ben je dom en denk je dat een typo een spelfout is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Uit dezelfde hyves: En dan ook niet doorhebben dat als ze hun telefoon omdraaien ook zichzelf op de foto kunnen zetten. Compleet met campingsmoking en foute draagwijze van een pet. Gedetailleerde spijker denkt dat ie stoer is.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef Crocodi1e het volgende: Mensen die zeuren over zeeman onderbroeken zijn ook klachtwaardig. Als je je broek gewoon normaal draagt is die onderbroek niet eens te zien.
Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef cvboer het volgende: Uit dezelfde hyves: [ afbeelding ] En dan ook niet doorhebben dat als ze hun telefoon omdraaien ook zichzelf op de foto kunnen zetten. Compleet met campingsmoking en foute draagwijze van een pet. Gedetailleerde spijker denkt dat ie stoer is.
Jij draagt je broek ook laag zeker? Zijn gewoon goede onderbroeken hoor. Ze hebben vaak gewoon 1 kleur, dus geen groot merk van zeeman er op ofzo, dus wat is het probleem?
IK HEB HET GODVERDOMME GEHAD MET DIE KUTTOPICS VAN JOU. HANG JE ZELF OP AAN JE BROEK, EN DOE NORMAAL WANNABE KUT MOCRO. DankjewelGefeliciteerd, je bent getrolled.
Jij draagt je broek ook laag zeker? Zijn gewoon goede onderbroeken hoor. Ze hebben vaak gewoon 1 kleur, dus geen groot merk van zeeman er op ofzo, dus wat is het probleem?
Het probleem is dat ze zo ontzettend snel krimpen, scheuren en letterlijk retestrak zitten. Verder mag het van mij zo goedkoop mogelijk.
Ja dat is helaas wel jammer ja. Alleen voor 1 bjorn borg onderbroek koop je 10 zeeman onderbroeken. Dus kun je altijd nog een maatje groter nemen.
Van mij mag iedereen die tegenwoordig nog een Björn Borg koopt, acuut last krijgen van lopende diarree en aambeien zo groot als aardappelen, ik koop ze altijd lekker groot bij de Action, kost geen drol. Letterlijk.