abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:53:15 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763472

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103763491
Wat een huilietopic wordt het :s)
Finally, someone let me out of my cage
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:54:04 #3
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763512
Ik kan ook wel janken... :'(

zondag 30 oktober 2011 @ 21:54:17 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103763529
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das logisch, maar soms wordt het allemaal gewoon eventjes te veel
Dat is dan ook niet erg.
Als je er maar niet in blijft hangen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:54:41 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103763547
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef minibeer het volgende:
Wat een huilietopic wordt het :s)
Ik heb vandaag gewoon niks om over te janken. :')

Dat is echt nieuw.
C'est la vie
pi_103763549
Ik wil ook huilen. Gewoon. Omdat het kan.
pi_103763555
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb daarvoor een hoop andere medicijnen geprobeerd. Dat is ook wel gangbaar want vaak pas als je al dat andere geprobeerd hebt, mag je met de medicijnen beginnen die ik nu gebruik. Maar het is nog niet duidelijk of dit een blijvend effect heeft, het is een kuur. Dus wie weet ben ik hierna weer terug bij af, dat is me al eerder gebeurd.

Achja, aan de andere kant moet ik een huidprobleem niet mijn leven laten beheersen natuurlijk.
Oke, nou ik hoop met je mee dan.

Ik weet niet wat je precies hebt en in welke mate, maar ik kan me voorstellen dat de impact enorm is en zo toch je leven beheerst. T ergste wat er naar mij idee kan gebeuren is dat je verbitterd raakt, maar zo kom je hier gelukkig totaal niet over :) .
pi_103763561
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kan ook wel janken... :'(

[ afbeelding ]
Wil je er over praten?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103763567
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet erg.
Als je er maar niet in blijft hangen.
Als je keer op keer terugvalt in de put, ga je na verloop van keren jezelf wel dingen afvragen...
pi_103763617
Ik huil nooit :{ het lukt gewoon niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:55:45 #11
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763624
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wil je er over praten?
het was cynisch bedoeld. :')
pi_103763647
Nou ik kan me voorstellen dat iemand moeite heeft met de dood van iemand ook al is het een oma. Ik heb zelf een vriend verloren aan zelfmoord bijna 2 jaar terug en er zijn nog steeds momenten dat ik moeite heb met zijn dood, momenteel zelfs merk ik het een beetje omdat we nu weer dichter bij zijn sterfdag zitten. Ik ga wel verder en doe mijn ding maar nog steeds vind ik het best moeilijk en hoop dat ook nooit meer mee te maken.
pi_103763649
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ja mn jong, gooi het in de groep!!1
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:56:17 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103763662
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook huilen. Gewoon. Omdat het kan.
Kom in mijn armen skatje. O+
C'est la vie
pi_103763708
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Mijn opmerking ook :)
14 SHADES OF GREY
pi_103763713
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Kom in mijn armen skatje. O+
Oneluv.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:57:02 #17
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763714
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja mn jong, gooi het in de groep!!1
Ik wil graag ff janken omdat mn bier op is.

Mag dat?
pi_103763740
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb het al gelezen, dm ook. Ik wijs je alleen maar af nu. :P

Nee, ik vind het niet kloppen om te zeggen dat jij geen sociaal leven hebt omdat jouw ouders die niet hebben/hadden. Mijn ouders waren er nooit en als ze er wel waren was 't mis (ruzie, mishandeling), ik ben zowaar opgevoed door 'n nanny maar no way dat ik die dingen zelf later ook ga doen. Het ligt allemaal aan jezelf.
Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:57:52 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103763780
Ik moet echt na Spuiten en Slikken gaan slapen.
Ik ben gewoon helemaal naar de kloten. :')
C'est la vie
pi_103763847
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Ik zit echt nu al half te slapen, eigenlijk al vanaf het moment dat ik thuis kwam. Maar gelukkig ben ik morgen vrij.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:59:05 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103763852
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oneluv.
Alwees joe enne mie skatje O+ O+ O+
C'est la vie
pi_103763854
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik wil graag ff janken omdat mn bier op is.

Mag dat?
Ja dat mag :Y
14 SHADES OF GREY
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:59:12 #23
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763860
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.
Daar is een benaming voor.

Dat noemt men 'de schuld (en oplossing) buiten jezelf plaatsen'

Nature/nurture zijn van gelijke delen. Ook genen kunnen veranderen gedurende een leven.
pi_103763870
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Ja, wat wil je als je bijna elke dag tot 5u zit te fokken. :P
Finally, someone let me out of my cage
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:00:07 #25
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763919
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat mag :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')