Word wel stroef vaak na een tijdje. Goed schoonhouden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
*Meld*
Nog een mooie grinder aangeschaft. Geen plastic, geen hout, maar een mooie stalen grinder, met wiet logo natuurlijk. Dat grind het fijnst natuurlijk
Hoe houdt ik zoiets mooi schoon eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Word wel stroef vaak na een tijdje. Goed schoonhouden!
Gewoon met een tipje, dubbelvouwen en als een soort schepje gebruikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoe houdt ik zoiets mooi schoon eigenlijk?
Water en sopje?
Ik schraapte altijd al die vastgeplakte thc af na een tijdje
Check, gedaan met al mn grinders. Houten ging het langst mee ten opzichte van de plastic, want die hield het nog geen maand uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon met een tipje, dubbelvouwen en als een soort schepje gebruiken. De afgeschraapte thc in je jonko gooien
. Evenals de na een tijdje opgespaarde thc in de onderste laag van je grinder
.
Idem hier, ook van ijzer heb al aardig wat versletenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
*Meld*
Nog een mooie grinder aangeschaft. Geen plastic, geen hout, maar een mooie stalen grinder, met wiet logo natuurlijk. Dat grind het fijnst natuurlijk
schaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met verse/natte/taaie wiet is dat fucking veel handiger dan maar een beetje lopen pulken.
WTF dude! Ben jij zo'n sloeber die zn wiet kruimeld in zn vingertjes? ! Met een grinder haal je er zo veel meer uit!quote:
Ja, een grinder is wel echt van toegevoegde waarde. Ik ben afgelopen twee avonden heerlijk gegaan op 1 pijpje met alle kief die ik wekenlang had opgespaard. Niet normaal hoe fantastisch dat uitpaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Toch blijf ik erbij, een grinder is de beste vriend voor wij smokers. Je haalt er zoveel voordeel bij.
Begrijp ik het goed dat je nou wekenlang een iets mindere space hebt gehad om 1 avond extra hard te gaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ja, een grinder is wel echt van toegevoegde waarde. Ik ben afgelopen twee avonden heerlijk gegaan op 1 pijpje met alle kief die ik wekenlang had opgespaard. Niet normaal hoe fantastisch dat uitpakt![]()
Nee joh.. Sommige grinders hebben gewoon een soort opvangbakje er onder, met een gaasje tussen het bakje waar je de wiet in grind en het opvangbakje.. Elke keer dat je dan een beetje wiet grind, valt er een heeeel klein beetje fijn poeder (van 1x grinden is het practisch onzichtbaar) door dat rooster. Dat poeder (kief) kan je zo roken als je genoeg gespaard hebt, of je kan er een plakje van drukken (in een bakpapiertje tussen de bankschroef!)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je nou wekenlang een iets mindere space hebt gehad om 1 avond extra hard te gaan?
Is dat hoe een grinder werkt?
Je gooit er een top in, draait hem een keertje rond en je hebt een 'vermalen' topje. Dus je hoeft zelf niet te plukken. De 'vermalen' (het is geen poeder ofzo) is vaak ook iets luchtiger dan dat je het zelf doet. Rookt dus makkelijker, maar nog belangrijker, je vingers plakken niet en stinken niet (in vergelijking met zelf plukken).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ok, maar het enige voordeel aan grinden is dus dat je na een tijdje dat 'kief' kan smoken?
Beetje domme vraag misschien, maar ik blow alleen zo nu en dan uit een pijpje dus ik heb al die shit niet nodig
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Begrijp ik het goed dat je nou wekenlang een iets mindere space hebt gehad om 1 avond extra hard te gaan?
lekker man johquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De tijden van het wiet roken zijn nu toch wel over voor mij. Op een gegeven stond ik ook in pauzes enzo te smoken, toen kwam ik toch wel tot inkeer.
Nee, ik zit nu op de universiteit en zoals ik al zei zijn die tijden nu wel zo'n beetje over. Het plezier ervan devalueerde naarmate ik het meer deed. Maar een paar keer per jaar kan nog wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:23 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
lekker man joh
als je op school zit kan het gewoon nog dus gewoon doen
Okee, hier mijn bijdrage.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Mind_State het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier af en toe een joint opsteken, hoeveel mensen er minstens 1 per dag roken en waarom..
ik begin zelf wel. Ik rook 1 a 2 joints per dag afhankelijk van wat ik de rest van de dag moet doen. Voor mij is het een perfecte manier om de dag 'af te sluiten' of om tot rust te komen.
Ik ben nogal geneigd na een drukke dag thuis ook door te gaan met van alles en nog wat (Opruimen, huiswerk, iets opzoeken, iets uitzoeken, ff iemand bellen, enz, enz.) en als ik dan na het avondeten een jointje rook kan ik mezelf de rust geven om op de bank te gaan zitten en domweg tv te kijken bijv.
Ook als ik erg onrustig, gefrustreerd of druk in mijn hoofd ben is het erg aangenaam om ff te 'chillen' met een rustige muziek en een joint. Ik ben ook een stuk minder prikkelbaar als ik geblow't heb.
Ik blow vanaf sinds mijn 14/15e dagelijks en ik ben nu bijna 23.
Ben benieuwd naar jullie gebruik en beweegredenen.
Om diezelfde reden blow ik ook!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Mind_State het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier af en toe een joint opsteken, hoeveel mensen er minstens 1 per dag roken en waarom..
ik begin zelf wel. Ik rook 1 a 2 joints per dag afhankelijk van wat ik de rest van de dag moet doen. Voor mij is het een perfecte manier om de dag 'af te sluiten' of om tot rust te komen.
Ik ben nogal geneigd na een drukke dag thuis ook door te gaan met van alles en nog wat (Opruimen, huiswerk, iets opzoeken, iets uitzoeken, ff iemand bellen, enz, enz.) en als ik dan na het avondeten een jointje rook kan ik mezelf de rust geven om op de bank te gaan zitten en domweg tv te kijken bijv.
Ook als ik erg onrustig, gefrustreerd of druk in mijn hoofd ben is het erg aangenaam om ff te 'chillen' met een rustige muziek en een joint. Ik ben ook een stuk minder prikkelbaar als ik geblow't heb.
ben nu 38 en blow al zo'n 20 jaar. in al die tijd (uitgezonderd zwangerschap, ben elke zwangerschap altijd gestopt met roken, drinken en blowen) trouwens altijd zo ongeveer dezelfde hoeveelheid per weekquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Mind_State het volgende:
daar doen mijn wederhelft en ik dus samen 2 weken overquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:06 schreef Donnis het volgende:
5 Gram wegroken in een week vakantie (vrienden nemen eigen wiet mee), IK DOE DAT.
Leuk is dat he.. je plantje zien groeien, er zelf voor zorgen, weten wat er in zit, zelf heel netjes knippen en dan zelf de 'vruchten' er vanaf plukken. Zit nu ook een eigen teelt te roken, niet te sterk en lekkere zachte smaak.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:40 schreef simmu het volgende:
[..]
daar doen mijn wederhelft en ik dus samen 2 weken overwij houden het bescheiden. zowel qua hoeveelheid als qua timing. tis gewoon heel erg prettig om 's avonds als alles opgeruimd is en de kinders op bed liggen, dan lekker ff iets te roken. we hebben nu ons eigen plantje om op te roken
Ik rook 2/3 joints per dag, mijn beweegredenen zijn eigenlijk het zelfde als de redenen die jij opnoemt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Mind_State het volgende:
Ik ben 19 en ben begonnen met blowen op mijn 15e. Ik denk dat ik nu zo'n 2/3 jaar dagelijks blow met af en toe een paar uitzonderingsdagen. Het past gewoon bij zoveel momenten vind ik. Als ik net opsta is een jointje heerlijk en aan het eind van de dag ook. Als ik even een rustmoment wil inlassen doe ik dat met een jointje. Het kan gewoon altijd en het is zo lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Mind_State het volgende:
Heerlijk vind ik dat. Water opzetten, jointje draaien, thee zetten en lekker in de tuin gaan zitten met een joint en een kopje thee. Dat doe ik trouwens niet standaard hoor, maar het is wel echt heel lekker. Zeker omdat ik 's ochtends vaak niet zoveel trek heb (wel een leeg gevoel in m'n maag maar krijg gewoon moeilijk eten naar binnen). Als ik dan net lekker heb geblowd werk ik gelijk een stevige maaltijd naar binnen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef Dastan het volgende:
Ik vind opstaan met een joint toch wel erg ver gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |