Zo'n drama is dat toch ook weer niet? Of ben ik nou gekquote:
Dat knoflook doet het hem.quote:
Nee. Weet niet wat ze hebben afgesproken, maar een keer zoiets eten is niet direct het einde. Haar lichaam is met zo'n streng regime toch al redelijk overgeschakeld op een hoop meer verbranden, ook in rusttoestand of tijdens een schnabbelmoment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Zo'n drama is dat toch ook weer niet? Of ben ik nou gek
1000 kcal, ongeveer 100 gram vet als alle energie opgeslagen zou worden (doet het niet natuurlijk), maar 't gaat om het idee en het ritme waar je in zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Qua caloriën misschien, maar de hoeveelheden verzadigde vettenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Heb hem het nog nergens horen 'goedpraten' eigenlijk..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef appelsap het volgende:
Die manvan haar mag best wat strenger zijn. Hij hoeft niet alles af te keuren, maar het goedpraten is ook weer het andere uiterste.
Dat is het punt niet bij het afvallen, noch is dat het punt om één keer meer verzadigde vetten tijdens je afvalperiode binnen te krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Qua caloriën misschien, maar de hoeveelheden verzadigde vetten
Hij beweerde dat het allemaal wel kon, omdat ze meer sport dan een slank mens. Niet echt supportive, natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb hem het nog nergens horen 'goedpraten' eigenlijk..
Dannyquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef zapato61 het volgende:
iedere keer met die vrouwen zo'n gezeik
Vrouwen zijn ingewikkelder dan mannen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Arnold_fan het volgende:
Kijk die man eens schuldig kijken...
Waarom doet ze het niet gewoon? Danny ging er 100% voor dat mis ik bij de dames.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Prikker in de reet en een appel in de bek en goed garen boven een vuur! Zwijntjes
Dat heb ik dan ff gemistquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef appelsap het volgende:
Precies, dat bedoelde ik ook Miss_D
Hij zei dat tijdens die vakantie.
7000 calorieen is een kilo vet, dus 125 gram vet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1000 kcal, ongeveer 100 gram vet als alle energie opgeslagen zou worden (doet het niet natuurlijk), maar 't gaat om het idee en het ritme waar je in zit.
eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je nog kunt praten tijdens het bewegen kan het bést een tandje meer
Kniesoor, was gewoon om de orde van grootte te tonen. Sommige mensen denken dat je 3 kilo vet aan kunt komen van 1 portie shoarma.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
7000 calorieen is een kilo vet, dus 125 gram vet.
Dan staat het maar goed voor het nageslachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kniesoor, was gewoon om de orde van grootte te tonen. Sommige mensen denken dat je 3 kilo vet aan kunt komen van 1 portie shoarma.
Ik heb haar niet gezien in de beelden van de finale ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Samson het volgende:
Die flits van de finale, volgens mij is ze nog steeds aan de maat..
Krijgen ze wel maar wordt niet uitgezonden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze geen begeleiding van een psycholoog oid erbij krijgen.
Als je ziet hoe moeilijk deze vrouw het heeft. Ze zou wel wat meer hulp kunnen gebruiken denk ik dan.
Nja wat ze zelf net al zei: wat er in al die jaren aan is gekomen hoeft er niet per se binnen 1 jaar weer allemaal af zijn. Ik denk dat ze zelfs gezonder bezig is als ze een iets rustiger tempo aan houdt. Zolang ze het in het 2e jaar dan maar vol houdt en door gaat lijkt me dat geen puntquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Samson het volgende:
Die flits van de finale, volgens mij is ze nog steeds aan de maat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |