quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een knap koppie en mooi haar. Wat zonde eigenlijk.
Zo zie je maar weer op elk potje past wel een dekseltjequote:
Dat doe je wel. Je weet het alleen nog niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik de enige die Radmilo niet aanbid?
Nee hoor...ik vind um ook gruwel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
zijn lichaam??quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet wat er leuk is aan Radmilo
Ik rij NU naar je toe zodat ik je aanraken, Sunnyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, de wereld is weer eens klein! Dit is dus de vrouw van de broer van een oud klasgenoot van me (even voor de volledigheid: ik woon pas sinds een paar jaar aan deze kant van het land, heb in het westen op school gezeten en zo) De naam kwam me zo bekend voor..
Denk dat er een hele mooie vrouw onderzit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, de wereld is weer eens klein! Dit is dus de vrouw van de broer van een oud klasgenoot van me (even voor de volledigheid: ik woon pas sinds een paar jaar aan deze kant van het land, heb in het westen op school gezeten en zo) De naam kwam me zo bekend voor..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rij NU naar je toe zodat ik je aanraken, Sunny
Nee, maar ik lurk alleen tot ik uit de kast durf te komenquote:
Dat zal ook wel gebeuren hoor, ook de intensiteitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef blanket het volgende:
Vraag me toch af of dat niet giga gevaarlijk is om vanuit het niets ineens 2 uur te gaan sporten. Moet je dat niet opbouwen ofzo?
Pure angst?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Om jou nu een man te noemen gaat me wat ver iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu is TAV de enige man in dit topic
Op zich wel, daar zit ook water van de vetcellen en overtallig huid bij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
86 kilo zonder vet? Dat is toch nog steeds geen nirmaal gewicht voor een vrouw
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef zapato61 het volgende:
dat denk ik ook, mooie vrouw zit er onder al dat vet
Is maar voor de shotjes, 't is niet dat ze een marathon gaat rennen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef zapato61 het volgende:
je MAG officieel niet eens rennen met dat gewicht, is funest voor knieen, enkels enz enz
Nah, ik vind 'm niet knap of lekker, zijn eventuele goede lichaam doet me helemaal niks, hij moet beter Nederland leren, en iemand die anderen afbeult... niet mijn type mens.quote:
Dit is om ze te geestelijk te breken. En voor mooie tv.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef zapato61 het volgende:
je MAG officieel niet eens rennen met dat gewicht, is funest voor knieen, enkels enz enz
Ja dat denk ik dan toch ook maar is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef zapato61 het volgende:
*raakt aan*quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet nu dus lekker ook al hoe ze er uit ziet op dit moment![]()
Juist niet, om een beetje een beul te lijken werkt zo'n accentje prima.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ik vind 'm niet knap of lekker, zijn eventuele goede lichaam doet me helemaal niks, hij moet beter Nederland leren, en iemand die anderen afbeult, nah.
Ze zal wel behoorlijk gespierd zijn van dat meetorsen van 120kilo vet de hele dag?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze zal wel behoorlijk gespierd zijn van dat meetorsen van 120kilo vet de hele dag?
Huid, misschien ook meer bloed, al dat vet moet ook bloed hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
Jup, lees het vorige topic maar eens door. Ik vind het wel jammer dat dit in de tv uitzendingen niet wat meer naar voren komt. Mensen die zelf niet verder denken dan de tv uitzending lang isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Axia het volgende:
Ik had ergens gelezen over de eerste kandidaat, dat ze juist heel goed worden begeleidt, meer dan wat wij zien. Ook met een psycholoog en zo.
Je hebt heel wat spieren nodig om haar voort te bewegen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
Snap best dat jeje heel vernederd voelt als je zo in badpak ligt voor een camera ploeg en die creep van een Romarioquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je hebt heel wat spieren nodig om haar voort te bewegen.
Wel vervelend dat die vrouwen constant zitten te huilen. Volgende keer meer mannen.
Het afvallen moet ook nog wel gezond blijven hč.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
Tja, je weet toch als je meedoet met een programma als dit dat je gebruikt wordt voor "leuke" tv, logisch dat het eerst wat ze doen de mensen zo dik laten zien als ze zijn zodat iedereen denkt van, ooooooh, wat is ze dik!!!! dus die zwembadscene blijft erin natuurlijk...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Snap best dat jeje heel vernederd voelt als je zo in badpak ligt voor een camera ploeg en die creep van een Romario
Maar ga dan 2x zo hard werken, en niet janken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Snap best dat jeje heel vernederd voelt als je zo in badpak ligt voor een camera ploeg en die creep van een Romario
Makkelijk, gewoon veel gaan eten en niets meer doen qua beweging, ik meld je alvast wel aanquote:
Mee eens...maar nog blijft dat wel moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, je weet toch als je meedoet met een programma als dit dat je gebruikt wordt voor "leuke" tv, logisch dat het eerst wat ze doen de mensen zo dik laten zien als ze zijn zodat iedereen denkt van, ooooooh, wat is ze dik!!!! dus die zwembadscene blijft erin natuurlijk...
Ik ben al halverwegequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Makkelijk, gewoon veel gaan eten en niets meer doen qua beweging, ik meld je alvast wel aan
dat wel iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...maar nog blijft dat wel moeilijk natuurlijk.
ik spreek je over 50 kilo!! tot dan!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben al halverwegeBen gestopt met roken en ben nu aan het "trainen" voor Obese.
hebben brandwondenslachtoffers weer wat aan, win winquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef zapato61 het volgende:
ze gaat wel heeeeeel veeeeel vel overhouden
Jep, want ik heb een paar seconden vertraging, dus kon even oplettenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei ie nou: 'Hoe graag wil je een baby?'
Hij kan koken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ik vind 'm niet knap of lekker, zijn eventuele goede lichaam doet me helemaal niks, hij moet beter Nederland leren, en iemand die anderen afbeult... niet mijn type mens.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Samson het volgende:
[..]
hebben brandwondenslachtoffers weer wat aan, win win
Volgens mij is Radmilo een beest in bedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei ie nou: 'Hoe graag wil je een baby?'
Mijn vader dronk dat...met peper geloof ik...staat me iets van bij iig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Tomatensap is superlekker![]()
![]()
maar ik ken verder niemand die dat drinkt.
Oh het ideequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens mij is Radmilo een beest in bed
Ik krijg al een hernia als ik er naar kijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Aventura het volgende:
De kandidaten moeten wel steeds zoveel tillen. Nu ook weer die trap op. Dat lijkt me heel slecht voor de knieen.
hahahahhahhahahquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik krijg al een hernia als ik er naar kijk.
Dat denk ik nou ook steeds.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zit er een zadel op die hometrainer?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens mij is Radmilo een beest in bed
Lijkt mij ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Aventura het volgende:
De kandidaten moeten wel steeds zoveel tillen. Nu ook weer die trap op. Dat lijkt me heel slecht voor de knieen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Axia het volgende:
Die jas van Wendyalsof het een dood dier is
Ik ben visueel ingesteldquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Aventura het volgende:
Al neukend van achter: goezzomeidjekanetjekanet *pets
Alsof je acuut gonartrose krijgt van een beetje trainenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Aventura het volgende:
doorzetters bennen utquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef blanket het volgende:
Het zijn allemaal wel die oostblokgasten die trainers...geeft toch te denken.
Die halve russen hebben geen medelijden met zo'n zeurend vrouwtje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef blanket het volgende:
Het zijn allemaal wel die oostblokgasten die trainers...geeft toch te denken.
Precies....niet lullen maar poetsenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die halve russen hebben geen medelijden met zo'n zeurend vrouwtje.
Ik zie haar wel allerlei excuses verzinnen om lekkere dingen te eten zeg maar..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef zapato61 het volgende:
volgens mij heeft ze zich er gewoon niet aan gehouden
Nou nou ze is inderdaad geen 20 meer.quote:
ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zie haar wel allerlei excuses verzinnen om lekkere dingen te eten zeg maar..
"maar nu is het zondag/ben ik ongesteld/is er iemand jarig/heb ik me al 3 dagen aan het dieet gehouden"
Is die bril. Heeft Clark Kent ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ernst! Watskebeurt? Ik herken hem bijna niet
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is die bril. Heeft Clark Kent ook.![]()
Mijn levensmotto...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Samson het volgende:
Gewoon meer aan trekken, dan komt het altijd goed hoor...
Buiten beeld...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik dacht dat die trainer haar met de platte hand zou slaan, het blijft toch een ruw volk die russen.....
Of ze is heel fanatiek en doet ook mee met de vrijdagavond wodka-avond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik dacht dat die trainer haar met de platte hand zou slaan, het blijft toch een ruw volk die russen.....
Precies! Ze deed die dag gewoon Dr Frank dieet.quote:
Maar bij haar moeten er helaas nog 20 schotels vanaf...quote:
Ach, vroeger werkte dat ook bij die turnstertjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Leuk, dan hebben we volgend jaar weer een fokker in het programma.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Van al dat gepraat over eten krijg ik trek
haha echt niet!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Leuk, dan hebben we volgend jaar weer een fokker in het programma.
D'r buik heh...zonde is dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind haar, afgezien van haar gezicht, nog steeds vrij dik hoor. Itt de andere kandidaten op dit punt.
Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind haar, afgezien van haar gezicht, nog steeds vrij dik hoor. Itt de andere kandidaten op dit punt.
Komt denk ik ook doordat haar gezicht niet héél dik was voor haar gewicht, dan heb je al niet het 'wow-gevoel'......quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Nee hoor, de dikste vrouw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef hexje het volgende:
En ze was in vergelijking met de andere kandidaten de minst dikke.
Ja, was die katelijn niet dikker? Die had echt ook van die kwabben op haar rug. Deze kandidaat niet.quote:
Katelijn woog iets van... rond de 160? En deze 198.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, was die katelijn niet dikker? Die had echt ook van die kwabben op haar rug. Deze kandidaat niet.
Volgens mij niet. We hebben deze nooit zo 'naakt' gezien als Katelijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, was die katelijn niet dikker? Die had echt ook van die kwabben op haar rug. Deze kandidaat niet.
Jawel in onderbroek en bh. Maar Katelijn vond ik dikker ogen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. We hebben deze nooit zo 'naakt' gezien als Katelijn.
Nee, ik heb even gekeken op de site van RTL en daar staat bij Katelijn een BMI van 51,5 en gewicht van 161.4 en bij Natascha een BMI van 63.1 bij een gewicht van 198.5.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze is een beetje zoals een tol.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef appelsap het volgende:
Ik denk dat het vet gewoon heel anders verdeeld is. Bij haar hals is ze al best slank! Gewoon een heel ander figuur.
Veel solisten zijn 'vol'. Goede klankkastquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Arnold_fan het volgende:
Kunnen slanke mensen evengoed zingen of heeft vet een positief effect op zangkunsten?
Zo'n drama is dat toch ook weer niet? Of ben ik nou gekquote:
Dat knoflook doet het hem.quote:
Nee. Weet niet wat ze hebben afgesproken, maar een keer zoiets eten is niet direct het einde. Haar lichaam is met zo'n streng regime toch al redelijk overgeschakeld op een hoop meer verbranden, ook in rusttoestand of tijdens een schnabbelmoment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Zo'n drama is dat toch ook weer niet? Of ben ik nou gek
1000 kcal, ongeveer 100 gram vet als alle energie opgeslagen zou worden (doet het niet natuurlijk), maar 't gaat om het idee en het ritme waar je in zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Qua caloriën misschien, maar de hoeveelheden verzadigde vettenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Heb hem het nog nergens horen 'goedpraten' eigenlijk..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef appelsap het volgende:
Die manvan haar mag best wat strenger zijn. Hij hoeft niet alles af te keuren, maar het goedpraten is ook weer het andere uiterste.
Dat is het punt niet bij het afvallen, noch is dat het punt om één keer meer verzadigde vetten tijdens je afvalperiode binnen te krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Qua caloriën misschien, maar de hoeveelheden verzadigde vetten
Hij beweerde dat het allemaal wel kon, omdat ze meer sport dan een slank mens. Niet echt supportive, natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb hem het nog nergens horen 'goedpraten' eigenlijk..
Dannyquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef zapato61 het volgende:
iedere keer met die vrouwen zo'n gezeik
Vrouwen zijn ingewikkelder dan mannen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Arnold_fan het volgende:
Kijk die man eens schuldig kijken...
Waarom doet ze het niet gewoon? Danny ging er 100% voor dat mis ik bij de dames.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Prikker in de reet en een appel in de bek en goed garen boven een vuur! Zwijntjes
Dat heb ik dan ff gemistquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef appelsap het volgende:
Precies, dat bedoelde ik ook Miss_D
Hij zei dat tijdens die vakantie.
7000 calorieen is een kilo vet, dus 125 gram vet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1000 kcal, ongeveer 100 gram vet als alle energie opgeslagen zou worden (doet het niet natuurlijk), maar 't gaat om het idee en het ritme waar je in zit.
eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je nog kunt praten tijdens het bewegen kan het bést een tandje meer
Kniesoor, was gewoon om de orde van grootte te tonen. Sommige mensen denken dat je 3 kilo vet aan kunt komen van 1 portie shoarma.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
7000 calorieen is een kilo vet, dus 125 gram vet.
Dan staat het maar goed voor het nageslachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kniesoor, was gewoon om de orde van grootte te tonen. Sommige mensen denken dat je 3 kilo vet aan kunt komen van 1 portie shoarma.
Ik heb haar niet gezien in de beelden van de finale ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Samson het volgende:
Die flits van de finale, volgens mij is ze nog steeds aan de maat..
Krijgen ze wel maar wordt niet uitgezonden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze geen begeleiding van een psycholoog oid erbij krijgen.
Als je ziet hoe moeilijk deze vrouw het heeft. Ze zou wel wat meer hulp kunnen gebruiken denk ik dan.
Nja wat ze zelf net al zei: wat er in al die jaren aan is gekomen hoeft er niet per se binnen 1 jaar weer allemaal af zijn. Ik denk dat ze zelfs gezonder bezig is als ze een iets rustiger tempo aan houdt. Zolang ze het in het 2e jaar dan maar vol houdt en door gaat lijkt me dat geen puntquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Samson het volgende:
Die flits van de finale, volgens mij is ze nog steeds aan de maat..
* raakt Sunnie aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja wat ze zelf net al zei: wat er in al die jaren aan is gekomen hoeft er niet per se binnen 1 jaar weer allemaal af zijn. Ik denk dat ze zelfs gezonder bezig is als ze een iets rustiger tempo aan houdt. Zolang ze het in het 2e jaar dan maar vol houdt en door gaat lijkt me dat geen punt
En dáárom hadden ze dat meer moeten laten zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze geen begeleiding van een psycholoog oid erbij krijgen.
Als je ziet hoe moeilijk deze vrouw het heeft. Ze zou wel wat meer hulp kunnen gebruiken denk ik dan.
Of in iedergeval vertellen dat ze psychologische begeleiding krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dáárom hadden ze dat meer moeten laten zientuurlijk krijgen ze dat wel..
Gelukkig maar! Ik vond het al vreemd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dáárom hadden ze dat meer moeten laten zientuurlijk krijgen ze dat wel..
Ja dat. Dat ze die sessies niet laten zien vind ik alleen maar goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Of in iedergeval vertellen dat ze psychologische begeleiding krijgen.
Zie je dat gebeuren, dat volhouden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja wat ze zelf net al zei: wat er in al die jaren aan is gekomen hoeft er niet per se binnen 1 jaar weer allemaal af zijn. Ik denk dat ze zelfs gezonder bezig is als ze een iets rustiger tempo aan houdt. Zolang ze het in het 2e jaar dan maar vol houdt en door gaat lijkt me dat geen punt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zie je dat gebeuren, dat volhouden?
Inderdaad, ik wist het dus niet. Die sessies zullen inderdaad heel erg persoonlijk zijn en begrijpelijk dat ze dat niet gaan delen met de buitenwereld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat. Dat ze die sessies niet laten zien vind ik alleen maar goeddat gaat ons niets aan. Maar iedere aflevering even kort aanstippen dát het beschikbaar is.. Alleen bij Katelijne kwam het echt aan bod..
DIe vent van haar is wel een gevaar, maar misschien vergroot TV dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zie je dat gebeuren, dat volhouden?
Dat denk ik wel ja..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DIe vent van haar is wel een gevaar, maar misschien vergroot TV dat.
nou, als hij letterlijk zegt dat ze niet te dik is... met 200 kilo...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DIe vent van haar is wel een gevaar, maar misschien vergroot TV dat.
Omgeving / geliefden zijn altijd een grote invloed...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja..
En uiteindelijk moet ze het toch zelf doen he..
Volgens mij heeft dat ook te maken met spiermassa? Dacht dat het hebben van spieren je verbranding al op een hoger pitje zet en mannen simpelweg meer spiermassa hebben dan vrouwen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel realistisch, een minder geslaagde kandidaat erbij. Het is wel ook zo dat ze de dikste was van de dames, en vrouwen vallen geloof ik sws lastiger af.
Leuke aflevering voor dr. Philquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou, als hij letterlijk zegt dat ze niet te dik is... met 200 kilo...dat hoef je niet eens te vergroten
Dat zou fijn zijn, jij kent haar irl begrijp ik, dus jij kan dat beter inschatten dan wij.quote:
Voor hem niet.. dat was het dacht ik hoor. Hij houdt van haar ook al is ze zo dik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou, als hij letterlijk zegt dat ze niet te dik is... met 200 kilo...dat hoef je niet eens te vergroten
Dat maakte ik er ook van eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor hem niet.. dat was het dacht ik hoor. Hij houdt van haar ook al is ze zo dik.
Dan ben je gewoon bang om alleen te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor hem niet.. dat was het dacht ik hoor. Hij houdt van haar ook al is ze zo dik.
Het lijkt mij een enorme simpele ziel, maar met 200 kilo schoon aan de haak mag je waarschijnlijk allang blij zijn dat er überhaupt iemand interesse in je toont...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die vent van haar
stomme idioot.
Nee hoor, ken haar niet. Maar ik denk dat er slim geknipt is voor de uitzending..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, jij kent haar irl begrijp ik, dus jij kan dat beter inschatten dan wij.
Zo op het oog, van wat je op tv ziet, zie je dat namelijk niet gebeuren... haar man lijkt namelijk geen goede factor, plus dat ze zichzelf zo nu en dan behoorlijk zielig vindt...
Toch gezellig, zo'n knorretje in huis!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon bang om alleen te zijn.als je echt om iemand geeft laat je het niet eens zo ver komen.
Dat vind ik alleen maar goed, dat hij daar toen niets over gezegd heeft. Maar maar maar... als je vrouw dan bezig is en een steuntje in de rug nodig heeft, help je haar niet door te zeggen dat ze toch al meer sport dan weetikveelwie imho.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef appelsap het volgende:
Als je 200 kg weegt weet je zelf ook wel dat je dik bent. Dat hoeft je vent dan niet te vertellen. Lijkt me extra pijnlijk, dus ik kan wel begrijpen dat haar man dat nooit zo gezegd heeft.
Ik wil ze allemaal over een jaar zien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef Arnold_fan het volgende:
Het lijkt wel of Danny weer iets is aangekomen...
Goed haar en make-up, maar die styliste mogen ze per direct ontslaanquote:
Hij had haar wellicht wel tegen kunnen houden. En was ze helemaal niet zo dik geworden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar goed, dat hij daar toen niets over gezegd heeft. Maar maar maar... als je vrouw dan bezig is en een steuntje in de rug nodig heeft, help je haar niet door te zeggen dat ze toch al meer sport dan weetikveelwie imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |