Ik sowieso al, iedereen geloof ik wel, ooitquote:
Mwaaaaaaaah, Smegmanus kan ook nooit op een zaterdagquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben toch veul belangrijker dan al die andere menschen
Ik bijt alleen als het nodig isquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het dan niet doen heBeetje blaffen maar niet bijten
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje mn post verwijderen wacht maar wacht maar.
Mwah, nu snap je het wel geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje mn post verwijderen wacht maar wacht maar.
Hij zal het voelen op de meet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken
Pijn, alles!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zal het voelen op de meet.
Bied hem een sigaret aan zoals in Mindhuntersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zal het voelen op de meet.
Ken ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bied hem een sigaret aan zoals in Mindhunters
's middags dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef Tchock het volgende:
Ik moet me scheren maar 's avonds is niet fijn en 's ochtends kan ik nooit mijn bed uit komen. Luxeproblemen to the max.
(Niet voor de erg tere zieltjes...)quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar door jullie stink ik, dus ik ga maar even douchen. Laters
Scheerapparaat op batterijen kopen, kan je die meenemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed idee. Maar dan ben ik meestal niet thuis enzo
Haha held. Scheren in de trein, scheren in collegezaal, scheren op straat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Scheerapparaat op batterijen kopen, kan je die meenemen
Tja, ik kan het opbrengen om het gewoon 's morgens te doen als het moetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha held. Scheren in de trein, scheren in collegezaal, scheren op straat.
Ik dus nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, ik kan het opbrengen om het gewoon 's morgens te doen als het moet
Denk er zon anderhalf uur bij.quote:
Laat een licht baardje staan, 1 keer in de week scheren is meer als genoegquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dus nietIk ben een afschuwelijk ochtendmens. Dus doe het meestal 's avonds maar dat is echt verre van ideaal.
Probleem is dat ik (nog) geen baard kan laten staan. Dan krijg ik bakkebaarden en een sik tegelijk en verder nietsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Laat een licht baardje staan, 1 keer in de week scheren is meer als genoeg
Ik moet jou dus ook (nog) teleurstellenquote:
Voor jou misschien..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Laat een licht baardje staan, 1 keer in de week scheren is meer als genoeg
ja.quote:
Hahaha, aww. Je komt er wel over heen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probleem is dat ik (nog) geen baard kan laten staan. Dan krijg ik bakkebaarden en een sik tegelijk en verder niets
[..]
Ik moet jou dus ook (nog) teleurstellen
Spannend!quote:
rtl5.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Doel jij op dat ranzige programma op 8? Zenderfietste er net langs.
Trustenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef Vincpod het volgende:
Nog een afscheids shaggie voor het slapen gaanToedels
het gaat nu over een ingetrokken tepelsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
O, waarschijnlijk zit rtl5 hier op acht.
Ook alles in beeld brengen.![]()
Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Is een peuk roken bij jullie ook het laatste wat je doet op een dag? (Behalve het licht uit doen en in bed stappen dan)
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Is een peuk roken bij jullie ook het laatste wat je doet op een dag? (Behalve het licht uit doen en in bed stappen dan)
In een subforum toch wel? Het gaat (grotendeels) over roken, niet over voetbal. Beetje nutteloze reactie van die DevilsWhore, vooral omdat ik totaal iets anders zei.quote:
Het is een SC, alles hier is nutteloos.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
In een subforum toch wel? Het gaat (grotendeels) over roken, niet over voetbal. Beetje nutteloze reactie van die DevilsWhore, vooral omdat ik totaal iets anders zei.
Ach, niet al te serieus nemen allemaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
In een subforum toch wel? Het gaat (grotendeels) over roken, niet over voetbal. Beetje nutteloze reactie van die DevilsWhore, vooral omdat ik totaal iets anders zei.
Wat doe je stoer dan. Dinsdag krijg je klappen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je daar iets over wilt zeggen moet je je geslachtsicoontje even aanpassen.
Nee joh, dat doe ik wel over andere zakenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, niet al te serieus nemen allemaal.
Goddank net achter de rug allemaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik wel over andere zaken
Tentamens
Ja, ik moet ze dus nog krijgen.quote:
Eckte bazen hebben geen vakken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ze dus nog krijgen.
Heb een bsa wat inhoudt dat je 6 van de 8 vakken in je eerste jaar moet halen.
Als ik dit blok de tentamens allebei niet haal, kan ik zo goed als vaarwel zeggen tegen mijn studie, omdat middeleeuwen echt niemand schijnt te halen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:38 schreef Tchock het volgende:
Eckte bazen verliezen niet van Groningen met 6-0
sorry ik kon het niet laten
Liefste!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:38 schreef Tchock het volgende:
Eckte bazen verliezen niet van Groningen met 6-0
sorry ik kon het niet laten
HAIquote:
Ach, kan gebeuren. Als jullie jezelf tegen PSV maar weer een beetje bij elkaar rapen komt het wel goed. Trouwens, verliezen van GAE? Wat?quote:
Brak, maar gelukkig niet meer zo brak als vanmiddagquote:
Nice. Slapen is voor pussy's thoquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Brak, maar gelukkig niet meer zo brak als vanmiddagMoet eigenlijk zo gaan slapen, morgen tentamen (en er vandaag niks meer voor gedaan
)
slapen heb ik vannacht al niet gedaan.quote:
Aha.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
slapen heb ik vannacht al niet gedaan.
quote:
Eerste wel, 2e niet.quote:
Mja dat krijg je met casustoetsenquote:
Dat zijn toch toetsen waarbij een situatie wordt geschetst en aan de hand daarvan moet je vragen beantwoorden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja dat krijg je met casustoetsen
Jep. En met een medische studie is dat best kut. Vooral als je een differentieel diagnose moet stellen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:27 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat zijn toch toetsen waarbij een situatie wordt geschetst en aan de hand daarvan moet je vragen beantwoorden?
Dat geloof ik zeker ja! Heb het zelf ook, alleen niet echt in tentamen vorm. Me stagebegeleider houdt ervan om situaties te schetsen en ik moet dan al vragend naar een conclusie komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En met een medische studie is dat best kut. Vooral als je een differentieel diagnose moet stellen.
Mja het probleem is dat ik later ook zo moet werken, dus ik krijg gewone kennistentamens, en casustentamens. Bah!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ja! Heb het zelf ook, alleen niet echt in tentamen vorm. Me stagebegeleider houdt ervan om situaties te schetsen en ik moet dan al vragend naar een conclusie komen
You can do itquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja het probleem is dat ik later ook zo moet werken, dus ik krijg gewone kennistentamens, en casustentamens. Bah!
heb alleen nog maar een praktijktentamenquote:
Praktijk tentamens zijn piece of a cake.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb alleen nog maar een praktijktentamen
Bij mij ook, hoe moeilijk is het nou om iemands pols te voelen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Praktijk tentamens zijn piece of a cake.Bij mij dan
Goed zoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef leeell het volgende:
praktijk tentamen vandaag ; 15 minuutjes kletsen over interview
met gemak gehaald [ afbeelding ]
feedback van haar was ; heb je het boek sowieso wel een keer opengeslagen?quote:
Ehm nee geloof het niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef Vincpod het volgende:
Whahaha, niet echt moeilijk nee. Krijgen jullie dan ook een lotus die zich loopt aan te stellen? of is dat alleen bij EHBO cursus dingetjes
![]()
Ben ondertussen even de kok pesten en wat eten
Noah... den ben ik een leekquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ehm nee geloof het niet?
Mn hele praktijktentamen gaat trouwens wel over allemaal EHBO dingetjesHoewel leken niet bij de arteria carotis mogen voelen.
Ik lurk heulemaal nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, ik kon er niet meer tegen.
Vuige lurkers.
Tuig is het!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke jij niet misschien.
[..]
Maar jij zeer zeker wel!
Ambulance/SEH-verpleging/anesthesie. Weet nog niet welke richting ik opgaquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Noah... den ben ik een leek.. Maar heb er ook niet echt voor geleerd. Infuus aanleggen, injecties toedienen, primaire functies checken en herkenning van symptonen is eigenlijk het enige wat ik moet kunnen.
Maar waarvoor studeer jij dan precies DevilsWhore?
Ambulance lijkt me het minste van de 3. Wat ik hoorde van mijn EHBO-docent wat die allemaal mee maakte in de ambulance.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ambulance/SEH-verpleging/anesthesie. Weet nog niet welke richting ik opga
Ambulancebroeder(in) lijkt me juist het leukste van die 3quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ambulance lijkt me het minste van de 3. Wat ik hoorde van mijn EHBO-docent wat die allemaal mee maakte in de ambulance.Je moet het natuurlijk zelf weten. Sowieso wel mooi beroepskant
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ambulancebroeder(in) lijkt me juist het leukste van die 3
Smaken verschillen zal ik maar zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het zijn heel veel B-ritten he, het is maar een klein deel spanning en sensatie. Maar mij lijkt het tot nu toe ook het minste, maar ik heb nog maar weinig over de anesthesie gehad, lijkt me ook erg tof. Dat is sowieso niet alleen in de OK zitten, maar ook in het crashteam.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ambulance lijkt me het minste van de 3. Wat ik hoorde van mijn EHBO-docent wat die allemaal mee maakte in de ambulance.Je moet het natuurlijk zelf weten. Sowieso wel mooi beroepskant
Mij eerst ook, maar ik leer er nu veel over, nu lijkt het me niet leuk meer. Het grootste deel van de ambulanceritten zijn van te voren besteldquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Klopt, maar zo nu en dan iemand uit een auto pulken maakt het toch wel weer goed ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij eerst ook, maar ik leer er nu veel over, nu lijkt het me niet leuk meer. Het grootste deel van de ambulanceritten zijn van te voren besteld
Wat ik dus hoorde dat er maar weinig ritten zijn waar je uiteindelijk een goed gevoel bij overhoud. Hij gaf veel voorbeelden dat hij weer naar de zoveelste patiënt met alcoholvergiftiging moest om uiteindelijk zijn mond open te houden terwijl hij bijna stikt in ze eigen kots. Jij moet de luchtweg weer vrij krijgen en uiteindelijk de handel leegpompen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn heel veel B-ritten he, het is maar een klein deel spanning en sensatie. Maar mij lijkt het tot nu toe ook het minste, maar ik heb nog maar weinig over de anesthesie gehad, lijkt me ook erg tof. Dat is sowieso niet alleen in de OK zitten, maar ook in het crashteam.
Na het lezen van deze post zijn mijn 2 quarter pounders omhoog gekomen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wat ik dus hoorde dat er maar weinig ritten zijn waar je uiteindelijk een goed gevoel bij overhoud. Hij gaf veel voorbeelden dat hij weer naar de zoveelste patiënt met alcoholvergiftiging moest om uiteindelijk zijn mond open te houden terwijl hij bijna stikt in ze eigen kots. Jij moet de luchtweg weer vrij krijgen en uiteindelijk de handel leegpompen.Maar aan de andere kant had hij ook wel mooie verhalen erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Iemand uit een auto pulken doet de brandweer. Sowieso, als er een groot ongeluk gebeurd is, ben je in het begin toch alleen maar bezig met triageren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Klopt, maar zo nu en dan iemand uit een auto pulken maakt het toch wel weer goed ?
Ja of oude mensen die gevallen zijn en hun heup gebroken hebben ofzo, doden, restjes mens van de vangrail/spoor/whatever afschrapen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wat ik dus hoorde dat er maar weinig ritten zijn waar je uiteindelijk een goed gevoel bij overhoud. Hij gaf veel voorbeelden dat hij weer naar de zoveelste patiënt met alcoholvergiftiging moest om uiteindelijk zijn mond open te houden terwijl hij bijna stikt in ze eigen kots. Jij moet de luchtweg weer vrij krijgen en uiteindelijk de handel leegpompen.Maar aan de andere kant had hij ook wel mooie verhalen erover
Weet ik :p maar doelde meer op het feit dat je zo'n half lijk moet verplegen... brrrquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand uit een auto pulken doet de brandweer. Sowieso, als er een groot ongeluk gebeurd is, ben je in het begin toch alleen maar bezig met triageren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Na het lezen van deze post zijn mijn 2 quarter pounders omhoog gekomen.Het spijt me Sperma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joah.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Weet ik :p maar doelde meer op het feit dat je zo'n half lijk moet verplegen... brrr
Ik heb een keer aan boord EHBO moeten toepassen. Ik stond met trillende handen te verbindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later nog wel een telefoontje gehad van de beste man met zijn dank voor de goede verzorging![]()
Als je nog niet gegeten hebt wel jah.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik heb een keer aan boord EHBO moeten toepassen. Ik stond met trillende handen te verbinden
Ik heb het voorval maar in een spoilertje gezet voor als je het niet wilt lezenNu komt mijn mc flurry ook naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later nog wel een telefoontje gehad van de beste man met zijn dank voor de goede verzorging
Maar wel knap als je het kan hoor!Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik heb een keer aan boord EHBO moeten toepassen. Ik stond met trillende handen te verbinden
Ik heb het voorval maar in een spoilertje gezet voor als je het niet wilt lezenWat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later nog wel een telefoontje gehad van de beste man met zijn dank voor de goede verzorging
Wel nasty. Zal ik niet zo snel tegenkomen
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat doe ik?!?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat doe je?
Wel nasty. Zal ik niet zo snel tegenkomen
ja voor werk/studie/whatevquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wat doe ik?!?
Die man is aan de reddingsbrigade overgegeven en in Hoek van Holland met de Ambulance weggebracht. Je zou het wel tegen kunnen komen
Ooh op die fiets.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja voor werk/studie/whatev
mja is wel nasty. Hebben ze zijn vingers nog kunnen redden of was dat een verloren zaak?
Heb je dan ook een uniform?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ooh op die fiets.![]()
Ik studeer Maritiem Officier op het momentEn helaas zijn vingers niet meer kunnen redden, dat was al visvoer
Wat denk jij dat we woensdag gaan doen? Ik heb donderdag namelijk een soort van date met een kakkerlakquote:
Ik weet niet maar ik ben aan het rellen woensdagquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat denk jij dat we woensdag gaan doen? Ik heb donderdag namelijk een soort van date met een kakkerlak
Hij is fijn en lekker. Het is het waard!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik ben aan het rellen woensdag
En kakkerlakken
jij liever dan ik
Met hoeveel verschil moet je Europees verliezen om dat erger te maken dan een 6-0 verlies tegen een achterstandsclubje uit het noorden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is fijn en lekker. Het is het waard!!
Maar zou leuk zijn als ik hem kan pesten met ons geniale voetbalspel ipv dat hij mij gaat pesten met ons verlies
Ga je gang, maar ik moet weg naar mn werkquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:24 schreef Vincpod het volgende:
Damn, dan blijf ik wel wachten!
Of mag ik wel op je onderbewustzijn reageren?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik moet weg naar mn werk
Daarom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:41 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niks, nog eerder slapen is geen optie
Oh! Wat gaaf, wat doe je daar?quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:51 schreef Vincpod het volgende:
Lag ik nog maar in bedlekker warm! Trouwens vanacht aangekomen in Kokkola, Finland blijft is echt een prachtig land!
Ik ben meer benieuwd naar je antwoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Wat is de meest rare vtaag die jullie ooit op straat gesteld is?
Sjonge jonge, ik loop net ff naar buiten om een broodje tartaar met joppiesaus te halen, loopt er een Gipsy naar me toe met de vraag hoe je een SOA kan behandelen![]()
haha
"Hang je leuter naar buiten en besmeer hem in de eerste de beste eetgelegenheid met mayonaise, peper en zout, probeer het er vervolgens oraal af te nemen"quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar je antwoord
Ik zei tegen hem "gast ga naar de dokter ofzo"quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar je antwoord
Liet hij ook zn leuter zien aan je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem "gast ga naar de dokter ofzo"
Die man van die snackbar moest zo hard lachen
en ik stond daar van, wtf moet je nou
Dat lijkt me geen complimentquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:30 schreef LompeHork het volgende:
Oh, de vreemdste vraag die mij gesteld is op FOK!: "Ben jij in het echt ook zo?"
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was het ook niet geloof ikik kon volmondig "ja." antwoorden trouwens.
Nee .quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liet hij ook zn leuter zien aan je?
Jammer. Dat zou pas een stunt zijn.quote:
brrrr..quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer. Dat zou pas een stunt zijn.
Kijk eens, welke SOA zou dit zijn?
*laat leuter vol met zweertjes en wratten en kopkaas zien*
Dit meevallen noemen?quote:
Inderdaad, zoek maar eens op topicnaam "Kaatje"!quote:
Weinig, misschien een aantal ziektes, maar die kans acht ik erg kleinquote:Wat is er erger dan LH?
Ik deed het met liefdequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
brrrr..
Dank je wel hè , mijn broodje tartaar kan ik nu nogmaals doorslikken.
Neem mij ook gelijk een pakje L&M van ¤6,50 mee a.u.b.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed het met liefde![]()
En nu ga ik peuken halen
DM me dan gewoon een linkquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, zoek maar eens op topicnaam "Kaatje"!
[..]
Weinig, misschien een aantal ziektes, maar die kans acht ik erg klein
Goed topic diequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:55 schreef LompeHork het volgende:
Vooruit dan maar, was gewoon de eerste hit in de search hoor
Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:11 schreef LompeHork het volgende:
Hehe hij is wel leuk ja, kijk ook eens naar de tijd waarop het topic open ging, lekker typisch
Wie weet er nog leuke onderwerpen voor in ROO?
Een blowtopic.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:11 schreef LompeHork het volgende:
Hehe hij is wel leuk ja, kijk ook eens naar de tijd waarop het topic open ging, lekker typisch
Wie weet er nog leuke onderwerpen voor in ROO?
Neh, niet zo negatief he!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee
Volgens mij zijn alle onderwerpen al besproken
Is er al lang!quote:
Oh, die is potentieel interessant, ik zal vanmiddag even wat in elkaar peuteren, heb hier nog wat oude shag liggen dat wel weg mag (uitgedroogd) en daar kan ik makkelijk een goed sjekkie van draaienquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef Vincpod het volgende:
Mega-sjekkies? Stuk of 15 vloeitjes aan elkaar maken, 1 pak shag ertussen en je hebt een mega-sjekkie
Ik zal na mijn middagdutje ook wel iets in elkaar prutsenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, niet zo negatief he!
[..]
Is er al lang!
[..]
Oh, die is potentieel interessant, ik zal vanmiddag even wat in elkaar peuteren, heb hier nog wat oude shag liggen dat wel weg mag (uitgedroogd) en daar kan ik makkelijk een goed sjekkie van draaien
Sorry, die was uitverkochtquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Neem mij ook gelijk een pakje L&M van ¤6,50 mee a.u.b.
Ik word al misselijk als ik eraan denkquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef Vincpod het volgende:
Mega-sjekkies? Stuk of 15 vloeitjes aan elkaar maken, 1 pak shag ertussen en je hebt een mega-sjekkie
Het rookt denk ik ook niet zo lekker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik eraan denk
Een asbaktopic?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, niet zo negatief he!
[..]
Is er al lang!
[..]
Oh, die is potentieel interessant, ik zal vanmiddag even wat in elkaar peuteren, heb hier nog wat oude shag liggen dat wel weg mag (uitgedroogd) en daar kan ik makkelijk een goed sjekkie van draaien
In die tijd kon ik niet draaienquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Het rookt denk ik ook niet zo lekker.![]()
In mijn middelbareschooltijd verveelde ik me wel eens dat ik 2 of 3 dubbele shaggies ging draaien. Of 2 keer zo lang, dat je er wat langer mee doet. Maar groter dan ben ik nog niet gegaan, want 2 x zo lang rookte al niet eens lekker meer
Die zijn nooit uitverkocht .quote:
Wel hier bij de troefmarkt hoorquote:
Serieus?quote:
Troefmarktquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel hier bij de troefmarkt hoor![]()
Regelmatig dingen uitverkocht daar
Wiethoekjequote:
Ja klinkt fout hequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Troefmarkt
Uit welk gat kom jij?
ik heb het over asbakken.quote:
Fout gelezen, excuus !quote:
Is dat nog erger dan de Basis Markt die er vroeger was?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is dat nog erger dan de Basis Markt die er vroeger was?
Je UI is wel leuk, jammer van dat Ajax plaatje erdoorheen.quote:
Ajaxquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je UI is wel leuk, jammer van dat Ajax plaatje erdoorheen.
Ik wacht nog steeds op LompeHork voor mijn nieuwe UIquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax![]()
En UI is gemaakt door Ezechielk, all credits go to him
Heb er 1 voor elke dag van de week zelfsquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:16 schreef leeell het volgende:
[..]
baas, nu moet ik hem ook aantrekken [ afbeelding ]
geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb er 1 voor elke dag van de week zelfsiets met een obsessie
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldig
even foto schieten zo maar
een vlag, moet hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]Doen! Bij mij hangt in de plee trouwens die vlag van DSotM die jij op je foto had staan hehe. Ik ben trouwens geneigd die box te gaan halen, maar dat ding is 200 Euro, beetje teveel van het goede.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:22 schreef leeell het volgende:
[..]
een vlag, moet hebben
tevens hangt naast DSotM ook nog The Doors, Bob Dylan, Beatles, Kinks en de Beach Boys
iets met obsessie
hier is het gelukkig mijn kamer, doen en laten wat ik wil, die ouwe van me vind het ook allemaal geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]Smaak! Hier hangt enkel DSotM, maar heb er nog wel een aantal van toen ik nog thuis woonde (The Division Bell en een hele stapel metal bende), maar ik doe er verder weinig meer mee, het staat zo raar in een vrij normale woonkamer
Ah dat is wel gaaf! Oh, Dire Straits, goed plan, die zet ik meteen even op zo (ik moet hier nog de huiskamer fatsoenerenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:26 schreef leeell het volgende:
[..]
hier is het gelukkig mijn kamer, doen en laten wat ik wil, die ouwe van me vind het ook allemaal geweldig
door hem heb ik ook de LP van Pet Sounds, Sgt peppers LHCB, Layla (and other assorted love songs), Brothers in arms, etc etc
Nee! Niet Rinusquote:
Ik wou gewoon een spiksplinternieuwe UI maar wel kenmerkend aan SpermaDonorquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee! Niet Rinus![]()
![]()
Wat wou je in je UI trouwens, ben het vergeten
Ahja, even wat bedenken, kerstthema blijft wel natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een spiksplinternieuwe UI maar wel kenmerken aan SpermaDonor
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahja, even wat bedenken, kerstthema blijft wel natuurlijk
@ACS: Die solo is inderdaad een must!
Ik knutsel wel twee versies, kun je hem later ook nog eens gebruikenquote:
haha, ik moet afwassen stofzuigen, dweilen, wasmachine en nog strijken vandaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik knutsel wel twee versies, kun je hem later ook nog eens gebruiken
Nu eerst echt even stofzuigen, wat ben ik lui vandaag
thnx mattie!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
edit: hier de kerstversie:
[ afbeelding ]
Als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij voorzie ik half ONZ en ROO met UI's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent![]()
Trouwens ff een megasjekkie gedraait:Ik zal eens zien, ik denk dat sneeuw bij jouw UI niet zo mooi staat, ik ga even Photoshop openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een monster!ik heb helaas nog geen tijd gehad.
Grote mutsen zijn goeeedd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg die muts er niet helemaal op, dus ik dacht: dan dat hoofd maar weg
Is echt vies hoor om dat te roken lijkt me .quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nog nietBen eerlijk gezegd nog moed aan het verzamelen
Moet je er ook 1? Het is immers mijn schuldquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die kerstUI'sVerdomme! Sinterklaas is nog niet eens in het land!
Maar lieve lompehork, kan je ook nog 1 sinterklaas UI maken voor mequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je er ook 1? Het is immers mijn schuld
Maar het moet dan wel pepernoten regenen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar lieve lompehork, kan je ook nog 1 sinterklaas UI maken voor me![]()
KB heeft best wel een beetje gelijk, we vergeten die lieve sint!
Prima, doe ik later op de avond of morgenochtend evenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar lieve lompehork, kan je ook nog 1 sinterklaas UI maken voor me![]()
KB heeft best wel een beetje gelijk, we vergeten die lieve sint!
quote:
Nee die zijn niet te vinden en degene die ik vond wordt vet lelijk en allesquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is vet!
Heeft er iemand toevallig een cut-out (liefst PNG) van een Pieten-hoofdtooi?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was bijna blij alles. De teleurstelling!
http://www.sintplaatjes.nl/site/avatars.html hier wat aan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is vet!
Heeft er iemand toevallig een cut-out (liefst PNG) van een Pieten-hoofdtooi?
Nah, moet ik alsnog zelf gaan snijden en klooien voordat ik een mooie template heb, ik ga even verder zoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
http://www.sintplaatjes.nl/site/avatars.html hier wat aan?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, moet ik alsnog zelf gaan snijden en klooien voordat ik een mooie template heb, ik ga even verder zoeken.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel baas op zich.
Neuh, maar ik zou even een UI knutselen voor SpermaDonorquote:
Weer helemaal topquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[..]
Neuh, maar ik zou even een UI knutselen voor SpermaDonor
even een sjekkie draaien(a.k.a. je hebt gelijk)
Eigenlijk zou die foute kitten uit jouw UI ook een pietenmuts of een mijter op moeten!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe die is wel tof. En ga nu maar gauw weer roken ja!
Ja Briggy had een paar keer geprobeerd, maar niet hoe ik het eigenlijk in gedachte had.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die foute kitten uit jouw UI ook een pietenmuts of een mijter op moeten!
Hoe wil je 'm?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Briggy had een paar keer geprobeerd, maar niet hoe ik het eigenlijk in gedachte had.
even kijken of ik het in paint kan krijgenquote:
Ik vind wel dat dat roze strikje zichtbaar moet blijven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
even kijken of ik het in paint kan krijgenlaat ik wel een schets zien
[ afbeelding ] < zo ongeveer (andere muts natuurlijk wel)
Nee, de muts moet roze dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik vind wel dat dat roze strikje zichtbaar moet blijven.
Neh, dan moet je hem over de andere kant smijten en dan ziet het er niet uitquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik vind wel dat dat roze strikje zichtbaar moet blijven.
Hmm, ik vind dat puntje links niet zo mooi, dat klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, dan moet je hem over de andere kant smijten en dan ziet het er niet uit
Ik kijk even wat ik kan doen.
===== vanaf dit punt had ik op invoeren moeten drukken====
Ja, roze was ook mijn idee
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat puntje links niet zo mooi, dat klopt gewoon niet.En ook dat hij niet helemaal erop past maakt me sad.
Eens, lastige shit, dit staat ook zo kneuzig:quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat puntje links niet zo mooi, dat klopt gewoon niet.En ook dat hij niet helemaal erop past maakt me sad.
Doe eens?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is vet, maar recht had ik ook nog wel gekund
Zelf gemaakt ?quote:
Nee, ik vroeg het een paar dagen geleden aan een vriend haha en die stuurde hem net, heel toevalligquote:
Zat al te klooien, maar het canvas is te klein en anders lijkt je UI nergens naar, ik zou die bovenstaande aanhouden, die is tof!quote:
Doe die derde, die is het mooist met je UI qua lijndikte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja he? Vond ik ook al.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe die derde, die is het mooist met je UI qua lijndikte.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Vond ik ook al.
[ afbeelding ]
Of die?
Bijna bijna heeel bijna, echt miniscuul verschil.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]voor je ninja-edit wilde ik al zeggen dat die tweede en derde vrijwel identiek zijn
Geen verschil dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna bijna heeel bijna, echt miniscuul verschil.![]()
Ikke niet snappenquote:
Wanneer komt die dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik gebruik hem pas als de Sint in het land is.
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #16 bedank me hier maar, zag dat topic net pasquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef SpermaDonor het volgende:
Zo nu is half ROO voorzien van een nieuwe avatar
Nog niet opnieuw begonnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |