1 2 3
voorjekijkendoorlopen
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Nieuwedieper het volgende:
kheb hem ook wel redelijk laag, word er wel erg moe van dat leraren me er steeds op aanspreken :{
mij hoor je toch ook niet klagen dat hun hun shirt in hun broek stoppen waardoor die dikke bierbuik nog groter uit komt }:|
haha, aii klopt wel man
En dat merk je.
Sowieso leraren. :')

hallo dus dit noemen ze nou twitter

Charmeur ten alle tijden
Mooi man, ik kan weer gelukkig slapen, als dit serieus is, is Nederland gedoemd kapot te gaan.

TS, slechte troll.
Redactie Games
Offtopic in geleuter...
Pubers met hun "swaggy" klederdracht.. :')

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...

TP
beetje laag als de rest van de kleding er op aansluit is wel vet, in ieder geval beter dan zo kk hoog -G

TP

15s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef BlueMage het volgende:
...en ik vind het niet "chill" om tegen die reetspleet aan te moeten kijken. :{w :r
Dit dus, zeker niet als er ook nog een 'mooie' poepstreep te zien is :')

Voor wat foto's, kijk hier

but not really
Ik vind het er vreselijk uitzien... totaal stijlloos en absoluut niet aantrekkelijk.

The only time you run out of chances is when you stop taking them.

Commissaris.
Het zijn altijd hele dunne blanke jongens, zo'n petje met platte cap, Adidas vestje, zo'n lage broek, en gekleurde Vans.

Gefeliciteerd met deze originaliteit.

Dit, dus.

voorjekijkendoorlopen
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Lhuram het volgende:
Mooi man, ik kan weer gelukkig slapen, als dit serieus is, is Nederland gedoemd kapot te gaan.

TS, slechte troll.
ik troll niet :')
voorjekijkendoorlopen
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn altijd hele dunne blanke jongens, zo'n petje met platte cap, Adidas vestje, zo'n lage broek, en gekleurde Vans.

Gefeliciteerd met deze originaliteit.
ik ben dun, blank, heb een platte cap adidas vest en lage broek en zwarte vans :')
King of Kush
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef sjipsjap het volgende:

[..]

ik ben dun, blank, heb een platte cap adidas vest en lage broek en zwarte vans :')
Op de pet na ben je dus gewoon net als Sjoerd. :D

If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.

Ey
Terecht. Ik had mijn broek ook een tijdje onder de kont hangen alleen nu ben ik erachter gekomen dat het veel beter zit als ik mijn broek gewoon normaal heb,

Pogo dancing!

'echt wel'
Ik heb wel een beetje medelijden met je. Vroeger nooit van je moeder geleerd hoe je je moet kleden.

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016

King of Kush
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef sjipsjap het volgende:

[..]

sjoerd?
Dat kneusje op die foto.

If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.

Echoes - KL/B/
troll

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡

Integere Lul
We hoeven jouw reet niet te zien, smeerlap.
Ga nou maar terug naar je ma en eet je gerstenpap.

Feyenoord Rotterdam

Games Crew van het jaar 2013
-edit-

Bericht 98% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 31-10-2011 12:25:52 (Doe eens normaal. )

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.

Mensen waarbij half hun bjorn borg onderbroeken te zien zijn :') :') :') :')
Commissaris.
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef sjipsjap het volgende:

[..]

Dat voelde ik al aankomen en daarom feliciteerde ik je met deze ongekende vorm van originaliteit.

Dit, dus.

Bericht 100% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 31-10-2011 11:40:39
Commissaris.
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef o.us het volgende:

[..]

Als je niet capabel bent om een goede discussie te voeren zonder op de man te spelen en zonder fouten de Nederlandse taal te schrijven moet je er ook niet aan beginnen.
Het zou jou sieren om wat beters en intelligenters te verzinnen.
Volgens mij maakt ie maar een fopje.

Dit, dus.

7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef o.us het volgende:

[..]

Als je niet capabel bent om een goede discussie te voeren zonder op de man te spelen en zonder fouten de Nederlandse taal te schrijven moet je er ook niet aan beginnen.
Het zou jou sieren om wat beters en intelligenters te verzinnen.
hey vriend ik typ op de samsung . Je bent toch zo slim of ben je dom en denk je dat een typo een spelfout is.

R.I.P DTS.

20-9-5-20-5-14
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hey vriend ik typ op de samsung . Je bent toch zo slim of ben je dom en denk je dat een typo een spelfout is.
Je typt op "de" Samsung :') ? En je hebt een spatie voor je punt en geen hoofdletter op de Hey.

-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.

voorjekijkendoorlopen
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

samsung :')

bb B-)
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:57 schreef sjipsjap het volgende:

[..]

samsung :')

bb B-)
Haha B
Wel galaxy vriend.

R.I.P DTS.

Troll...
Abc
Schat, wat is je ping? :')
CV vakidioot
Uit dezelfde hyves:
1428446278_6_5I9y_1.jpeg
En dan ook niet doorhebben dat als ze hun telefoon omdraaien ook zichzelf op de foto kunnen zetten.
Compleet met campingsmoking en foute draagwijze van een pet.
Gedetailleerde spijker denkt dat ie stoer is. :')

Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.

Alsjeblieft sjipsjap. Alleen lezen als je geen troll bent.

SPOILER
IK HEB HET GODVERDOMME GEHAD MET DIE KUTTOPICS VAN JOU. :( :( :( :( :( :( HANG JE ZELF OP AAN JE BROEK, EN DOE NORMAAL WANNABE KUT MOCRO. Dankjewel

Ik heb geen signature. Ga weg

Ey
Mensen die zeuren over zeeman onderbroeken zijn ook klachtwaardig. Als je je broek gewoon normaal draagt is die onderbroek niet eens te zien.

Pogo dancing!

PROF.
13s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef Crocodi1e het volgende:
Mensen die zeuren over zeeman onderbroeken zijn ook klachtwaardig. Als je je broek gewoon normaal draagt is die onderbroek niet eens te zien.
Zeemanonderbroeken. :')

Zzz..

Du zoon.
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef cvboer het volgende:
Uit dezelfde hyves:
[ afbeelding ]
En dan ook niet doorhebben dat als ze hun telefoon omdraaien ook zichzelf op de foto kunnen zetten.
Compleet met campingsmoking en foute draagwijze van een pet.
Gedetailleerde spijker denkt dat ie stoer is. :')
Wat een ecto :')

Of toch du vader?

Ey
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef ProfessorAardappel het volgende:

[..]

Zeemanonderbroeken. :')
Jij draagt je broek ook laag zeker? Zijn gewoon goede onderbroeken hoor. Ze hebben vaak gewoon 1 kleur, dus geen groot merk van zeeman er op ofzo, dus wat is het probleem?

Pogo dancing!

Du zoon.
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:00 schreef Holvocht het volgende:

SPOILER
IK HEB HET GODVERDOMME GEHAD MET DIE KUTTOPICS VAN JOU. :( :( :( :( :( :( HANG JE ZELF OP AAN JE BROEK, EN DOE NORMAAL WANNABE KUT MOCRO. Dankjewel
Gefeliciteerd, je bent getrolled.

Of toch du vader?

PROF.
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Jij draagt je broek ook laag zeker? Zijn gewoon goede onderbroeken hoor. Ze hebben vaak gewoon 1 kleur, dus geen groot merk van zeeman er op ofzo, dus wat is het probleem?
Het probleem is dat ze zo ontzettend snel krimpen, scheuren en letterlijk retestrak zitten. Verder mag het van mij zo goedkoop mogelijk.

Zzz..

Ey
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef ProfessorAardappel het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze zo ontzettend snel krimpen, scheuren en letterlijk retestrak zitten. Verder mag het van mij zo goedkoop mogelijk.
Ja dat is helaas wel jammer ja. Alleen voor 1 bjorn borg onderbroek koop je 10 zeeman onderbroeken. Dus kun je altijd nog een maatje groter nemen.

Pogo dancing!

PROF.
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Ja dat is helaas wel jammer ja. Alleen voor 1 bjorn borg onderbroek koop je 10 zeeman onderbroeken. Dus kun je altijd nog een maatje groter nemen.
Van mij mag iedereen die tegenwoordig nog een Björn Borg koopt, acuut last krijgen van lopende diarree en aambeien zo groot als aardappelen, ik koop ze altijd lekker groot bij de Action, kost geen drol. Letterlijk.

Zzz..

I don't like change
Daar heb ik ook weleens last van, dat ze dan m'n string zien enzo. Maarja dat krijg je met die low-rise jeans van tegenwoordig.

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Leuk ben ik toch?
Je koopt het toch echt zelf

Nobody is perfect, i'm nobody.

voorjekijkendoorlopen
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:00 schreef Holvocht het volgende:

SPOILER
:'(
* Holvocht troost sjipsjap.
Goede troll :D

Hijs je broek dan op. Waarom zou je hem laag dragen..... :')

1 2 3
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo