Lol die lijkt er echt veel op. Ik heb tot nu toe ook alle afleveringen gekeken en het heeft me wel aangezet om weer meer op te gaan letten en er wat kilo'tjes af te halen. Ik moet er nog 16 van mezelfquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie de gelijkenis niet zo![]()
[ afbeelding ]
edit:
Nou vooruit dan maar, hier zie ik het wel een beetje![]()
[ afbeelding ]
Hmm... ik weet het niet hoor, sommige partners staan er echt niet achter en ik ken in ieder geval één situatie waar de relatie uitging omdat de ene partner met succes 40 kg was afgevallend. Zijn vriend vond 'm gewoon niet meer aantrekkelijk en heeft het uitgemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben dat toch echt niet met je eens. Ik heb er alle respect voor dat hij haar accepteerde zoals zij was; liefde van binnenuit. Maar op het moment dat iemand zélf wil veranderen, maar af en toe een steuntje in de rug nodig heeft omdat dat niet zomaar van zelf gaat, zo'n verandering van levensstijl, vind ik het niet oké. Ja, van de koekjes zei hij iets, dat is waar, maar om te beweren dat ze zich niet 'alles kan en mag ontzeggen', omdat je zonder gezeik op vakantie wil, is niet goed.
Kijk, ze heeft natuurlijk niet alle tijd, hoe onaardig dat ook klinkt. Ze is 32 jaar. Ze kan er wel 10 jaar over doen het gewicht eraf te krijgen, omdat het ook 10 jaar heeft geduurd om het eraan te krijgen, maar dan zijn de eitjes waarschijnlijk wel op, zo hard is het wel.
Op tv maakt ze op mij niet de indruk de knop écht om te hebben gezet. Ik hoop dat het beeld vertekent, maar ik ben er bang voor....
Ik ook. De kans is iig erg groot dat ze gaandeweg weer gaan aankomen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef blanket het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat mensen altijd weer terug vallen in oude gewoontes...sorry
Zo is het maar net, de waarheid is hard... de mensen die dit nu bewerkstelligen lukt het namelijk door alle hulp en begeleiding die hun een "soort van" wilskracht geeft. En dat is nu net het grote probleem. Je wordt natuurlijk niet vanzelf obese, dus het ontbreekt je wel aan de nodige wilskracht om al op een veel eerder moment je best te gaan doen om af te vallen. De wilskracht (van zichzelf) die dus ontbreekt is dus waarschijnlijk de belangrijkste oorzaak van het toegenomen gewicht. Dat zit dus niet in deze personen, dus zodra begeleiding etc wegvalt is het hek snel van de dam ben ik bang.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook. De kans is iig erg groot dat ze gaandeweg weer gaan aankomen.
quote:
bron: http://blogger.xs4all.nl/gerson/archive/2011/10/31/694664.aspxquote:Natascha was te gast tijdens Het Overijssels Hart. Dat interview is hieronder te horen.
http://blogger.xs4all.nl/gerson/archive/2011/10/31/694664.aspx
schock effect. als ik dat zie ga ik ook een rondje voor de spiegel draaien en nadenken over wat ik eet. volgens mij wel meer mensen dus ik zie het niet zo, maar ik snap wel wat je bedoelt en dat ligt meer aan hoe RTL altijd alles moet overdrijvenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:10 schreef ietjefietje het volgende:
Ik wil best kijken naar iemand die veel afvalt, dat zou een stimulans kunnen zijn voor veel anderen. Maar waarom toch steeds dat wegen in hun nakie? Ik kan er niet naar kijken, vind dat zooo mensonterend. En leedvermaak!
En dan Wendy....hadden ze niet een presentator kunnen vinden met iets meer rondingen.....deze gaat echt de anorexia kant op.....misschien van de weeromstuit?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef Moonwalk het volgende:
Het muziekje alleen al, bij de vrouwen zit er altijd al zo een zeikmuziekje onder ipv een strijdlustig muziekje
ze huilt nog nietquote:
Of hoe stop je met echtgenote en moeder zijn als je een man en gezin hebt?quote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Haar rol als echtgenote en moeder kan ze niet waar maken. Waar staat hoe je die rollen moet vervullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |