Ik heb zelf een eetstoornis (gehad) en geloof me, je kan iemand niet tegenhouden. Tenzij je je geliefde vastbindt aan de verwarming zonder eten of zo. Mensen vinden altijd een weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij had haar wellicht wel tegen kunnen houden. En was ze helemaal niet zo dik geworden.
Ik denk dat die andere kandidaten juist exceptioneel waren...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
niet slecht maar ze had er meer uit kunnen halen als je het vergelijkt met de andere kandidaten
Komt door die kledingquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ze weegt nog steeds bijna 130 kilo. Dát zie ik er niet aan af.
Komt door de slimme laagjeskledingquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ze weegt nog steeds bijna 130 kilo. Dát zie ik er niet aan af.
Dat. Denk dat het meer kwaad had gedaan voor haar toch al afwezige zelfvertrouwen..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zelf een eetstoornis (gehad) en geloof me, je kan iemand niet tegenhouden. Tenzij je je geliefde vastbindt aan de verwarming zonder eten of zo. Mensen vinden altijd een weg.
Nu wil ik jou even aanrakenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat die andere kandidaten juist exceptioneel waren...
ik zou echt niet lekker op de bank blijven zitten als ik merk dat iemand om wie ik geef zichzelf kapot maakt. Dan maar vast aan de verwarming. Om die metafoor te gebruiken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zelf een eetstoornis (gehad) en geloof me, je kan iemand niet tegenhouden. Tenzij je je geliefde vastbindt aan de verwarming zonder eten of zo. Mensen vinden altijd een weg.
Hehe 3 dagen met Corendon naar Istanbul. Heeft ¤500 maximaal gekostquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Arnold_fan het volgende:
En Alexander en Katelijn mochten SAMEN 3 dagen weg, belachelijk, dan hadden die een vakantie van 5000 euro mogen krijgen....
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar leuk om te zien, ook met 130 kilo.
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Aventura het volgende:
Ja echt he? Totaal niet in verhouding.... terwijl die wel ietsje meer hun best hadden gedaan, voor mijn gevoelquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Arnold_fan het volgende:
En Alexander en Katelijn mochten SAMEN 3 dagen weg, belachelijk, dan hadden die een vakantie van 5000 euro mogen krijgen....
Ik ook, en wat ik net ook al zei, haar lichaam is dik maar het ziet er niet zo gedeformeerd uit als de lichamen van de andere kandidaten. Zoals bijvoorbeeld het vel van Danny om hem heen zwabberde vond ik vrij weerzinwekkend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Aventura het volgende:
sommige mensen horen zo te zijn. Ze zou nog door kunnen gaan tot net onder de 100 en dan kan ze wel stoppen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ook, en wat ik net ook al zei, haar lichaam is dik maar het ziet er niet zo gedeformeerd uit als de lichamen van de andere kandidaten. Zoals bijvoorbeeld het vel van Danny om hem heen zwabberde vond ik vrij weerzinwekkend.
Ik ook! Ze is dus ons afgevallen (niet tegelijk dan toch..)quote:
Die kregen nog een trainingskamp in ierland ofzo toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hehe 3 dagen met Corendon naar Istanbul. Heeft ¤500 maximaal gekost
Duikt weg...zover ben ik nog lang niet. Nog ff trainen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef Samson het volgende:
Ah, wie hier wou zich ook alweer opgeven?
Goed van jequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook! Ze is dus ons afgevallen (niet tegelijk dan toch..)![]()
En ik ben net 18k kwijt![]()
dus die 7 laat ik er lekker aan
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Duikt weg...zover ben ik nog lang niet. Nog ff trainen!
Zoiets als afvallen met de olympische gedachte dus, meedoen is belangrijker dan winnen maar wel gewoon de finish halenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Overigens mocht ik er van mezelf 1,5 jaar over doen![]()
Nou.. meer zorgen dat de kans op terugval zo klein mogelijk wordt door af te vallen op een gezonde manierquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zoiets als afvallen met de olympische gedachte dus, meedoen is belangrijker dan winnen maar wel gewoon de finish halen![]()
Ik niet, ben immers ook gestopt met roken. Succesvol. En van niet-sporter naar 3x in de week gegaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef blanket het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat mensen altijd weer terug vallen in oude gewoontes...sorry
Tuurlijk kan je tijdelijk veranderen....en dat tijdelijk kan heus wel x aantal jaar zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet, ben immers ook gestopt met roken. Succesvol. En van niet-sporter naar 3x in de week gegaan.
Oh maar dat ben ik met je eens hoor, dat het iets is waar je nooit meer 'niet' aan hoeft te denken. Het blijft werkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je tijdelijk veranderen....en dat tijdelijk kan heus wel x aantal jaar zijnMaar wat in de genen zit verander je niet permanent. Deze mensen bij Obese zullen altijd waakzaam moeten zijn...hun hele leven lang de vinger aan de pols houden.
Een kennis van mij was ook bijna 200 kg. Toen ging ze giga afvallen incl. maagverkleining....netjes x-jaar op gewicht geweest....lellen en vellen laten verwijderen. En daarna ging het gewoon weer mis. Voor haar gevoel had ze het bereikt en langzaam slopen alle slechte gewoontes er weer in.
Daarom ben ik heel benieuwd naar deze mensen over een x aantal jaar.
Ik ben dan ook nog steeds verslaafd denk ik. Ik heb alleen al 11 jaar geen sigaret meer aangeraakt. Denk dat dat voor veel mensen geldt jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef blanket het volgende:
Edit..over roken...het is niet voor niets dat maar 10 % er permanent vanaf komt. Dwz tot aan het graf niet meer rooktJe kan zelf ook in het stoppen met roken topic lezen dat mensen zelfs na 6 jaar weer terugvallen.
Hij is gewoon Eindbaas van dit programmaquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:06 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zit nu via rtl gemist te kijken, beetje saai maar het valt me nu ook op dat RTL ook overdramatische muziekjes eronder gooit waardoor het weer zo een dramatische zeurkandidaat lijkt. Als ze er spannende muziekjes onder deden was dat al veel minder geweest.
Ik zie wel verschil na die 23 kilo maar indedaad geen wauw effect maar die onderkin zie je wel echt stukke minder worden
Iedereen noemt die man een feeder, ik vind het een lieve man. Toen hij haar leerde kennen was ze niet zo dik als hoe ze nu was geworden. Hij houdt zoveel van haar dat het hem "niet uit maakt", ik denk niet dat hij zal klagen als ze lekker slank is hoor, maar hij verlaat haar dus ook niet. Dat deed de vrouw van Danny wel![]()
Danny
Vandaar dat de makers de deelnemers dus nog een jaar na uitzending blijven helpen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef blanket het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat mensen altijd weer terug vallen in oude gewoontes...sorry
Hij was wel geweldig. Hield van zijn vrouw ook toen ze veel te dik was. Die liefde zit dus echt van binnen. Dat die man hier door sommige dorpsidioten wordt afgezeken is beneden alle peil. Maar ja, dat past wel weer bij FOK natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
Die kerel van haar was ook zo inspirerend
Ik ben dat toch echt niet met je eens. Ik heb er alle respect voor dat hij haar accepteerde zoals zij was; liefde van binnenuitquote:Op maandag 31 oktober 2011 02:55 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Hij was wel geweldig. Hield van zijn vrouw ook toen ze veel te dik was. Die liefde zit dus echt van binnen. Dat die man hier door sommige dorpsidioten wordt afgezeken is beneden alle peil. Maar ja, dat past wel weer bij FOK natuurlijk.
Lol die lijkt er echt veel op. Ik heb tot nu toe ook alle afleveringen gekeken en het heeft me wel aangezet om weer meer op te gaan letten en er wat kilo'tjes af te halen. Ik moet er nog 16 van mezelfquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie de gelijkenis niet zo![]()
[ afbeelding ]
edit:
Nou vooruit dan maar, hier zie ik het wel een beetje![]()
[ afbeelding ]
Hmm... ik weet het niet hoor, sommige partners staan er echt niet achter en ik ken in ieder geval één situatie waar de relatie uitging omdat de ene partner met succes 40 kg was afgevallend. Zijn vriend vond 'm gewoon niet meer aantrekkelijk en heeft het uitgemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben dat toch echt niet met je eens. Ik heb er alle respect voor dat hij haar accepteerde zoals zij was; liefde van binnenuit. Maar op het moment dat iemand zélf wil veranderen, maar af en toe een steuntje in de rug nodig heeft omdat dat niet zomaar van zelf gaat, zo'n verandering van levensstijl, vind ik het niet oké. Ja, van de koekjes zei hij iets, dat is waar, maar om te beweren dat ze zich niet 'alles kan en mag ontzeggen', omdat je zonder gezeik op vakantie wil, is niet goed.
Kijk, ze heeft natuurlijk niet alle tijd, hoe onaardig dat ook klinkt. Ze is 32 jaar. Ze kan er wel 10 jaar over doen het gewicht eraf te krijgen, omdat het ook 10 jaar heeft geduurd om het eraan te krijgen, maar dan zijn de eitjes waarschijnlijk wel op, zo hard is het wel.
Op tv maakt ze op mij niet de indruk de knop écht om te hebben gezet. Ik hoop dat het beeld vertekent, maar ik ben er bang voor....
Ik ook. De kans is iig erg groot dat ze gaandeweg weer gaan aankomen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef blanket het volgende:
Zo is het maar net, de waarheid is hard... de mensen die dit nu bewerkstelligen lukt het namelijk door alle hulp en begeleiding die hun een "soort van" wilskracht geeft. En dat is nu net het grote probleem. Je wordt natuurlijk niet vanzelf obese, dus het ontbreekt je wel aan de nodige wilskracht om al op een veel eerder moment je best te gaan doen om af te vallen. De wilskracht (van zichzelf) die dus ontbreekt is dus waarschijnlijk de belangrijkste oorzaak van het toegenomen gewicht. Dat zit dus niet in deze personen, dus zodra begeleiding etc wegvalt is het hek snel van de dam ben ik bang.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook. De kans is iig erg groot dat ze gaandeweg weer gaan aankomen.
quote:
bron: http://blogger.xs4all.nl/gerson/archive/2011/10/31/694664.aspxquote:Natascha was te gast tijdens Het Overijssels Hart. Dat interview is hieronder te horen.
http://blogger.xs4all.nl/gerson/archive/2011/10/31/694664.aspx
schock effect. als ik dat zie ga ik ook een rondje voor de spiegel draaien en nadenken over wat ik eet. volgens mij wel meer mensen dus ik zie het niet zo, maar ik snap wel wat je bedoelt en dat ligt meer aan hoe RTL altijd alles moet overdrijvenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:10 schreef ietjefietje het volgende:
Ik wil best kijken naar iemand die veel afvalt, dat zou een stimulans kunnen zijn voor veel anderen. Maar waarom toch steeds dat wegen in hun nakie? Ik kan er niet naar kijken, vind dat zooo mensonterend. En leedvermaak!
En dan Wendy....hadden ze niet een presentator kunnen vinden met iets meer rondingen.....deze gaat echt de anorexia kant op.....misschien van de weeromstuit?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef Moonwalk het volgende:
Het muziekje alleen al, bij de vrouwen zit er altijd al zo een zeikmuziekje onder ipv een strijdlustig muziekje
ze huilt nog nietquote:
Of hoe stop je met echtgenote en moeder zijn als je een man en gezin hebt?quote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Haar rol als echtgenote en moeder kan ze niet waar maken. Waar staat hoe je die rollen moet vervullen?
bieden of vaste prijsquote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Adelante het volgende:
Kan ze die kilo's niet op marktplaats zetten?
Dan verbrand je echt ook bijna geen calorieen meerquote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Naamah het volgende:
Dit is wel de meest beperkte tot nu toe.. Alleen maar zitten en liggen, zittend stofzuigen
lekker pittigquote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Adelante het volgende:
De vlotte kapsel afdeling leeft lekker mee...
la la, tinkie winkie, pooooquote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Maraca het volgende:
Wel leuk dat ze opvallende kleurtjes draagt ipv zwart
eens !quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Maraca het volgende:
Wel leuk dat ze opvallende kleurtjes draagt ipv zwart
Alleen maar ademhalen kan nooit de invulling zijn, toch?quote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Haar rol als echtgenote en moeder kan ze niet waar maken. Waar staat hoe je die rollen moet vervullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |