Word wel stroef vaak na een tijdje. Goed schoonhouden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
*Meld*
Nog een mooie grinder aangeschaft. Geen plastic, geen hout, maar een mooie stalen grinder, met wiet logo natuurlijk. Dat grind het fijnst natuurlijk
Hoe houdt ik zoiets mooi schoon eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Word wel stroef vaak na een tijdje. Goed schoonhouden!
Gewoon met een tipje, dubbelvouwen en als een soort schepje gebruikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoe houdt ik zoiets mooi schoon eigenlijk?
Water en sopje?
Ik schraapte altijd al die vastgeplakte thc af na een tijdje
Check, gedaan met al mn grinders. Houten ging het langst mee ten opzichte van de plastic, want die hield het nog geen maand uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon met een tipje, dubbelvouwen en als een soort schepje gebruiken. De afgeschraapte thc in je jonko gooien
. Evenals de na een tijdje opgespaarde thc in de onderste laag van je grinder
.
Idem hier, ook van ijzer heb al aardig wat versletenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
*Meld*
Nog een mooie grinder aangeschaft. Geen plastic, geen hout, maar een mooie stalen grinder, met wiet logo natuurlijk. Dat grind het fijnst natuurlijk
schaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met verse/natte/taaie wiet is dat fucking veel handiger dan maar een beetje lopen pulken.
WTF dude! Ben jij zo'n sloeber die zn wiet kruimeld in zn vingertjes? ! Met een grinder haal je er zo veel meer uit!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |